'Ouwe' Van Persie nog niet zeker van basisplek: Zal moeten kijken wat handig is

    'Ouwe' Van Persie nog niet zeker van basisplek: "Zal moeten kijken wat handig is"

    zondag 18 februari 2018 om 18:13

    Robin van Persie kijkt met veel voldoening terug op zijn eerste basisplek bij Feyenoord sinds zijn rentree in De Kuip. De Oranje-topscorer aller tijden speelde 73 minuten tegen Heracles Almelo en maakte het enige doelpunt van de wedstrijd. 

    Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst begeleidde de wissel van de routinier met de tekst 'hee ouwe'. Het was Van Persie ook opgevallen. "Volgens mij ook haha", lacht hij in gesprek met FOX Sports. Van Persie weet nog niet of hij in de volgende wedstrijd, de kraker tegen PSV, weer aan de aftrap kan staan. "We hebben op zondag PSV, daarna op woensdag Willem II voor de beker en dan op zaterdag weer een wedstrijd (uit tegen NAC Breda, red.), dus ik zal even moeten kijken wat handig is. We gaan zien hoe het komende week gaat."

    De linkspoot voelt zich echter steeds beter worden, na een half jaar zonder wedstrijden bij Fenerbahçe. "Ik geniet van de goede trainingen, van leuke wedstrijden, van een vol stadion. Ik ben nu een kleine vier weken bezig en voel me iedere dag sterker worden", laat hij weten aan het Algemeen Dagblad. "Het voelt goed, ik heb flink wat meters kunnen maken. Hier en daar kan het allemaal wel wat beter, daar gaan we aan werken.''

    Poll

    Ben jij al overtuigd door Van Persie?

    (219 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 18:16
    Huntelaar laat het ook gelijk even zien, het blijven concurrenten van vroegaaaah
    Vind ik leuk
    Koeroe +8812
    zondag 18 februari 2018 om 18:32
    Had alleen wel rood moeten hebben
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:34
    Wie van persie?
    Vind ik leuk
    Guusman +5939
    zondag 18 februari 2018 om 18:41
    De 'van persie' ( lees ouwe lul) van ajax ja ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:00
    En die gozer had ook gewoon van ze nek af kunnen blijven.. is een penalty en dan had die hele eleboog niet eens kunnen gebeuren.

    Maar goed zo werkt het zonder video scheids en als die dr is heb je nog zelfs clubs die janken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:19
    Behalve dat Robin niemand bewust de wedstrijd uit wil slaan Amsterdamse flow !!!!!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16833
    zondag 18 februari 2018 om 18:16
    Zal het niet zo bedoelt hebben lijkt me
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15305
    zondag 18 februari 2018 om 18:16
    De ouwe meester kan het nog.
    Laten we hopen dat ie alleen maar beter wordt
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20979
    zondag 18 februari 2018 om 18:18
    Gaan we volgend jaar een heel seizoen van genieten.
    Vind ik leuk
    pico323 +5058
    zondag 18 februari 2018 om 18:19
    Zondag schitteren tegen PSV. Schop er dan maar drie in.
    Vind ik leuk
    pico323 +5058
    zondag 18 februari 2018 om 18:29
    45000 supporters en Feyenoord voor eens en altijd die smadelijke nederlaag van een paar jaar geleden afdoet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:07
    Die smadelijke nederlaag is datzelfde seizoen al goedgemaakt. Dat kostte PSV het kampioenschap. De humor en leedvermaak bij de PSV fans was compleet verdwenen en maakte aast voor tranen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    zondag 18 februari 2018 om 18:44
    Volgende week sloopt hij psv en maakt Ajax kampioen..
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20979
    zondag 18 februari 2018 om 18:47
    Willem 2 thuis is belangrijker dus ik zou het wel weten. ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:59
    Welke wedstrijd vind je belangrijker? Tegen PSV of Willem II?
    Robin : Dat is een moeilijke vraag zeg.

    Robin : Ik wil graag de Amstel cup winnen.
    Ehhh ... hij heet nu de Toto KNVB beker.
    Robin : Nou, dan noem ik het maar de cup. Ik wil graag de cup winnen.

    Robin kan zo de politiek in. Hoe omzeil ik antwoorden? Nou gewoon ... zo.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    14forever +7938
    zondag 18 februari 2018 om 19:06
    Ik vond fey heel zwak eigenlijk en Persie had natuurlijk zijn gelukje mee.,met zijn goal.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:08
    Maakt dan even niet uit. Op dit moment tellen gewoon die drie punten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ouwe' Van Persie nog niet zeker van basisplek: "Zal moeten kijken wat handig is"