Verbeek: Dat zegt alles over René Hake. Ik houd me niet met hem bezig

    Verbeek: "Dat zegt alles over René Hake. Ik houd me niet met hem bezig"

    Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 10:09za 17-02-2018 om 10:09

    René Hake gaf onlangs aan dat hij het niet erg vindt dat het momenteel niet goed gaat met FC Twente. Trainer Gertjan Verbeek reageerde vrijdag vervolgens koel en gevat.

    "Dat zegt alles over René Hake. Ik houd me niet met hem bezig", aldus Verbeek op het wekelijkse perspraatje, geciteerd door TC Tubantia. Verbeek wil niet zeggen dat het duel met Sparta van komende zondag cruciaal is.

    "Maar het is duidelijk dat je wel een belangrijke slag tegen een directe concurrent kunt slaan. We geven steeds minder weg en voetballen steeds beter, maar het moet wel een keer gaan resulteren in klinkende resultaten. Anders wordt niet alleen het vertrouwen van de spelers broos, maar ook dat van de achterban."

    Verbeek zegt weinig spanning te voelen bij zijn spelers, in aanloop naar de degradatiekraker. "Ik vond dat ze in het eerste deel van de training vandaag zelfs last hadden van onderspanning. Het had allemaal wat scherper gemogen, later werd het beter."

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    kerel +2193
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:11
    Twente EN sparta moeten er in blijven..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:11
    Sparta zeker.
    Vind ik leuk
    defons +1750
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:32
    Alleen Sparta A.U.B Wat betreft Fc list en bedrog rechtstreeks degradatie.
    Vind ik leuk
    redknap +1133
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:22
    Groot stadion, altijd vol . Sparta, Excelsior met lege tribunes hebben we ook niks aan.
    Kleine clubs eruit en de grootsten moeten er gewoon inblijven.
    Wie wil er nu naar een "duivenhok"als Excelsior. Bij de top amateurs komen nog meer bezoekers.
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:47
    Ik snap je mening want we geven hier de topclubs het meeste geld zodat ze topclubs kunnen blijven.
    Om van klein naar groot te groeien in dit land is onmogelijk, daar zorgen de groten wel voor.
    Helaas voor jouw mening, sport draait om prestatie, en als Excelsior het beter doet dan Twente dan gaat Twente er uit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 11:48]
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5339
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:46
    Ik vind jouw reactie enorm kleinzerig, Twente heeft helemaal niet zoveel fout gedaan in mijn ogen, als ze in een andere competitie hadden gespeeld hadden ze nooit problemen gehad met wat ze hebben uitgespookt.

    In Nederland bepaalt de KNVB de regels en die maken er een zooitje van ipv boos op Twente zou iedereen boos op de KNVB moeten zijn, wat doen hun met al die miljoenen aan contributies en andere onduidelijke inkomsten.

    Laten we ook niet vergeten dat 30% van de inkomsten van de KNVB niet te achterhalen zijn.

    Maar nee mensen zijn boos op Twente en Munsterman die geprobeerd hebben van Twente een landelijke club te maken IPV een provincie club.

    Bij AZ en met Dirk scheringa precies hetzelfde.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5892
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:19
    Utrecht heeft inderdaad te vaak fraude gepleegd en nooit bestraft door de knvb. Vreemd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:50
    Wordt al geregeld. Komt goed. Scheidsrechters doen wel een dubieuze beslissing.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:11
    Verbeek hoeft hier ook helemaal niets over te zeggen, want dit is iets tussen Twente en Hake. Dat is niet netjes gegaan en Hake was gewoon een keer net zo eerlijk als GJ Verbeek zelf ook altijd is.
    Vind ik leuk
    2cents +57923
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:52
    Verbeek doet ook weer een typische “Verbeek” door het op zichzelf te betrekken.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:47
    Verbeek wordt een beetje een ongeloofwaardige wijsneus. FC Twente krijgt hij niet aan de praat, maar een dag later bij FOX als analist gaan vertellen hoe slecht Ajax, PSV en Feyenoord spelen...
    Vind ik leuk
    plein19 +2466
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:14
    Dom dat Hake het uitspreekt. Ook al is zeer begrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15810
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:16
    Als een werkgever mij zo kut behandeld denk ik ook dat ik zoals Hake zou denken. Echter maakt het een verschil als het je eigen club betreft, die zou ik natuurlijk altijd het beste gunnen.
    En ohja, ik vind Verbeek nog steeds een arrogante lul.
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:45
    Gertjan is een soort stier in een porceleinkast.
    Het leuk als dat beest in een weiland loopt,
    maar in een porceleinkast heb je liever iets anders.
    Vind ik leuk
    035 +6395
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:55
    Olifant? :-))
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:10
    Haha, ja jij bent misschien groot behuisd.
    Ik vind een stier in mijn kast al heftig. :)

    Volgende keer;
    "Gertjan reageert als een Olifant op een rode lap".
    We moeten die taal ook wat soepel houden toch? :)
    Vind ik leuk
    035 +6395
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:20
    Ik heb een redelijk huis. Humor Cookee.......... duimpie voor jou.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:13
    Roda trekt al jaren de ene klotespeler naar de andere aan.Wanneer die weer weggaan dan ben jij toch ook blij?Hake was en is niet goed genoeg.Mag blij wezen trainer te zijn geweest van zo een grote club.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15810
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:36
    Hake deed het toch beter dan Verbeek?
    Vind ik leuk
    ruuddevil +3007
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:19
    Verbeek is gewoon een vervelende kerel. Hake deed het niet slechter dan hij en is geslachtofferd door Van Halst.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5575
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:07
    hake zijn 2e seizoenshelft gezien vorig jaar? 13 uitwedstrijden niet gewonnen ofzo? spelers waren na 80 min moe... verbeek nu 2x ajax 2x psv 2x az etc... nu komen er 6 potjes waarin punten behaald moeten worden dan kunnen we oordelen
    Vind ik leuk
    voetbal7 +280
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:22
    vond ook toen al dat hake gewoon moet blijven . door gjv wel grote namen maar nog kut voetbal in 5 3 2
    Vind ik leuk
    voetbal7 +280
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:22
    442 of 433
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:34
    Ik heb Hake gezien bij FoxSports aan tafel, maar ik heb nergens gehoord of gelezen dat hij heeft gezegd dat hij het niet erg vindt als twente verliest..... zijn vrouw denkt hier wat anders over dat is wel duidelijk!!! Laat verbeek zich bezig houden om zn eigen team op de rit te krijgen in de laatste fase vd competitie...
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:43
    Ik ken Hake niet persoonlijk maar het lijkt mij geen vervelende man, hij is altijd respectvol geweest. Gertjan maakt nu Hake met de grond gelijk op basis van iets wat hij een journalist hoort zeggen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:38
    Ik denk dat Hake dat richting leiding van Halst bedoelt, maar niet richting club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:54
    Gjv heeft bij iedere club waar hij trainer is geweest mot gehad, maar het is erg vervelend dat het nooit aan meneer zelf ligt......
    Vind ik leuk
    Deltacraft +179
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:56
    Verbeek...een zeer enge man...een super narcist....
    Vind ik leuk
    tollie +873
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:57
    De beste die presteert blijft erin dus wordt spannend onderin de kelder.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11623
    zaterdag 17 februari 2018 om 14:29
    Ik krijg steeds meer een hekel aan die blaaskaak. Iedereen en alles deugt niet, maar zelf presteert hij zijn hele carriére al niks.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws