Zelfs als was Virgil van Dijk gekomen, dan had hij nog steeds gespeeld

    "Zelfs als was Virgil van Dijk gekomen, dan had hij nog steeds gespeeld"

    zaterdag 17 februari 2018 om 11:13

    Frank Lampard heeft een hoge pet op van Chelsea-verdediger Andreas Christensen. De Deense verdediger is het perfecte voorbeeld van een verhuurde speler die uiteindelijk een basisplaats heeft afgedwongen bij The Blues.

    "Zelfs als was Virgil van Dijk gekomen, dan had hij nog steeds gespeeld", zegt Lampard tegen The Evening Standard. "Je bouwt een team rond deze spelers, zelfs op zijn leeftijd. Hij had geen probleem gehad met wie ze ook hadden gecontracteerd."

    "Ik trainde regelmatig met hem toen ik daar nog speelde. We waren ons bewust van zijn kwaliteiten. Hij trainde regelmatig mee met het eerste toen hij zestien jaar was. We waren allemaal erg onder de indruk. Chelsea wordt vaak bekritiseerd vanwege het verhuren van spelers, maar hij is het perfecte voorbeeld van hoe het moet."

    Lampard denkt niet dat Chelsea snel afscheid gaat nemen van Christensen. "Ze hebben hem voor langere tijd vastgelegd, dus ze kunnen vragen wat ze willen. Ze gaan hem echter niet verkopen. Hij gaat nergens heen."

    Ook de ontwikkeling van Davinson Sanchez blijft niet onbesproken. "Hij speelt niet als iemand van 21 jaar oud. De manier waarop hij in de Premier League is terechtgekomen..Een grote stap vooruit in vergelijking met de Eredivisie. Erg indrukwekkend."

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 11:15
    Dat weet je nooit met trainers als conte die jagen spelers zo tegen hun in het harnas
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:50
    Inderdaad, net zo'n irritant mannetje als Mourinho
    Vind ik leuk
    GetRekt +1487
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:19
    Echt? De titel komt uit de laatste alinea, terwijl de essentie daar niet ligt.
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:24
    Clickbait, meer niet.

    Edit; kan iemand mij vertellen waarom ik nog maar 1 plusje heb terwijl ik er vorige keer nog iets van 60 had haha?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GetRekt +1487
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:25
    Dat snap ik, maar ze kunnen op z'n minst hun best doen.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15679
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:35
    Christensen is echt een beest.
    Vind ik leuk
    Morris +20010
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:38
    Je bedoeld Sanchez?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:08
    Nee hij bedoelt Christensen..
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5400
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:39
    Zeg maar rustig dat er een mijlen groot verschil zit tussen de Eredivisie en Premier league
    Vind ik leuk
    Eindje +90
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:05
    Christensen is ook een speler met een geweldige toekomst
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21480
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:19
    Sanchez is een beest.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:35
    Wel een beetje neerbuigend naar onze ED vind ik dit.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4666
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:12
    Maar het is zeker niet fout.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Zelfs als was Virgil van Dijk gekomen, dan had hij nog steeds gespeeld"