PSV nog zonder aanwinst én aanvoerder: Het is wat erger dan we dachten

    PSV nog zonder aanwinst én aanvoerder: "Het is wat erger dan we dachten"

    vrijdag 16 februari 2018 om 14:06

    PSV zal het ook in het thuisduel tegen Heerenveen moeten stellen zonder aanvoerder Marco van Ginkel. Daarnaast gaf PSV-trainer Philip Cocu aan dat winteraankoop Maximiliano Romero nog niet wedstrijdfit is.

    "Marco van Ginkel is er morgen niet bij", zegt Cocu op de persconferentie in de aanloop naar de wedstrijd tegen Heerenveen van zaterdagavond. "Het is wat erger dan we op voorhand hadden gedacht. Hij is nog niet aangesloten op de training buiten met het team. Hij gaat verder met zijn revalidatieprogramma." Voor Feyenoord-uit heeft Cocu nog 'zeker geen streep gezet' door de naam van zijn aanvoerder. Uit nader onderzoek naar de knie van Van Ginkel bleek dat er geen extra schade was.

    Het duel met Heerenveen komt ook nog te vroeg voor Romero, die in de winterse transferperiode overkwam van Vélez Sarsfield. De Argentijn is nog niet wedstrijdfit en heeft volgens Cocu 'nog een tijdje nodig'. Een exacte datum voor het debuut kon de oefenmeester nog niet geven.

    Poll

    Kan PSV een eventueel gemis van Van Ginkel opvangen tegen Heerenveen?

    (1644 stemmen)

    Plaats een reactie

    Always PSV +10515
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:20
    Jammer dat v Ginkel er niet bij is in deze fase van de competitie. Mauro is een prima vervanger. Ga toch van de 3 punten uit morgen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 14:22]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:24
    Dat moet te doen zijn Heerenveen is in mijn ogen niet z'n hoogvlieger . Als ze dit verliezen dat zijn ze niet kampioenwaardig.
    Vind ik leuk
    Stoep +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:21
    Wie dan wel??
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:12
    Als PSVer moet ik wel Ajax zeggen want de rest staat een mijl achter ons.
    Vind ik leuk
    Stoep +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:24
    Ajax verloor v Heracles???
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:28
    En ik hoop nu van Zwolle pec pec pec pec.
    Vind ik leuk
    thierryer +1305
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Ik denk sowieso dat Psv nog heel weinig punten laat liggen, met of zonder van Ginkel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:21
    Ik hoop het wekelijks ;-) maar deze keer gaat Psv echt punten laten liggen! Heerenveen gaat ze net als in de 1e wedstrijd helemaal scheel tikken
    Vind ik leuk
    Always PSV +10515
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:23
    Als Ajax maar geen punten laat liggen bij PEC, is een lastige tegenstander op dat kunstgras.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6953
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:25
    Met die gare Sandler achterin zie ik Ajax gewoon winnen van Zwolle, helaas
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Gaat goed komen :)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:26
    Dat is ze nog nooit gelukt ,twee keer mazzel gehad h'veen. Hetzelfde als Ajax tegen Utrecht ook elk jaar hetzelfde.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:28
    Ajax in Zwolle ook beste vriend.
    Vind ik leuk
    thierryer +1305
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:45
    Reken daar maar niet op, hoe vaker ze met 1 doelpunt verschil winnen, hoe meer vertrouwen er is in de ploeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:37
    Net zo scheel als jij kijkt toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:57
    Heerenveen uit is lastig. Maar in eigen huis gaan ze eraan
    Vind ik leuk
    Stoep +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:32
    Knap dat Psv zo makkelijk bovenaan staat ondanks het gemis van de beste middenvelder vd eredivisie. Hopen dat Romero op tijd fit is want dat belooft wel wat!!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4324
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:39
    Eigenlijk is dat te gek voor woorden dat je een huurling als aanvoerder hebt. Ik vind dat een toppunt van armoede.
    Vind ik leuk
    3Bier +7704
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:46
    Nou komen de Veltman reacties.....
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6953
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:51
    Want er is een regel dat een huurspeler geen aanvoerder mag zijn.....maakt toch geen fluit uit, aanvoerder is gewoon de meest geschikte niet diegene met de meeste contractjaren. En inderdaad een labiele rechtsback zoals Veltman als aanvoerder heb is dan geen armoede...? ( je zei het inderdaad 3Bier)
    Vind ik leuk
    Stoep +1780
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:30
    Vind dat niet zo belangrijk hoor. Hij is een baas,zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:45
    Veltman dat is pas pure armoede de grootste naai bal van holland
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:32
    Klote maar ja het is niet anders.
    Vind ik leuk
    14forever +8512
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:38
    Come on Heerenveen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:33
    Die Romero is nog minder fit dan Van Persie.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV nog zonder aanwinst én aanvoerder: "Het is wat erger dan we dachten"