'Nieuwe tegenslag voor Janssen: nóg langer uit roulatie na MRI-scan'

    'Nieuwe tegenslag voor Janssen: nóg langer uit roulatie na MRI-scan'

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:01

    Weer tegenslag voor Fenerbahce-spits Vincent Janssen: zijn blessure blijkt hardnekkiger dan gedacht. De spits, die dit seizoen wordt gehuurd van Tottenham Hotspur, wacht een nieuwe MRI-scan.

    Dat meldt Fanatik. Janssen zal volgende week opnieuw door de MRI-scan gaan, om te kijken wat de precieze oorzaak van de hardnekkige enkelblessure is. Eerder werd al bekend dat Fenerbahçe de optie tot koop in het contract van de spits waarschijnlijk niet zal lichten, mede vanwege de zware blessure van Janssen.

    Hoewel de spits de eerste wedstrijden in de basis begon, was hij al vrij snel niet meer zeker van een basisplaats. Dit seizoen speelde hij slechts elf competitiewedstrijden, waarin hij twee doelpunten maakte. Omdat de Turkse topclub de clausule in het huurcontract van Janssen niet lijkt te gaan lichten is het afwachten wat er na het seizoen met Janssen gaat gebeuren. De spits van het Nederlands elftal lijkt ook geen toekomst te hebben bij Tottenham.

    Poll

    Denk jij dat Janssen een tweede kans krijgt bij Spurs?

    (1767 stemmen)

    Plaats een reactie

    RtdDub +8372
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:11
    Ook niet aardig.
    Leen je iets en dan geef je het stuk terug.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:15
    Jansen moet zijn contract bij de spurs laten verscheuren en een nieuwe start maken bij een club die wel bij hem past ... maar ja die verrekte knaken...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:20
    Idd "money makes the world turn round".Maar qua voetbal heeft hij bij de spurs weinig te zoeken.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6172
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:52
    Ik weet nog wel een club die een spits kan gebruiken volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:14
    Ik denk ook dat het een prima keuze zou zijn (de club die jij bedoelt)
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:15
    nu al een groot drama daar voor vincent al heb je dit natuurlijk niet in de hand...
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1150
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:16
    Hoezo gaat ie dan ook in die MRI scan. Nu is ie nog langer geblesseerd
    Vind ik leuk
    TheMariner +2610
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:21
    Is onbetaalbaar geworden voor clubs van zn niveau. Of Tottenham moet bereid zijn een verlies te accepteren. Hij en AZ hebben het ijzer gesmeed toen het heet was. AZ de hoofdprijs, Jansen een financiële klapper en een mooie ervaring rijker. Wordt een moeilijk verhaal vrees ik.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:30
    Terug naar de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:32
    Oh nee, wat moeten we nu doen bij het NL elftal, nu zijn we verloren......doei Jansen, succes met je carriere, tot over 2 jaar bij AZ of Groningen ofzo
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:14
    Janssen leeft ie nog dacht dat ie dood was hoor je nooit wat van
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:47
    Geblesseerd en geen wedstrijdritme en Hotspur die je niet waardeert, soms zit het mee en soms wat minder. Gaat goed met onze jongens in het buitengebied?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:54
    Real Madrid zocht een spits. Misschien toch Vincent naar Real
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1079
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:47
    Prima vervanger voor Benzema....
    Vind ik leuk
    Rodajc +9526
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:52
    Vlieg maar terug naar Londen jongen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nieuwe tegenslag voor Janssen: nóg langer uit roulatie na MRI-scan'