Fries 'slachtoffer' van Lozano: Je ziet dat mijn lip nu dik is

    Fries 'slachtoffer' van Lozano: "Je ziet dat mijn lip nu dik is"

    zaterdag 17 februari 2018 om 23:15

    Geen enkele twijfel voor sc Heerenveen-back Lucas Woudenberg. Hirving Lozano heeft hem zaterdagavond hárd en vol geraakt. Tijdens de clasht tussen PSV en Heerenveen in Eindhoven (2-2) kreeg Lozano een rode kaart van scheidsrechter Dennis Higler voor een 'slaande beweging'. 

    Tijdens en na de wedstrijd ontstond er veel discussie over de straf van Higler. Woudenberg zou bovendien overdreven theatraal naar het gras zijn gegaan. "Ik werd geraakt en je ziet dat mijn lip nu dik is", zei de linksback na de wedstrijd bij FOX Sports

    "Voor de rest is het aan de scheidsrechter. Het is niet aan mij wat ik er van vind. Volgens mij word ik gewoon geraakt. Ik ga niet voor de grap liggen, dat lijkt me duidelijk."

    Higler zei na de wedstrijd dat hij snapt 'dat mensen gaan twijfelen bij het zien van de beelden'. "Mijn eerste ingeving was - zoals ik al zei - een slaande beweging op volle snelheid met kracht naar achteren. Ik snap wel dat als je de beelden daarna niet, zeker in slow motion, dat je dan gaat twijfelen", aldus de leidsman

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 23:23
    De impact van die 'knal' was dusdanig laag dat we daadwerkelijkj dnken dat je voor de grap gaat liggen Luc




    Desondanks vind ik het natuurlijk hartstikke dom van lozano. Die moeten we intern aanspreken en langer laten banken dan de schorsing want 2x is echt te veel
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18412
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:26
    Het is gewoon rood, wel erg zwaar, maar slaande beweging is gewoon duidelijk.

    Langer banken dan 2 wedstrijden lijkt me niet handig. Je hebt hem hard genoeg nodig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:27
    Geel was genoeg maar ik snap de rode prent op zich nog wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:36
    In geen 100 jaar rood pik,geel was op zijn plaats geel zou terecht zijn maar rood ik vraag het me af.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:45
    Ik vind heht lastig. Wel licht maar ik snap dat ie gegeven wordt. Seponeren zou ik echter niet vreemd vinden ook
    Vind ik leuk
    Castromann +6312
    zondag 18 februari 2018 om 05:29
    De ellende is.... vorige week bij Sparta-psv mochten de spelers elkaar halfdood schoppen en slaan. werd er nauwelijks geel getrokken.
    Nu een mini tikje (Is dom) van Lozano en bam meteen rood.
    Volgende bij fey-psv zelfde situatie en dan is nog niet eens geel.
    De willekeur van de scheidsrechters wordt teveel bepalend voor uitslagen.
    Dat is schandelijk.
    Vind ik leuk
    Old Star +7259
    zondag 18 februari 2018 om 06:41
    Daar heb je een heel groot punt. Helaas zal dit altijd zo blijven, hier lijken zelfs de expirimenten met de video ref geen uitkomst voor te bieden want zelfs dat blijft willekeur.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:11
    Overduidelijk rood. Slaande beweging, hard of zacht maakt geen verschil.
    Vind ik leuk
    TheManager +420
    zondag 18 februari 2018 om 08:45
    Als iemand natrapt, maar iemand lichtjes raakt of zelfs niet raakt is het ook gewoon rood. Iemand bewust slaan of schoppen of van he af slaan of schoppen, al is het maar de intentie die je laat zien en richt je geen schade aan bij de ander of is er geen sprake van enig lichamelijk contact is en blijft rood! Je mag het zwaar vinden maar het is onsportief gedrag, een gebrek aan zelfdiscipline of zelfcontrole, of gewoon een oliedomme actie. Lozano reageert hier met de intentie een slaande beweging te maken, hoe het er dan uitziet of wat de eventuele gevolgen zijn is dan minder relevant. Wellicht had hij zelfs een goede reden achter de intentie, maar ook san mag het niet. Nee het maakt dan niets uit voor de straf, die is en blijft rood, al zou je verdere sancties daarop kunnen aanpassen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:48
    De enige reden waarom ik geel genoeg vind is dat hij andere dikke rooie prenten geeneens een overtreding voor gaf (of hij gaf de verkeerde geel...)
    Vind ik leuk
    TheManager +420
    zondag 18 februari 2018 om 17:43
    Dus omdat andere die door rood rijden ermee weg komen, hoeft een agent een mij niet te bekeuren, maar is een waarschuwing ook voldoende? Natuurlijk niet; het is wellicht allemaal niet altijd even consequent maar als je dan een overtreding begaat loop je ook het risico op de boete. Als een speler het veld af moet, wijs dan niet naar anderen, maar naar die speler, die daarmee zijn team benadeeld. Toch gewoon stom, of niet dan?!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:39
    Als 3 moordenaars uiut je stad geen straf krijgen en jij krijgt een maand cel voor verkeerd parkeren dan is het uiteraard logisch dat je gefrustreerd wordt. Gewoon kansloos.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12272
    zondag 18 februari 2018 om 09:23
    Wel geel? Het was dus wel een overtreding? Heeft hij dan half geslagen? Het is geel of niets.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:06
    In het Heerenveen kamp denken wij ook dat Streppel hem een dikke lip heeft geslagen voordat hij op camera moest....gewoon om gezeur te voorkomen. Lozano mag nog niet klagen met 2 wedstrijden, Matavz krijgt er 6. Het is al belachelijk genoeg dat Miazga niks krijgt, dit gedrag zien we op zaterdagmorgen ook weer terug langs de velden. Net als dat continue vragen om kaarten trouwens....
    Dan had Hendrix maar rood moeten hebben....die heeft de zoveelste poging gedaan om rood te krijgen dit seizoen maar het lukt steeds niet... Kijk die maar eens terug. Gaat bewust op de voet staan terwijl de bal al weg is....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:11
    Lozano blijkt wel vaker het ratje te zijn in het veld!

    Bij PSV is er veel verontwaardiging over de rode kaart die Hirving Lozano zaterdag ontving tegen sc Heerenveen. Het verleden toont echter aan dat de Mexicaan wel vaker moeite heeft met zijn discipline.

    Het Eindhovens Dagblad ontdekte dat Lozano sinds 1 januari 2016 liefst zeven rode kaarten gekregen heeft, waaronder die van zaterdagavond. Zes daarvan waren directe rode kaarten, eentje werd gegeven na twee keer geel voor de linksbuiten.

    Vier keer werd Lozano in het shirt van zijn vorige club Pachuca weggestuurd. Eén keer ging het mis bij de Olympische ploeg van Mexico en namens PSV was het dus ook al twee keer raak. De Mexicaanse international lijkt dan ook een serieus gedragsprobleem te hebben in het veld.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21034
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:32
    Woudenberg scheurt bijna het shirt van t lijf van lozano. Dat ziet onze vriend niet. Lozano wil zich daarvan loswurmen en maakt n soort swiepende arm die via de schouder als n duw in de nek eindigd. Dat deze matennaaier , net als Dumfries in Heerenveen , als een stervende zwaan valt, dat verdiend een veel hardere klap vol op zijn neus!
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:42
    Hahaha grapjas
    Vind ik leuk
    Jordtt +1083
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:45
    je kan alles overdrijven. Lozano
    Vind ik leuk
    Jordtt +1083
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:47
    Je kan alles overdrijven. Lozano was zelf ook al heel aantal keer 'gevallen' met zoeen afschuwelijke blik naar de scheids. Rood is twijfel, het kan maar zou met geel misschien wel voldoende zijn geweest. neemt niet weg dat Lozano al erg vervelend was tijdens de wedstrijd, dat zal voor zo een back ook wel meespelen. in het kader van: 'hij een klootzat, ik een klootzak'
    Vind ik leuk
    Guust +5522
    zondag 18 februari 2018 om 00:07
    Wel apart, altijd als het om Lozano gaat ligt het aan de ander, misschien gewoon normaal beoordelen, hij slaat, rood.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 00:19
    Onsportief ventje is het! Bij een zetje gaat die kleine al liggen rollen over het veld en zielig naar de scheidsrechter kijken.
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    zondag 18 februari 2018 om 00:24
    Heb je het nu over Veltman?
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zondag 18 februari 2018 om 00:57
    Nee. O.a. Veldman geeft een klein zetje. Niet moeilijk over doen. Maar het is geen Mexico op de NL velden. The day of the dead has not started yet
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    zondag 18 februari 2018 om 02:19
    Als een ajaxcied deze overtreding maakt komen ze er met geel af . Er word altijd met twee maten gemeten en altijd het voordeel van de twijfel van de Ajaxcieden .
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1296
    zondag 18 februari 2018 om 02:50
    Hahahaha waar heb jij het nou over man. Kijk je toch lekker niet naar Ajax als je het allemaal zo erg vindt.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    zondag 18 februari 2018 om 08:46
    Calimero
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:14
    Zeker, in het geval van Hendrix ook...en vorige week bij Sparta....
    Ligt die 34% balbezit thuis tegen Heerenveen ook aan de scheidsrechter?? Of aan Ajax?? Bij Ajax haalden jullie de 34% nog niet eens....
    Vind ik leuk
    MeepMeep +145
    zondag 18 februari 2018 om 12:27
    doen ze bewust, afwachten, reactie-schijtbakkenvoetbal, is al seizoenen zo.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zondag 18 februari 2018 om 11:42
    Vind je? Ik kan mij wedstrijden herrinneren waar veel Ajacieden na afloop het vooral over de scheids hadden. In negatieve zin. O.a. Twente uit.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:12
    Bij PSV is er veel verontwaardiging over de rode kaart die Hirving Lozano zaterdag ontving tegen sc Heerenveen. Het verleden toont echter aan dat de Mexicaan wel vaker moeite heeft met zijn discipline.

    Het Eindhovens Dagblad ontdekte dat Lozano sinds 1 januari 2016 liefst zeven rode kaarten gekregen heeft, waaronder die van zaterdagavond. Zes daarvan waren directe rode kaarten, eentje werd gegeven na twee keer geel voor de linksbuiten.

    Vier keer werd Lozano in het shirt van zijn vorige club Pachuca weggestuurd. Eén keer ging het mis bij de Olympische ploeg van Mexico en namens PSV was het dus ook al twee keer raak. De Mexicaanse international lijkt dan ook een serieus gedragsprobleem te hebben in het veld.

    Misschien moet je wat objectiever reageren, dan zou je weten dat Lozano gewoon een kleine judas is!
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    zondag 18 februari 2018 om 09:38
    Heb jij 2 accounts?
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zondag 18 februari 2018 om 11:39
    Wie ik. Nee joh. Ik heb 1 keer een naamsverandering aangevraagd. Dat is alles. Soms zit ik een poosje veel op VZ. Dan weer niet.
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    zondag 18 februari 2018 om 11:46
    Was maar een grapje . Was de smile vergeten. Maar ik stelde de vraag aan de poster en jij reageerde.
    Sorry
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Guust +5522
    zondag 18 februari 2018 om 08:27
    Zit diep bij je he Veltman, maar leg eens uit wat die hier mee te maken heeft?
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    zondag 18 februari 2018 om 09:47
    Verklaar je eerst eens nader waarom Veltman bij mij diep zou moeten zitten omdat ik een vraag stel over hem aan een Ajax supporter.
    Maar hij stelt een onsportieve speler . De actie van Veltman tegen Sparta vorig jaar vergeten?
    Bij een zetje gaat hij liggen rollen. Ik zie Veltman zelfs naar de grond gaan of hij allebei de benen gebroken heeft en daarna weer lopen als een Kievit.
    Vandaar mijn vraag.
    Genoeg uitleg of wil je nog meer Veltman streken;-)
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zondag 18 februari 2018 om 11:40
    Veltman heeft soms van die trekjes. Ben ik met je eens. Maar Lozano even goed. Alleen op een andere manier
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    zondag 18 februari 2018 om 11:52
    Lopen er wel meer rond.
    Heb ik gewoon een hekel aan .
    Net als het vragen om kaarten of het kaarten aan naaien.

    Ik kan me Kuyt nog herinneren dat hij om een kaart vroeg. Dan denk scheids geef hem maar aan de vrager;-)
    Vind ik leuk
    HJR +7055
    zondag 18 februari 2018 om 09:26
    Veltman heeft inderdaad ook die vervelende trekjes. Maar hier gaat het over Lozano.

    Misschien vanavond weer over Veltman ;)
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    zondag 18 februari 2018 om 09:52
    Ik ben het zonder meer met je eens.
    Wat ik echter ergelijk vind is dat supporters van welke club dan ook de ene actie afkeuren of hij moet door een eigen speler begaan zijn en dan is het ineens anders.
    Verder vind ik het een rode kaart alleen ( en dat zeg ik al langer) moeten al die acties met rood bestraft worden desnoods achteraf en zelfs als een scheidsrechter al beslist heeft.
    Vind ik leuk
    HJR +7055
    zondag 18 februari 2018 om 12:37
    Dat er verschillende brillen wordt gekeken vind ik ook jammer.

    Dit zal nooit veranderen helaas. Bij berichten van PSV, Ajax en Feyenoord kan je de meeste reacties van te voren al raden ;)
    Vind ik leuk
    Thobar +3991
    zondag 18 februari 2018 om 03:00
    Dat is geen loswurmen. Lozano is duidelijk geïrriteerd en terecht maar maakt de fout om als reactie daarop zijn arm bewust naar achteren te zwaaien en heeft de pech Woudenberg op zijn bakkes te raken. Rood kan maar geel evengoed.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 07:11
    Hahhahha allemaal geleerd van die gozer die in de spits bij PSV staat. Die had tot aan zijn eigen 16 terug gerold.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12272
    zondag 18 februari 2018 om 09:29
    Vergeet luuk niet die weer geen tranen overheeft en weer continue op de grond ligt om vrije trappen en gele kaarten uit te lokken. Maar ben je gek, dat is geen matennaaien...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:11
    Is dat ook de reden voor die 34% balbezit van jullie gisteravond??
    Thuis, tegen Heerenveen.....Hoe noemde Gertjan dat ook alweer??
    En die overtreding van Hendrix dan, die even vol op de voet van Odegaard ging staan?? Niet gezien zeker?? De scheids wel, die gaf alleen geel helaas.... en Hendrix doet dit seizoen zo zijn best om ook eens rood te krijgen.....en dat kaarten vragen de hele wedstrijd van Luuk, Lozano en Arias........en het vallen als een stervende zwaan, zouden ze dat van Luuk geleerd hebben?? Die ging ook weer een paar keer naar de grond.....
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:33
    Sportief.
    Ik dacht echt dat het gelopen was na de 2-0 en ben wat anders gaan doen. Ik was dan ook verrast dat PSV punten verspeelde.
    Maar....nog altijd een puntje meer gepakt tegen Heerenveen dan in de eerste seizoenshelft. Dus...tja
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:34
    Tsja...
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:37
    Zo kijk ik ook tegen Ajax aan obder Ten Hag. Meer punten behaald tegen Twente en Utrecht dan in de eerste seizoenshelft. Als je kampioen wilt worden moet je dat doen. En dat heeft PSV gedaan. Ik begrijp de teleurstelling, maar jullie staan er goed voor
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:45
    Als Ajax morgen van PEC wint, dan is het nog maar afwachten of PSV er zo goed voor staat.

    Vijf punten voor met een minder doelsaldo. Nog 10 wedstrijden te gaan., waar onder Feyenoord uit (zonder de querulant Lozano) en Ajax. En daarbij voetbalt PSV zeer zwak en is het spel vaak niet om aan te zien.

    Ik zou mijn geld op Ajax zetten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:46
    Precies. Dit wordt nog heeeeel lastig
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +725
    zondag 18 februari 2018 om 01:13
    Klopt wordt ook lastig! Ajax vorige week matig springt de scheids weer in de bres!
    Vind ik leuk
    RtdDub +11922
    zondag 18 februari 2018 om 10:03
    Zit ook nog wel iets van een schrikreactie bij. Reken overal op behalve klap op je snuit.
    Dat het dan niet echt hard is, doet weinig af aan de verrassing..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:24
    Jankerd net zoals de meeste voetballers trouwens
    Ga eens een rondje boksen!!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:25
    Tsja.... als het nou een boksmatch was.... maar het is voetbal he.... gewoon een hele domme actie van die Mexicaan.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    zondag 18 februari 2018 om 02:22
    Rot op idioot als Gluipert het doet krijgt hij een aai over zijn bol van de scheids .
    Vind ik leuk
    Enden +3949
    zondag 18 februari 2018 om 00:23
    Volgens mij een andere soort met andere regels. Iets met appels en peren.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:24
    Lijkt me duidelijk.... dat het gewoon een domme actie was....

    Wat doet die arm daar?!?! Geen enkele reden voor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:24
    Vieze ex-nekker, was mooi toneel spel
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:45
    Hoeveel heeft Vitesse gespeeld trouwens?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:48
    Die hebben weer een topresultaat behaald....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 02:20
    Idd, vorige week ook al ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:50
    Gelukkig verloren
    Vind ik leuk
    goofy +233
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:24
    Psv had niet alleen rood gekregen,ze waren ook nog is allemaal blind geworden.
    Ze konden geen 2x naar elkaar overspelen.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 23:25]
    Vind ik leuk
    FACT +2314
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:25
    Suarez!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:25
    Jongens kunnen we gewoon even normaal doen tegen elkaar? Kom op zeg.. onvrede oke maar dit gaat echt te ver.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14589
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:26
    Vond het ook raar dat de PSV-supporters de Heerenveen spelers uitfloten terwijl het toch Higler was die al deze onzin veroorzaakte.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:28
    Die werd ook flink uitgefloten hoor. En ongeveer een kwartiertje zorge het ervvoor dat hij beslissingen terugnaam en aan ons gaf haha wat een slapping die higler
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:28
    Als ajacied zeg ik het gewoon het worden allemaal mietjes hier in nederland... Is gewoon een duel slaan is iemand met de vuist recht op zijn bakkus slaan niet me open hand tegen je lip aanslingeren pussyboy
    Vind ik leuk
    Butsbal +15218
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:38
    Juist, als je iemand wil slaan draai je je toch niet om zodat je hem achterwaarts kan slaan ?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:50
    Vindt ik ook hoor is wat onhandig maar te gek voor woorden dat dit een rode kaart is... En dan nog een probleem nijhuis gaat hier niet eens voor fluiten hoe wil je dat verkopen aan mensen onbegrijpelijk maarja
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zondag 18 februari 2018 om 01:01
    Nooit K1 gezien?
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zondag 18 februari 2018 om 01:06
    Sorry...k3 boven alles
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zondag 18 februari 2018 om 01:09
    Flauw maar wel een duimpie voor jou. hahaha
    Vind ik leuk
    base +2082
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:51
    elleboog telt niet voor slaan ?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:53
    Nee dat is een elleboog goed. Gezien
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zondag 18 februari 2018 om 01:20
    Staat voor een beuk......
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:29
    Lucas Woudenberg? Dikke lip? Ik nodig je uit om effe bij ons naar het Haagje te komen! Enuuhhh.......... neem Higlertje effe mee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:29
    3 wedstrijden op zijn minst ❌❌❌
    Vind ik leuk
    Butsbal +15218
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:37
    Je kruisjes zijn niet compleet
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    zondag 18 februari 2018 om 00:44
    ⭐️⭐️⭐️

    De sterretjes dan?
    Vind ik leuk
    JoeyC +1768
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:32
    Niet voor de grap? Anders toch wel genoeg mensen die erom kunnen lachen ;p

    Ach, hij zal vast wel iets gevoeld hebben. Groot gelijk dat hij het aanmoddert, gebeurt andersom ook.
    Wel is het aan de voetbalbonden om dit soort aanstellerij uit te bannen, want het lijkt alleen maar erger te worden met die ventjes die bij een zuchtje wind al omvallen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5703
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:40
    Je bedoelt types zoals Veltman en Luuk de Jong?
    Die zijn inderdaad erg vermoeiend....
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +868
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:53
    Arias ligt bij ons in de Koel nog steeds te rollebollen van de pijn!! Ik denk helaas dat dit niet uit te bannen is!!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zondag 18 februari 2018 om 01:07
    Dus niet piepen over Veltman.
    Ik weet dat het niet altijd sportief oogt...maar alles voor de winst is ook karakter.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9022
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:33
    De leidsman zelf lijkt nu dus ook te twijfelen....
    Er was duidelijk geen intentie om letsel te veroorzaken, wel om te belemmeren, gewoon geel.
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:38
    Het wordt pas duidelijk wat voor ongelofelijke mietjes het tegenwoordig zijn als je deze situatie inbeeld in een kroeg. Iemand die iets te fanatiek rondspringt en licht zijn elleboog tegen je mond aan plant, dan ga je toch ook niet jankend naar de grond? Blijf gewoon staan man, het is niet zo dat hij je neerhoekt met die arm.
    Vind ik leuk
    Gerro +6156
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:39
    Maak een foto van die dikke lip zodat het als bewijs kan dienen in de strafzaak. Zodat Lozano gewoon dat aantal wedstrijden krijgt dat ie verdiend. Maar laat hem maar lekker mee doen tegen feyenoord die weten wel raad met dit soort kereltjes en daarna een wedstrijd of 4 banken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156402
    zondag 18 februari 2018 om 01:49
    je klinkt vrij hopeloos ... bang dat je clubje de achterstand niet meer goed gaat maken?
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:40
    Terechte rode kaart. Niks aan toe te voegen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:42
    Él era un poco estúpido
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    zondag 18 februari 2018 om 02:28
    Friese idioot ze kunnen echt niks ook in Eindhoven niet drie keer aan de goal geweest en een rode kaart uitgelokt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:47
    sjeng
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:48
    en die bloedneus van ismiat wordt niet bestraft was dezelfde reactie
    Vind ik leuk
    PDJong +1139
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:49
    Auwie
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:52
    “Ik ga niet voor de grap liggen, dat lijkt me duidelijk."

    Als dat tikje genoeg is voor jou om naar de grond te gaan dan ben je toch wel een beetje een watje hoor.
    Waarom ga je naar de grond? Stak ie je oog eruit? Schoot de enorme klap helemaal door naar je benen? Was de klap zo hard dat je duizelig werd en sterretjesbegon te zien?
    Of was het soms de bedoeling om je tegenstander een kaart aan te naaien door te doen alsof je dood ging nadat je die immens harde stoot waar menig bokser jaloers op zou zijn had geïncasseerd?
    Voor de rest zie ik geen enkele reden om naar de grond te gaan.
    Vind ik leuk
    Mass +5134
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:52
    Streppel heeft hem waarschijnlijk een buts op zn lip gegeven in de kleedkamer...)

    We laten het natuurlijk wel liggen in de tweede helft hm....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 23:55]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:54
    De lip bewijst de terechte rode kaart :-)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    zondag 18 februari 2018 om 02:32
    Als ik in mijn lip bijt word het ook dik wat een onzin .
    Vind ik leuk
    Marco S +4266
    zondag 18 februari 2018 om 00:03
    Gewoon rood
    Vind ik leuk
    Foebele +54105
    zondag 18 februari 2018 om 00:04
    Ginke geblesseerd, Lozano mogelijk geschorst... het einde is in zicht!!!
    Vind ik leuk
    FACT +2314
    zondag 18 februari 2018 om 00:12
    Wil je een échte dikke lip?
    Vind ik leuk
    AfcaJB +217
    zondag 18 februari 2018 om 00:20
    100% rood, goed ingegrepen van de arbitrage!
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    zondag 18 februari 2018 om 00:48
    Bij Feyenoord ruiken ze nu bloed.. Die denken zeker nog dat ze kampioen kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +725
    zondag 18 februari 2018 om 01:01
    Wel gek dat die dikke lip heeft terwijl die tik in zn nek kwam! Wss zichzelf een dikke lip geslagen door zo overdreven naar zn hoofd te grijpen! Achjah ajax moet eerst kampioen worden daarna is de knvb tevreden en mogen de scheidsrechters eerlijk fluiten
    Vind ik leuk
    035 +5082
    zondag 18 februari 2018 om 01:24
    Misschien heeft Lozan hele grote handen? haha
    Vind ik leuk
    stratumseind +156402
    zondag 18 februari 2018 om 01:53
    hahahahaha dikke lip??? hij raakt m niet eens op je lip....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 02:24
    Je kan deze man weinig verwijten.
    Hij werd geraakt, je eerste reactie is dan voelen waar het pijn doen.

    Ik zelf zou hier altijd rood voor geven. Wat doet die arm daar??

    Maar snap de onvrede bij psvsupporters, want hier wordt gek genoeg zelden rood voor gegeven.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3077
    zondag 18 februari 2018 om 03:12
    Tissue huilebalk.
    Daarom ben je bedankt bij feyenoord.
    Daar spelen alleen maar mannen!!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 05:38
    Niet zo vreemd dat je een dikke lip hebt als je een peer voor je Muil krijgt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 05:38]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 07:44
    Meneer Woudenberg kijk de beelden er nog eens op na, was jij niet diegene die de 1e ( geel waardige) overtreding maakte en ipv dat daar voor gefloten werd het geluk aan jouw kant kreeg door dat die scheids en de grens in jouw theaterstukje in trapten.
    Vind ik leuk
    Since1913 +40
    zondag 18 februari 2018 om 09:13
    Welkom bij de higler show,
    Welkom bij de higler show,
    Welkom bij de higler show,
    H**RENZ**N!!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:14
    Zeg butsbal, waarschijnlijk komt deze naam overeen met je IQ, maar schaam je desalniettemin voor het feit dat je de scheids een enge ziekte toewenst. Ik lees dat je nog kinderen hebt ook. Allereerst erg triest voor deze kids, maar probeer even boven je IQ uit te stijgen en alvorens je hier nog een keer een reactie achterlaat.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:21
    5 wedstrijden schorsen...
    Vind ik leuk
    Knowitall +168
    zondag 18 februari 2018 om 09:33
    “Ik snap de twijfel” met andere woorden, oepsie mijn fout.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:06
    In Eindhoven durven ze de term theatraal in de mond te nemen. PSV is zelf de grootste toneelclub van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +669
    zondag 18 februari 2018 om 10:11
    Ach die Woudenberg stelt zich weer verschrikkelijk aan,doet alsof die door een bokser is neergeslagen,echt een matennaaier,en het is duidelijk de scheidsrechters moeten PSV afstoppen ,zodat ze in Amsterdam na 4 jaar ook weer eens een prijs gaan pakken,vorige week een lachwekkende penalty voor Ajax en nu een onterechte kaart voor Lozano, een schorsing voor de beste speler van PSV,tja zo word het Ajax heel makkelijk gemaakt,vandaag in Zwolle zal er ook wel weer een dubieuze penalty worden gegeven.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:56
    Deze lip was dik, maar die van Van Polen was nog intact.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10443
    zondag 18 februari 2018 om 22:09
    Wat een flauwekul,
    Situaties leken op elkaar. Woudenberg (Feyenoorder) naait zijn collega, van Polen (Ajaxied) beschermt zijn collega.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:12
    Dat wel, maar beiden waren in mijn ogen geen rode kaart waard.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fries 'slachtoffer' van Lozano: "Je ziet dat mijn lip nu dik is"