'Real Madrid is uitgekeken op superster en werkt mee aan zomertransfer'

    'Real Madrid is uitgekeken op superster en werkt mee aan zomertransfer'

    zondag 18 februari 2018 om 15:22

    In Spanje wordt aan de stoelpoten van Gareth Bale gezaagd. De Welshman is aan zijn laatste maanden bezig als speler van Real Madrid.

    Althans, dat meldt onder meer AS dit weekend. Real Madrid is van plan Bale te verkopen om ruimte te maken voor nieuwe spelers. De 28-jarige aanvaller heeft een hoog rendement, maar is vaker geblesseerd dan fit en is daardoor nooit zeker van een basisplaats. Het geduld van trainer Zinedine Zidane is bovendien op. De Madrileense clubleiding zou ervoor open staan hem na dit seizoen te verkopen.

    De reserverol van Bale in de gewonnen Champions League-kraker tegen Paris Saint-Germain (3-1) is naar verluidt een teken aan de wand. De Welshman begon dit seizoen in slechts elf wedstrijden als basisspeler. Real Madrid zou Chelsea-ster Eden Hazard op de korrel hebben als opvolger. Bale staat op zijn beurt in de belangstelling van Manchester United.

    Poll

    Stelling: Real Madrid is beter af zonder Bale

    (988 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +10104
    zondag 18 februari 2018 om 15:26

    Typische speler voor west ham
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9318
    zondag 18 februari 2018 om 15:27
    Precies, die betalen graag voor overgewaardeerde spelers...
    Vind ik leuk
    davidben +3405
    zondag 18 februari 2018 om 17:59
    Als je Bale een beetje hebt gevolgd sinds zijn doorbraak tegen Inter, dan noem je hem niet overgewaardeerd.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9318
    zondag 18 februari 2018 om 18:13
    Misschien heeft hij bij Real niet echt de kans gehad dan...
    Vind ik leuk
    JG +183
    zondag 18 februari 2018 om 22:55
    Hoe kan je hem de kans geven als hij niet eens instaat is van tegen een bal te trappen (door blessures). Heeft zijn hoge transfersom gewoon niet waar gemaakt
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 15:31
    Typische speler voor West ham leg uit? Past perfect bij liverpool chelsea spurs dat is zijn niveau.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 15:40
    Vind salah 10x beter dan Bale. Salah is een geweldenaar
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 15:43
    Dat vind ik ook maar salah gaat als goed is weg van de zomer die gaat naar real.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:44
    Een ruildeal???
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 16:47
    ;-)
    Vind ik leuk
    Bongo +1445
    zondag 18 februari 2018 om 15:55
    Of bij NEC
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    zondag 18 februari 2018 om 16:19
    Is altijd welkom bij ajax ook denk ik
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    zondag 18 februari 2018 om 15:37
    Barca fan?
    Vind ik leuk
    Koeroe +8929
    zondag 18 februari 2018 om 15:28
    Past toch niet helemaal bij Madrid denk ik net als zoveel Eilanders in Europa. Doet het geregeld goed maar lijkt gewoon niet helemaal happy ofzo.. Misschien moet Spurs keer diep in de buidel tasten, zou ze het laatste zetje kunnen geven:)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 15:31
    Idd, misschien past hij beter weer terug in Engeland.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    zondag 18 februari 2018 om 15:40
    Ja, je ziet wel gelijk dat Bale die 100 miljoen eigenlijk niet waard geweest is. Zijn aandeel in de successen waren beperkt. Een speler die ook qua goals en assists lang niet in de buurt kwam van Ronaldo, waar ze minder voor betaald hebben. Ascensio maakt een betere indruk, daar moeten ze mee verder in de toekomst. Ook in de Topscorer lijst van La Liga heeft hij nooit in de top 10 gestaan!!
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 10:09
    Ja logisch toch, als je telkens voor de helft van het seizoenstotaal in de lappenmand ligt den kunnen je cijfers ook niet naar behoren zijn. Had zijn fysiek het toegelaten zouden zijn cijfers wel beter geweest zijn, nooit zo goed als Ronaldo natuurlijk want dat zou die nooit toegelaten hebben.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    zondag 18 februari 2018 om 15:41
    Prima voor city chelsea liverpool tottenham arsenal etc.
    Niet naar united aub.
    Vind ik leuk
    guilleaume +494
    zondag 18 februari 2018 om 15:45
    Volgens de kuchende man in regenjas gaat hij voor 10 miljoen naar Feyenoord ;-)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1455
    zondag 18 februari 2018 om 16:32
    Ik dacht Ronaldo
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:22
    Isco tegen Paris ik moet zeggen dat stratum toch gelijk heeft.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    zondag 18 februari 2018 om 17:43
    Ruilen met zie Jack..
    Vind ik leuk
    Gammerth +274