Real Madrid wint spectaculaire competitiewedstrijd met acht doelpunten

    Real Madrid wint spectaculaire competitiewedstrijd met acht doelpunten

    zondag 18 februari 2018 om 22:41

    Real Madrid heeft zondagavond uitstekende zaken gedaan in de Primera Division. De ploeg van Zinédine Zidane zegevierde met 3-5 tegen Real Betis.

    Het begin was goed van Real Madrid. Na elf minuten spelen kopte Marco Asensio de 0-1 binnen, maar in een tijdsbestek van vier minuten incasseerde De Koninklijke twee treffers. In minuut 33 schoot Aissa Mandi de 1-1 binnen, waarna Nacho vier minuten later een eigen doelpunt maakte: 2-1.

    Real rechtte de rug en trok de wedstrijd in de tweede helft naar zich toe. Sergio Ramos kopte vlak na rust de 2-2 snoeihard tegen de touwen, waarna Asensio even later beheerst de 2-3 maakte. De wedstrijd leek beslist toen Cristiano Ronaldo er 2-4 van maakte, maar vijf minuten voor tijd maakte Betis het toch nog spannend met de 3-4. De thuisploeg rook bloed, maar incasseerde in de blessuretijd de beslissende 3-5 van Karim Benzema, die door het Betis-publiek werd uitgefloten.


    Real doet niet meer mee om de landstitel, gezien een achterstand van maar liefst veertien punten op koploper FC Barcelona. De ploeg van Zidane lijkt zich voor nu te moeten richten op plek drie. De achterstand op Atlético Madrid is zeven punten.

    Plaats een reactie

    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 22:43
    Het lijk dat Real kreeg vertrouw terug door die stomme PSG, maar defensie probleem is niet opgelost
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:46
    Lekker hoor, een top weekend. Die lijn trek ik volgend weekend graag door. Kom op ajax, real en vooral feyenooit
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:50
    Die wedstrijd in de Champions League heeft ze goed gedaan volgens mij ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:59
    Ja ze zijn het nog niet verleerd maat hahaa
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:12
    Dat blijkt inderdaad :p
    Vind ik leuk
    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 22:50
    Idd, nu kan je stuk rustiger slapen als fan toch
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ryan82 +854
    maandag 19 februari 2018 om 08:12
    Feyenooit? Hoe lang is het geleden dat ajax een prijs heeft gepakt? #checkyourfacts
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gammerth +274
    zondag 18 februari 2018 om 22:47
    Tja maat, als je er meer scoort dan de tegenstander, dan win je XD
    Vind ik leuk
    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 22:51
    Is leuk voor Real fans toch
    Vind ik leuk
    Gammerth +274
    zondag 18 februari 2018 om 22:52
    Jep, en ben zelf ook een trotse RM fan :)
    Vind ik leuk
    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 22:57
    ok dus mooi voor jou, ik wacht tot Dinsdag wat Barca gaat doen mijn lieveling
    Vind ik leuk
    JG +183
    zondag 18 februari 2018 om 22:50
    misschien hebben ze gewoon een goede maand
    Vind ik leuk
    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 22:55
    Dat denk ik van wel, maar ja zijn enige kans CL dat is dure grap
    Vind ik leuk
    JG +183
    zondag 18 februari 2018 om 23:02
    Hoop dat PSG 2-0 wint, maar zal waarschijnlijk niet gebeuren als ze zo blijven spelen
    Vind ik leuk
    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 23:08
    PSG vind ik onbetrouwbaar ploeg, maar je weet maar nooit zo sterke selectie 2of3 goals moet makkelijk zijn, die coach met verkeerde wissels, laten sommige spelers uit selectie,
    Vind ik leuk
    JG +183
    zondag 18 februari 2018 om 23:50
    Ja en vooral de ego's laten het in de grote wedstrijden afweten omdat ze allemaal zelf willen scoren, wat ten kosten gaat van het samenspel
    Vind ik leuk
    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 23:54
    je hebt gelijk, PSG is geen team vooral Neymar en Cavani kan bijna vechten om wie gaat scoren
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 02:39
    Was een pijnpunt dat zeer duidelijk te zien was tegen real, in Frankrijk valt dit niet zo op maar tegen de grote ploegen willen ze allemaal zelf "in the picture" staan
    Vind ik leuk
    power +4836
    maandag 19 februari 2018 om 10:30
    als deze van Real niet winnen gaat nooit meer gebeuren. Real is stuk minder dan vorige jaar
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +311
    zondag 18 februari 2018 om 23:13
    Had er meer tegen kunnen krijgen. Wat zat navas goed te keepen
    Vind ik leuk
    power +4836
    zondag 18 februari 2018 om 23:29
    ik heb die wedstrijd niet gezien maar ik geloof je wel
    Vind ik leuk
    popiejopie +1927
    maandag 19 februari 2018 om 10:01
    Defensie is dit seisoen niet het probleem bij Real, dat was de aanval en met name Ronaldo en Benzema. Maar zo te zien gaat dat weer een stuk beter.
    Vind ik leuk
    power +4836
    maandag 19 februari 2018 om 10:32
    ze kregen vertrouw binnen door PSG,
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:47
    Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 05:06
    Zakdoekjes nodig
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    zondag 18 februari 2018 om 22:49
    Even leek Betis te gaan stunten. Maar wat een heerlijke pot en Real won uiteindelijk terecht!
    Vind ik leuk
    Huomel +1182
    zondag 18 februari 2018 om 22:54
    Best wel een spannende wedstrijd.. had niet verwacht dat Real Betis het zo moeilijk zou maken... gelukkig was er de voetbal kwaliteiten van Real Madrid die de winst binnen hengelden hahah.

    Grappig en vreemd die wissel van Karim Benzema.. zo een topspeler paar minuten voor einde in brengen... hij liet zijn waarde gelijk zien en scoorde geweldig!

    Wat een verademing dat buitenlands voetbal in vergelijking met onze binnenlandse voetbal waar scheidsrechters / KNVB nogal een stempel op lopende kampioenrace drukken. Zooooo amateuristisch !!
    Vind ik leuk
    Huomel +1182
    zondag 18 februari 2018 om 22:57
    Hopelijk trekt Real Madrid lijn door en winnen ze alle wedstrijden tot aan de zomerstop !! FC Barcelona achterhalen gaat helaas niet meer lukken maar Champions League hopelijk wel :-) !!
    Vind ik leuk
    Huomel +1182
    zondag 18 februari 2018 om 22:59
    Christiano Ronaldo is echt wel een held.. 33 jaar! had een dipje maar gelukkig komt hij er langzaam er uit.

    Topper... hij, net zoals Arjen Robben, hopelijk kunnen ze nog minimaal een jaar of 2 mee op TOP-niveau... voor zulke spelers kijken we voetballlleeeen :-) !!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:01
    Wat een lekkere wedstrijd hiervoor kijk je naar voetballen , goals en spektakel !!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:02
    viva los merengue y nada mas madrid
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Huomel +1182
    zondag 18 februari 2018 om 23:07
    viva los merengue y nada más Madrid olé olé !!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:16
    y nada mas hala madrid
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Real Madrid wint spectaculaire competitiewedstrijd met acht doelpunten