Becker gaat voor Bolt-imitatie: Misschien krijg ik wel een fles champagne

    Becker gaat voor Bolt-imitatie: "Misschien krijg ik wel een fles champagne"

    vrijdag 16 februari 2018 om 14:52

    ADO Den Haag-aanvaller Sheraldo Becker weet al hoe hij gaat juichen als hij zaterdagavond scoort in het duel met Willem II: net zoals Usain Bolt.

    Bolt heeft iedere winnaar van een olympische medaille een 'magnum fles' champagne beloofd als ze net zo juichen als de sprintlegende. Becker heeft ook wel zin in champagne, zegt hij in gesprek met Omroep West. "Ik zal morgen juichen op de manier zoals hij dat doet en misschien krijg ik wel een fles champagne".

    Becker gaat er direct voor aan de slag. "Ik ga zometeen in de kleedkamer direct even zijn account checken. Dat zijn aardig wat litertjes, hè", besluit Becker lachend.

    Plaats een reactie

    Dedan002 +2508
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:55
    Ik weet alleen niet of Usain op de bank naar ADO Den Haag kijkt :)
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1341
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:03
    Van mij krijgt ie er twee als ie scoort:p
    Vind ik leuk
    Koeroe +8874
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:01
    Zo, nu al zin in man
    Vind ik leuk
    Stig +1571
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:07
    Ik denk dat hij al een fles krijgt als hij een keer niet over zijn eigen benen struikelt.
    Misschien zou hij dezelfde sport moeten beoefenen als Usain, want voetballen is niet echt zijn ding.
    Althans niet op dit niveau.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:11
    Hij staat er toch, en speelt wekelijks. Dan is hij blijkbaar goed genoeg voor dit niveau
    Vind ik leuk
    Stig +1571
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:18
    Bij gebrek aan beter, maar dat wil nog niet zeggen dat je het niveau aankan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:10
    Hij heeft wel bijna de snelheid van Bolt dus ik zie gelijkenissen ;)
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1853
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:15
    Ik heb er een hard hoofd in dat hij überhaupt nog wel gaat scoren in zijn carrière... matige speler, misschien iets voor Kozakken Boys.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:17
    Doet ADO ook mee met de olympische spelen ?
    Vind ik leuk
    Aal +20070
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:53
    Paralympics.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:50
    Usain becker
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9913
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:07
    Ja daar komt ie, plop! Champagne!
    Vind ik leuk
    Akki Ez +10
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:23
    scoor maar eerst gewoon
    Vind ik leuk
    Rodajc +9446
    vrijdag 16 februari 2018 om 23:17
    Denk het niet job.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Becker gaat voor Bolt-imitatie: "Misschien krijg ik wel een fles champagne"