Veltman scoort punten bij fans na zien Huntelaar-beelden: 'Hoe heet die PSV'er?'

    Veltman scoort punten bij fans na zien Huntelaar-beelden: 'Hoe heet die PSV'er?'

    zondag 18 februari 2018 om 19:22

    Joël Veltman realiseert zich dat Klaas-Jan Huntelaar van geluk mag spreken dat hij niet met rood van het veld is gestuurd tegen PEC Zwolle. De aanvoerder van Ajax weet dat PSV-aanvaller Hirving Lozano zaterdagavond voor een soortgelijke actie wel rood kreeg, waardoor PSV gelijkspeelde tegen sc Heerenveen. 

    Tijdens een interview met FOX Sports bekijkt Veltman de beelden van het Huntelaar-incident. "Dat is een actie van uh... Hoe heet die PSV'er, die linksbuiten?", vraagt Veltman zich hardop af. Hans Kraay Jr. geeft het antwoord: "Lozano, ja. Het is zo'n actietje, ja. En die is wel beoordeeld met rood, deze niet."

    "Dat is prima voor Klaas. Ik denk dat Klaas denkt: hij houdt me een beetje vast, ik sla hem van me af", aldus Veltman. Of hij de woede van PSV-fans begrijpt? "Tja, wij kunnen ons ook wel eens drukmaken over hoe zij de drie punten binnen harken, dat kunnen zij ook wel eens bij ons doen."

    Ajax won uiteindelijk met 0-1 in Zwolle, dankzij een doelpunt van uitgerekend Huntelaar.

    Lees ook: Steun voor Huntelaar na vermeende elleboogstoot: "Heb dat totaal niet zo ervaren"

    Poll

    Verdiende Huntelaar een rode kaart?

    (3680 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 19:23
    Uhhmm die Taco ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Het zijn en blijven Calimero's die PSV'ers, moet je ze eens zien piepen vandaag op de site over waarom Lozano wel en Huntelaar niet, lachen man met dat soort gasten.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5958
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Ach, alsof er nu niet veel Ajacieden zijn die roepen dat het geen rood is omdat hij eerst werd vastgehouden. Ten Hag voorop. Calimero’s en hypocrieten zitten er ook onder Ajacieden. Daar hebben wij geen alleenrecht op... ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Jullie hebben er al jaren geleden een patent op afgesloten!
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 19:42
    Zoals wel eer worden de handjes boven het hoofd gehouwen,maar dat is een voordeel als de scheidsrechters een voorkeur van club hebben . Maar ze hebben terecht gewonnen.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3072
    zondag 18 februari 2018 om 20:18
    Doet pijn he? Oppercalimero...
    Vind ik leuk
    mcmodd +19713
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Het vak van scheidsrechter heeft met het recht te maken, oftewel het toepassen van rechtsregels. ik ben hierin volkomen onafhankelijk, zoals velen hier. Het gaat hier eigenlijk om dezelfde ‘mishandeling’, met een verschil. Die van Huntelaar is echt achterbaks toegebracht, Lozano deed het in een niet toegestane reflex.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Mooi he
    Vind ik leuk
    2cents +47260
    zondag 18 februari 2018 om 20:00
    Bedankt voor deze “volkomen onafhankelijke” inbreng.

    Beide spelers doen hetzelfde, met dezelfde intentie, namelijk loskomen van de vasthoudende tegenstander. Geen verschil. Ook niet door een onafhankelijke bril.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19713
    zondag 18 februari 2018 om 20:08
    Dus wel met een afhankekijke bril 2cents, dat valt me toch een beetje tegen. De aanleiding is precies hetzelfde, daar ben ik het mee eens. De manier waarop je een speler bij je kleding wegwerkt is totaal verschillen, Lozano veegt met zijn arm zichzelf los, Huntellaar deelt een geweldige mep uit. Kijk aub nog even naar beide acties, direct na elkaar, terug. Je ziet dan onmiddellijk het verschil in intentie. Zie je het niet, dan ben je of knap onwillig om dat goed te doen of je bent, misschien wel in dezelfde mate als ik, knap eigenwijs;—/))
    Vind ik leuk
    2cents +47260
    zondag 18 februari 2018 om 20:12
    Eigenwijs zijn we zeker. ;)

    Maar buiten dat, Lozano versnelt z’n beweging halverwege (goed te zien met de camera die op de grond staat) met de intentie harder uit te halen.

    Enige wat in mijn ogen in zn voordeel spreekt is dat het met de vlakke hand gebeurd tov Huntelaar meer met de elleboog.

    Maar met alle respect, ik hoor je wel vaker over neutraal, maar richting Ajax laat je zeker zien dat je kleur bekent. Vind ik niet erg hoor, maar zeggen dat het niet zo is vind ik hypocriet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:41
    Rood was het voor beiden niet. Als dít al rood is weet ik het niet meer. Straks is een hand geven al rood waard.
    Vind ik leuk
    2cents +47260
    zondag 18 februari 2018 om 20:47
    Gelukkig zitten wij er niet voor die beoordeling. ;)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    zondag 18 februari 2018 om 20:27
    'Volkomen onafhankelijk'

    Jij bent echt te vol van jezelf.
    Vind ik leuk
    Middenstip +671
    zondag 18 februari 2018 om 19:43
    Samen met die Ajax Calimero's van afgelopen weken zijn dat veel eierdopjes. En maar klagen over dat slechte spel van PSV en nog steeds tegen een achterstand aan kijken.

    PSV is slecht, echter staan ze bovenaan. Dat maakt alles wat daar onder komt toch net iets slechter.
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    Plaats je deze volgende week ook als het nog 2 punten is?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:03
    Fijn dat je ALS zegt
    Vind ik leuk
    pietprecies +1974
    maandag 19 februari 2018 om 00:09
    Ja dus
    Vind ik leuk
    Dikkevis +55
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:53
    Loser hahah
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Of Ajacieden met zijn media ... Die piepen over het geluk van PSV.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3645
    zondag 18 februari 2018 om 20:26
    Als niet-PSV’er durf ik te stellen dat de Ajacieden zich als de grootste Calimero’s gedragen. Het is gewoon zielig, nu ook weer.... man o man
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    zondag 18 februari 2018 om 20:29
    Dan heb je echt geen enkel idee wat een Calimero is.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:40
    Ik als onpartijdig, vond het toch ook wel rood waard dan voor Huntelaar. Precies dezelfde actie. Maar gezien de actie an sich, dan is rood weer te zwaar. Ook was het misschien beter om het iets anders te beschrijven door Veltman.
    Vind ik leuk
    Entombed +593
    maandag 19 februari 2018 om 06:20
    Steeds roepen dat mensen calimero's zijn... Maakt je zelf ook een beetje een...

    Goed.... Ik begreep de keuze van Higler (grappig hoe mijn autocorrect hier Hitler van maakt :p) wel na mijn eerst reactie. Zeker vanuit de hoe waar hij stond.

    Dat gezegd hebbende, Huntelaar komt hier gewoon goed weg. Wat dit was weinig anders. Mooi gevalletje van, soms zit het mee, soms zit het tegen.

    Vandaag zat het Ajax mee. Prima!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:24
    Top gozer die Joël Veltman!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Minimaal 50 miljoen waard
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Simpele vissenkop is hij.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Die simpele vissenkop verdiend 1 miljoen euro per jaar met zijn hobby, wedden dat ook jij zou willen dat je zo'n simpele '' vissenkop '' kon zijn?
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zondag 18 februari 2018 om 19:40
    Geld is niet interessant 1 miljoen of tien al drie jaar niks gewonnen daar gaat het om
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    zondag 18 februari 2018 om 19:50
    Over dit berichtje wil ik wel een discussie voeren.
    Al die spelers die naar een buitenlandse competitie gaan, die verdienen heel veel meer, maar spelen bij???
    Geen clubs die om de prijzen spelen.
    Kortom: ze kiezen voor geld en een leuke competitie.
    Nu jij
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    jongen Ajax is verplicht kampioen te worden dus dat gaat niet op daar speelt hij niet in het buitenland
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 19:59
    Hoe komen jullie nou steeds bij die 3 jaar?
    Klinkt dat lekker of zo?
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    ja bijna 4 psv 2x en feyenoord 1x de laatste drie jaar
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    Laten we beginnen met verdienT met een t, simpele vissenkop.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Ik kom niet uit Ijmuiden dus ben geen vissenkop.
    En nee dat zou ik niet willen zijn!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:05
    ja en geld dat maakt gelukkig...haha simpele ziel
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    En jij een vervelende Spaanse mug. Heb me vliegenmepper al gereed
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    Hoe was je weekend? Je reageert namelijk zo zuur in alle topics sinds gisteravond! Wel genieten van het leven he ;)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Zuur?
    Nee hoor. Alleen niet in de feeststemming.
    Raar he?
    Vind ik leuk
    pietprecies +1974
    maandag 19 februari 2018 om 00:12
    Best wel ja, Brabant en PSV zijn toch zo ontzettend warm ongeacht wat er gebeurd? ;-)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    maandag 19 februari 2018 om 01:19
    Sinds wanneer kom ik uit Brabant dan?
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    En weer een van de uitblinkers.
    Wordt hier door iedereen bijna afgebrand.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:08
    Dat is toch ... ehhh... hoe heet ie ook alweer? Die landverrader.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8477
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Onze aanvoerdert !!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:09
    Ja, die viezerik.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Hahah ik denk dat Lozano nog nooit van Veltman heeft gehoord. Wat een vies naar mannetje / naaibal is is die valman
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Jij moet maar niet meer denken. T mannetje heeft aleens aan de ketting bij ons Joelleke gelegen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Veltman had jullie Lozano in de zaak in de Arena, die Mexicaan weet precies wie Veltman is!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:43
    O hij is bij veltman in de zaak geweest wat doet hij dan 60.000 stoeltjes poetsen ha ha
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Haha brenet de super ster van psv
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Veltman ken hij wel geloof mij! Veltman heeft hem opgevreten in Amsterdam xD
    Vind ik leuk
    vossing +259
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Wat een grote bek allemaal die Ajacieden met een achterstand van 5 punten.....dit jaar wederom helemaal niks. Al voor het 4e jaar op rij. Met het kutbeleid daar....ze vechten elkaar de tent uit, maar resultaten halen ho maar. Oh ja gaan ze beginnen dat ze 30 jaar geleden de beste waren .....sukkels
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Feyenoord en Ajax pakken Psv allebei dus Ajax word gewoon kampioen vriend :D
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Ajax verliest nog wel en zeker in Eindhoven .
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:55
    Haha als je het zelf maar gelooft :p
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    Tuurlijk beste jongen tuurlijk .
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    Doe ff normaal.
    PSV kan over 2 weken zomaar 1 punt achter staan.
    Met het voetbal wat ze in Ehv spelen, heb je nog niet zomaar van Feijenoord en Utrecht gewonnen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 19:55
    Of ACHT VOOR.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Klopt. Maar heb je er ook echt vertrouwen in?
    Heb beide wedstrijden geheel gezien. Eerste helft was Heerenveen 30 van de 45 min beter. 2e helft PSV niet meer gezien (mede door rode kaart en de rare wissels en de keuze om 2-0 te verdedigen).
    Ajax was vanmiddag 85 minuten beter en kans op kans gemist....
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 20:05
    Ik heb er nog vertrouwen in ,PSV was over de gehele wedstrijd ook de bovenliggen ploeg.
    Maar eerlijk is eerlijk Ajax was vandaag zeker beter.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    zondag 18 februari 2018 om 20:12
    Ik wil niet partijdig overkomen... Maar overwicht PSV? Een kwartier. Waar zag jij dat dan?
    En... Luuk de jong kreeg nog een grote kans, maar dat was niet vanuit overwicht.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 20:20
    Stadion waar anders.
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    zondag 18 februari 2018 om 20:41
    Heerenveen was op het laatste kwartier van de eerste helft na de betere.
    Een beetje objectiviteit mag ook wel.
    Vraag me af of je de wedstrijd echt hebt gezien, maar ach... Onbelangrijk eigenlijk. Tis maar voetbal. Genoeg erover
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 21:31
    Over en sluiten maar.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34862
    zondag 18 februari 2018 om 20:56
    Wanneer valt het kwartje dat meer balbezit niet gelijk staat aan het aantal kansen of een wedstrijd winnen?
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    zondag 18 februari 2018 om 21:04
    Laatste is niet gelukt iig
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Zal wel glory hunter.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    7 toch was het
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 20:02
    Vijf nog helaas ,maar we zijn nog niet klaar .
    Vind ik leuk
    rexxo +9
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Je doet je facepic eer aan, grote clown.
    Die Mexicaanse dwerg was nergens tegen Veltman in de Arena.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Die zgn valman had lozanotje wel in zijn zak
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Herr Veltmann bedoel je.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    zondag 18 februari 2018 om 19:25
    Hahaha.........onze raketgeleerde aan het woord.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18774
    zondag 18 februari 2018 om 19:26
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8477
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    En dat gaat 5 jaar duren!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Misschien als Lozano eens een keer stopt om tegen de scheidsrechter te ageren zal dat helpen.

    "Wel vredelievend trouwens. Joden die geholpen worden door hi*ler."
    En een beetje fatsoen heb je dus ook niet.
    Gewoon ziekelijk.

    Vind ik leuk
    Hugo59 +1462
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Stoere praat hoor pfffffff mafkees
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13051
    zondag 18 februari 2018 om 19:26
    Kijk, Veltman ziet er ook gewoon slaan in. Duidelijk verhaal dus.
    Vind ik leuk
    aimdam +468
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Hahaha topper die veltman
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    Hij was echt weer heel goed.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Toch fijn zo'n interviewer die objectief is en niemand woorden in de mond probeert te leggen...
    Vind ik leuk
    The Iceman +4593
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Die Kraay heeft niet zoveel met Ajax he? :p
    Vind ik leuk
    Hans Goor +31
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Die woont bijna naast de hertgang.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4593
    zondag 18 februari 2018 om 19:39
    Lijkt me toch meer een Feyenoord-man
    Vind ik leuk
    Hans Goor +31
    maandag 19 februari 2018 om 18:15
    Diep in zijn hart is het toch PSV het is alleen zo dat er met andere ogen naar Ajax wordt gekeken dan naar de rest. En dan maakt hij zich er het minst schuldig aan.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Niet alleen Ajax hoor.. ;). Ik vind het überhaupt een nare vent
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Geen woorden voor deze lul
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    Je kent jezelf zie ik
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 18 februari 2018 om 19:30
    Toch doe je het.... Slechte zelfkennis :)
    Vind ik leuk
    HansVites +4196
    zondag 18 februari 2018 om 19:27
    Nou Ajax supporters wel even netjes de KNVB bedanken voor het matswerk.
    Of telt dat alleen voor andere clubs dat een slaande beweging rood is?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Hoezo,

    We zijn heer en meester geweest in Zwolle.
    Aanvallend hebben we uit tegen PEC Zwolle meer laten zien als psv in 3 wedstrijden.

    Vandaag heb ik de kampioen van dit seizoen zien spelen. Mocht Feyenoord volgende week zijn sportieve plicht doen, dan is het gewoon over en uit met dat "anti voetbal".
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    KNVB matste ons niet in Utrecht met die 'slechts' gele kaart voor Gortler met die smerige tackle op de enkels van Tagliafico.
    Dus wij bedanken helemaal niemand, Hans.

    Soms zit het mee en soms zit het tegen....;-).



    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zondag 18 februari 2018 om 20:06
    En wat dacht je uit bij ADO.
    Beugelsdijk (met geel op zak) 2x met beide benen van achteren inglijden. Zowel uit bij Utrecht als uit bij ADO verloren we punten.
    Ja de KNVB is echt op de hand van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Idd Pietje.

    Was ik ff vergeten.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 20:05
    Hahahahaha ja hoor
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    zondag 18 februari 2018 om 19:28
    Hahaha...mooi man. Veltman is goed bezig
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 19:29
    En hiermee maakt veltman zich populair?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21107
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Zegt genoeg stratje. Dit is de aanvoerder van ajax haha.
    Van ginkel en el ahmadi hebben tenminste nog uitstraling.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Van Ginkel uitstraling? Je bedoelt dat dat hobbelpaardje uitstraling heeft?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:35
    Jij weer wel met je reactie
    Vind ik leuk
    Nistel +2867
    zondag 18 februari 2018 om 19:47
    Bij mensen met laag IQ misschien wel. Dus dan zit Veltman al snel goed met een groot deel van zijn achterban.

    In Rotterdam hadden ze de 'grap' waarschijnlijk überhaupt niet gesnapt.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 18 februari 2018 om 19:30
    Hoe het die linksbuiten..... Haha heerlijk
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:38
    Roodbergen: een aanvoerder die pretendeert de relevatie van de eredivisie niet te kennen, en wie gaat er naar het WK: Lozano. Schandelijk respectloos van Veltman, nivo VP
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Ik vind het wel humor, beetje de concurrent sarren. Volgende keer is het andersom, dit is beter dan die cliché antwoorden als de dertien in dozijn voetballers
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    Leuk voor VP en jou dat er dan zo’n Veltmannetjes zijn. Enjoy.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    Thanx man :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:52
    You’re Welcome. Always willing to please others.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Ik ben alleen al blij dat we hier van dat 7 punten af zijn.
    Vind ik leuk
    coci +269
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Dit schijnt volwassen te zijn!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21107
    zondag 18 februari 2018 om 19:31
    Pfff veltman...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18221
    zondag 18 februari 2018 om 19:32
    Goed antwoord.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:26
    Jazeker, terwijl Lozano wereldwijd miljoenen fans heeft. Denk je dat ze Veltman zelf kennen over de grens?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18221
    zondag 18 februari 2018 om 20:53
    En je punt is?
    Vind ik leuk
    SB +324
    zondag 18 februari 2018 om 19:34
    Lolbroeken veltman en hans kraaij jr. , zijn weer eens aandachts geil. Dom je zo te uiten in een interview, professionelere aanpak was wel op zn plaats geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Blom is een blindganger
    Higler is een nar
    Het verschil in straf is bizar
    En het beleid van de KNVB boos en bar
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 20:10
    En jij hersenloos,
    Het is namelijk, bar en boos.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 19:36
    Ik ga onzen Toon eens een mailtje sturen of ie cocu niet kan overhalen om mij voor 5 minuten op te stellen op 15 april
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zondag 18 februari 2018 om 19:42
    Dan zal ik een mailtje sturen naar Ten Hag of hij mij ook wil opstellen.
    Dan geloof ik niet dat je na afloop nog pijnloos op je bankje kan liggen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 19:45
    hahaha pietje jij? jij ziet bij dammen nog wel overtredingen die niet door de beugel kunnen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    Kom maar op blaaskaak.
    Mijn 45 jaar voetbal ervaring neem jij me niet af.
    En vwb Lozano, 4 wedstrijden en een schone luier is een acceptabele straf. Moet je maar niet week in, week uit ageren tegen de scheids.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    hahaha pietje toch jungske daar moeten echte kerels voor komen geen potloden
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zondag 18 februari 2018 om 20:19
    Het antwoord, gewoon zoals gewoonlijk, een dooddoener.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 18 februari 2018 om 20:22
    de waarheid is ook niet zo spannend
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    zondag 18 februari 2018 om 19:37
    Lozano wie?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 20:21
    Lozano is al de achternaam. Daar komt niets achter
    Vind ik leuk
    ENNMG +113
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Bij veltman heb ik altijd het vermoeden dat hij een beetje gay is, niet dat dat erg is overigens, maar hij zou er onderhand wel een keer voor uit mogen komen
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 20:11
    Ja zijn vriend is moeder geworden verleden week.
    Onbenul
    Vind ik leuk
    Middenstip +671
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Het is dat zijn naam bij deze video staat anders zou ik denken dat dit een typetje was van Tineke Schouten.
    Vind ik leuk
    Nistel +2867
    zondag 18 februari 2018 om 19:44
    Sneuneus.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7106
    zondag 18 februari 2018 om 19:45
    Het probleem is niet Ajax of Huntelaar, maar de KNVB die het maar niet voor elkaar krijgt om de duidelijke richtlijnen ook consequent te laten uitvoeren door haar Scheidsrechters.

    Nijhuis bijvoorbeeld, had PSV, bij die overtreding van Lozano, bestraft met geel. Cubs / Spelers hebben dus geen duidelijke maatstaven en dan krijg je begrijpelijk irritaties bij spelers en supporters.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    pos +7539
    zondag 18 februari 2018 om 19:46
    Hij zegt inderdaad precies wat het gemiddelde gepeupel wil horen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:48
    ik hoop dat PSV wint en bijna heel Nederland de komende zondag,zolang het maar niet die Asterdammertjes worden,FEYENOORD beker PSV de schaal.
    Vind ik leuk
    mokum75 +204
    zondag 18 februari 2018 om 20:02
    Ik hoop het ook voor je jongen....
    Vind ik leuk
    SimonSays +3530
    zondag 18 februari 2018 om 20:08
    Maar wat blijft er dan over in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    zondag 18 februari 2018 om 20:12
    33 en dat blijft geweldig!!!!!
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    zondag 18 februari 2018 om 20:15
    Joël Wie?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    Kijk humor, ondanks het carnaval is dat in Eindhoven altijd ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 20:22
    Jij bent langsgekomen?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:29
    Niet nodig, ik zie/lees het elke dag op VP.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 20:58
    Tja, als een paar PSV'ers op VP geen humor hebben, dan zal dat vast wel gelden voor heel Eindhoven...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:19
    Een paar? Je onderschat de vertegenwoordiging van Eindhoven op VP. Als dit aantal bij een wedstrijd van PSV op de tribune zou willen zitten is de beschikbare ruimte in het stadion vele malen te klein.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 21:29
    Werk je bij het CBS of zo?
    Vind ik leuk
    iceman +847
    zondag 18 februari 2018 om 20:17
    Dit is zo'n kansloos figuur. Is gewoon gefrustreerd, wil zo graag het grote mannetje zijn. Maar kan niet eens voetballen. Pure middelmaat.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:24
    Haha kijk maar eens boven aan de topscorerslijst dan stumpertje. Niet echt met zn vak bezig he veltmannetje. Wat een schijt ploeg dat Ajax zeg, hoe kun je daar nou fan van zijn, opgeblazen zooitje ideale schoonzoontjes
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zondag 18 februari 2018 om 20:34
    Haha, zo zielig dit, PSV speelt thuis countervoetbal, over een schijtploeg gesproken......
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    zondag 18 februari 2018 om 20:27
    Als Huntelaar geen schorsing krijgt en Matavz wel, dan zijn ze wel heel ajax gezind bij de KNVB.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    zondag 18 februari 2018 om 20:32
    Wat een gejank weer, Lozano wel rood en Huntelaar niet, soms zit het mee en soms zit het tegen.
    Elke ploeg heeft dingen mee en tegen in een seizoen, maar dit gejank en gezever van alles en iedereen dat PSV kampioen willen zien worden, gatver......
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:47
    Hoe heet die sukkel van ajakkes
    Vind ik leuk
    base +1310
    zondag 18 februari 2018 om 21:20
    Peter van der Veer ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:49
    Bah! Bah! Bah!
    Wat is dit een onvolwassen misselijk mannetje!
    En dat moet je aanvoerder zijn.... ik zou me echt kapot schamen dat zn vervelend ventje de "band" draagt
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:57
    Let op de KNJB vind dit geen rode kaart en seponeert een aanklacht,
    het moet wel spannend blijven he
    Vind ik leuk
    Blac-ca +238
    zondag 18 februari 2018 om 20:57
    Hahaha bij zn fans moet punten scoren die walnoot van n gast ,punten scoort hij niet elders.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +238
    zondag 18 februari 2018 om 20:58
    Hahaha bij zn fans moet punten scoren die walnoot van n gast ,punten scoort hij niet elders.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:11
    Het is triest te zien hoe sommigen zich übermensch voelen en dan anderen proberen te kleineren met termen als Calimero, huilie huillie etc. En wie zegt dat lengte / grootte gerelateerd is aan bepaalde kwaliteiten. Provoceren en zuigen als ultiem weekeindevermaak....
    Vind ik leuk
    base +1310
    zondag 18 februari 2018 om 21:18
    Snap niet dat de PSV supporters Huntelaar rood willen geven ik als AJAX supporter zou er juist blij van worden, wat mist die dikke kansen mag van mij best Sierhuis of Cassiera een keer de kans geven.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:49
    Het kan raar lopen in een wedstrijd. Het had zomaar andersom kunnen zijn als Lozano geen rood had gekregen en Huntelaar wel.
    Beiden vind ik geen rood, maar zo dicht kan het dus bij elkaar liggen.
    Als voetballiefhebber ben ik blij met het kleiner worden van de achterstand van Ajax. Elk weekend zal nu leuk worden. Zowel boven - als onderin.
    Nog 10 potjes met hopelijk veel spanning.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 06:35
    Als de knvb 1 lijn trekt is dit ook rood als lozano ook bestraft wordt.
    Seponeer die kaart van lozano en dan nog heeft de knvb ajax geholpen want die actie van de knvb heeft de uitslag beinvloed. Gewoon match fixing.
    Vind ik leuk
    Tsja +213
    maandag 19 februari 2018 om 07:10
    Zegt toch wel iets over het IQ van deze mislukte links-achter.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1537
    maandag 19 februari 2018 om 08:00
    "Tja, wij kunnen ons ook wel eens drukmaken over hoe zij de drie punten binnen harken, dat kunnen zij ook wel eens bij ons doen."

    Een reactie die kant nog wal raakt.
    Hoe PSV de 3 pinten normaal binnenhaald heeft te maken met stukje geluk en doorgaan tot het einde.heeft niks te maken met gemeen spel.
    Een vergelijk van niks.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:19
    Wij psvers zijn er wel aan gewent dat er met twee maten gemeten word
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Veltman scoort punten bij fans na zien Huntelaar-beelden: 'Hoe heet die PSV'er?'