'FC Barcelona op de tribune in Zwolle voor vier pareltjes van Ajax'

    'FC Barcelona op de tribune in Zwolle voor vier pareltjes van Ajax'

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 00:12ma 19-02-2018 om 00:12

    FC Barcelona heeft Donny van de Beek, Justin Kluivert, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong gevolgd tijdens het competitieduel van Ajax met PEC Zwolle. Dat meldt De Telegraaf.

    José Mari Bakero is jeugdcoördinator bij Barcelona en reisde namens de Catalaanse club af naar Nederland om het kwartet van Ajax te bekijken. Bakero kon zien hoe De Jong en De Ligt uitblonken tegen Zwolle. Van de Beek en Kluivert lieten bij vlagen zien wat ze in huis hebben. De Telegraaf schrijft ook dat de naam van Carel Eiting op het scoutingslijstje van Barcelona kan worden gezet. De jonge middenvelder viel in de tweede helft goed in.

    Bakero wilde in Zwolle alle vier de spelers aan het werk zien, maar het gaat hem vooral om De Ligt. De achttienjarige verdediger ontpopt zich in een moordend tempo tot een van de beste spelers van Ajax en is al eerder gelinkt aan Barcelona.

    Het is geen geheim meer dat de Ajax-spelers in de gaten worden gehouden door diverse Europese topclubs. Kluivert en De Jong zouden interesse uit de Premier League genieten, daar waar De Ligt ook op het lijstje staat van Bayern München. Ook Van de Beek is al eens in verband gebracht met Bayern.

    Plaats een reactie

    Tjoep Cola +6127
    maandag 19 februari 2018 om 00:14
    Daar is de nieuwe hype weer.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:19
    De Europese top in Zwolle op de tribune voor elf pareltjes van Ajax.

    Heeft iemand op VP problemen met jaloezie?
    Vind ik leuk
    mcmodd +24211
    maandag 19 februari 2018 om 15:17
    Ja, ik heb problemen met jaloezie. Bovendien heb ik er een gruweloze hekel aan. Als ik Ajax zou zijn, wat ik niet ben, zou ik er gewoon niet aan beginnen. Dit is wel binnen twee jaar je tafelzilver, dat moet je zeker nog een jaar of vier blijven poetsen. Verkoop je er een deze zomer, dan verkoop je de rest ook dit jaar nog. Dan heb je niks meer aan aldat geld. Pas als je Euroees kampioen ermee wordt, lijkt het me lucratief en minder schadelijk voor het Nederlandse voetbalgedoedel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Jammer, zo'n mooie lange post uit het diepst van je hart, wat grammaticaal goed in elkaar zit en dan geen likes :/
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 02:09
    Jaloers omdat er niet bij jouw clubbie wordt gekeken? Zelfs nu jullie kampioen aan het worden zijn zijn onze spelers meer in trek...
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3945
    maandag 19 februari 2018 om 08:58
    Dat is nou het verschil tussen een uitstekend lopende jeugdopleiding en een jeugdopleiding dat maar wat doet.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3550
    maandag 19 februari 2018 om 12:40
    En daar win je wedstrijden mee ? Met bij wie ze naar spelers komen kijken ?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:42
    Zuuuuuuuuurrrrrrr.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3550
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:33
    Dat jij dat belangrijk vindt moet jezelf weten. Aan het einde van het jaar telt maar één ding: De schaal en niet welke spelers er bekeken zijn. En dan kan je tegen andere supporters wel beginnen met "jaloezie" en "zuur" maar dat het bekijken van spelers belangrijk voor je is, is toch alleen maar zo omdat je al 3 jaar geen kampioen bent en nu iets anders moet zoeken om vrolijk van te worden. Over "Zuuuuuuur" gesproken
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:45
    Ik zoek niets, ik ben altijd vrolijk. Met of zonder schaal. Dat jij dat niet kan moet je niet op anderen afreageren. Dan worden we geen kampioen, dan wat? Ik ben gezond. Dat is veel belangrijker voor mij.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3550
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:05
    tuurlijk zoek je wel, je probeert de psv-ers toch om de oren te slaan met je "bekeken spelers"
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:22
    Ik zoek niet, jij wilt gevonden worden. Dat is heel wat anders.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3550
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:41
    Onzin verkondigen en dan geen on-topic antwoorden meer geven maar persoonlijk worden. Tsja. Nou.... lekker blijven blèren
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:09
    Wat jij onzin vindt, kan voor een ander heel anders zijn. Maarja....
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 03:10
    Er is altijd hype rondom Ajax spelers dat weet je toch wel is niks nieuws.
    Vind ik leuk
    louisk +22
    maandag 19 februari 2018 om 07:45
    Helaas is het geen hype... helaas realiteit.
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    maandag 19 februari 2018 om 07:52
    Moet je wat weten?

    Wij willen dit niet.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9723
    maandag 19 februari 2018 om 09:17
    Hype of niet, De Ligt heeft straks al wel 1,5 seizoen in Ajax 1 gespeeld. Dat is voor de meeste Nederlandse talenten die een overstap maken naar een topclub niet meer weggelegd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    maandag 19 februari 2018 om 00:15
    Hahaha het word met de dag gekker
    Vind ik leuk
    Florian87 +11460
    maandag 19 februari 2018 om 00:18
    Je bedoelt dat het klote is dat grote clubs spelers van Ajax volgen en de grote clubs geen interesse tonen in dat wat PSV in het veld heeft staan?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3550
    maandag 19 februari 2018 om 12:45
    Wat vind je belangrijker ? Kampioen worden of wie er bij je spelers komt kijken ?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3550
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:07
    Waarom is dat klote ? Klote is op de laatste speeldag het kampioenschap verliezen. Dus waarom zou het klote zijn dat er geen psv-spelers gevolgd worden. Lekker interessant. Maar ik hoor graag van je waarom dat klote zou zijn
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    maandag 19 februari 2018 om 14:37
    Niet als je weet dat ze de dag ervoor bij PSV zaten om Zoet, Mauro, Brenet en Luuk de Jong te bekijken. ...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 19 februari 2018 om 00:17
    Suarez en een grote zak geld dan valt er te praten over De Ligt. Maar alleen maar omdat we Schuurs al hebben.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2747
    maandag 19 februari 2018 om 00:17
    Tuurlijk… Pareltjes nog wel, waarmee Mike Verweij iedere journalistieke neutraliteit en integriteit van zich af gooit...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:20
    Ja uiteraard, dat is de toekomst voor Barcelona, wie dat geloofd is niet goed wijs :_)

    Edit: Als je het hebt over spelers die er echt gaan spelen, en niet op de bank zitten of iets anders..
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    maandag 19 februari 2018 om 00:22
    Leuk voor ze, als ze wat willen moeten ze Marc bellen..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:24
    4 maar???????
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    maandag 19 februari 2018 om 00:24
    We gaan van de zomer ruim 100 mio cashen!!! Geen probleem, en wat casht PSV??
    Vind ik leuk
    Maan88 +4453
    maandag 19 februari 2018 om 00:29
    De kampioenschaal! Die 100 miljoen mogen jullie hebben, doen jullie toch niks fatsoenlijks mee
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    maandag 19 februari 2018 om 00:33
    Psv eindigt met 77 pnt, Ajax met 85 pnt. Let jij maar eens op.
    Bye the way word Huntelaar (El Cazador) topscoorder van NL.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11313
    maandag 19 februari 2018 om 08:51
    Ajax heeft toch aardig ingekocht hoor.
    Vind ik leuk
    Guust +5795
    maandag 19 februari 2018 om 00:32
    En dan weer zeuren dat spelers te vroeg weggaan, laat ze eerst hier maar eens twee of drie jaar uit linken en proberen iets moois neer te zetten. Dan pas kun je echt cashen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    maandag 19 februari 2018 om 00:25
    Afblijven.

    We proberen wederom iets op te bouwen.
    Doordat jaar in jaar uit vele spelers worden weggekocht behalen we geen prijzen. De club is kerngezond dus voor het geld hoeven we niet te verkopen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:39
    Ajax MOET verkopen om het stadion sneller af te lossen
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    maandag 19 februari 2018 om 00:41
    Ja natuurlijk, iets wat je huurt moet je aflossen.
    Proost.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:56
    Ja Ajax betaal nog steeds huur aan de Gemeente, dat moet jij tocht wel weten ehh
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    maandag 19 februari 2018 om 06:13
    Dus waarom dan snel aflossen? Huur los je niet af. Ajax heeft wel korting op de huur gekregen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    maandag 19 februari 2018 om 00:28
    Ik zie het liefst De Ligt (op termijn) naar Barcelona gaan. Die is toch veel completer dan een Umtiti..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:30
    Ik denk dat Umtiti verder is dan de Ligt op niveau
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    maandag 19 februari 2018 om 00:55
    Ja, nu wel. Maar als voetballer is De Ligt completer..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:59
    Op Ere-divisie niveau???
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3324
    maandag 19 februari 2018 om 08:26
    Nee nog niet completer, en hij is ook nog iets trager in beslissing nemen, de ligt , maar hij is wel super
    Vind ik leuk
    Sil95 +11170
    maandag 19 februari 2018 om 00:28
    Om de woorden van huisbaas Bob te gebruiken zou ik tegen Barcelona willen zeggen: Optyfen gauw!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:29
    Sprookjes
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    maandag 19 februari 2018 om 00:31
    We zijn het Luxemburg van de Europese voetbal, kunnen dus alleen nog maar opleiden en verkopen. Vast houden is inmiddels onmogelijk geworden met het grote geld uit de grote competities.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 19 februari 2018 om 00:35
    Nou, dan zijn ze weg. Speelden alle 4 geweldig vandaag! Wat hebben we toch veel kwaliteit rondlopen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:59
    Vreemd dat ze niet naar Eindhoven rijden, Rammelaar, Hendrix, Schwaab,DE jong, .
    .....hahaha
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4683
    maandag 19 februari 2018 om 03:00
    zelden zo'n bullshit gelezen, bravo vp! hebben zeker nog ballenjongens nodig in barcelona.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 03:01]
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    maandag 19 februari 2018 om 03:42
    Alle r te jong. Rijp maar eens bij Ajax. Bem je 22 jaar dan praten we nog eens
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2441
    maandag 19 februari 2018 om 04:46
    Goed voor het Nederlands voetbal dat er een paar jonkies het gaan proberen in de betere competities. Hopelijk slagen ze en gaat het niveau van Oranje wat omhoog.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    maandag 19 februari 2018 om 05:12
    400 miljoen
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 06:59]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 05:14
    Telegraaf de sensatie krant van nederland uit................ juist amsterdam.

    Ja nadat die keeper al weer jaren de bank warm houdt voor vele miljoenen en ze de beste ajaxcied in jaren op de tribune zien zitten bij everton (35 miljoen) dachten we laten we maar ff wat positiefs schrijven ove ons cluppie.

    Ze moeten het deze dagen ook al van de arbitrage hebben willen ze weer eens wat winnen, en ja geld hebben die joden natuurlijk ook nooit genoeg.

    En het mooiste is nog die domme aanhangers die werkelijk denken dat die fouten maker te ligt, de jonge jochies die net komen kijken , en de familie bmw liefhebbers nu al vele miljoenen gaan opbrengen omdat ze af en toe mogen invallen in de eredivisie.

    Pareltjes hahaha wat een fantasie heeft de amsterdamse redactie daar weer, maar ja arrogantie is in amsterdam geen vreemd woord natuurlijk.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    maandag 19 februari 2018 om 06:18
    Jeetje, wat een frustratie.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:29
    De waarheid is hard he staaffie!.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8752
    maandag 19 februari 2018 om 07:05
    Ook als Feyenoord supporter kun je moeilijk ontkennen dat dit (zeer) goede talenten zijn. Tuurlijk is het overdreven om te denken dat ze nu al het niveau van Barcelona hebben maar ik zou willen dat wij weer eens zoveel talenten hebben.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11313
    maandag 19 februari 2018 om 08:57
    Leer eerst eens Nederlands. Daarnaast staat De Ligt wel in een verdediging die er minder tegen krijgt dan het überverdedigende PSV. Die jongen is pas achttien. En de beste Ajacieden in jaren spelen top bij de Spurs.
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 19 februari 2018 om 10:26
    Niet omdat ze bij Ajax (of in Nederland) gespeeld hebben, daar hebben ze bitter weinig vooruitgang geboekt,maar omdat landen als België en Denemarken wel gigantisch veel talent hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:31
    Dat zijn geen ajacieden, dat zijn gewoon gekochte en weer doorverkochte spelers ,die nooit in de jeugd van jou cluppie hebben vertoeft jochie!.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    maandag 19 februari 2018 om 09:23
    Ik proef weer wat jaloezie.Stiekem ben je wel liefhebber van Ajax.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8752
    maandag 19 februari 2018 om 06:28
    Lekker snugger om dan een wedstrijd op kunstgras te gaan bekijken. Vrijwel noemand kan daar zijn normale niveau op halen. Al zijn het wel 4 spelers die de potentie hebben om de top te halen...mits ze eerst nog een jaar of 2 minuten blijven maken bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 06:52
    De media maakt de ligt zo goed. Elke wedstrijd zit ik me weer te verbazen dat die jongen de hemel in geprezen word.... Beste spits nu in de ere divisie is van Persie van 34 jaar die op z'n gemakkie mee komt....de rest is gewoon van aanzienlijk minder kwaliteit........geen Romario s Ronaldo s, ibra of Suarez sjes meer......vroeger moest je minimaal zo goed zijn als de ligt om als bankspeler mee te mogen in de selectie...nu is een jongen van 'nog' dat lage niveau de beste van Ajax.....best een schande
    Vind ik leuk
    Sazzz +11313
    maandag 19 februari 2018 om 08:59
    Het gaat ook om de potentie van zo'n jongen. Hij staat op een positie waar de besten normaal gesproken 27 jaar en ouder zijn. En hij is nu al zo goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:16
    Nu al zo goed, nou dat valt best mee, de vrij was op die leeftijd niet slechter ofzo...hij is niet beter als Sven van Beek en die heeft anderhalf jaar niet gevoetbald...
    Vind ik leuk
    Sazzz +11313
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:40
    Van Beek was op zijn achttiende echt niet zo goed. En De Vrij had een hele goede mentor naast zich in het centrum en De Ligt heeft die niet
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 07:05
    Als je door de media heen prikt en echt voetbal kijkt zie je dat de ligt ook maar een slap aftreksel is van wat een echt talent moet zijn. Niveau in Nederland is gedeeltelijk te laag
    Gastjes La de ligt kwamen 20 jaar geleden niet verder als de zondag hoofdklasse...de ligt is al medewerkereerd .alen zwaar door de mand gevallen, zwaar gebyped en alleen Ajacied vinden hem een wereld talent...net als ze dat vd rest vd selectie vinden ....de ligt is te licht....zal het ook zeker niet redden, zal nooit. Better worden als de vrij of van dijk....
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:27
    De Telegraaf ..... dan geloof ik het!!!!
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    maandag 19 februari 2018 om 07:48
    Again?
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    maandag 19 februari 2018 om 08:03
    Ja, daar is ie weer!

    Fijn dat er ook belangstelling is voor De Ligt, De Jong en Van de Beek. Maar natuurlijk zat Bakero er voor het supersupersupersupersuper-talent en 100-miljjoen-boy Justin Kluivert. En denk je dat die Bakero er niet doorheen kijkt dat hij gisteren een matige pot speelde, tuurlijk wel. Ik denk eerder dat z'n waarde is gestegen naar 120 miljoen. Het contract ligt al klaar, tenminste, volgens de Propaganda-Machine van De Kluivertjes!
    De rest, ,,aardig, maar om wie gaat het....'''. Om Kluivert, ja, je leest het goed JUSTIN KLUIVERT! En die andere 3, tja, die kunnen aardig ballen en mogen blij zijn dat ze in z'n kielzog meeliften op het succes van JUSTIN KLUIVERT! Barcelona moet wel snel zijn overigens, want op het hoekje van de Noord-tribune zat Piet de Visser met een koffertje van rond de 150 miljoen! Papa K. zat al kwijlend een paar stoeltjes verder! Naast hem zat het een vertegenwoordiger van het goksydicaat die nog wat centjes van hem tegoed hebben. Maar JUSTIN KLUIVERT gaat de 100-en miljoenen binnenhalen. Believe me.....!

    Wordt morgen vervolgd! (Of misschien al vandaag)!!!
    Deel 311.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 08:10]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:10
    Goedemorgen en terecht dat Fc Barcelona belangstelling heeft in bepaalde Ajax spelers.
    Is altijd al geweest niks nieuws.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 07:07
    En ze kopen nooit....laatste speler voor Cillessenwas f de boer ofzo
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:15
    We gaan het allemaal zien, met dom voetbal wordt je kampioen.
    Nee geef mij maar AFC Ajax heeft straks meer dan 300miljoen op de bank.
    En dan ook nog eens kampioen worden,omdat ze in eindhoven gewoon punten laten liggen beginnen met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4111
    maandag 19 februari 2018 om 09:03
    Je kunt het leuk vinden,en trots op zijn. Ik vins het Kut ze zijn aan de boven en onderkant net uit de broek en de clubs staan al in de rij. Nou kun je 500 miljoen euro op de bank hebben, wij willen succes en als ze zo vroeg weg gaan behoord dat tot de onmogelijkheden. En daar baal ik van
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:14
    haha,elke dag weer van die berichten en als puntje bij paaltje komt vertrekt er weer niemand.
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 19 februari 2018 om 10:22
    JUIST GEZEGD!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12385
    maandag 19 februari 2018 om 09:24
    Oud nieuws pfff.
    Hoe vaak wil VP dit gaan melden?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:28
    Wisten we al
    Vind ik leuk
    Tampert +70
    maandag 19 februari 2018 om 09:31
    Op je 18e verkassen naar een buitenlandse topclub is vragen om problemen. Dan ga je als bankzitter fungeren en op die leeftijd is dat funest voor de ontwikkeling. Deze knapen zouden eerst bij Ajax meer ervaring moeten opdoen en ook internationaal prijzen moeten pakken zodat ze wat jaren later elders wel uitkijken om je op de bank te plaatsen omdat ze simpelweg niet meer om je heen kunnen. Dat is nu zeker nog niet het geval.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:00
    Dat zijn inderdaad vier spelers waar Oranje op kan gaan bouwen de komende 10 jaar!
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 19 februari 2018 om 10:22
    ja bouwen als op los zand :) Geen enkel talent!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:25
    Sorry maar dan heb je het echt op de ogen of je hebt een teringhekel aan Ajax. Ik heb verder niks met Ajax, maar als deze jongen 3 of 4 jaar verder zijn, zijn dat de dragende krachten van Oranje. Dat ziet een blinde.
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 19 februari 2018 om 10:27
    HANSJE ANDERS!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:33
    Ga daar maar eens snel langs inderdaad!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:34
    dream on simon, ze kunnen niet eens van degradatie kandidaa twente winnen zonder hulp van de scheids.Laat me niet lachen met je diamantjes.Glazen kralen zijn het en niks meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:45
    Vind je het raar als ik jouw reactie als Feyenoorder niet echt serieus neem? Nogmaals ik heb helemaal niks met Ajax of Feyenoord, clubs kunnen me allebei gestolen worden. Kijkend naar het grotere geheel Oranje zie ik echter bij zowel Ajax als ook Feyenoord en PSV nog genoeg talent rondlopen waarmee Koeman bij Oranje gewoon alle eindtoernooien kan gaan halen. En let op: ik zeg niet winnen ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:50
    Ik hoop het met je ,maar ik zie het niet.

    Het eredivisie niveau is dusdanig slecht ,dat je niet meer mee kunt komen en dat zie je al aan het feit dat fnoord in de cl er niet aan te pas komt en ajax zelfs niet meer door de voorronde cl & el kan komen.

    En dan waren de tegenstanders van ajax niet eens van het allerhoogste niveau!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:54
    Tuurlijk ben ik met je eens dat het allemaal stukken minder is geworden qua niveau. Dat zie je bijvoorbeeld aan een Davy Klaassen en Vincent Janssen. Top in Nederland, maar totaal mislukt in Engeland en zelfs Turkije. Maar er zijn ook andere voorbeelden. Als je ziet hoe een Gouweleeuw, Hateboer en De Roon zich staande houden in Duitsland, Italië en Engeland. En ik ben benieuwd naar dat Feyenoord-talent die nu bij United speelt, Tahith Chong. Mourinho schijnt lyrisch over hem te zijn.
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 19 februari 2018 om 10:21
    Tja, een nog 23.597 "pareltjes"in Europa, 17.419 in Zuid-Amerika en 9.013 enorme talenten in Azië.

    Wat een onzin weer! Volkomen off the record. NEDERLAND heeft geen talent!!! En Ajax dus ook niet. JUIST Ajax niet.

    Een omhoog geschreven luie generatie. Die elke keer, als er eentje naar het buitenland wordt "verkocht" (in een land als Spanje beschouwen ze dat niet eens als kopen, meer als een "ophalen"), en zo vaak is dat dus niet, elke keer draait het uit op een enorme miskleun.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    maandag 19 februari 2018 om 10:34
    En zo zitten meerdere delegaties van Barca, week in week uit overal in Europa naar talenten te kijken. Deze 4 zullen zich, en zeker Europees komend seizoen morgen onderscheiden.
    Vind ik leuk
    Mario1984 +548
    maandag 19 februari 2018 om 10:42
    Zo heeft Barca waarschijnlijk een lijst van 1000 spelers die ze volgen.
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    maandag 19 februari 2018 om 11:45
    Het gaat alleen om de Ligt.
    De anderen zijn goed voor de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:35
    Men moet terug naar drie buitenlanders in het veld. Dan kunnen die kloteclubs niet elk jaar AJAX leeg roven
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:43
    Wat mij zo betreurd is dat alle goede spelers van Ajax vertrekken, te vaak vroeg naar Europese topclubs. Ik begin Ajax steeds meer te zien als een kweekvijver voor topclubs
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:00
    Dat is het ook...
    Vind ik leuk
    Oeke +20
    maandag 19 februari 2018 om 16:27
    Gewoon verkopen internationaal spelen ze toch nooit en nationaal hebben ze altijd nog Blom.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:00
    Niks bijzonders hoor. Alle goede jeugdspelers ter wereld worden door alle topclubs in de gaten gehouden...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws