PSV nog zonder aanwinst én aanvoerder: Het is wat erger dan we dachten

    PSV nog zonder aanwinst én aanvoerder: "Het is wat erger dan we dachten"

    vrijdag 16 februari 2018 om 14:06

    PSV zal het ook in het thuisduel tegen Heerenveen moeten stellen zonder aanvoerder Marco van Ginkel. Daarnaast gaf PSV-trainer Philip Cocu aan dat winteraankoop Maximiliano Romero nog niet wedstrijdfit is.

    "Marco van Ginkel is er morgen niet bij", zegt Cocu op de persconferentie in de aanloop naar de wedstrijd tegen Heerenveen van zaterdagavond. "Het is wat erger dan we op voorhand hadden gedacht. Hij is nog niet aangesloten op de training buiten met het team. Hij gaat verder met zijn revalidatieprogramma." Voor Feyenoord-uit heeft Cocu nog 'zeker geen streep gezet' door de naam van zijn aanvoerder. Uit nader onderzoek naar de knie van Van Ginkel bleek dat er geen extra schade was.

    Het duel met Heerenveen komt ook nog te vroeg voor Romero, die in de winterse transferperiode overkwam van Vélez Sarsfield. De Argentijn is nog niet wedstrijdfit en heeft volgens Cocu 'nog een tijdje nodig'. Een exacte datum voor het debuut kon de oefenmeester nog niet geven.

    Poll

    Kan PSV een eventueel gemis van Van Ginkel opvangen tegen Heerenveen?

    (1644 stemmen)

    Plaats een reactie

    Always PSV +6872
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:20
    Jammer dat v Ginkel er niet bij is in deze fase van de competitie. Mauro is een prima vervanger. Ga toch van de 3 punten uit morgen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:24
    Dat moet te doen zijn Heerenveen is in mijn ogen niet z'n hoogvlieger . Als ze dit verliezen dat zijn ze niet kampioenwaardig.
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:21
    Wie dan wel??
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:12
    Als PSVer moet ik wel Ajax zeggen want de rest staat een mijl achter ons.
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:24
    Ajax verloor v Heracles???
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:28
    En ik hoop nu van Zwolle pec pec pec pec.
    Vind ik leuk
    thierryer +1167
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Ik denk sowieso dat Psv nog heel weinig punten laat liggen, met of zonder van Ginkel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:21
    Ik hoop het wekelijks ;-) maar deze keer gaat Psv echt punten laten liggen! Heerenveen gaat ze net als in de 1e wedstrijd helemaal scheel tikken
    Vind ik leuk
    Always PSV +6872
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:23
    Als Ajax maar geen punten laat liggen bij PEC, is een lastige tegenstander op dat kunstgras.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:25
    Met die gare Sandler achterin zie ik Ajax gewoon winnen van Zwolle, helaas
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:28
    Heerlijk Odegaard die het middenveld van Psv gaat vernederen. Let maar op dit word puntenverlies voor de boertjes.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:31
    Hhaha Jake is inderdaad back! daar is ie weer! Maar Odegaard is een fijn spelertje,maar ook echt een momentenvoetballer, dus we gaan het zien, ik hoop op een 2-1 voor PSV in de laatste minutt met een vieze kopbal van de Jong, zodat de traantjes weer verschijn en op de zure gezichtjes van de nummer 2 en dat is Ajax..
    Vind ik leuk
    mcmodd +19576
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:47
    Ajax zal gewoon op haar eigen spel moeten letten, als ze het moeten hebben van een verliespartij van PSV dan zullen ze zelf ook punten blijven verspelen.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:38
    Eens...behalve dan dat PSV natuurlijk wel ergens punten moet laten liggen. Voor mij is het alleen maar verrassend als Ajax dit jaar Kampioen wordt. Dat zou na de voorbereiding op dit seizoen met de tragedie van Nouri gewoon een dikke bonus zijn.
    Vind ik leuk
    MeAgain +4996
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:17
    Hou nou toch op over nouri. Ze zouden dit jaar alles winnen voor nouri maar nu ze beroert spelen komt het natuurlijk door nouri.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:52
    Dat heb ik nooit geroepen. Dat kan je rustig nakijken. Ik geloof daar namelijk niet in. De 34ste titel voor Nouri. Als Ajax de titel wint dit jaar is dat een mooi en bijzonder moment. Maar een leek kon zien dat het groepsproces aangetast was en de spelers meer vanuit een negatieve emotie dan een positieve emotie op het veld stonden.

    Verder ben ik ouder dan de meeste mensen hier. Dat hele gedoe tussen fans van verschillende clubs die een wedstrijd ver pissen houden intereseert mij niet zo.
    Dingen zoals ik ze zie benoemen wel. Wat een ander er van denkt is het zijne.
    Vind ik leuk
    base +1298
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:21
    niet door een onterechte penalty?
    Vind ik zelf ook altijd lekker.;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:39
    Of een overtreding op het middenveld en dan een penalty krijgen zou echt gaaf zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:34
    Wordt, schrijf je met “dt” Jake. Dat is mede een reden waarom ik jouw mening hier, en ook van al jouw andere accounts, niet serieus kan nemen. Altijd bij de hand willen doen om als één van de eerste te reageren hier, heel veel verder kom je niet!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:36
    "Heel verder" is anders ook niet echt een lekker lopende zin. ;)
    Vind ik leuk
    Degraaf +14420
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:06
    En "bij de hand" heeft ook een andere betekenis als "bijdehand" Als je dan toch over de Nederlandse taal wilt hebben ;-)
    Vind ik leuk
    alffie +1524
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:56
    Ik jou mening hier.... haha hebben we het over de Nederlandse taal
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:04
    Kijken of onze Chinees hier nog op gaat reageren;)
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:37
    Pingetje durf je nog terug te komen op onze discussie? Dat dacht ik al. Daarbuiten zal buiten je mede boertjes mensen jou ook amper serieus nemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:40
    "Mede boertjes", "staatsmongolen" en meer van dit soort benamingen typeren jouw niveau. En nu niet weer met een andere account mij gaan bedreigen dat je me weer gaat ophangen aan de hoogste boom, hè kleuterje!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:42
    Haah mannetje toch, ik heb 1 account. Jakeisback Je ziet spoken. Dreigen is voor mietjes zou ik niet doen. Ik moet zeggen dat ik er wel optimaal van geniet hoor als jij weer loopt te happen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Senn +5055
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:44
    Jake daniels is ook van je en nog een stuk of 3
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:42
    Nu ben ik eigenlijk benieuwd welke accounts Jake nog meer heeft....
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:43
    Ben ik zelf ook zeer benieuwd na. Kom maar op Ping verzin eens wat? Ik ben toch vrij uniek in mijn antwoorden.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:44
    Uniek....dat is een woord dat je zou kunnen gebruiken inderdaad.....
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:44
    Jakelandhyde
    Jakeinabox

    Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:44
    De AmsterdamseFlow en MeesterTechnicuwrstdeCocu. En dan nog een flink aantal accounts waarvoor hij begrijpelijk en terecht een ban gekregen heeft hier.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Ah ok, ja ik zie wel een overeenkomst in onzin posts en aanvallen op bepaalde persoontjes ( ik) dus zou zeker kunnen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:48
    Let maar eens wat vaker op zijn schrijfstijl en verwensingen c.q. bedreigingen richting een aantal (PSV)aanhangers hier en je weet genoeg. Bij de hand willen doen op artikels over PSV en geen kritiek kunnen verdragen op reacties op zijn favoriete Ajax. Wel kunnen uitdelen, maar niet kunnen incasseren. Daar hebben meer kleutertjes (hier) last van.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:08
    Andersom is het precies hetzelfde probleem hoor. De (PSV) kleutertjes die de (Ajax) aanhangers voor alles en nog wat uitmaken en geen kritiek kunnen verdragen:)
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:47
    Leer jij maar eens patronen uit te lezen. In sommige topics reageren (AmsterdamseFlow) en ik (Jakeisback) elkaar binnen secondes op elkaar. Denk je dat ik met 4 computers thuis zit of zo. Zoals zo vaak weet je het niet meer en ga je weer verzinnen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:48
    isgoed AsmterdamseFlow uhh Jakeisback, sorry...
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:50
    Okay veel plezier met Calimero gedrag vertonen.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:52
    Calimero gedrag? kun je mij uitleggen wat dat is? ken de term niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:52
    "Calimero", origineel. Heb je dat woord zelf verzonnen? Of heeft Sjakie jou dit woord aangeleerd?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:56
    Pingetje zijn dit weer de laatste stuiptrekkingen? Druip je weer af? Raar mens men je toch ook. Hoe moeilijk om te accepteren dat je de derde club van Nederland support?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:10
    Derde club, tweede club of eerste club, dat maakt niet uit. Meelopers vanuit de Provincie is een kwalijkere doelgroep. Veelal mensen zonder eigen mening c.q. eigen identiteit die de grote meute maar achterna lopen, zoals jij bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:27
    Ik heb een mening, alleen is die anders dan jou mening leer daar maar gewoon mee omgaan. Praat met iemand over je Ajax syndroom het zal en kan je verder helpen. Van Ajax kom je nooit af alleen kun je als Psv fan hier vast mee leren omgaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:49
    Daar heb je geen 4 PC's voor nodig...........
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:52
    Sterk antwoord Ping. Ik zou toch maar eens met iemand gaan praten. Ik ben bang dat als Ajax weer 4 op rij gaat scoren binnenkort ze jou kunnen opsluiten in een inrichting. Kun je denk ik niet weer aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:58
    "Ik denk, ik hoop, ik zie", nihil feiten! Elke week, nee elke dag, zie ik jou hier hopen.....
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:01
    4 op rij zijn feiten. Dat jij een klein beetje geobsedeerd ben door Ajax is buiten een feit ook een duidelijke conclusie. Ik heb je de laatste maanden toch vaak zat met harde feiten om je oren geslagen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Af en toe kom je eens met feiten hier aanzetten, meestal feiten uit het verre (Ajax)verleden. En dat Ajax weer 4 op een rij gaat scoren, zoals PSV zit ook al eens deed, is geen feit maar een aanname. Jouw reacties hier zijn doorgaans vanuit onderbuikgevoel of valse hoop vanwege jouw aversie tegen PSV opgesteld. Maakt mij niets uit dat je een hekel hebt aan PSV zolang je maar niet van die onzin loopt te verkondigen of mensen beticht van "staatsmongool" of andere domme verwensingen.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:09
    Heilig boontje. Hoe vaak heb ik jou niet terecht op je plek gezet met goede onderbouwde statistieken? Nu een beetje de moraalridder uithangen is gewoon zielig. Ik snap dat jij Ajax heel diep haat. Maar hou het soms een beetje voor je zelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:45
    Zelden of nooit heb jij mij hier terecht gezet met de juiste onderbouwde statistieken. En je kunt mij wel een Ajax-hater noemen, maar ben jijzelf toevallig niet een PSV-hater? De pot verwijt de ketel..............
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:54
    Pingetje denk aan je bloeddruk. Ajax kan er niks aan doen dat het in alles groter is. Het is nu eenmaal zo. Pingetje je word hier bijna dagelijks in je hemdje gezet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:01
    “Pingetje, Pingetje”, wordt schrijf je met “dt” in jouw laatste zin. Heb jij vroeger niet op school gezeten? Jouw taalfouten zijn vele malen groter dan jouw feitenkennis!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:07
    Hahah Pingetje toch, volgens mij ben jij zwaar autistisch. En woon jij nog onder begeleiding. Ik wil wel weten of ik tegen iemand discussieer die het wel aan kan. Want ik ben juist de man met de feiten. Het zijn alleen de feiten die jij niet onder ogen durft te zien. Ik kan je feitelijk laten zien dat jou clubje Psv in alles kleiner is dan mijn Ajax. Volgens mij ben je gewoon een bang onzeker mannetje zonder echte vrienden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:13
    “Jouw” clubje is het Jake. En met jou discussiëren is onmogelijk! “Volgens mij” is wederom een aanname, Jake. Zoals ik je al eerder meldde; jij hangt met aannames aan elkaar. De enige feiten die jij hier aandraagt, zijn de successen van Ajax uit het verre verleden. Dan ben je 8 mei 2016 zeker ook nog niet vergeten?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:17
    Auw pijnlijk man. Volgens mij heeft die 4 op rij jou een zuurstoftekort gegeven. Ajax heeft ook in de afgelopen jaren meer bereikt dan jou clubje. En dit seizoen is nog niet klaar, waan je zelf maar alvast veilig.Ga nu maar snel met iemand praten over je Ajax syndroom. Ben jij het 100 jarige bestaan van Psv ook vergeten? 50 mio van de gemeente gekregen en geïnvesteerd en nog vernederd worden door een jeugdig Ajax?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:27
    Wie werd er van 2005 - 2008 4 maal na elkaar kampioen? Dus ik lig niet echt wakker van die 4 door jou genoemde kampioenschappen. By the way, Het is "jouw" Ajaxsyndroom en "jouw" clubje hierboven in jouW reactie. En over die slimme gemeentedeal van PSV en de gemeente EHV kan ik het met jou (deze keer wel zonder "w") sowieso niet hebben. Van dergelijke slimme deals snap jij namelijk helemaal niets, nihil!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:36
    hahaha onzeker mannetje. Hap hap hap maak het anderen nou niet zo makkelijk. Over mijn intelligentie hoef jij je geen zorgen te maken. Ik zou me wel zorgen maken over je enge obsessie naar Ajax toe. Ajax is in alles groter en dat moet jou dagelijks zo veel pijn doen. En die sluwe, corrupte gemeentedeal is idd door een onafhankelijke commissie onderzocht en goedgekeurd, Alleen het is gewoon grappig dat jij telkens weer het gevoel hebt om dit te moeten verdedigen. Koop of een seizoenskaart van Ajax of ga je eens verdiepen in Psv.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:38
    Bedankt voor de erg oppervlakkige en nietszeggende tip Pseudo Psycholoog Jake!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:43
    Neem je fristi en nu snel weer achter je Xbox voordat mama thuiskomt. Speelkwartier is bijna voorbij.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:48
    En jij snaveltje toe, neusje dicht en weer door met stekjes zetten!
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:56
    Jij bent nou niet echt de aangewezen persoon om mensen te verbeteren. Jouw teksten staan namelijk vol met spelfouten.
    Vind ik leuk
    baboushka +1087
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:24
    Toch niks mis als mensen een hekel aan ajax, psv of welke club dan ook hebben. Zou anders bar weinig aan zijn.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:42
    Jakelandhyde
    Jakethefatman
    Jakeinthebox

    Hahaha...kon het niet laten. Sorry Jakeisback
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:40
    Samen voelen de neusjes zich sterk laat gaan joh
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:37
    Volgens mij schrijf je bijdehand aan elkaar.Dus als je iemand wilt corrigeren, schrijf t dan zelf ook goed op.Beetje een blunder zo!
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:05
    Makkelijk om je reactie grammaticaal te gaan verbeteren nadat wij al 3 fouten heb en ontdekt in jouw zin.

    Het staat niet echt sterk als je hier nu nog een punt mee wilt maken.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:40
    Een spelling Nazi die zelf niet perfect spelt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134430
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:33
    Is het niet toch stiekum voorburg ipv de loonse baan?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:59
    Hhaah ik heb daar wel een bijbaantje gehad vroeger. Mooi man boodschappen doen voor mensen die dat zelf niet kunnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134430
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:59
    zeker mooi
    Vind ik leuk
    DrJ +812
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:32
    Zolang Lozano,Mauro en Bergwijn Heerenveen net iets meer gaan vernederen vind ik 't best.

    Het wordt een 4-2.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Gaat goed komen :)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:26
    Dat is ze nog nooit gelukt ,twee keer mazzel gehad h'veen. Hetzelfde als Ajax tegen Utrecht ook elk jaar hetzelfde.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:28
    Ajax in Zwolle ook beste vriend.
    Vind ik leuk
    thierryer +1167
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Reken daar maar niet op, hoe vaker ze met 1 doelpunt verschil winnen, hoe meer vertrouwen er is in de ploeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:37
    Net zo scheel als jij kijkt toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:57
    Heerenveen uit is lastig. Maar in eigen huis gaan ze eraan
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:32
    Knap dat Psv zo makkelijk bovenaan staat ondanks het gemis van de beste middenvelder vd eredivisie. Hopen dat Romero op tijd fit is want dat belooft wel wat!!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:38
    Miskoop schijnt van de ene blessure in de anderen te rollen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:41
    Anderen, schrijf je zonder "n" in bovenstaande zin.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Kom nu maar eens met iets origineels. Zoals zo vaak loop je weer complete bullshit te verkondigen. Dat ik zogenaamd meerdere account in beheer zou hebben. Ik probeer je gewoon te helpen waar dit Ajax syndroom vandaan komt.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:44
    Is geen aankoop ,maar geleend, voor de derde keer ofzo hahha
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:58
    Nee hoor, jij bent dus niet op de hoogte.
    Vind ik leuk
    alffie +1524
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:00
    Hij is gehuurd tot en met juni
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2887
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:39
    Eigenlijk is dat te gek voor woorden dat je een huurling als aanvoerder hebt. Ik vind dat een toppunt van armoede.
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:46
    Nou komen de Veltman reacties.....
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:51
    Want er is een regel dat een huurspeler geen aanvoerder mag zijn.....maakt toch geen fluit uit, aanvoerder is gewoon de meest geschikte niet diegene met de meeste contractjaren. En inderdaad een labiele rechtsback zoals Veltman als aanvoerder heb is dan geen armoede...? ( je zei het inderdaad 3Bier)
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:59
    Opta verkacht jou antwoord hier boven. Blinde haat noemen we dat. Veltman heeft wederom de meeste onderscheppingen verricht, meeste balcontacten dan welke aanvoerder in onze competitie.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:01
    Dus....al zou Veltman hpothetisch gezien de beste back zijn, dat maakt diegene nog geen goede aanvoerder. Misschien is Veltman dat wel hoor, maar matennaaien, schoffelen(op een knullige manier) en nou niet bepaald een voorbeeld voor de rest zijn vind ik niet echt goede eigenschappen voor een aanvoerder, maar goed misschien past een dergelijke aanvoerder inderdaad goed bij Ajax, daar heb je gelijk in haha....oh en PS: verkacht( ik denk dat je verkracht bedoelde) is in dezen niet toepasselijk het moet dan ontkracht zijn....ontkracht... geen dank
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Media maakt er een dingetje van en Nederland volgt braaf. Vorm je eigen mening. Conclusie Ajax en Psv en Feyenoord zijn kansloos uitgeschakeld in Europa. Al moet je trekken, zuigen vallen. Alles doen om als winnaar van het veld te stappen. Verwende mannetjes als Bergwijn of een Kluivert vallen om alles. Onze mentaliteit moet opnieuw worden uitgevonden.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:08
    Juist ja....
    Vind ik leuk
    Itsese +3051
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:57
    Hehe, eindelijk... Ik lees net alle reacties door en dit is de 1e waar je iets nuttigs zegt.
    Vind ik leuk
    Stoep +1855
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:30
    Vind dat niet zo belangrijk hoor. Hij is een baas,zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:45
    Veltman dat is pas pure armoede de grootste naai bal van holland
    Vind ik leuk
    stratumseind +134430
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:32
    Klote maar ja het is niet anders.
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:38
    Come on Heerenveen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:33
    Die Romero is nog minder fit dan Van Persie.....
    Vind ik leuk
    iceman +816
    vrijdag 16 februari 2018 om 22:21
    Van Ginkel is wel nodig de komende wedstrijden. Tegen Feyenoord voor de beker zag je dat al. Zonder van Ginkel had PSV totaal geen grip op het middenveld. Toen van Ginkel erin kwam was het meteen klaar met Feyenoord, en kwamen ze niet meer aan voetballen toe. Scheelt een stuk, met of zonder van Ginkel. Mauro is een prima talent. Maar is nog lang niet zover als van Ginkel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV nog zonder aanwinst én aanvoerder: "Het is wat erger dan we dachten"