Van Dijk imponeert in Champions League: 'Wat een klasse, elke cent waard'

Van Dijk imponeert in Champions League: 'Wat een klasse, elke cent waard'

woensdag 14 februari 2018 om 22:50

Virgil van Dijk heeft woensdagavond grote indruk gemaakt bij zijn Champions League-debuut voor Liverpool. De Liverpool-aanvallers declasseerden FC Porto met 0-5, maar ook het optreden van de Oranje-international sprong in het oog.

Plaats een reactie

TheRedMen +1471
woensdag 14 februari 2018 om 22:51
Ja hoor. Wat ik al zei. Nu is iedereen weer zo positief over hem. Vind het onterecht dat er zoveel kritiek op hem was. Hij werd compleet afgebrand vanwege een fout maar speelde elke wedstrijd gewoon een mooie voldoende. Ben er nog steeds heilig van overtuigd dat dit een goede aankoop was van Liverpool, ondanks het (te) hoge bedrag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 22:53]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:59
Van dijk is al jaren ondergewaardeerd daar waar anderen zonder iets bewezen te hebben de hemel in worden geprezen of Oranje in worden geschreven.
Welkom in Holland!
Vind ik leuk
TheRedMen +1471
woensdag 14 februari 2018 om 23:01
Belachelijk idd! En hemelen sommige Sanchez nog zo erg op. Die heeft echt wel een stuk minder goed gespeeld als VVD. En als je hem gisteren bekeek dan is hij echt nog wel een klasse minder.
Vind ik leuk
HJR +6113
donderdag 15 februari 2018 om 00:50
Jij moet ook dan niet Alleen naar gisteren kijken.

Sanchez is stukje jonger, gaat denk ik wel beter worden. Al hoop ik dat Van Dijk de aller beste wordt, voor het Nederlandse voetbal :)
Vind ik leuk
TheRedMen +1471
donderdag 15 februari 2018 om 09:00
Ik beoordel hem ook niet op één wedstrijd. Maar eergisteren was wel een mooi voorbeeld. In de PL heeft hij ook een aantal "shaky: optredens gehad. Hij heeft nog wat stappen te maken om van grote waarde voor Spurs te zijn. Dat is ook niet erg gezien zijn leeftijd. Als Toby weer fit genoeg is dan is Sanchez zijn basisplaats kwijt.
Vind ik leuk
Blac-ca +209
woensdag 14 februari 2018 om 23:08
Dat is ook typisch Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:02
Kritiek mag er ook zijn als het om zulke bedragen gaat! Maar van dijk moet gewoon die monden snoeren en bij deze is dat gelukt. Ook goed voor ons oranje
Vind ik leuk
TheRedMen +1471
woensdag 14 februari 2018 om 23:12
Ik snap de kritiek op het bedrag. Daar kan ik me ook in vinden. Maar zoveel mensen doen net alsof Karim Rekik nog een betere verdediger is.
Vind ik leuk
Farmer +8433
woensdag 14 februari 2018 om 23:24
Rekik mag zn schoenveters nog niet vastmaken, alle respect :P
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 09:34
Deze speler is op het veld gewoon dat geld makkelijk waard, als je er 3 zou kopen dan komt een speler als Neymar niet meer voor het doel. Je moet ervan afstappen dat een verdediger niks waard is, terwijl een spits van 60 miljoen een koopje is
Vind ik leuk
Rodajc +8078
woensdag 14 februari 2018 om 22:52
Van kut naar waanzinnig in een week tijd, kan alleen in de voetballerij.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:22
Kut hoe groot zal t gat zijn
Vind ik leuk
Rodajc +8078
woensdag 14 februari 2018 om 23:28
Te groot is nooit goed, weet je wel meteen dat je niet de eerste aanwezige bent.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 09:36
Nou ze kennen gewoon nog strak zijn naar meerdere partners hoor, zelfs na het krijgen van kinderen dus dat is een fabel. Een dingetje van een centimeter of max 20 gaat er makkelijk in, de krapte in het begin zijn meer de zenuwen
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 09:37]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:52
Mooi dat er 1 van onze jonkies internationaal veel lof ontvangt!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:04
Jonkies? ;p we hebben het niet over die speler van city eey haha
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:29
Ik bedoel dat hij nog jong is ;-)
Vind ik leuk
Mo +11211
woensdag 14 februari 2018 om 23:53
Van Dijk een jonkie? 26 jaar en een beer van een vent
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 01:47
Oh ik dacht dat hij jonger was, excuus.
Vind ik leuk
Mallerd +1616
woensdag 14 februari 2018 om 22:53
Hij wordt weer lekker gehypet, blijft een overschatte speler.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:00
Jouw reacties ook. Lekker blijven slapen onder die steen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:01
Een vd beste verdedigers van de PL.. hoezo overschat?
Vind ik leuk
orion73 +1056
woensdag 14 februari 2018 om 23:10
Inderdaad het is gewoon een hele matige verdediger.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 06:28
Overtuig de topclubs in de PL even dan dat zij het al jaren niet goed zien, dat jij er meer verstand van hebt...
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 08:26
Scouts hebben een plank voor hun hoofd, cijfers liegen. WIJ weten beter.
ROFL.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:22
Overmars koop van dijk
Vind ik leuk
FSCeara +7260
woensdag 14 februari 2018 om 23:31
Hoeveel is er voor Klaassen betaald ? En wat heeft die laten zien ? Dan is bedrag voor van Dijk een schijntje
Vind ik leuk
Mallerd +1616
woensdag 14 februari 2018 om 23:35
Je ben niet goed wijs!
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 16:02
Had hem toen maar gehaald bij Ajax gemiste kans want hij bewijst gewoon dat hij goed is
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:02
Hij was top
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:03
Wijnaldum was goed in dat oranje shirt.:-)
Vind ik leuk
HveenLFC +4471
woensdag 14 februari 2018 om 23:06
Liverpool is heel vaak goed in dat oranje shirt. Iedere uitwedstrijd dragen wat mij betreft.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:25
Hhhh
Vind ik leuk
orion73 +1056
woensdag 14 februari 2018 om 23:05
Kinderhand is snel gevuld in Liverpool als ze van dijk al geweldig vinden.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:26
Nu nog klasfico halen en DE LIGT

HELE ACHTERHOEDE IS DICHT
Vind ik leuk
Quareck +5539
woensdag 14 februari 2018 om 23:45
Codiannfkt xozys flzjsts kxodiysbs!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:48
Porto is dan ook wel een heel matig team hoor

Die kunnen en helemaal niks van
Vind ik leuk
Setovitch +1421
woensdag 14 februari 2018 om 23:07
jaa eerst ff een reeksje van een keigoed seizoen en vasthouden dan pas ben je wereld verdediger
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 06:45
Denken zenin Holland anders heel Andes over. Als je daar op de bank zit van bepaalde clubs, dan ben je al rijp voor de wereldtop en kan het debuut in Oranje niet snel genoeg komen.
Vind ik leuk
HveenLFC +4471
woensdag 14 februari 2018 om 23:08
Wat veel mensen vergeten of niet beseffen, is dat Van Dijk behalve bij Spurs en City loopt hij binnen iedere verdediging uit de top 6 binnen.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 09:40
Vertaal dit eens naar begrijpelijk?
Vind ik leuk
hantayo +930
donderdag 15 februari 2018 om 11:28
Het is mij niet gelukt.
Vind ik leuk
HveenLFC +4471
donderdag 15 februari 2018 om 14:58
Lijkt mij niet zo moeilijk te begrijpen, toch?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:24
Liverpool moet die linksback halen van ajax

Die GLASSFICO
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:26
Top man!! Over een tijdje samen met de Ligt het centrale duo!
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 06:47
Centrale duo van wat, alles behalve Oranje hoop ik? Wat heeft de Ligt bewezen op niveau? Helemaal niets. Laat die jongen eerst eens een transfer maken naar een serieuze competitie en het daar een seizoen goed doen...dan hebben we het ergens over ipv hypen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:47
Hele knappe prestatie maar kom op

Porto is nou niet echt je met de top meten

De helft van die ploeg is al uitgerangeerd
Vind ik leuk
mba4u2c +1306
woensdag 14 februari 2018 om 23:55
Je vraagt je af waarom die Engelsen een centrumverdediger een centre half noemen. In de rest van de wereld spelen die op het middenveld...
Vind ik leuk
Teo Smith +19323
donderdag 15 februari 2018 om 06:30
Een week kotsen ze hem uit en de andere is hij weer de held. Sure sure.
Vind ik leuk
slaski +1988
donderdag 15 februari 2018 om 07:31
Sorry Theo, ik had nog geen reacties gelezen.
Vind ik leuk
slaski +1988
donderdag 15 februari 2018 om 07:30
Haha dit is toch lachwekkend. Een paar weken geleden na een (paar) minder duel zat hij nog tegen het stempel miskoop aan.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 07:30
Zo was je niks , zo ben je alles .
Manmanman wat een wereld die voetbalwereld.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 07:39
Wijnaldum vond ik ook weer goed hoor en leuk om naar te kijken
Vind ik leuk