'Spurs moet zich zorgen maken om Real, hij is van hetzelfde niveau als Messi'

    'Spurs moet zich zorgen maken om Real, hij is van hetzelfde niveau als Messi'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 17:10za 17-02-2018 om 17:10

    Tottenham Hotspur moet alvast vrezen voor een zomers bod van Real Madrid op Harry Kane. Dat stellen voormalig Arsenal-spelers Paul Merson en Charlie Nicholas. Zij vinden de 24-jarige Engelsman een klasse beter dan Karim Benzema.

    Volgens Merson is Kane zelfs de beste spits ter wereld. "Ik zou mij  zorgen maken als ik Tottenham was, want het geld regeert. 225 miljoen of zelfs 180 miljoen, is heel veel geld", zegt hij bij Sky Sports. "Ik kan me niet voorstellen dat Real Madrid het niet gaat proberen in de zomer voor 170 tot 225 miljoen."

    "Hoe kan het dat Benzema nog voor Real Madrid speelt?", vervolgt Merson. "Hij is niet van hetzelfde niveau als Kane. Ze staan mijlenver achter op Barcelona en hebben een nieuwe spits nodig." Nicholas gaat nog een stapje verder. "We beginnen te denken dat hij van hetzelfde niveau als Messi is en waarschijnlijk is dat ook zo."

    "Het lijkt hem zo weinig moeite te kosten. De verschillende manieren waarop hij scoort is indrukwekkend voor een spits", besluit Nicholas.

    Plaats een reactie

    Eindje +81
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:19
    Real heeft toch geen spits nodig als Neymar komt want dan heb je als voorhoede Neymar-Ronaldo-Bale waar wil je Kane dan proppen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:20
    Ja denk je echt dat Neymar naar Real gaat? Ik geloof dat niet zo heeft ook hier gestaan op deze site, maar nee, denk niet dat hij daarheen gaat. Iig niet binnen een paar jaar.
    Vind ik leuk
    Eindje +81
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:23
    Je weet het nooit, Neymar is op ramkoers met Cavani en zijn trainer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:25
    Ja dat is ook weer zo, het zou uiteraard kunnen, zeker in deze tijden. We zullen zien wat er de komende zomer allemaal gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    Eindje +81
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:26
    Inderdaad, waarschijnlijk weer gekkenhuis
    Vind ik leuk
    Rivaldo +120
    zondag 18 februari 2018 om 07:01
    Ik denk dat Cavani en de trainer er eerder uitgaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:35
    Ronaldo ook gewoon nog weg ;) tijd voor vers bloed. Kroos moet wel echt blijven, ook daar hoorde ik in de wandelgangen bepaalde interesses voor
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:12
    Op voetbal sites bedoel je of ben je een zaakwaarnemer van internationale allure
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9719
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:31
    Denk dat Neymar dan de rol krijgt toebedeeld die Veerman ook heeft.
    Vind ik leuk
    Mo +11793
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:33
    ‘Kane van hetzelfde niveau als Messi’ hahahaha laat me niet lachen. Messi is drie klasse beter, buitencategorie
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1599
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:38
    Off topic; scheids bij Eibar Barça zoo slécht haha
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11837
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:00
    Ik dacht even dat dit bericht over Willy Dullens zou gaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:54

    Bedoel je diegene die eigenlijk de allerbeste speler allertijden is.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11837
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:04
    Ja, die ene die er in zijn dromen voor heeft gezorgd dat Fortuna Sittard 8 keer de Europa Cup 1 heeft gewonnen en 10 keer landskampioen is geworden (als die niet geblesseerd zou zijn geraakt).
    Vind ik leuk
    SimonSays +6092
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:28
    Kane is een goede spits, dat staat buiten kijf. Maar die Engelsen zijn helemaal van de pot gerukt. De beste spits ter wereld, die speelt niet in Engeland. En Kane op hetzelfde niveau als Messi?! Die Engelsen hemelen die premier league echt veel te ver op.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 18:29]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:37
    Lol Kane zelfde niveau als Messi hehe
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:43
    Lang niet zo goed als Aguero
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 18:53
    Vergelijken met Benzema snap ik maar met Messi slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:13
    welke idioot denkt dat Kane hetzelfde niveau heeft als Messi die is zeer zeker onder invloed van drugs hahaha die heeft zeer zeker een tik van de male molen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:52
    Het is om te gieren Hoe de engelsen hun eigen spelers en nationaal elftal keer op keer ophemelen..Al tientallen jaren..
    En de oogst? 1x wereldkampioen in 1966..dankzij een bal waarvan nog steeds niet duidelijk is of ie de lijn is gepasseerd..
    En hun spelers? Moet er nog 1 zien die ook meekan in de serie A..primera division of bundesliga..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws