Feest in huize Van der Vaart: Ik heb drie minuten gespeeld

    Feest in huize Van der Vaart: "Ik heb drie minuten gespeeld"

    zondag 18 februari 2018 om 22:15

    Het is feest in huize Van der Vaart. Rafael van der Vaart mocht zondag drie minuten invallen bij FC Midtjylland tegen FC Kopenhagen, nadat hij een half jaar niet bij de selectie heeft gezeten.

    "Het goede nieuws? Ik heb drie minuten gespeeld", zegt Van der Vaart bij Studio Voetbal. "Ik ben ingevallen. Je kunt er wel om lachen, maar als je een half jaar niet bij de selectie zit..Het is feest hier bij mij thuis. 3-1 gewonnen, makkie."

    Van der Vaart hoopt nu op meer speelminuten. "Het is natuurlijk dramatisch, maar ik heb een goede voorbereiding gehad. Dan is het leuk als je beloond wordt. Nu kwam ik er in. Een paar minuutjes, maar het zegt natuurlijk wel wat. Ik wil natuurlijk meer spelen."

    Van der Vaart werd vervolgens geconfronteerd met een mogelijke terugkeer naar Nederland. "Goeie vraag. Ik wil gewoon nog lekker voetballen. Zolang het lichaam het toelaat..Het kan me niet schelen waar ik ga voetballen."

    Poll

    Moet Van der Vaart terugkomen naar Nederland?

    (686 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 22:18
    Lekker voor die frikandel etende vetrollen
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:52
    Haha, het is eigenlijk wel triest dat een speler die zo goed was nu blij moet zijn met 3 minuten speeltijd in Denemarken
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6401
    zondag 18 februari 2018 om 23:22
    Ach hij heeft blijkbaar nog geen zin om te stoppen. Zijn goed recht.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 02:19
    Zeker triest..........
    Moet je niet willen.
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    maandag 19 februari 2018 om 00:46
    origineel ben je weer.
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    maandag 19 februari 2018 om 00:49
    Wat zijn mensen triest om iemand die zo goed is geweest, af te rekenen op een frikadel. Hoe haal je het als voetbal liefhebber in je zieke harses, om zoiets op te gaan schrijven
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:42
    Pure armoede van armzaligen van geest met een afgestompt repetitief repertoire en de diepgang van een surfplank.

    Het is dan bon ton om door dat sectarische groepje van onvolwassen blagen bij gebrek aan weerstand voor dom versleten te worden.

    Fijne dag nog!
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 12:43]
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    maandag 19 februari 2018 om 12:44
    Joe toe
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91219
    zondag 18 februari 2018 om 22:19
    Kom maar naar Den Haag, kan je af en toe invallen. Prestatiecontract bieden kan geen kwaad.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:53
    Dat zou niet eens zo gek idee Zijn :p af en toe El Khayati aflossen aan het eind van een wedstrijd :) alleen word het dan een kibbeling ipv een frikandelletje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91219
    zondag 18 februari 2018 om 22:55
    Ja dat is waar ik ook aan dacht gozah. Het zal meer vis worden ja :D
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:59
    Haha dat is nog gezonder voor hem ook :p al is het gefrituurd
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91219
    zondag 18 februari 2018 om 23:12
    Zal ook wel haring worden uitgedeeld ;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:08
    Als hij deze winter naar sparta was gegaan, hadden hij en dickie er denk ik toch wat beter voor gestaan
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 05:03
    Doet ie niet. We hebben zijn ex uitgemaakt voor H...
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6020
    maandag 19 februari 2018 om 07:04
    Ja dat was echt heel stoer he van jullie?
    Ben je er trots op dat je het zo trots verkondigt hier klein kind.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:04
    Yep.
    Stouter dan dit wordt het niet.
    I am a bad boy.
    Vind ik leuk
    FACT +2361
    zondag 18 februari 2018 om 22:19
    SVL in Langbroek!

    Daar is John van Loen de trainer!
    Vind ik leuk
    Forza u +1469
    zondag 18 februari 2018 om 22:53
    Daar stond vroeger de mobiele snackbar op de parkeerplaats bij het veld.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    zondag 18 februari 2018 om 22:20
    Man man man.. Meer dan 100 interlands en dan blij zijn met 3 minuten tegen FC Kopenhagen in het shirt van Midtjylland. Rafael , stop er gewoon mee.. Hij had gewoon na zijn laatste seizoen bij HSV in de zomer van 2015 moeten stoppen. Zijn verblijf bij Betis was al een teleurstelling maar het afgelopen anderhalf jaar bij Midtjylland is natuurlijk bijzonder pijnlijk voor een speler die uitblonk bij mooie en grote clubs.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:23
    Dit idd. Ooit het grootste talent na Cruijff, maar daar bleef het ook bij.
    Vind ik leuk
    meinema +1321
    zondag 18 februari 2018 om 22:21
    Ga maar naar Sparta! Samen met Kramer broodjes kroket eten
    Vind ik leuk
    pos +8759
    zondag 18 februari 2018 om 22:23
    Dat het hem niet kan schelen heeft hij al bewezen met zijn keuze voor Denemarken. Toch samen met Kramer dan maar bij Sparta ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:23
    Triest dat ooit zo een grote voetballer niet gewoon op tijd gestopt is !
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:23
    Gefundenes Fressen voor oubollige primeurkabouters om frituurgarnituur te memoreren. Hoe voorspelbaar armoedig.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    zondag 18 februari 2018 om 22:25
    Zou je in normaal Nederlands kunnen toelichten wat je zojuist gezegd hebt? Kan hier helemaal niets mee.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    danny117869 +2323
    zondag 18 februari 2018 om 22:26
    "Zolang het lichaam het toelaat' ??
    Het ziet er al een paar jaar niet naar uit of jouw lichaam het toelaat om te voetballen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 18 februari 2018 om 22:27
    Lekker met Sneijder gaan spelen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    zondag 18 februari 2018 om 22:29
    haha stop toch lekker man en ga van je kinderen genieten en afentoe een potje dameshandbal kijken
    Vind ik leuk
    The Iceman +8980
    zondag 18 februari 2018 om 22:44
    Haha geen voetbalvrouw maar handbalman
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12795
    maandag 19 februari 2018 om 06:15
    Inderdaad, hou de eer aan jezelf en stop er gewoon mee.
    Vind ik leuk
    koppig +502
    zondag 18 februari 2018 om 22:42
    Lekker bij telstar komen voetballen altijd welkom
    Vind ik leuk
    debacle +490
    zondag 18 februari 2018 om 22:47
    Echt triest dat hij maar 3 minuten krijgt, en 3 plaatselijke postbodes zeker in de basis
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 03:39
    Postbodes? Ze wonnen 3-1 van kopenhagen die de amsterdammes uitschakelde dus met die postbodes daar zal het ook wel weer meevallen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:26
    Bla bla bla haal maar weer een wedstrijd terug van ruim 10 jaar geleden.. vorig jaar schakelde ajax dat kopenhagen toch uit..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:09
    Haha wat een niveau ik zeg niet dat ze beter zijn ik zeg alleen met die postbodes zal het wel meevallen hij doet net alsof het een plaatselijk amateur team is
    Vind ik leuk
    debacle +490
    maandag 19 februari 2018 om 13:50
    Ok, postbezorgers dan
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:53
    Wat waren die amsterdammers dan folder bezorgers ?
    Vind ik leuk
    debacle +490
    maandag 19 februari 2018 om 13:54
    Niet wakker
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:09
    Ochtend krant dus
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26110
    zondag 18 februari 2018 om 22:50
    Stop er lekker mee, Raffie.. Het heeft allemaal geen zin zo.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2469
    zondag 18 februari 2018 om 22:50
    Kom maar bij twente!
    Niet te beroerd om uit te betalen in broodje beenham!
    Vind ik leuk
    debacle +490
    zondag 18 februari 2018 om 23:03
    Ik snap het wel, als je coach niet hoger heeft gespeeld dan Uerdingen... dat steekt natuurlijk
    Vind ik leuk
    Jossa +652
    zondag 18 februari 2018 om 23:04
    Sylvie Meis was destijds allerminst blij met invalbeurten van 3 minuten!
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    zondag 18 februari 2018 om 23:24
    Telstar
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2210
    zondag 18 februari 2018 om 23:37
    Naar een amateurclub
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    maandag 19 februari 2018 om 01:16
    Ik weet niet welk einde ik treuriger vind: dat van Sneijder of van VDV..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 06:55
    Leuke speler voor sparta
    Vind ik leuk
    SvL +273
    maandag 19 februari 2018 om 10:30
    Ik zie niet bij welke club hij hier in de eredivisie moet komen voetballen+zijn loon dus de middenmotors kunnen hem al zeker niet betalen en bij ajax is het al overvol en kom kwaliteit tekort. Bij psv en feyenoord hoeft die niet binnentelopen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feest in huize Van der Vaart: "Ik heb drie minuten gespeeld"