'Steven Gerrard' van Feyenoord maakt indruk: 'Ze vonden het geweldig'

    'Steven Gerrard' van Feyenoord maakt indruk: 'Ze vonden het geweldig'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 07:12za 17-02-2018 om 07:12

    De status van Robin van Persie maakt veel indruk op de spelers van Feyenoord. Roy Makaay zegt dat de spelers van het beloftenelftal erg opkijken tegen de 34-jarige spits. Ook Brad Jones is blij.

    Doordat Van Persie weinig speelminuten maakte tegen Vitesse, moest hij zich een dag later melden in De Kuip voor een wedstrijd van de beloften tegen sc Heerenveen. "De jonge gasten bij ons vonden het geweldig om met Robin te spelen", zegt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Kijk wat dit betekent voor Dylan Vente. Daar wordt hij alleen maar beter van."

    Jones had graag gezien dat Van Persie een half jaar eerder naar Feyenoord was gekomen. "Hij is nog dol op zijn vak. Hij is terug bij de club waar hij begon, terug bij vrienden en familie. Maar dan moet je het nog wel even doen. Dat wil hij. Hij is bereid het elftal te dragen. Iedereen kan bij hem aankloppen. In dat opzicht is hij de Steven Gerrard, met wie ik bij Liverpool speelde en die ook zo'n enorme status had, van Feyenoord."

    Poll

    Is Van Persie wat Feyenoord nodig heeft?

    (539 stemmen)

    Plaats een reactie

    Strijp +14036
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:13
    Van alle vergelijkingen die ik voorbij heb zien komen is dit wel de meest lachwekkende
    Vind ik leuk
    Sytz +3569
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:26
    Blijkbaar kun je altijd bij hen aankloppen en zijn ze bereid om het elftal te dragen. Jones heeft met beide samengespeeld. Wie zal dan eerder weten of de vergelijking klopt. Brad Jones of Strijp? ;)
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3128
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:58
    Ik ga uit van Brad ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:16
    stRijp voor de sloop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:17
    Dacht dat hij bij Excelsior was begonnen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:27
    In de jeugd. In de C stapte hij over.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10223
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:24
    Klopt
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:34
    Vedette zijn nu eenmaal belangrijk, spelers kijken meer op tegen Robin dan tegen Gio, zo werkt dat nu eenmaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:45
    Ik zou meer opkijken tegen Gio. Zijn carrière is wel beter dan die van RvP
    Vind ik leuk
    Enden +4196
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:59
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:13
    Gaat er om dat de een je trainer is die je opstelt en de ander nog speelt en recent nog dingen heeft laten zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:07
    Eens, en het voetbal verandert tussentijds waardoor de speler meer weet wat er speelt.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:18
    Weet ik niet.
    Gio was natuurlijk een voorbeeldprof en een geweldige linksback met genoeg prijzen.

    Maar RvP Arsenal en Man U eigenhandig naar succes geleid en was de absolute sterspeler.

    Gio voetbalde “gewoon” mee in een elftal waar een ander de sterspeler was natuurlijk.

    Wil Gio zijn carrière niets te kort doen overigens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:12
    Succes bij Arsenal? Welk succes? Ging de arrogante van Prutsie niet weg bij Arsenal, omdat hij voor de prijzen wilde spelen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:12
    Succes bij Arsenal? Welk succes? Ging de arrogante van Prutsie niet weg bij Arsenal, omdat hij voor de prijzen wilde spelen?
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    zondag 18 februari 2018 om 10:25
    Buiten het feit dat je in herhaling valt en met je poep vingertjes zit te prutsen op je toetsen bord... de schoenen strikken van Robin mag je nog niet, wie noem jij een prutser zielig ventje. Wat heb jij bereikt in je miezerige leven?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:09
    Spiegel zegt het precies goed zonder een van de twee te kort te willen doen! Duimpje.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 10:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:36
    Maar Gio was ook een grote voetballer man :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:15
    Inderdaad een grote voetballer maar niet in de schijnwerpers en vooral op de achtergrond. Dat is Gio. Daarom respect dat en hoe hij het trainersschap oppakt. Hij heeft zijn mindere fasen, maar is nog maar net begonnen.

    Van Persie is met tijden ook een dragende en inspiratie speler geweest en stond in de spotlights en onder een vergrootglas. Dat is nietmakkelijk en dus knap met zijn staat van dienst.

    Blij dat beiden aan Feyenoord werken!
    Vind ik leuk
    Johan.l +4111
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:08
    Met alle respect, ik vind Gio een mooier mens, maar de RvP heeft toch wat meer op zijn palmares staan dan Gio
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:14
    Zoek even op welke prijzen op de palmares staan van beide spelers. Dan weet je dat je onzin uitkraamt.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:46
    Bij Feijenoord gaan ze er nu gewoon van uit dat ze even die beker winnen
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:54
    Ik was bang dat we Robin kapot gingen maken, want daar zijn we zo goed in in dit land, maar blijkt nu dat we het heerlijk vinden 1 goede speler in de eredivisie te hebben. Depay heeft een tattoo nodig maar Robin heeft van nature uitstraling.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws