Ajax dwingt PEC op de knieën: Dat is ook de klasse van een ploeg als Ajax

    Ajax dwingt PEC op de knieën: "Dat is ook de klasse van een ploeg als Ajax"

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 15:18ma 19-02-2018 om 15:18

    Ajax won zondagmiddag bij PEC Zwolle en daar heeft John van 't Schip, trainer van de subtopper, wel vrede mee. De nummer twee van de Eredivisie was simpelweg te goed, aldus Van 't Schip. 

    Ondanks dat het tot de laatste minuut spannend bleef, boekte Ajax een verdiende 0-1 zege. "Ik kan wel leven met de nederlaag. Ajax was een maatje te groot, we hebben ons eigen spel niet kunnen spelen", zegt Van 't Schip tegen FOX Sports

    "We liepen achter de feiten aan en dat is ook de klasse van een ploeg als Ajax. We hebben helaas niet kunnen doen wat we wilden doen", aldus de PEC-trainer. Met nog tien wedstrijden te gaan staan de Zwollenaren op een verdienstelijke zesde plek. "De doelstelling is om bij de eerste zeven te eindigen en we gaan er wel vanuit dat dat lukt."

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 15:22
    Als we onze kansen hadden afgemaakt was het zo 0-5 of 0-6 geworden, maarja als, als
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:23
    Met dank aan de KNVB ..
    Vind ik leuk
    zwollie +8392
    maandag 19 februari 2018 om 15:25
    Zeer goede reactie . Ga zo door.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:26
    Gewoon de feiten.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    maandag 19 februari 2018 om 15:30
    Daar heb je de opper-calimero weer ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:31
    Geef dan toe dat Huntelaar telkens wegkomt met ellebogen uitdelen. Vreselijk horse is het.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1776
    maandag 19 februari 2018 om 15:33
    Elke keer als ik door een topic scroll en jouw naam zie staan dan verwacht ik een hoop onzin, maar toch weet je me elke keer weer te verbazen.
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    maandag 19 februari 2018 om 15:37
    Het wel elke keer weer lachen met hem ;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:39
    En dan klagen ze dat Psv topic's vol met Ajax reactie's staan xD
    Vind ik leuk
    pico323 +6516
    maandag 19 februari 2018 om 15:41
    Die jongen leeft om Ajax topics te bashen. En altijd maar in de zielige rol kruien.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Ik weet het ;) hey maar ik vroeg me af he? Jij bent Vitesse supporter toch? Want ik zie je ook altijd voor Ajax juichen :)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22052
    maandag 19 februari 2018 om 15:41
    Is ook een gave.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:45
    Maar dat van Lozano was natuurlijk onterecht?
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    maandag 19 februari 2018 om 19:30
    Kijk eens naar hè eigen spits. De grootste huilebalk en irritante spits die er is. Over horse gesproken. Dit had meneer de jong of PSV moeten gebeuren, was de wereld te klein.

    Wordt er mannelijk gefloten is het weer niet gied.

    Stelletje calimero’s
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:33
    Het woord calimero gaan eruit als zoete broodjes ja daar is die weer.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:33
    Als Ajax meteen haar kansen had afgemaakt, had het op het moment van een eventuele rode kaart van Huntelaar al 0-3 gestaan. Ook dan had Ajax dus gewoon gewonnen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:35
    Ja dan nog staat het nog gelijk dus wel degelijk invloed op de stand van de competitie.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:40
    OK, vooruit, als Ajax straks kampioen wordt, ligt het niet aan het dramatische angtsvoetbal van PSV, ook niet aan het aanvallende voetbal van Ajax, maar aan de KNVB.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    maandag 19 februari 2018 om 16:18
    Uw analyse klopt niet. Cocu speelt 4-3-3 en haalt het maximale uit z’n team. Oranje 2014 5-3-2 werd 3e, een wereldprestatie met dat materiaal, Duitsland 1e, logisch. Als Ajax met dit budget en materiaal 1e wordt is dat logisch, PSV is wereldprestatie. Cocu speelt vanuit organisatie op aanval de tegenstander kapot, precies wat ten Hag gisteren deed, kopieerde.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    maandag 19 februari 2018 om 19:32
    Huh??? Ajax kopieer PSV?

    Moet niet gekker worden.

    Dit slaat kant nog wal
    Vind ik leuk
    HanV +4626
    maandag 19 februari 2018 om 18:16
    Het was in de derde of vierde minuut?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:26
    Hahahahaahahahahahaaha
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2990
    maandag 19 februari 2018 om 15:36
    0-5 of 0-6 *
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:37
    Ja dat is waar :p maar ik noem Ajax als 1e maar ik pas het ff aan
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:26
    moet dat niet zijn Blom dwingt PEC op de knieën !!!!!! Jack Daniels
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:31
    Nope, de paal en de lat redde Pec wel een aantal keer
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    maandag 19 februari 2018 om 16:44
    PEC heeft bij name van haar trainer, aanvoerder en beste man van het veld Sandler al aangeven dat Ajax veel en veel beter was, dus waar jij die onzin vandaan haalt?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:59
    mokerslag. Degraaf
    Vind ik leuk
    HanV +4626
    maandag 19 februari 2018 om 18:15
    Ja, als de laatste gespeelde bal ietsjes lager is dan is het 1-1.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3235
    maandag 19 februari 2018 om 15:23
    Zou toch een knappe prestatie zijn! Zwolle heeft met Saymak, Mohktar, Sandler echt een paar hele goede voetballers.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:25
    KNVB wilt Ajax kampioen hebben. Des te meer trotser als wij de schaal in handen hebben. Forza PSV niemand krijg ons klein ook niet de KNVB.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    Laliga +2227
    maandag 19 februari 2018 om 15:27
    Dit is wel heel erg kinderachtig..
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    maandag 19 februari 2018 om 15:31
    Wat heeft Fora ermee te maken?
    Vind ik leuk
    Florian87 +11486
    maandag 19 februari 2018 om 15:50
    Het begint steeds sneuer te worden met dat soort figuren!
    Vind ik leuk
    zwollie +8392
    maandag 19 februari 2018 om 16:26
    Hoop dat je ooit volwassen zult worden, maar denk het niet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:42
    Jullie zijn al klein.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:33
    Des te meer trotser? Of jij bent een jaartje of 12, of zwakbegaafd..
    Vind ik leuk
    fritsie +471
    maandag 19 februari 2018 om 18:53
    Lekker puh!?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:27
    Horse paard Huntelaar komt wel vaker goed weg recidivist mag alles in de ED. Had al vaker rood moeten krijgen maar mag ongestraft alles doen de horse.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    maandag 19 februari 2018 om 15:31
    Net als de Jong, wat laten jullie je kennen, hahahaha
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 19 februari 2018 om 15:32
    Hahaha jaloezie! XD
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:33
    Wes maar blij met de Ajaxbond..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22052
    maandag 19 februari 2018 om 15:43
    Je weet dat horse en paard hetzelfde is?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:47
    Ja so what.
    Vind ik leuk
    035 +6360
    maandag 19 februari 2018 om 15:59
    Maak je niet zo druk Bien.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    maandag 19 februari 2018 om 16:49
    Dat je een beetje dom lult.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:17
    Volgens mij zit jij aan de Horse Bien ;)
    Vind ik leuk
    14forever +8672
    maandag 19 februari 2018 om 16:54
    Bla bla bla
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:06
    Zuivere pingel voor Heerenveen......
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13205
    maandag 19 februari 2018 om 15:29
    Zwolle doet het gewoon belachelijk goed met die begroting..
    Staan hoog en spelen ook nog eens erg leuk voetbal, chapeau !
    Vind ik leuk
    HanV +4626
    maandag 19 februari 2018 om 18:20
    In Rondo lieten ze nog een grafiekje zien met het verschil tussen begroting en plek op de ranglijst. Ook bravo voor VVV en Excelsior.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 19 februari 2018 om 15:31
    Wat hebben we een kwaliteit in de selectie! Fantastisch! WZAWZDB!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:36
    Fijn dat men ook klasseverschil durft te erkennen elke keer die onzin over pech en velden wat te wensen overlaat!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    maandag 19 februari 2018 om 15:36
    Tegen ons konden jullie ook je eigen spel niet spelen.

    4-0 :p
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 19 februari 2018 om 15:38
    Dus feitelijk is ADO beter dan Ajax? :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    maandag 19 februari 2018 om 16:28
    Dat zegt helemaal niks. Wij kunnen verliezen van jullie maar winnen is ook mogelijk. Twente, Heracles en Utrecht kunnen het ook. Dus waarom wij niet? ;)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6665
    maandag 19 februari 2018 om 16:46
    Haha ik zeg ook niet van niet hoor, was maar aan het dollen :p
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1366
    maandag 19 februari 2018 om 15:37
    Dat was toch al logisch en van tevoren te zien? De aanpassingen die van het Schip deed waren geen verbeteringen voor hun spel. Ik heb de indruk dat hij de handdoek al voor die tijd gegooid had en niet dik wilde verliezen. En dat is hem gelukt. Kbap hoor John.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1316
    maandag 19 februari 2018 om 15:47
    Viel mij ook op. Een behoudende tactiek tegen Ajax werkt vaak averechts. Ajax is juist te pakken door strijd te leveren en door druk te zetten. Zwolle liep vanaf het begin achteruit.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 februari 2018 om 16:01
    johnny zit volgend jaar bij Ajax. Dat durf ik rustig te stellen. Zou win win situatie voor beide zijn. En die verstaan ze in Amsterdam ook.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    maandag 19 februari 2018 om 16:10
    Ze winnen een potje met 0-1 dus daar mogen best 93 topics over gemaakt worden....
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    maandag 19 februari 2018 om 20:03
    Ben b-tje teleurgesteld in je Stratum, moest dit slippertje nou net tegen H'veen gedaan worden, je weet hoe moeilijk dat voor me is...

    Kan iemand me nog vertellen waarom de ene elleboog een rode kaart en de andere niet?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173955
    maandag 19 februari 2018 om 22:22
    Nee dat kan uiteraard niemand.... Ja ik zou het wel kunnen maar dan krijg je weer de welbekende vrienden van me die er bovenop vliegen.....
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:22
    Idiote beslissingen van de scheids horen er ook bij he.
    Maar ik zou graag zien dat beslissingen meer voorspelbaar waren.
    Nu lijkt het erop dat Ajax in de race gehouden moet worden met PSV.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +771
    maandag 19 februari 2018 om 16:57
    Uhmm effe denken!.. ‘t Schip is dat geen ras ajaksiet? Dan snap ik zijn commentaar
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    maandag 19 februari 2018 om 17:21
    PEC speelt vaak harstikke leuk, maar het is geen grote club.
    In grote wedstrijden dan valt het vertrouwen in eigen kunnen weg.
    Ze gingen nu pas voetballen na de goal.
    Vind ik leuk
    James655 +913
    maandag 19 februari 2018 om 17:50
    Ik hoop je binnen niet al te lange tijd bij de Ajax hoofdmacht op de bank te zien, Johnny.
    Genoten heb ik van deze rechtsbuiten, samen met Marco van Basten en Frank Rijkaard symbolisch voor de elegantie van het Ajax-voetbal in die tijd.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:23
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    maandag 19 februari 2018 om 19:39
    Poeh poeh jij durft..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:24
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    maandag 19 februari 2018 om 20:11
    Ik heb je maar weer gemeld, hopelijk is de moderator slim genoeg om je definitief te bannen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:26