'FC Barcelona op de tribune in Zwolle voor vier pareltjes van Ajax'

    'FC Barcelona op de tribune in Zwolle voor vier pareltjes van Ajax'

    maandag 19 februari 2018 om 00:12

    FC Barcelona heeft Donny van de Beek, Justin Kluivert, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong gevolgd tijdens het competitieduel van Ajax met PEC Zwolle. Dat meldt De Telegraaf.

    José Mari Bakero is jeugdcoördinator bij Barcelona en reisde namens de Catalaanse club af naar Nederland om het kwartet van Ajax te bekijken. Bakero kon zien hoe De Jong en De Ligt uitblonken tegen Zwolle. Van de Beek en Kluivert lieten bij vlagen zien wat ze in huis hebben. De Telegraaf schrijft ook dat de naam van Carel Eiting op het scoutingslijstje van Barcelona kan worden gezet. De jonge middenvelder viel in de tweede helft goed in.

    Bakero wilde in Zwolle alle vier de spelers aan het werk zien, maar het gaat hem vooral om De Ligt. De achttienjarige verdediger ontpopt zich in een moordend tempo tot een van de beste spelers van Ajax en is al eerder gelinkt aan Barcelona.

    Het is geen geheim meer dat de Ajax-spelers in de gaten worden gehouden door diverse Europese topclubs. Kluivert en De Jong zouden interesse uit de Premier League genieten, daar waar De Ligt ook op het lijstje staat van Bayern München. Ook Van de Beek is al eens in verband gebracht met Bayern.

    Plaats een reactie

    Tjoep Cola +3921
    maandag 19 februari 2018 om 00:14
    Daar is de nieuwe hype weer.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:19
    De Europese top in Zwolle op de tribune voor elf pareltjes van Ajax.

    Heeft iemand op VP problemen met jaloezie?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 01:01
    Gaat zo'n 300 miljoen kosten als Barcelona ze wil kopen en wellicht iets meer omdat ze een contract hebben t/m 30 juni 2021( de Ligt) t/m 30 juni 2022) Donny en Frenkie.
    Vind ik leuk
    Jozef +32564
    maandag 19 februari 2018 om 09:24
    Gewoon een bordje ophangen.

    'Not for sale'
    Vind ik leuk
    Dutchies +437
    maandag 19 februari 2018 om 09:51
    Ze gaan ze ook echt niet alle vier halen. De Ligt lijkt me de meest reëele dreiging.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:47
    De ligt gaat niet vertekken. Ik ben bang dat Kluivert toch te snel vertrekt
    Vind ik leuk
    Romario9 +9368
    maandag 19 februari 2018 om 09:25
    75 miljoen per stuk, welja joh...
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 15:35
    We hebben het hier niet over de kneus Lozano maar over echte sterren van het Nederland voetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:47
    Nederlands*
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:25
    in geen 75 jaar dat ze 75 miljoen krijgen per speler, tis Nederland ;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:02
    Als ze binnenkort weg zouden gaan zou ik ze meteen terug aan Ajax verhuren voor 2 jaar en dan terug komen naar barca
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:46
    En wat gaat Ajax met dat geld doen? Meer talenten kopen zoals Sanchez, Ibra en maxwell die na 1 hooguit 2 seizoenen weggaan
    Vind ik leuk
    mcmodd +19576
    maandag 19 februari 2018 om 15:17
    Ja, ik heb problemen met jaloezie. Bovendien heb ik er een gruweloze hekel aan. Als ik Ajax zou zijn, wat ik niet ben, zou ik er gewoon niet aan beginnen. Dit is wel binnen twee jaar je tafelzilver, dat moet je zeker nog een jaar of vier blijven poetsen. Verkoop je er een deze zomer, dan verkoop je de rest ook dit jaar nog. Dan heb je niks meer aan aldat geld. Pas als je Euroees kampioen ermee wordt, lijkt het me lucratief en minder schadelijk voor het Nederlandse voetbalgedoedel.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Jammer, zo'n mooie lange post uit het diepst van je hart, wat grammaticaal goed in elkaar zit en dan geen likes :/
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 00:29
    Dat PSV het moet doen met middelmaat kunnen wij in Amsterdam niets aan doen, wij hebben toekomstige toppers in onze selectie daar waar PSV toekomstige Jupiler League spelers in hun selectie hebben. Dat Donny van de Beek, Justin Kluivert, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong gevolgd worden door Barcelona is algemeen bekend dit geld took voor Neres en Carel Eiting.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2836
    maandag 19 februari 2018 om 02:57
    Kwaliteit is zeker minder in Eindhoven, maar tot op heden halen ze nog de meeste punten. En afgelopen seizoen ging Feyenoord er mee aan de haal. Talent wint het niet van een team.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3032
    maandag 19 februari 2018 om 06:48
    Er wordt alweer teruggekrabbeld. De angst sluipt erin bij de Eindhovenaren.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2836
    maandag 19 februari 2018 om 13:33
    Krabbel niks terug. Van begin af aan heeft PSV een mindere selectie, maar Cocu haalt er hey maximale uit.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3032
    maandag 19 februari 2018 om 16:56
    Het is al maanden hossana, het begint af te brokkelen. Dit is pure angst.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3062
    maandag 19 februari 2018 om 08:55
    Waar was het team tegen Heerenveen dan? Het is eerder los zand dat met een gigantische overdosis geluk menig wedstrijd naar zich toe trok. Je gaat mij niet wijs maken dat PSV supporters met veel plezier maar hun ploeg kijken. Het enige positive is het aantal behaalde punten en de eerste plek.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1704
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:03
    Laat het daar nou net om gaan...
    Vind ik leuk
    Bart Balk +83
    maandag 19 februari 2018 om 09:23
    Nee geluk en dat dwing je af.
    Ja en daarvoor ga je als liefhebbende supporter voor naar een stadion .
    Daar koop jij je seizoenkaart voor ?
    Nou ik niet zie liever mooi voetbal met jonge talenten die misschien de toekomst rooskleuriger maken dat we ooit ook weer eens mee kunnen doen aan een ek of wk.
    En met zijn allen kunnen feesten en genieten van mooi aanvallend voetbal.
    Ik ga liever kijken bij aanvalend az pec of ajax dan zitten wachten op een counter van psv
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    maandag 19 februari 2018 om 12:32
    Hoe lang blijf je feesten en genieten van mooi aanvallend voetbal als je de komende 3 jaar ook geen kampioen wordt met Ajax ? Ik neem aan dat je resultaten wilt zien en anders de oude F-side wel. Ajax heeft nu een paar mooie talenten maar het zijn geen gearriveerde spelers en het is maar de vraag hoe ze het bij een Europese topclub doen dus wereldtop zijn ze nog lang niet en het is maar de vraag of ze het ooit worden. Ik hoop voor de jongens zelf dat ze verstandige keuzes maken in hun verdere traject
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 15:37
    Na zondag heeft PSV nog 2 of 3 punten voorsprong en dan moeten ze voor Ajax thuis eerst nog uit naar AZ.

    Talent wint altijd alleen domme pech heeft PSV aan een voorsprong geholpen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Jahroon +207
    maandag 19 februari 2018 om 21:52
    De recente hulp van de scheidsrechters heeft jouw talentvolle ajax ook aanzienlijk verder geholpen. Of wordt dat onder ajacieden niet meer dan normaal gevonden?
    Vorige week een (op dat moment broodnodige) penalty cadeau gekregen en dit weekend ook na de 4e minuut gewoon met 11 man de wedstrijd vol mogen maken...
    Tsja, met alleen talent kom je er echt niet zo lijkt het...
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:00
    Vorig jaar hadden jullie ook heel veel talent en waren jullie sterker als nu en we weten hoe dat afliep.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3640
    maandag 19 februari 2018 om 06:41
    Jullie in Amsterdam vinden dat alles wereldtop zonder dat er aanleiding voor is. Dat noemen wij in Friesland hypen, misplaatste arrogantie en een beetje sneu. Doe normaal, wacht eerst eens af want die gastjes hebben niets op niveau bewezen.

    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    maandag 19 februari 2018 om 06:55
    Blijf lekker in Friesland dan en loop niet te zeiken over Nederland, 2 totaal verschillende landen dus ik snap je commotie niet zo.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3640
    maandag 19 februari 2018 om 10:48
    je moet misschien wat aan je topografische kennis gaan doen Henkie....
    Het is geen commotie. Het is een constatering. Echter heb ik een beetje moeite met dat Calimero gedrag... mag toch
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    maandag 19 februari 2018 om 10:59
    Wie word er opgehemeld en door wie?
    Omdat Barca vier goede talenten komt bekijken word de boel gelijk weer opgehemeld.
    Ik zie het meer als een teken van afgunst, Barca komt kijken in de keuken van ajax omdat ze daar nu eenmaal goed bezig en gelijk word het weer overrated door alle haters!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3640
    maandag 19 februari 2018 om 11:18
    Vooropgesteld: Ik haat Ajax helemaal niet. Met Europees voetbal sta ik te juichen voor ze.
    Hartstikke mooi dat Barca komt kijken (al zegt dat nog niets) maar sluit je ogen niet voor de realiteit. Talenten van Ajax worden in Nederland gewoon het nationale elftal ingepraat. Sterker nog; in het verleden debuteerde van Rhijn (volgens mij) zonder ooit in de ere divisie gespeeld te hebben (van Gaal). Het ophemelen van Ajax-jeugd is dagelijkse praktijk ongeacht de, wel of niet serieuze, belangstelling van Barca.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 19 februari 2018 om 07:30
    Barcelona hypt, Martinus, niet wij.

    Houd jij je nou maar bezig met het Nederlands 11-tal, want daar heb jij het meeste 'verstand"van......;-).
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    maandag 19 februari 2018 om 08:12
    "Barcelona hypt, Martinus, niet wij"

    "Gaat zo'n 300 miljoen kosten als Barcelona ze wil kopen en wellicht iets meer omdat ze een contract hebben t/m 30 juni 2021( de Ligt) t/m 30 juni 2022) Donny en Frenkie"

    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 19 februari 2018 om 08:15
    Aldus een enkele overenthousiaste Ajax supporter.....;-).
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3640
    maandag 19 februari 2018 om 10:17
    Het zou mij ten zeerste verbazen wanneer een van deze talenten gehaald zou worden en het zou redden bij Barcelona. Ik laat me graag positief verrassen.

    Nee. In Nederland worden die jonge gastjes wel enorm gehypet en zodoende Oranje ingepraat.

    Met dat Oranje: dat klopt :-)
    Vind ik leuk
    Jozef +32564
    maandag 19 februari 2018 om 07:54
    Martinus, als er een ding is wat we niet willen dan is het wel het hypen van spelers, zodat ze minstens vier jaar kunnen blijven...

    Als je dat begrijpt, dan zul je moeten erkennen dat de rest van je verhaal uit je onderbuik kwam....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 19 februari 2018 om 08:00
    Precies Martinus. In Utrecht vinden we dat ook!
    Vind ik leuk
    Degraaf +14420
    maandag 19 februari 2018 om 08:06
    Barcelona denkt er kennelijk heel anders over ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 19 februari 2018 om 08:39
    Scouten doen ze wel. Dit zijn talentvolle jongens maar hebben bij Barcelona nog niets te zoeken.

    De Ligt vind ik meer een type voor Bayern Munchen.

    Die andere jongens moeten echt moeten meer 'vlieguren' maken. Anders zijn ze slechts opvulling van de selectie.

    Maar Ajax heeft wel een mooie groep talenten op dit moment. Net als AZ. Wellicht slaagt Overmars erin om deze groep zolang mogelijk samen te houden..

    Vind ik leuk
    Garinsha +4007
    maandag 19 februari 2018 om 09:08
    Deels eens..

    Maar de ligt kan ook niet na 1 volle seizoen te hebben gespeeld naar Bayern.. het niveau daar is vele malen hogen als in Nederland.

    Of word dat vergeten?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 19 februari 2018 om 08:13
    Wij in Amsterdam noemen dit jaloers gejank wat jij doet nu
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3640
    maandag 19 februari 2018 om 10:14
    Gejank... in de rest van Nederland noemen we dit gewoon kritiek en niet gejank. Kwestie van tere gevoelige zieltjes schat ik.
    Vind ik leuk
    zwollie +6463
    maandag 19 februari 2018 om 10:01
    Die jaloezie van jou is ook een beetje sneu.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +3640
    maandag 19 februari 2018 om 10:12
    Onderbouw. Ik zou echt niet weten waar ik jaloers om zou kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +160
    maandag 19 februari 2018 om 08:06
    Beter iets op het veld dan op de amrobank
    Vind ik leuk
    zwollie +6463
    maandag 19 februari 2018 om 10:03
    Beter geld op de amrobank dan geld van de gemeentebank.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    maandag 19 februari 2018 om 08:46
    Psv heeft ook pareltjes maar stelt ze niet op. De Ligt heeft daarentegen al veel ervaring voor zijn achttien jaar, waaronder die finale. Plus dat hij bewezen heeft een sterk karakter te bezitten. Psv heeft ze wel, maar Cocu doet er weinig mee.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:48
    Is die Eiting dan zo goed? Speelt normaliter nooit in de basis. Op die leeftijd had dat dan al wel gemoeten als hij net zo goed is als de Ligt of Kluivert. Alhoewel de Ligt voor nu de enige is die zeker ooit wel een keer bij Barca kan spelen. Kluivert is tot nu toe erg wisselvallig.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 02:09
    Jaloers omdat er niet bij jouw clubbie wordt gekeken? Zelfs nu jullie kampioen aan het worden zijn zijn onze spelers meer in trek...
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3062
    maandag 19 februari 2018 om 08:58
    Dat is nou het verschil tussen een uitstekend lopende jeugdopleiding en een jeugdopleiding dat maar wat doet.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    maandag 19 februari 2018 om 12:40
    En daar win je wedstrijden mee ? Met bij wie ze naar spelers komen kijken ?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:42
    Zuuuuuuuuurrrrrrr.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:33
    Dat jij dat belangrijk vindt moet jezelf weten. Aan het einde van het jaar telt maar één ding: De schaal en niet welke spelers er bekeken zijn. En dan kan je tegen andere supporters wel beginnen met "jaloezie" en "zuur" maar dat het bekijken van spelers belangrijk voor je is, is toch alleen maar zo omdat je al 3 jaar geen kampioen bent en nu iets anders moet zoeken om vrolijk van te worden. Over "Zuuuuuuur" gesproken
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:45
    Ik zoek niets, ik ben altijd vrolijk. Met of zonder schaal. Dat jij dat niet kan moet je niet op anderen afreageren. Dan worden we geen kampioen, dan wat? Ik ben gezond. Dat is veel belangrijker voor mij.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:05
    tuurlijk zoek je wel, je probeert de psv-ers toch om de oren te slaan met je "bekeken spelers"
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:22
    Ik zoek niet, jij wilt gevonden worden. Dat is heel wat anders.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:41
    Onzin verkondigen en dan geen on-topic antwoorden meer geven maar persoonlijk worden. Tsja. Nou.... lekker blijven blèren
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:09
    Wat jij onzin vindt, kan voor een ander heel anders zijn. Maarja....
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 03:10
    Er is altijd hype rondom Ajax spelers dat weet je toch wel is niks nieuws.
    Vind ik leuk
    louisk +22
    maandag 19 februari 2018 om 07:45
    Helaas is het geen hype... helaas realiteit.
    Vind ik leuk
    Jozef +32564
    maandag 19 februari 2018 om 07:52
    Moet je wat weten?

    Wij willen dit niet.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7388
    maandag 19 februari 2018 om 09:17
    Hype of niet, De Ligt heeft straks al wel 1,5 seizoen in Ajax 1 gespeeld. Dat is voor de meeste Nederlandse talenten die een overstap maken naar een topclub niet meer weggelegd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 19 februari 2018 om 00:15
    Hahaha het word met de dag gekker
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    maandag 19 februari 2018 om 00:16
    Vergeten ze Eiting
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 19 februari 2018 om 09:43
    Van alle genoemde talenten is mijn persoonlijke mening hij de grootste. Ik denk dat hij het niveau wat Eriksen heeft kan halen. De rest is misschien goed voor de subtop.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7119
    maandag 19 februari 2018 om 00:18
    Je bedoelt dat het klote is dat grote clubs spelers van Ajax volgen en de grote clubs geen interesse tonen in dat wat PSV in het veld heeft staan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:21
    Grote clubs? Barça is blut. Anders kom je niet in de ere divisie uit.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7119
    maandag 19 februari 2018 om 00:23
    Oh, jammer dat ze blut zijn, dan kunnen ze beter naar Rotterdam Zuid afreizen, daar zijn de spelers goedkoper dan in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:26
    Een club als Barça koopt een Hazard, toch geen ere divisie speler. Die eerst 2 jaar op de bank moet zitten.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7119
    maandag 19 februari 2018 om 00:29
    Die kopen ook vast voor de toekomst, gelul dus wat je zegt. Zij weten daar ook wel, hoe beter ze worden hoe meer ze gaan kosten. Maar laat die jongens nog maar gewoon bij Ajax blijven, weet jij als Feyenoorder ook direct waar je aan toe bent wanneer jullie weer tegen Ajax moeten, kansloos zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:34
    Je kan er gewoon kampioen mee worden. Dat moeten deze knapen nog maar laten zien.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 00:40
    Je vergeet iets, Spaanse clubs moeten verjongen van Barcelona tot Real en ook Bayern moest verjongen en heeft al stappen gezet en ook die volgen de Ligt, Eiting en Hoenes riep laatst nog een speler als Neres kunnen we goed gebruiken aan de rechterkant.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12262
    maandag 19 februari 2018 om 01:09
    Eerst beweer je dat Barca blut is en vervolgens dat ze een Hazard kopen? Hoe koopt een club die blut is die dan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 01:11
    Rotterdamse logica is altijd al ver te zoeken geweest!
    Vind ik leuk
    Vato75 +1769
    maandag 19 februari 2018 om 01:46
    Hoeze dat doen is mij ook een raadsel maar barca heeft wel een belasting schuld van 600m
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 02:47
    Waar haal je dit in godsnaam vandaan? Kom dan eens met feiten aan. Ze hebben trouwens een schuld aan de bank wat zowat 60% of meer van de bevolking heeft. Elk gezond bedrijf heeft schulden. Wat een lulkoek toch allemaal, iedereen heeft een mening klaar maar de meesten weten duidelijk niet hoe het er in de wereld aan toe gaat
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3640
    maandag 19 februari 2018 om 07:44
    Behalve clubs in Nederland want dat mag niet van de KNVB daarom moeten clubs (Twente en AZ ) creatief zijn, om daar vervolgens weer voor gestraft te worden.
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 10:02
    Dus als zij een nieuw stadion willen bouwen en ze komen 10milj te kort mogen zij niet gaan lenen bij de bank? Dat zij geen lening krijgen van 100milj is normaal aangezien hoe groter de inkomsten hoe meer je mag lenen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:15
    nee dat mag van de KNVB niet Twente werd teruggefloten omdat het de hypotheek op het stadion in 30 jaar wilde aflossen ( zoals gebruikelijk bij onroerend goed), dat moest volgens de KNVB in ruim 20 jaar te doen zijn en daar is Twente voor beboet!
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 10:27
    Dan is dit wel een heel bekrompen maatregel!
    Vind ik leuk
    Vato75 +1769
    maandag 19 februari 2018 om 12:48
    Kan je gewoon opzoeken meastro algemeen bekend real trouwens ook
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 16:31
    Hoe kan nu iets algemeen bekend zijn wat pure onzin is? Belastingschuld en een schuld bij de bank zijn 2 verschillende dingen. En belastingschuld hebben geen van beide "maestro"
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 02:42
    Ik denk dat dit toch vooral "sarcasme" was, sommige mensen begrijpen toch werkelijk niets
    Vind ik leuk
    Vato75 +1769
    maandag 19 februari 2018 om 16:48
    Schuld is schuld
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 19 februari 2018 om 17:23
    Dan moet u ook nooit gaan lenen voor een huis of auto, of een eigen zaak want dat is net hetzelfde of begrijp je dat niet zo goed??
    Vind ik leuk
    Vato75 +1769
    maandag 19 februari 2018 om 17:27
    Ik heb ook schuld van me huis nog 14 jaar heb ik die afbetaald is me huis vrij
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:29
    Dat zeg ik toch? Lees nog maar een keer.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2380
    maandag 19 februari 2018 om 08:07
    Daarom zit er ook iemand van de jeugdopleiding. Messi is ook ooit als kind in de jeugdopleiding terecht gekomen bij Barca. En hij is er m.i. niet slechter van geworden. Wellicht hebben die spelers over een jaar of 4 wel wat te zoeken bij Barca.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 00:38
    Blut als je Coutinho kunt kopen en rond was met Mbappe die op het laatste moment voor PSG koos?

    De Spurs halen Sánchez en Engelse clubs hebben geld zat, City komt uit bij Neres en Dolberg.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:41
    Volgens de geruchten wel.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 00:47
    Die geruchten komen van ene Pep Guardiola, wellicht ooit van gehoord?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:30
    Wie zegt dat?
    Vind ik leuk
    Jozef +32564
    maandag 19 februari 2018 om 09:28
    Wim, ik wou dat ze allemaal blut waren in het buitenland.

    Het telkens leegkopen heeft Ajax al veel prijzen gekost...
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    maandag 19 februari 2018 om 12:45
    Wat vind je belangrijker ? Kampioen worden of wie er bij je spelers komt kijken ?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:07
    Waarom is dat klote ? Klote is op de laatste speeldag het kampioenschap verliezen. Dus waarom zou het klote zijn dat er geen psv-spelers gevolgd worden. Lekker interessant. Maar ik hoor graag van je waarom dat klote zou zijn
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 00:57
    Waarom zitten ze bij Zwolle - Ajax en slaan ze PSV over denk jij? Bakero weet drommels goed dat PSV spelers heeft die van Jupiler League niveau zijn dat zagen we wel weer tegen Heerenveen.

    Weet het goed met je gemaakt, stel Bakero komt bij PSV - Excelsior kijken en ziet dat Excelsior PSV van het veld speelt maar desondanks toch verliest naar welke speler van PSV zou een scout dan kijken?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    maandag 19 februari 2018 om 08:44
    Zoet?
    Vind ik leuk
    Jozef +32564
    maandag 19 februari 2018 om 14:37
    Niet als je weet dat ze de dag ervoor bij PSV zaten om Zoet, Mauro, Brenet en Luuk de Jong te bekijken. ...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8074
    maandag 19 februari 2018 om 00:17
    Suarez en een grote zak geld dan valt er te praten over De Ligt. Maar alleen maar omdat we Schuurs al hebben.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2728
    maandag 19 februari 2018 om 00:17
    Tuurlijk… Pareltjes nog wel, waarmee Mike Verweij iedere journalistieke neutraliteit en integriteit van zich af gooit...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:22
    Ze spelen bij de koploper ... met 30 punten voorsprong.
    Die clubs als Zwolle en Twente met 6-0 oprollen.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2380
    maandag 19 februari 2018 om 08:15
    Interessante opmerking van een supporter van een club die 20 punten achter de koploper staat en 15 achter de nummer 2
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:20
    Ja uiteraard, dat is de toekomst voor Barcelona, wie dat geloofd is niet goed wijs :_)

    Edit: Als je het hebt over spelers die er echt gaan spelen, en niet op de bank zitten of iets anders..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3042
    maandag 19 februari 2018 om 00:22
    Leuk voor ze, als ze wat willen moeten ze Marc bellen..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:23
    5 halen, 1 betalen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3042
    maandag 19 februari 2018 om 00:26
    Dat nooit. Marc doet het eerder andersom.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7119
    maandag 19 februari 2018 om 00:27
    1 halen is 5 betalen in Amsterdam, kijk maar naar Sanchez, voor dat geld koop je 5 Feyenoorders en blijft er nog geld over :D
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:31
    Of Tete voor 3 miljoen.

    En met nog een schuld van 30 miljoen, doet Feyenoord aardig mee.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7119
    maandag 19 februari 2018 om 00:32
    Aflopend contract, is heel wat anders.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:35
    Wie zegt dat Barca ze nu koopt dan?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7119
    maandag 19 februari 2018 om 00:37
    Niemand, ik zeg alleen dat wanneer ze blut zouden zijn ze beter naar Rotterdam Zuid kunnen gaan, daar is het goedkoper shoppen. Zoals ik verder al zei, laat die jongens maar bij Ajax blijven.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:43
    Jaja.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +12955
    maandag 19 februari 2018 om 00:46
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 00:46
    Tete koste 5 miljoen met 20% doorverkoop percentage, trouwens Tete had gewoon bij Ajax kunnen blijven met een andere zaakwaarnemer het was immers Raiola die allerlei rare dingen in het contract wou ten behoeve van zijn bankrekening.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 00:44
    Je kunt ook alle 11 krijgen als je voor eentje betaald, ligt aan het bedrag dat je voor die ene wil betalen als je de andere 10 er gratis bij krijgt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:47
    Als Barça geluk heeft blijft er dan eentje over.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:24
    4 maar???????
    Vind ik leuk
    El Cazador +4397
    maandag 19 februari 2018 om 00:24
    We gaan van de zomer ruim 100 mio cashen!!! Geen probleem, en wat casht PSV??
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    maandag 19 februari 2018 om 00:29
    De kampioenschaal! Die 100 miljoen mogen jullie hebben, doen jullie toch niks fatsoenlijks mee
    Vind ik leuk
    El Cazador +4397
    maandag 19 februari 2018 om 00:33
    Psv eindigt met 77 pnt, Ajax met 85 pnt. Let jij maar eens op.
    Bye the way word Huntelaar (El Cazador) topscoorder van NL.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    maandag 19 februari 2018 om 08:51
    Ajax heeft toch aardig ingekocht hoor.
    Vind ik leuk
    Guust +4867
    maandag 19 februari 2018 om 00:32
    En dan weer zeuren dat spelers te vroeg weggaan, laat ze eerst hier maar eens twee of drie jaar uit linken en proberen iets moois neer te zetten. Dan pas kun je echt cashen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    maandag 19 februari 2018 om 00:38
    Psv casht bij verkoop lozano na goed wk 50 miljoen plus. Arias 15 miljoen zoet 10 miljoen ,brenet 6 miljoen bij elkaar opgeteld km ik op 81 miljoen uit;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:43
    Arias en Zoet beide een aflopend contract, die willen weg en gaan dus niet verlengen waardoor PSV ze moet verkopen. Zaakwaarnemers weten dat, Arias gaat daarom geen 15 miljoen opleveren. Zoet misschien 5-7 miljoen. Lozano misschien 50 miljoen, gaat alleen een hoop geld van naar Mexico.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    maandag 19 februari 2018 om 00:49
    Klopt zoet, arias verwacht ik toch rond 20 miljoen opbrengst , denk dat brenet misschien nog blijft dan neemt hij de plek over van arias. Helaas bij goed wk is lozano weg, sowieso gaat nog 10 miljoen richting Mexico bij verkoop lozano idd.
    Vind ik leuk
    MeepMeep +160
    maandag 19 februari 2018 om 06:18
    als hij voor 50 wordt verkocht,60-40 procent, PSV 30, zijn oude club 20 miljoen, of was het andersom?
    En vergeet de zaakwaarnemers niet, die ook uit de ruif willen eten.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 03:13
    50 miljoen plus denk dat je ze niet helemaal op een rijtje hebt kerel. Denk als ze al de helft krijgen ze blij mogen zijn maar goed dromen mag altijd ;-)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12504
    maandag 19 februari 2018 om 00:25
    Afblijven.

    We proberen wederom iets op te bouwen.
    Doordat jaar in jaar uit vele spelers worden weggekocht behalen we geen prijzen. De club is kerngezond dus voor het geld hoeven we niet te verkopen.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    maandag 19 februari 2018 om 00:39
    Ajax MOET verkopen om het stadion sneller af te lossen
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12504
    maandag 19 februari 2018 om 00:41
    Ja natuurlijk, iets wat je huurt moet je aflossen.
    Proost.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    maandag 19 februari 2018 om 00:56
    Ja Ajax betaal nog steeds huur aan de Gemeente, dat moet jij tocht wel weten ehh
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18204
    maandag 19 februari 2018 om 06:13
    Dus waarom dan snel aflossen? Huur los je niet af. Ajax heeft wel korting op de huur gekregen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:45
    Welke aflossing? Ajax huurt het stadion, Ajax MOET dus helemaal niks, en hoeven niet te verkopen. Wanneer Ajax al het stadion zou kopen, doen ze dat gewoon met een lening via de sponsor ABN.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    maandag 19 februari 2018 om 00:57
    Ajax wil het stadion kopen met hun eigen geld.
    Anders waren ze al lang aangeklopt bij de ABN
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 01:07
    Het stadion kost Ajax wanneer ze het overkopen €70 miljoen..
    Laat Ajax nou rond de 100 miljoen+ hebben, wanneer ze het echt willen kopen deden ze dat wel.
    Wanneer jij het zo goed zou weten, dan had jij geweten dat Ajax niet eens weet of ze over 8 jaar nog in de Arena spelen of een heel nieuw stadion gaan bouwen!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18204
    maandag 19 februari 2018 om 06:58
    Jij snapt er niet heel veel van.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    maandag 19 februari 2018 om 00:40
    Goed zo pietje iets op bouwen en niet steeds aan geld denken;)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12504
    maandag 19 februari 2018 om 00:45
    Aan het geld denken is helemaal niet erg.
    Een club moet gezond blijven en kunnen blijven investeren.

    Dit is wel iets waar psv zich zorgen om moet gaan maken.
    De visie van Brands en zijn broer Ger passen dus totaal niet bij psv. Maar dat is mijn mening.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    maandag 19 februari 2018 om 00:53
    Denk dat brands en gerbrands wel weten waar ze bezig mee zijn tijd zal het leren idd.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12262
    maandag 19 februari 2018 om 01:14
    Dat weten ze ook dondersgoed, die zijn allang vetrokken voordat de buitenwereld er van hoort.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3042
    maandag 19 februari 2018 om 00:28
    Ik zie het liefst De Ligt (op termijn) naar Barcelona gaan. Die is toch veel completer dan een Umtiti..
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    maandag 19 februari 2018 om 00:30
    Ik denk dat Umtiti verder is dan de Ligt op niveau
    Vind ik leuk
    Het Brein +3042
    maandag 19 februari 2018 om 00:55
    Ja, nu wel. Maar als voetballer is De Ligt completer..
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    maandag 19 februari 2018 om 00:59
    Op Ere-divisie niveau???
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 19 februari 2018 om 08:26
    Nee nog niet completer, en hij is ook nog iets trager in beslissing nemen, de ligt , maar hij is wel super
    Vind ik leuk
    Sil95 +9125
    maandag 19 februari 2018 om 00:28
    Om de woorden van huisbaas Bob te gebruiken zou ik tegen Barcelona willen zeggen: Optyfen gauw!
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    maandag 19 februari 2018 om 00:29
    Sprookjes
    Vind ik leuk
    El Cazador +4397
    maandag 19 februari 2018 om 00:31
    We zijn het Luxemburg van de Europese voetbal, kunnen dus alleen nog maar opleiden en verkopen. Vast houden is inmiddels onmogelijk geworden met het grote geld uit de grote competities.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 00:35
    Nou, dan zijn ze weg. Speelden alle 4 geweldig vandaag! Wat hebben we toch veel kwaliteit rondlopen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:46
    Ja, die spelen zo alle subtopclubs van Europa van de mat. Dat hebben ze al zo vaak laten zien.
    En straks op t wk, kunnen ze zich in de etalage spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:59
    Vreemd dat ze niet naar Eindhoven rijden, Rammelaar, Hendrix, Schwaab,DE jong, .
    .....hahaha
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3803
    maandag 19 februari 2018 om 03:00
    zelden zo'n bullshit gelezen, bravo vp! hebben zeker nog ballenjongens nodig in barcelona.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    maandag 19 februari 2018 om 03:42
    Alle r te jong. Rijp maar eens bij Ajax. Bem je 22 jaar dan praten we nog eens
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    maandag 19 februari 2018 om 04:46
    Goed voor het Nederlands voetbal dat er een paar jonkies het gaan proberen in de betere competities. Hopelijk slagen ze en gaat het niveau van Oranje wat omhoog.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18204
    maandag 19 februari 2018 om 05:12
    400 miljoen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 05:14
    Telegraaf de sensatie krant van nederland uit................ juist amsterdam.

    Ja nadat die keeper al weer jaren de bank warm houdt voor vele miljoenen en ze de beste ajaxcied in jaren op de tribune zien zitten bij everton (35 miljoen) dachten we laten we maar ff wat positiefs schrijven ove ons cluppie.

    Ze moeten het deze dagen ook al van de arbitrage hebben willen ze weer eens wat winnen, en ja geld hebben die joden natuurlijk ook nooit genoeg.

    En het mooiste is nog die domme aanhangers die werkelijk denken dat die fouten maker te ligt, de jonge jochies die net komen kijken , en de familie bmw liefhebbers nu al vele miljoenen gaan opbrengen omdat ze af en toe mogen invallen in de eredivisie.

    Pareltjes hahaha wat een fantasie heeft de amsterdamse redactie daar weer, maar ja arrogantie is in amsterdam geen vreemd woord natuurlijk.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18204
    maandag 19 februari 2018 om 06:18
    Jeetje, wat een frustratie.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:29
    De waarheid is hard he staaffie!.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    maandag 19 februari 2018 om 07:05
    Ook als Feyenoord supporter kun je moeilijk ontkennen dat dit (zeer) goede talenten zijn. Tuurlijk is het overdreven om te denken dat ze nu al het niveau van Barcelona hebben maar ik zou willen dat wij weer eens zoveel talenten hebben.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    maandag 19 februari 2018 om 08:57
    Leer eerst eens Nederlands. Daarnaast staat De Ligt wel in een verdediging die er minder tegen krijgt dan het überverdedigende PSV. Die jongen is pas achttien. En de beste Ajacieden in jaren spelen top bij de Spurs.
    Vind ik leuk
    De Belsj +887
    maandag 19 februari 2018 om 10:26
    Niet omdat ze bij Ajax (of in Nederland) gespeeld hebben, daar hebben ze bitter weinig vooruitgang geboekt,maar omdat landen als België en Denemarken wel gigantisch veel talent hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:31
    Dat zijn geen ajacieden, dat zijn gewoon gekochte en weer doorverkochte spelers ,die nooit in de jeugd van jou cluppie hebben vertoeft jochie!.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 19 februari 2018 om 09:23
    Ik proef weer wat jaloezie.Stiekem ben je wel liefhebber van Ajax.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    maandag 19 februari 2018 om 06:28
    Lekker snugger om dan een wedstrijd op kunstgras te gaan bekijken. Vrijwel noemand kan daar zijn normale niveau op halen. Al zijn het wel 4 spelers die de potentie hebben om de top te halen...mits ze eerst nog een jaar of 2 minuten blijven maken bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 06:52
    De media maakt de ligt zo goed. Elke wedstrijd zit ik me weer te verbazen dat die jongen de hemel in geprezen word.... Beste spits nu in de ere divisie is van Persie van 34 jaar die op z'n gemakkie mee komt....de rest is gewoon van aanzienlijk minder kwaliteit........geen Romario s Ronaldo s, ibra of Suarez sjes meer......vroeger moest je minimaal zo goed zijn als de ligt om als bankspeler mee te mogen in de selectie...nu is een jongen van 'nog' dat lage niveau de beste van Ajax.....best een schande
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    maandag 19 februari 2018 om 08:59
    Het gaat ook om de potentie van zo'n jongen. Hij staat op een positie waar de besten normaal gesproken 27 jaar en ouder zijn. En hij is nu al zo goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:16
    Nu al zo goed, nou dat valt best mee, de vrij was op die leeftijd niet slechter ofzo...hij is niet beter als Sven van Beek en die heeft anderhalf jaar niet gevoetbald...
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:40
    Van Beek was op zijn achttiende echt niet zo goed. En De Vrij had een hele goede mentor naast zich in het centrum en De Ligt heeft die niet
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 07:05
    Als je door de media heen prikt en echt voetbal kijkt zie je dat de ligt ook maar een slap aftreksel is van wat een echt talent moet zijn. Niveau in Nederland is gedeeltelijk te laag
    Gastjes La de ligt kwamen 20 jaar geleden niet verder als de zondag hoofdklasse...de ligt is al medewerkereerd .alen zwaar door de mand gevallen, zwaar gebyped en alleen Ajacied vinden hem een wereld talent...net als ze dat vd rest vd selectie vinden ....de ligt is te licht....zal het ook zeker niet redden, zal nooit. Better worden als de vrij of van dijk....
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:27
    De Telegraaf ..... dan geloof ik het!!!!
    Vind ik leuk
    pietprecies +1953
    maandag 19 februari 2018 om 07:48
    Again?
    Vind ik leuk
    peinke +1746
    maandag 19 februari 2018 om 08:03
    Ja, daar is ie weer!

    Fijn dat er ook belangstelling is voor De Ligt, De Jong en Van de Beek. Maar natuurlijk zat Bakero er voor het supersupersupersupersuper-talent en 100-miljjoen-boy Justin Kluivert. En denk je dat die Bakero er niet doorheen kijkt dat hij gisteren een matige pot speelde, tuurlijk wel. Ik denk eerder dat z'n waarde is gestegen naar 120 miljoen. Het contract ligt al klaar, tenminste, volgens de Propaganda-Machine van De Kluivertjes!
    De rest, ,,aardig, maar om wie gaat het....'''. Om Kluivert, ja, je leest het goed JUSTIN KLUIVERT! En die andere 3, tja, die kunnen aardig ballen en mogen blij zijn dat ze in z'n kielzog meeliften op het succes van JUSTIN KLUIVERT! Barcelona moet wel snel zijn overigens, want op het hoekje van de Noord-tribune zat Piet de Visser met een koffertje van rond de 150 miljoen! Papa K. zat al kwijlend een paar stoeltjes verder! Naast hem zat het een vertegenwoordiger van het goksydicaat die nog wat centjes van hem tegoed hebben. Maar JUSTIN KLUIVERT gaat de 100-en miljoenen binnenhalen. Believe me.....!

    Wordt morgen vervolgd! (Of misschien al vandaag)!!!
    Deel 311.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:08
    En geen van allen zullen ooit bij Barcelona komen te spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:17
    Barcelona B
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:10
    Goedemorgen en terecht dat Fc Barcelona belangstelling heeft in bepaalde Ajax spelers.
    Is altijd al geweest niks nieuws.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 07:07
    En ze kopen nooit....laatste speler voor Cillessenwas f de boer ofzo
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:15
    We gaan het allemaal zien, met dom voetbal wordt je kampioen.
    Nee geef mij maar AFC Ajax heeft straks meer dan 300miljoen op de bank.
    En dan ook nog eens kampioen worden,omdat ze in eindhoven gewoon punten laten liggen beginnen met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    maandag 19 februari 2018 om 09:03
    Je kunt het leuk vinden,en trots op zijn. Ik vins het Kut ze zijn aan de boven en onderkant net uit de broek en de clubs staan al in de rij. Nou kun je 500 miljoen euro op de bank hebben, wij willen succes en als ze zo vroeg weg gaan behoord dat tot de onmogelijkheden. En daar baal ik van
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:14
    haha,elke dag weer van die berichten en als puntje bij paaltje komt vertrekt er weer niemand.
    Vind ik leuk
    De Belsj +887
    maandag 19 februari 2018 om 10:22
    JUIST GEZEGD!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    maandag 19 februari 2018 om 09:24
    Oud nieuws pfff.
    Hoe vaak wil VP dit gaan melden?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:28
    Wisten we al
    Vind ik leuk
    Tampert +65
    maandag 19 februari 2018 om 09:31
    Op je 18e verkassen naar een buitenlandse topclub is vragen om problemen. Dan ga je als bankzitter fungeren en op die leeftijd is dat funest voor de ontwikkeling. Deze knapen zouden eerst bij Ajax meer ervaring moeten opdoen en ook internationaal prijzen moeten pakken zodat ze wat jaren later elders wel uitkijken om je op de bank te plaatsen omdat ze simpelweg niet meer om je heen kunnen. Dat is nu zeker nog niet het geval.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:00
    Dat zijn inderdaad vier spelers waar Oranje op kan gaan bouwen de komende 10 jaar!
    Vind ik leuk
    De Belsj +887
    maandag 19 februari 2018 om 10:22
    ja bouwen als op los zand :) Geen enkel talent!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:25
    Sorry maar dan heb je het echt op de ogen of je hebt een teringhekel aan Ajax. Ik heb verder niks met Ajax, maar als deze jongen 3 of 4 jaar verder zijn, zijn dat de dragende krachten van Oranje. Dat ziet een blinde.
    Vind ik leuk
    De Belsj +887
    maandag 19 februari 2018 om 10:27
    HANSJE ANDERS!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:33
    Ga daar maar eens snel langs inderdaad!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:34
    dream on simon, ze kunnen niet eens van degradatie kandidaa twente winnen zonder hulp van de scheids.Laat me niet lachen met je diamantjes.Glazen kralen zijn het en niks meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:45
    Vind je het raar als ik jouw reactie als Feyenoorder niet echt serieus neem? Nogmaals ik heb helemaal niks met Ajax of Feyenoord, clubs kunnen me allebei gestolen worden. Kijkend naar het grotere geheel Oranje zie ik echter bij zowel Ajax als ook Feyenoord en PSV nog genoeg talent rondlopen waarmee Koeman bij Oranje gewoon alle eindtoernooien kan gaan halen. En let op: ik zeg niet winnen ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:50
    Ik hoop het met je ,maar ik zie het niet.

    Het eredivisie niveau is dusdanig slecht ,dat je niet meer mee kunt komen en dat zie je al aan het feit dat fnoord in de cl er niet aan te pas komt en ajax zelfs niet meer door de voorronde cl & el kan komen.

    En dan waren de tegenstanders van ajax niet eens van het allerhoogste niveau!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:54
    Tuurlijk ben ik met je eens dat het allemaal stukken minder is geworden qua niveau. Dat zie je bijvoorbeeld aan een Davy Klaassen en Vincent Janssen. Top in Nederland, maar totaal mislukt in Engeland en zelfs Turkije. Maar er zijn ook andere voorbeelden. Als je ziet hoe een Gouweleeuw, Hateboer en De Roon zich staande houden in Duitsland, Italië en Engeland. En ik ben benieuwd naar dat Feyenoord-talent die nu bij United speelt, Tahith Chong. Mourinho schijnt lyrisch over hem te zijn.
    Vind ik leuk
    De Belsj +887
    maandag 19 februari 2018 om 10:21
    Tja, een nog 23.597 "pareltjes"in Europa, 17.419 in Zuid-Amerika en 9.013 enorme talenten in Azië.

    Wat een onzin weer! Volkomen off the record. NEDERLAND heeft geen talent!!! En Ajax dus ook niet. JUIST Ajax niet.

    Een omhoog geschreven luie generatie. Die elke keer, als er eentje naar het buitenland wordt "verkocht" (in een land als Spanje beschouwen ze dat niet eens als kopen, meer als een "ophalen"), en zo vaak is dat dus niet, elke keer draait het uit op een enorme miskleun.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4728
    maandag 19 februari 2018 om 10:34
    En zo zitten meerdere delegaties van Barca, week in week uit overal in Europa naar talenten te kijken. Deze 4 zullen zich, en zeker Europees komend seizoen morgen onderscheiden.
    Vind ik leuk
    Mario1984 +450
    maandag 19 februari 2018 om 10:42
    Zo heeft Barca waarschijnlijk een lijst van 1000 spelers die ze volgen.
    Vind ik leuk
    Mari +5031
    maandag 19 februari 2018 om 11:45
    Het gaat alleen om de Ligt.
    De anderen zijn goed voor de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:35
    Men moet terug naar drie buitenlanders in het veld. Dan kunnen die kloteclubs niet elk jaar AJAX leeg roven
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:43
    Wat mij zo betreurd is dat alle goede spelers van Ajax vertrekken, te vaak vroeg naar Europese topclubs. Ik begin Ajax steeds meer te zien als een kweekvijver voor topclubs
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1704
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:00
    Dat is het ook...
    Vind ik leuk
    Oeke +6
    maandag 19 februari 2018 om 16:27
    Gewoon verkopen internationaal spelen ze toch nooit en nationaal hebben ze altijd nog Blom.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1704
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:00
    Niks bijzonders hoor. Alle goede jeugdspelers ter wereld worden door alle topclubs in de gaten gehouden...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'FC Barcelona op de tribune in Zwolle voor vier pareltjes van Ajax'