Rotterdamse zorgen om Boëtius: 'Dan ben je heel, heel erg diep gezakt'

    Rotterdamse zorgen om Boëtius: 'Dan ben je heel, heel erg diep gezakt'

    zaterdag 17 februari 2018 om 16:27

    Het is behoorlijk zorgwekkend dat Jean-Paul Boëtius in de Feyenoord-pikorde is voorbijgestreefd door Bilal Basacikoglu. Dat stelt Jan-Dirk Stouten bij online zender Recht uit Rotterdam. 

    Eerder deze maand zei trainer Giovanni van Bronckhorst dat hij bij Basacikoglu een 'beter gevoel heeft' dan bij Boëtius. "'Als Bilal Basaçıkoglu je voorbij is in de pikorde, dan ben je heel, heel erg diep gezakt", stelt Stouten tijdens De Week van Feyenoord. 

    "Ik ben niet anti-Bilal, maar ik vind wel dat hij niet goed genoeg is voor de Nederlandse top. Hij speelt nu vier jaar in de Kuip en is eigenlijk nog niet echt doorgebroken."

    Collega-analist Harry Vermeegen maakt zich ook zorgen over Boëtius, die afgelopen zomer voor miljoenen euro's werd teruggehaald naar De Kuip. "Soms heeft hij het op zijn heupen, maar meestal speelt hij met loodzware voeten.''  

    Poll

    Moet Feyenoord komende zomer afscheid nemen van Boëtius én Bilal?

    (1305 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 16:31
    Haha ken me nog goed herinneren dat de feyenoorders het wel zagen zitten.
    Hij zit idd
    Op de bank
    Vind ik leuk
    palko +1785
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:00
    @DAf, Jean-Paul Boetius heeft inderdaad een basisplaats. Op de bank wel te verstaan. Ik heb nooit begrepen waarom Feyenoord hem afgelopen zomer heeft teruggehaald.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:19
    Zoek het woord onkunde eens op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:27
    Bedankt voor je normale reactie op gewoon een gemeen grapje.
    Ik snap het ook niet heel erg nee
    Vind ik leuk
    palko +1785
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:39
    @DeAf, toen ik dat hier driekwart jaar geleden ook al riep, kreeg ik het verwijt dat ik er niets van snapte. Tsja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:41
    Wat is er eigenlijk met Larsson? Die vind ik best wel goed eigenlijk, ik snapte zijn transfer eerst ook niet
    Vind ik leuk
    palko +1785
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:56
    Ik heb begrepen dat Sam Larsson op dit moment geblesseerd is aan zijn hamstring. Anders had hij ongetwijfeld een basisplaats gehad.
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:29
    Jij volgt het sportnieuws dus ook niet???
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:00
    3 reacties wees er trots op :d
    Mij heb je er niet hoor. Kukeleku praat van
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:07
    Gaat het goed met jou Blufke? Snap echt niets van jouw reacties. Ben geen hater van jou hoor en ook geen stalker. Kijk maar wat jij er mee gaat doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:24
    Bla Bla Bla
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:43
    Was te verwachten.......
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:44
    Van jou verwachten we niks jij heb niks
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:48
    Jij kunt echt niet omgaan met kritiek he? Wie is WE?? Denk jij echt dat je in de "wijvorm" kunt praten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:04
    Ja dat kan ik, jij niet he?
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:09
    Geen moeite mee Blufke. Overigens....... Spiegelen van jouw eigen tekortkomingen is, volgens psychologen, een vorm van narcisme.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2537
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:15
    Hij zal een goede zaakwaarnemer hebben...
    Vind ik leuk
    Vaag +3032
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:34
    Dat is erg treurig inderdaad)
    Vind ik leuk
    13 +11544
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:35
    Miljoenen Euro’s? 1,5 volgens transfermarkt.nl
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:18
    Nog belachelijk veel geld. Heeft het nooit waar kunnen maken. Speelde in de jeugd als een robben en was de beste van zijn generatie. Absoluut psychisch ongeschikt voor de top.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25487
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:35
    Bilalen Boetius komen allebei tekort voor Feyenoord. Afscheid nemen van de zomer en door
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:16
    Ik vraag me af wanneer iemand nou eigenlijk tekort komt voor Feyenoord.
    Feyenoord speelt nagenoeg met dezelfde selectie als vorig seizoen, alleen het wegvallen van Kuyt, Elia en Karsdorp zullen ze ongetwijfeld wel voelen. Maar ze staan op het moment 22 punten achter op de koploper terwijl ze de regerend kampioen zijn en grotendeels de selectie bij elkaar hebben gehouden.
    Dus de vraag is of dit Feyenoord nou wel zo geweldig is en of die spelers nou echt tekort komen voor dit Feyenoord.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2841
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:55
    5 blessures in het begin vd competie die nu nog niet hersteld zijn. De complete verdediging. Ook Jorgensen was in het begin 4 weken geblesseerd. Nu weer Haps en st Juste, Elia was 100% beter dan Boetius nu is, Kuyt de aanjager er niet bij Karsdorp die door Diks is vervangen. Kongolo weg. Dan houdt het een keertje op hè.....de basis van vorig seizoen is juist geheel niet aanwezig dit seizoen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:19
    Heb je inderdaad ook wel gelijk in, daarnaast was het doordeweekse CL programma natuurlijk ook wel zwaar voor ze. Maar dan nog is 22 punten wel erg veel hoor, want op zich hebben ze best wel een brede en sterke selectie dit seizoen.
    Je ziet wel dat ze een type Kuyt missen dit seizoen, maar ook Karsdorp was vorig seizoen van grote waarde voor Feyenoord. Op die positie heeft Feyenoord nog het meeste in moeten leveren denk ik.
    Jammer dat ze dit jaar niet meer mee gaan doen in de titelrace, maar ik denk niet dat ze weer zo’n periode tegemoet gaan als een paar jaar terug.
    Ik verwacht dat ze volgend seizoen weer mee gaan doen en dat zou ik alleen maar mooi vinden. Het zou de competitie gelijk een stuk spannender en leuker maken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9026
    zondag 18 februari 2018 om 06:09
    Waar baseer je dat op, dat Feyenoord volgend seizoen weer mee gaat doen ?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    zondag 18 februari 2018 om 12:42
    Dat zijn mijn verwachtingen.
    Ze doen het de laatste jaren prima, ze hebben een brede en sterke selectie waar je echt wel wat van mag verwachten.
    Of ze volgend seizoen weer mee gaan is nog maar de vraag natuurlijk, maar ik verwacht het wel van ze dat ze weer mee gaan doen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9026
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Je hoopt het.....niks mis mee hoor.

    Ik denk echter dat Feyenoord afhaakt als topper, gewoon financieel te zwak, die 18 jaar wordt ze gewoon fataal en blijven dus een sub topper.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25487
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:12
    De selectie van Feyenoird heeft wel een aantal echte spelers als Jorgensen, Berghuis, El Ahmadi, Botteghin, RvP.. Boetius en Bilal zijn echt stukken minder. Rol van Bilal was niet zo groot vorig jaar
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:38
    Als gebleken is dat JP na zijn terugkomst niet beter is geworden dan moet ie maar weer vertrekken. Bij Club Brugge willen ze hem vast wel hebben ;-))
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    Guust +5523
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:45
    Ja met loodzware voeten valt ook niet te voetballen. Maar weten we wel hoe het komt nu.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:49
    Ik snap er geen hol van, toen Boetius en Vilhena waren, toen ze net doorbraken, een verademing, lekker samen spelen overelkaar heen lopen en dan door de verdediging snijden. En nu staan ze daar en hebben geen idee. Weet iemand hoe dat kan? Zit er stroom op het gras of zo?
    En waarom weet Bilal niet meer hoe je voetballen moet?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    Freddy M. +877
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:58
    Ik heb wel eens het idee dat ze niet de absolute drive hebben om de top te halen maar dat ze denken het op hun talent wel te kunnen gaan redden. Mocht ik het mis hebben en ze doen er wel alles voor dan zijn ze gewoon weg niet goed genoeg. Zeg het maar!!
    Vind ik leuk
    El Cazador +5803
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:51
    Gewoon door selecteren anders kom je nooit aan de top!!
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:16
    Snapte al niets van de terugkeer van miss Boetius, het eeuwige talent. Is prima voor ado of vvv.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:00
    niet alleen deze twee spelers, ook Toonstra, Diks, Tampia, Vermeer, van mij mag Vilhena, en elamani ook vertrekken, mijn middenveld, ziet er dan zo uit Ayoup, Clasie Amerath, veelloop vermogen en Clasie kan uit groeien als spelbepaler, mijn droom voorhoede is Larsson Joginson Berghuis,
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:36
    Als je voor Elia, Bilal en Boetius belangrijk wil maken, dan ben je als zijnde dhr. Van Geel niet geschikt voor een KNVB functie, ondanks de vele miljoenen van de nu reeds ontslagen dhr, Ronald Koeman.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:48
    rot op met beide spelers geen minuut speeltijd meer gunnen laat die jongen van onder 19 meedoen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:58
    en laten we zo gauw mogelijk guus til wout weghorst en koopmeyer kopen en diks en vilhena en nieuwkoop gewoon gratis nasr az laten gaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:59
    en die billa gratis weggeven
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:34
    en zeneli van Heerenveen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:35
    Betere spelers zijn moeilijk te halen voor Feyenoord. Ik denk dat dit het niveau spelers is, waar Feyenoord het mee moet doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:49
    Nou, dat zal toch wel mee vallen? Ze moeten eens gaan investeren in hun scouting. PSV en Ajax halen nog wel goede enigszins betaalbare spelers op, terwijl Feyenoord vaak niet verder komt dan het terughalen van mislukte spelers uit het buitenland vanuit hun jeugdopleiding. Netwerken dus. Misschien eens denken aan een andere TD-er?
    Vind ik leuk
    fc roodwit +669
    zondag 18 februari 2018 om 08:38
    Boetius moet je gewoon vertrouwen geven ,dan heb je wat aan hem,maar Gio en zijn 2 jaknikkers maken dit eigen jeugd talent kapot,door blinde Bilal of nog erger door nonvoetballer Diks op te stellen, dit trainers trio laat steeds meer zien dat ze ongeschikt zijn voor Feyenoord,en het verhaaltje dat ze prijzen hebben gewonnen,dat is voor 90 procent aan Kuyt te danken ,zonder Kuyt waren we nog steeds geen kampioen geweest.
    Vind ik leuk
    wimpert +148
    zondag 18 februari 2018 om 10:14
    Kun je een voorbeeld geven van hoe Gio de jeugd kapot maakt??
    Vind ik leuk
    fc roodwit +669
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Oke wimpert, door het opstellen van flop speler Diks,gaat dit ten koste van eigen jeugd,blijven inbrengen van Bilal die hard kan lopen maar nooit een fatsoenlijke voorzet kan geven,gaat ten koste van eigen jeugd en het favorietje van Gio, Nelom die er ook geen reet van kon,hield Marcellia op de bank,alleen omdat Nelom geblesseerd was,kent nu iedereen Marcellia,anders had Nelom nu nog gespeeld dat bedoel ik,en ik heb nog meer voorbeelden,maar dit is wat ik bedoel met je eigen jeugd kapot maken,want Feyenoord heeft goede jeugdspelers maar moeten wel een eerlijke kans krijgen,geen 5 min voor tijd.
    Vind ik leuk
    wimpert +148
    zondag 18 februari 2018 om 10:12
    Het verschil met voeg seizoen... blessure na blessure en CL plus beker. Dat had tot gevolg wisselingen bij de 11 die het moeten doen en dan weer blessures, zo krijg je geen ritme in een team. Daar kun je Gio de schuld van geven en de pers klopt dat zodra het even redelijk gaat natuurlijk op maar dat gaat natuurlijk nergens over. Waar ik me het meest aan stoor is dat er ook Feyenoord supporters zijn die roepen dat Gio weg moet, dat zijn de brulaapjes die ook v/d Herik kwijt wilde en ook riepen om het vertrek van Gudde.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Rotterdamse zorgen om Boëtius: 'Dan ben je heel, heel erg diep gezakt'