'Ik zit bij Feyenoord en in de zomer kijk ik verder. Ik wil een heel jaar spelen'

    'Ik zit bij Feyenoord en in de zomer kijk ik verder. Ik wil een heel jaar spelen'

    zondag 18 februari 2018 om 17:43

    Kevin Diks weet nog niet waar hij volgend seizoen onder contract staat. De vleugelverdediger, die zondag tegen Heracles Almelo weer eens negentig minuten mocht voetballen, wordt dit seizoen door Feyenoord gehuurd van Fiorentina.

    Feyenoord bedong afgelopen zomer geen optie tot koop in de onderhandelingen met de Italiaanse club, maar Diks heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag in De Kuip wil blijven. Nu de zomer langzaam in zicht komt, begint het te kriebelen.

    "Ik speel nu bij Feyenoord en in de zomer kijk ik wel verder", houdt Diks zich op de vlakte tegenover RTV Rijnmond. Zijn verblijf in Rotterdam-Zuid valt vooralsnog niet mee. "Ik heb in ieder geval meer gespeeld dan ik vorig jaar heb gedaan bij Fiorentina en Vitesse. Dat is al één winst. Het is voor mij belangrijk om nu ook een heel jaar te spelen. Maar ik kijk er nog niet naar."

    Diks vond het fijn dat hij weer eens mocht spelen van Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst. "Ik heb een moeizame periode gehad", geeft hij toe. Hij speelde als linksback. "Ik train hard voor het team en mijzelf en ik heb nu mijn kans gepakt."

    Poll

    Moet Feyenoord proberen Diks te behouden?

    (2774 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 17:45
    Volgend jaar bij Sparta
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +158
    zondag 18 februari 2018 om 17:47
    Haha juist wilde hetzelfde zeggen =P
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:48
    Haha hij moet niet verwachten dat hij een stap vooruit kan zetten :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:47
    Zelfs daar is hij te slecht voor
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zondag 18 februari 2018 om 17:51
    Leuk dan heb dicky dicks :p
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18442
    zondag 18 februari 2018 om 17:46
    Diks is helemaal niks
    Niet goed genoeg voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6326
    zondag 18 februari 2018 om 18:16
    Speelde verdedigend wel een goede pot tegen Kuwas.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18442
    zondag 18 februari 2018 om 18:17
    Voor het eerst.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6326
    zondag 18 februari 2018 om 18:20
    Klopt. Je hebt ook gelijk verder. Heeft nog lang niet genoeg laten zien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:47
    Niet bij Feyenoord ieder geval
    Vind ik leuk
    Koeroe +12653
    zondag 18 februari 2018 om 17:48
    Kijk maar lekker verder
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zondag 18 februari 2018 om 17:51
    Nee feyenoord moet Diks niet houden.
    Komt zwaar te kort.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30043
    zondag 18 februari 2018 om 17:51
    Lekker opzouten en snel aub.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5043
    zondag 18 februari 2018 om 17:53
    houdoe en bedankt.
    Vandaag deed hij het overigens op de lb positie niet eens heel slecht.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6326
    zondag 18 februari 2018 om 18:17
    Zat er goed kort op. Alleen aanvallend mwa. Had ook pech met Boëtius voor hem.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10690
    zondag 18 februari 2018 om 17:57
    In deze vorm moet Feyenoord géén énkele poging wagen om Diksie te behouden.
    Mijlenver verwijderd van zijn vorm, tijdens zijn doorbraak bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10631
    zondag 18 februari 2018 om 18:01
    Beste rechtsback van Europa
    Vind ik leuk
    pico323 +5325
    zondag 18 februari 2018 om 18:05
    Zeer matige back, denkt werkelijk dat hij een topper is. Dit is echt het grootste voorbeeld van een geldwolf die veel te snel naar het buitenland is gegaan. Misselijkmakend als hij denkt het niveau van Feyenoord aan te kunnen.
    Vind ik leuk
    Wim Altena +175
    zondag 18 februari 2018 om 18:09
    Hij heeft vanmiddag laten zien een goede speler uit te kunnen schakelen
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9155
    zondag 18 februari 2018 om 18:14
    Vandaag speelde heel Feyenoord ( behalve van persie niet ) net als Diks voor rest zag ik geen verschil en paste Diks in de wedstrijd van vandaag .
    Maar de knop moet gauw om Diks eruit voor volgende week waar het beter moet.
    En Diks gewoon de club moet verlaten eind dit seizoen zware middelmaat.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1468
    zondag 18 februari 2018 om 18:15
    Nee dit is niet het niveau wat feyenoord moet nastreven sorry voor diks mischien sparta of roda maar dan nog moet die wat minder onzeker over komen...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:34
    Diks mag serieus blij zijn dat hij überhaupt bij een topclub in Nederland minuten mag maken.
    Vind ik leuk
    Chloe +634
    zondag 18 februari 2018 om 20:50
    Diks is Niets
    Vind ik leuk
    hassel +817
    zondag 18 februari 2018 om 22:39
    Niet heel slecht vandaag maar da's ook voor het eerst...
    Vind ik leuk
    Harry.f +214
    maandag 19 februari 2018 om 03:35
    heeft onvoldoende kwaliteiten voor feyenoord. Ongelooflijk dat trainer dat niet ziet en zag.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +974
    maandag 19 februari 2018 om 07:46
    Dat kan bij de Jupiler League of verder gaan als amateur.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik zit bij Feyenoord en in de zomer kijk ik verder. Ik wil een heel jaar spelen'