LIVE-discussie: AZ met Seuntjens tegen oude club, zieke middenvelder ontbreekt

    LIVE-discussie: AZ met Seuntjens tegen oude club, zieke middenvelder ontbreekt

    zaterdag 17 februari 2018 om 19:25

    NAC Breda hoopt zaterdag in eigen huis op een stunt tegen nummer drie AZ. Bij de Alkmaarders staat Mats Seuntjens in de basis tegen zijn oude club.

    Seuntjens vormt een middenveld met Guus Til en Fredrik Midtsjö. Voorin krijgt Oussama Idrissi een kans om zich te bewijzen. Hij vormt een aanval met Wout Weghorst en Alireza Jahanbakhsh. Teun Koopmeiners is ziek en ontbreekt in de wedstrijdselectie.

    Bij NAC vervangt Bart Meijers de geschorste aanvoerder Pablo Mari. Arno Verschueren krijgt de voorkeur boven Fabian Sporkslede. De Brabanders staan slechts drie punten boven de degradatiestreep en kunnen de punten dus goed gebruiken.

    De opstellingen

    NAC Breda: Bertrams; Verschueren, Mets, Meijers, Angelino; Schoofs, El Allouchi, García, Vloet; Te Vrede, Ambrose.

    AZ: Bizot; Svensson, Hatzidiakos, Wuytens, Ouwejan; Midtsjø, Til, Seuntjens; Jahanbakhsh, Weghorst, Idrissi.

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12098
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:45
    Hup AZ, houd de druk er maar lekker op bij ons, dat kan geen kwaad..
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1126
    zaterdag 17 februari 2018 om 19:50
    Met Mats Seuntjens!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8346
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:20
    Heerlijk!!!
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +978
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:35
    Wat is die Weghorst toch een waardeloze spits
    Hij had er al 3 moeten maken
    "hij werkt zo hard voor het team"
    Met een goede spits had AZ gewoon op de eerste plek gestaan
    Vind ik leuk
    broedkip +1551
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:36
    Wat een show van AZ 0-1 had alleen veel hoger moeten zijn.
    Vind ik leuk
    pos +8682
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:38
    Het bekende liedje weer. Het had al weer beslist moeten zijn maar het staat slechts 0-1. Nou gewoon vasthouden en 2e helft maar weer dan.
    Vind ik leuk
    pos +8682
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:51
    Zo dan maar. Fijn dat Til er weer bij is.
    Vind ik leuk
    pos +8682
    zaterdag 17 februari 2018 om 20:55
    Bam 0-3 Seuntjens. Lekker hoor.
    Vind ik leuk
    den-man21 +321
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:03
    umar sadiq dan ben je in 97 geboren en dan pak je daarom rugnummer 97 . Dan spoor je toch echt niet
    Vind ik leuk
    Jur74 +8346
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:04
    Punten in de pocket.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8346
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:33
    Hahaha, wat een sukkeltje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: AZ met Seuntjens tegen oude club, zieke middenvelder ontbreekt