Eredivisie-bekende zoekt nieuwe uitdaging: Daar valt zoveel te verdienen

    Eredivisie-bekende zoekt nieuwe uitdaging: "Daar valt zoveel te verdienen"

    vrijdag 16 februari 2018 om 11:51

    Alex Schalk wil ooit graag weer voor NAC Breda spelen. De 25-jarige spits, nu spelend voor Ross County in Schotland, is na dit seizoen transfervrij.

    Schalk zegt in gesprek met Omroep Brabant toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. "Ik sta voor alles open, ook verre landen sluit ik niet uit", zegt de spits, die daarbij ook denkt aan landen als Indonesië, China en Australië. "Probeer maar eens 'nee' te zeggen tegen zo’n uitdaging. Daar valt zoveel te verdienen, maar op mijn leeftijd hoef ik het nog niet voor het geld te doen. Nederland is daarom ook gewoon een optie."

    Een aanbod van NAC zou hij moeilijk kunnen afslaan. "Ik hoop echt dat ik weer voor NAC kan gaan spelen in de toekomst. Ik heb ook altijd gezegd dat ik daar nog terug wil komen. Het mooiste zou zijn om daar mijn carrière af te sluiten", aldus Schalk.

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 februari 2018 om 11:53
    Matige speler... past dus prima in onze competitie helaas
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18446
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:56
    En hij doet het niet voor het geld dus Nederland is ook een optie....
    Alsof ze hier weinig verdienen;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:01
    Haha dat is waar :p
    Vind ik leuk
    bombaste +371
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:13
    Haha precies dit, is toch te gek dat zelfs dit soort spelers dit soort uitspraken doen. Stel verwende nesten die voetballers
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:36
    Goede aanwinst voor Ajax kan stuntelaar eindelijk banken dus snel zijn overmars
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:02
    Die Stuntelaar heeft meer klasse in zijn grote teen dan Luuk ooit zal hebben
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:34
    Hahah Ojaa ??
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:39
    Ja zeker :) jij hebt best een triest leven volgens mij of niet? Ajax Bashen is jouw enige doel in het leven volgens mij...
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:54
    Laten we zeggen een van ;)
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:39
    Kaliber Huntelaar ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:01
    Meer iets van Brenet...
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:30
    Brenet staat wel 1e haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:38
    Brenet of Psv?
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:53
    Alleen brenet
    Vind ik leuk
    Breda83 +2152
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:58
    Van mij mag hij vandaag nog terugkeren bij NAC. Is natuurlijk te klein om in de spits te spelen, maar kan prima vanaf de vleugel komen ( beetje zoals Ambrose speelt ).
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6947
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:00
    Doet het in Schotland toch vrij aardig, als ik hem was zou ik proberen naar een League One of lage Championship club te verkassen, flink wat tekengeld innen en daar goed presteren, wie weet wat er dan op je pad komt. Op je 30ste kan je altijd nog naar Australie ofzo.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:00
    Die heeft geloof ik ook altijd een hogere dunk van zichzelf gehad dan talent.
    In Australie voetbal je je niet binnen en in China zitten ze niet heel erg op Alex Schalk te wachten, heb ik het vermoeden.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6028
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:02
    Dit is gewoon een open solicitatie naar welke club dan ook die hem wil betalen om te voetballen, ik schat in dat hij met een laag aanbod al akkoord gaat momenteel.
    Volgens mij is de nood hoog bij hem en staan ze niet voor de deur.
    Vind ik leuk
    HansVites +4620
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:03
    Heeft een tijdje bij GAE gespeeld kon daar geen potten breken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:20
    Zie de naam Schalk. staat eronder geld is nog geen optie dus Nederland is een optie om heen te gaan. ik heb teruggelezen om te kijken of ik de naam Schalk echt zag staan. ik bedoel als 7e rang spelers dat soort uitspraken al doen is t ver te zoeken met ons land.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:22
    Bij dezen alvast een postzegel bespaard voor een sollicitatiebrief...
    Vind ik leuk
    Sil95 +10654
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:26
    Matige spits waarvan ik me afvraag of hij überhaupt het niveau van de Eredivisie aankan. Denk dat hij blij mag zijn met een club uit de (sub)top van de Jupiler League.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:28
    'Daar valt zoveel te verdienen'
    Dan heb je dus geen enkele sportieve ambitie. Wel eerlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:34
    Alex sorry, Je bent een jongen van de streek, maar zelfs voor dit Nac kom je tekort. Ooit een beloftevolle entree als 'Bomber van Breda'.

    Het ga je goed.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1471
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    ik hoop dat de indiaan meeleest of bakt hij er weinig van in schotland? kijk die competitie niet zo druk eerlijk gezegt ;p
    Vind ik leuk
    Setovitch +1471
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    ik hoop dat de indiaan meeleest of bakt hij er weinig van in schotland? kijk die competitie niet zo druk eerlijk gezegt ;p
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1736
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:17
    Stats vallen best mee. En hij speelt niet altijd in de basis
    2015/2016: 9 goals uit 38 wedstrijden (competitie en bekers)
    2016/2017: 9 uit 36
    Dit seizoen: 9 uit 25

    Scoorde in de laatste 2 wedstrijden 4 doelpunten! Schalk is on mad fire dus!!!!!

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1471
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:25
    Thanks voor de info nou halen die knakker dan na dit seizoen als hij zelf ook graag naar nac wil...
    Vind ik leuk
    Cookee +9989
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:08
    Toen ik hem op TV zag, dacht ik even... heeft Nederland ook een Gerd Muller? Maar dan raakt ie weer uit beeld en is ie weg, toch jammer, dat mannetje had wel wat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Eredivisie-bekende zoekt nieuwe uitdaging: "Daar valt zoveel te verdienen"