'Nieuwe tegenslag voor Janssen: nóg langer uit roulatie na MRI-scan'

'Nieuwe tegenslag voor Janssen: nóg langer uit roulatie na MRI-scan'

Gepubliceerd: vrijdag 16 februari 2018 om 13:01vr 16-02-2018 om 13:01

Weer tegenslag voor Fenerbahce-spits Vincent Janssen: zijn blessure blijkt hardnekkiger dan gedacht. De spits, die dit seizoen wordt gehuurd van Tottenham Hotspur, wacht een nieuwe MRI-scan.

Dat meldt Fanatik. Janssen zal volgende week opnieuw door de MRI-scan gaan, om te kijken wat de precieze oorzaak van de hardnekkige enkelblessure is. Eerder werd al bekend dat Fenerbahçe de optie tot koop in het contract van de spits waarschijnlijk niet zal lichten, mede vanwege de zware blessure van Janssen.

Hoewel de spits de eerste wedstrijden in de basis begon, was hij al vrij snel niet meer zeker van een basisplaats. Dit seizoen speelde hij slechts elf competitiewedstrijden, waarin hij twee doelpunten maakte. Omdat de Turkse topclub de clausule in het huurcontract van Janssen niet lijkt te gaan lichten is het afwachten wat er na het seizoen met Janssen gaat gebeuren. De spits van het Nederlands elftal lijkt ook geen toekomst te hebben bij Tottenham.

Poll

Denk jij dat Janssen een tweede kans krijgt bij Spurs?

(2933 stemmen)

Plaats een reactie

RtdDub +13355
vrijdag 16 februari 2018 om 13:11
Ook niet aardig.
Leen je iets en dan geef je het stuk terug.
Vind ik leuk
stratumseind +195440
vrijdag 16 februari 2018 om 13:15
Jansen moet zijn contract bij de spurs laten verscheuren en een nieuwe start maken bij een club die wel bij hem past ... maar ja die verrekte knaken...
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 13:20
Idd "money makes the world turn round".Maar qua voetbal heeft hij bij de spurs weinig te zoeken.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6960
vrijdag 16 februari 2018 om 13:52
Ik weet nog wel een club die een spits kan gebruiken volgend seizoen.
Vind ik leuk
stratumseind +195440
vrijdag 16 februari 2018 om 15:14
Ik denk ook dat het een prima keuze zou zijn (de club die jij bedoelt)
Vind ik leuk
Setovitch +1419
vrijdag 16 februari 2018 om 13:15
nu al een groot drama daar voor vincent al heb je dit natuurlijk niet in de hand...
Vind ik leuk
Dexterinho +1392
vrijdag 16 februari 2018 om 13:16
Hoezo gaat ie dan ook in die MRI scan. Nu is ie nog langer geblesseerd
Vind ik leuk
TheMariner +4111
vrijdag 16 februari 2018 om 13:21
Is onbetaalbaar geworden voor clubs van zn niveau. Of Tottenham moet bereid zijn een verlies te accepteren. Hij en AZ hebben het ijzer gesmeed toen het heet was. AZ de hoofdprijs, Jansen een financiële klapper en een mooie ervaring rijker. Wordt een moeilijk verhaal vrees ik.
Vind ik leuk
Smithsonian +43366
vrijdag 16 februari 2018 om 13:30
Terug naar de eredivisie.
Vind ik leuk
Kopsterk +7081
vrijdag 16 februari 2018 om 13:32
Oh nee, wat moeten we nu doen bij het NL elftal, nu zijn we verloren......doei Jansen, succes met je carriere, tot over 2 jaar bij AZ of Groningen ofzo
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 14:14
Janssen leeft ie nog dacht dat ie dood was hoor je nooit wat van
Vind ik leuk
Cookee +12757
vrijdag 16 februari 2018 om 14:47
Geblesseerd en geen wedstrijdritme en Hotspur die je niet waardeert, soms zit het mee en soms wat minder. Gaat goed met onze jongens in het buitengebied?
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 14:54
Real Madrid zocht een spits. Misschien toch Vincent naar Real
Vind ik leuk
Maxx Jw +1458
vrijdag 16 februari 2018 om 15:47
Prima vervanger voor Benzema....
Vind ik leuk
Rodajc +18676
vrijdag 16 februari 2018 om 19:52
Vlieg maar terug naar Londen jongen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws