Veltman scoort punten bij fans na zien Huntelaar-beelden: 'Hoe heet die PSV'er?'

    Veltman scoort punten bij fans na zien Huntelaar-beelden: 'Hoe heet die PSV'er?'

    Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 19:22zo 18-02-2018 om 19:22

    Joël Veltman realiseert zich dat Klaas-Jan Huntelaar van geluk mag spreken dat hij niet met rood van het veld is gestuurd tegen PEC Zwolle. De aanvoerder van Ajax weet dat PSV-aanvaller Hirving Lozano zaterdagavond voor een soortgelijke actie wel rood kreeg, waardoor PSV gelijkspeelde tegen sc Heerenveen. 

    Tijdens een interview met FOX Sports bekijkt Veltman de beelden van het Huntelaar-incident. "Dat is een actie van uh... Hoe heet die PSV'er, die linksbuiten?", vraagt Veltman zich hardop af. Hans Kraay Jr. geeft het antwoord: "Lozano, ja. Het is zo'n actietje, ja. En die is wel beoordeeld met rood, deze niet."

    "Dat is prima voor Klaas. Ik denk dat Klaas denkt: hij houdt me een beetje vast, ik sla hem van me af", aldus Veltman. Of hij de woede van PSV-fans begrijpt? "Tja, wij kunnen ons ook wel eens drukmaken over hoe zij de drie punten binnen harken, dat kunnen zij ook wel eens bij ons doen."

    Ajax won uiteindelijk met 0-1 in Zwolle, dankzij een doelpunt van uitgerekend Huntelaar.

    Lees ook: Steun voor Huntelaar na vermeende elleboogstoot: "Heb dat totaal niet zo ervaren"

    Poll

    Verdiende Huntelaar een rode kaart?

    (3680 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 19:23
    Uhhmm die Taco ;)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Onze aanvoerdert !!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Hahah ik denk dat Lozano nog nooit van Veltman heeft gehoord. Wat een vies naar mannetje / naaibal is is die valman
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Jij moet maar niet meer denken. T mannetje heeft aleens aan de ketting bij ons Joelleke gelegen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Haha brenet de super ster van psv
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Veltman ken hij wel geloof mij! Veltman heeft hem opgevreten in Amsterdam xD
    Vind ik leuk
    rexxo +2181
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Je doet je facepic eer aan, grote clown.
    Die Mexicaanse dwerg was nergens tegen Veltman in de Arena.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Die zgn valman had lozanotje wel in zijn zak
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Herr Veltmann bedoel je.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2441
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Hahaha.........onze raketgeleerde aan het woord.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29082
    zondag 18 februari 2018 om 19:26
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    En dat gaat 5 jaar duren!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15334
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Misschien als Lozano eens een keer stopt om tegen de scheidsrechter te ageren zal dat helpen.

    "Wel vredelievend trouwens. Joden die geholpen worden door hi*ler."
    En een beetje fatsoen heb je dus ook niet.
    Gewoon ziekelijk.

    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Stoere praat hoor pfffffff mafkees
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17227
    zondag 18 februari 2018 om 19:26
    Kijk, Veltman ziet er ook gewoon slaan in. Duidelijk verhaal dus.
    Vind ik leuk
    aimdam +673
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Hahaha topper die veltman
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Toch fijn zo'n interviewer die objectief is en niemand woorden in de mond probeert te leggen...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Die Kraay heeft niet zoveel met Ajax he? :p
    Vind ik leuk
    Hans Goor +58
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Die woont bijna naast de hertgang.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Lijkt me toch meer een Feyenoord-man
    Vind ik leuk
    Hans Goor +58
    maandag 19 februari 2018 om 18:15
    Diep in zijn hart is het toch PSV het is alleen zo dat er met andere ogen naar Ajax wordt gekeken dan naar de rest. En dan maakt hij zich er het minst schuldig aan.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Niet alleen Ajax hoor.. ;). Ik vind het überhaupt een nare vent
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1222
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Geen woorden voor deze lul
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Je kent jezelf zie ik
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9262
    zondag 18 februari 2018 om 19:30
    Toch doe je het.... Slechte zelfkennis :)
    Vind ik leuk
    HansVites +5237
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Nou Ajax supporters wel even netjes de KNVB bedanken voor het matswerk.
    Of telt dat alleen voor andere clubs dat een slaande beweging rood is?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15334
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Hoezo,

    We zijn heer en meester geweest in Zwolle.
    Aanvallend hebben we uit tegen PEC Zwolle meer laten zien als psv in 3 wedstrijden.

    Vandaag heb ik de kampioen van dit seizoen zien spelen. Mocht Feyenoord volgende week zijn sportieve plicht doen, dan is het gewoon over en uit met dat "anti voetbal".
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20532
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    KNVB matste ons niet in Utrecht met die 'slechts' gele kaart voor Gortler met die smerige tackle op de enkels van Tagliafico.
    Dus wij bedanken helemaal niemand, Hans.

    Soms zit het mee en soms zit het tegen....;-).



    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15334
    zondag 18 februari 2018 om 20:06
    En wat dacht je uit bij ADO.
    Beugelsdijk (met geel op zak) 2x met beide benen van achteren inglijden. Zowel uit bij Utrecht als uit bij ADO verloren we punten.
    Ja de KNVB is echt op de hand van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20532
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Idd Pietje.

    Was ik ff vergeten.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Hahaha...mooi man. Veltman is goed bezig
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    En hiermee maakt veltman zich populair?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34058
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Zegt genoeg stratje. Dit is de aanvoerder van ajax haha.
    Van ginkel en el ahmadi hebben tenminste nog uitstraling.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Van Ginkel uitstraling? Je bedoelt dat dat hobbelpaardje uitstraling heeft?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:35
    Jij weer wel met je reactie
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    zondag 18 februari 2018 om 19:47
    Bij mensen met laag IQ misschien wel. Dus dan zit Veltman al snel goed met een groot deel van zijn achterban.

    In Rotterdam hadden ze de 'grap' waarschijnlijk überhaupt niet gesnapt.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9262
    zondag 18 februari 2018 om 19:30
    Hoe het die linksbuiten..... Haha heerlijk
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    Roodbergen: een aanvoerder die pretendeert de relevatie van de eredivisie niet te kennen, en wie gaat er naar het WK: Lozano. Schandelijk respectloos van Veltman, nivo VP
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9262
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Ik vind het wel humor, beetje de concurrent sarren. Volgende keer is het andersom, dit is beter dan die cliché antwoorden als de dertien in dozijn voetballers
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    Leuk voor VP en jou dat er dan zo’n Veltmannetjes zijn. Enjoy.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9262
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    Thanx man :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    zondag 18 februari 2018 om 19:52
    You’re Welcome. Always willing to please others.
    Vind ik leuk
    coci +330
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Dit schijnt volwassen te zijn!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34058
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Pfff veltman...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22052
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Goed antwoord.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:26
    Jazeker, terwijl Lozano wereldwijd miljoenen fans heeft. Denk je dat ze Veltman zelf kennen over de grens?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22052
    zondag 18 februari 2018 om 20:53
    En je punt is?
    Vind ik leuk
    SB +389
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Lolbroeken veltman en hans kraaij jr. , zijn weer eens aandachts geil. Dom je zo te uiten in een interview, professionelere aanpak was wel op zn plaats geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Blom is een blindganger
    Higler is een nar
    Het verschil in straf is bizar
    En het beleid van de KNVB boos en bar
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Ik ga onzen Toon eens een mailtje sturen of ie cocu niet kan overhalen om mij voor 5 minuten op te stellen op 15 april
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15334
    zondag 18 februari 2018 om 19:42
    Dan zal ik een mailtje sturen naar Ten Hag of hij mij ook wil opstellen.
    Dan geloof ik niet dat je na afloop nog pijnloos op je bankje kan liggen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    zondag 18 februari 2018 om 19:45
    hahaha pietje jij? jij ziet bij dammen nog wel overtredingen die niet door de beugel kunnen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15334
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    Kom maar op blaaskaak.
    Mijn 45 jaar voetbal ervaring neem jij me niet af.
    En vwb Lozano, 4 wedstrijden en een schone luier is een acceptabele straf. Moet je maar niet week in, week uit ageren tegen de scheids.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    hahaha pietje toch jungske daar moeten echte kerels voor komen geen potloden
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15334
    zondag 18 februari 2018 om 20:19
    Het antwoord, gewoon zoals gewoonlijk, een dooddoener.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    zondag 18 februari 2018 om 20:22
    de waarheid is ook niet zo spannend
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Lozano wie?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    zondag 18 februari 2018 om 20:21
    Lozano is al de achternaam. Daar komt niets achter
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Bij veltman heb ik altijd het vermoeden dat hij een beetje gay is, niet dat dat erg is overigens, maar hij zou er onderhand wel een keer voor uit mogen komen
    Vind ik leuk
    Middenstip +671
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Het is dat zijn naam bij deze video staat anders zou ik denken dat dit een typetje was van Tineke Schouten.
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Sneuneus.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10240
    zondag 18 februari 2018 om 19:45
    Het probleem is niet Ajax of Huntelaar, maar de KNVB die het maar niet voor elkaar krijgt om de duidelijke richtlijnen ook consequent te laten uitvoeren door haar Scheidsrechters.

    Nijhuis bijvoorbeeld, had PSV, bij die overtreding van Lozano, bestraft met geel. Cubs / Spelers hebben dus geen duidelijke maatstaven en dan krijg je begrijpelijk irritaties bij spelers en supporters.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    pos +8836
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    Hij zegt inderdaad precies wat het gemiddelde gepeupel wil horen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    ik hoop dat PSV wint en bijna heel Nederland de komende zondag,zolang het maar niet die Asterdammertjes worden,FEYENOORD beker PSV de schaal.
    Vind ik leuk
    mokum75 +220
    zondag 18 februari 2018 om 20:02
    Ik hoop het ook voor je jongen....
    Vind ik leuk
    SimonSays +6094
    zondag 18 februari 2018 om 20:08
    Maar wat blijft er dan over in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    zondag 18 februari 2018 om 20:15
    Joël Wie?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    Kijk humor, ondanks het carnaval is dat in Eindhoven altijd ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    zondag 18 februari 2018 om 20:22
    Jij bent langsgekomen?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:29
    Niet nodig, ik zie/lees het elke dag op VP.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    zondag 18 februari 2018 om 20:58
    Tja, als een paar PSV'ers op VP geen humor hebben, dan zal dat vast wel gelden voor heel Eindhoven...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:19
    Een paar? Je onderschat de vertegenwoordiging van Eindhoven op VP. Als dit aantal bij een wedstrijd van PSV op de tribune zou willen zitten is de beschikbare ruimte in het stadion vele malen te klein.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    zondag 18 februari 2018 om 21:29
    Werk je bij het CBS of zo?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:24
    Haha kijk maar eens boven aan de topscorerslijst dan stumpertje. Niet echt met zn vak bezig he veltmannetje. Wat een schijt ploeg dat Ajax zeg, hoe kun je daar nou fan van zijn, opgeblazen zooitje ideale schoonzoontjes
    Vind ik leuk
    Sluisje +824
    zondag 18 februari 2018 om 20:34
    Haha, zo zielig dit, PSV speelt thuis countervoetbal, over een schijtploeg gesproken......
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11591
    zondag 18 februari 2018 om 20:27
    Als Huntelaar geen schorsing krijgt en Matavz wel, dan zijn ze wel heel ajax gezind bij de KNVB.
    Vind ik leuk
    Sluisje +824
    zondag 18 februari 2018 om 20:32
    Wat een gejank weer, Lozano wel rood en Huntelaar niet, soms zit het mee en soms zit het tegen.
    Elke ploeg heeft dingen mee en tegen in een seizoen, maar dit gejank en gezever van alles en iedereen dat PSV kampioen willen zien worden, gatver......
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:47
    Hoe heet die sukkel van ajakkes
    Vind ik leuk
    base +2414
    zondag 18 februari 2018 om 21:20
    Peter van der Veer ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:49
    Bah! Bah! Bah!
    Wat is dit een onvolwassen misselijk mannetje!
    En dat moet je aanvoerder zijn.... ik zou me echt kapot schamen dat zn vervelend ventje de "band" draagt
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:57
    Let op de KNJB vind dit geen rode kaart en seponeert een aanklacht,
    het moet wel spannend blijven he
    Vind ik leuk
    Blac-ca +442
    zondag 18 februari 2018 om 20:57
    Hahaha bij zn fans moet punten scoren die walnoot van n gast ,punten scoort hij niet elders.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +442
    zondag 18 februari 2018 om 20:58
    Hahaha bij zn fans moet punten scoren die walnoot van n gast ,punten scoort hij niet elders.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    zondag 18 februari 2018 om 21:11
    Het is triest te zien hoe sommigen zich übermensch voelen en dan anderen proberen te kleineren met termen als Calimero, huilie huillie etc. En wie zegt dat lengte / grootte gerelateerd is aan bepaalde kwaliteiten. Provoceren en zuigen als ultiem weekeindevermaak....
    Vind ik leuk
    base +2414
    zondag 18 februari 2018 om 21:18
    Snap niet dat de PSV supporters Huntelaar rood willen geven ik als AJAX supporter zou er juist blij van worden, wat mist die dikke kansen mag van mij best Sierhuis of Cassiera een keer de kans geven.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:49
    Het kan raar lopen in een wedstrijd. Het had zomaar andersom kunnen zijn als Lozano geen rood had gekregen en Huntelaar wel.
    Beiden vind ik geen rood, maar zo dicht kan het dus bij elkaar liggen.
    Als voetballiefhebber ben ik blij met het kleiner worden van de achterstand van Ajax. Elk weekend zal nu leuk worden. Zowel boven - als onderin.
    Nog 10 potjes met hopelijk veel spanning.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 06:35
    Als de knvb 1 lijn trekt is dit ook rood als lozano ook bestraft wordt.
    Seponeer die kaart van lozano en dan nog heeft de knvb ajax geholpen want die actie van de knvb heeft de uitslag beinvloed. Gewoon match fixing.
    Vind ik leuk
    Tsja +275
    maandag 19 februari 2018 om 07:10
    Zegt toch wel iets over het IQ van deze mislukte links-achter.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1521
    maandag 19 februari 2018 om 08:00
    "Tja, wij kunnen ons ook wel eens drukmaken over hoe zij de drie punten binnen harken, dat kunnen zij ook wel eens bij ons doen."

    Een reactie die kant nog wal raakt.
    Hoe PSV de 3 pinten normaal binnenhaald heeft te maken met stukje geluk en doorgaan tot het einde.heeft niks te maken met gemeen spel.
    Een vergelijk van niks.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:19
    Wij psvers zijn er wel aan gewent dat er met twee maten gemeten word
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws