Shane Kluivert adviseert grote broer: Soms ben ik wat harder, maar meestal lief

    Shane Kluivert adviseert grote broer: "Soms ben ik wat harder, maar meestal lief"

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 15:35ma 19-02-2018 om 15:35

    Justin en Shane Kluivert voorzien elkaar regelmatig van voetbalinhoudelijke adviezen. Dat zegt Shane, de jongste van de twee Kluivert-telgen, in een video van Soufiane Touzani. 

    "Ja, ik krijg wel advies van Justin", antwoordt Shane desgevraagd. "Voor de wedstrijd zegt Justin: kom op, je best doen, hard rennen, duels winnen! Maar ik geef hem ook advies, want dat vind ik gewoon leuk om te doen", lacht het talentje uit de jeugdopleiding van FC Barcelona.

    "En ik denk dat het hem helpt, al weet ik het niet zeker. Maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind. En het motiveert hem." Hoe Shane het advies overbrengt op zijn bij Ajax spelende broer? "Soms ben ik wat harder, maar meestal ben ik lief."

    Lees ook: Volgende Kluivert-telg komt eraan: "Mijn droom is het eerste van Barcelona"

    Bekijk het moment vanaf 3.58 in de onderstaande video.

    Plaats een reactie

    pico323 +6516
    maandag 19 februari 2018 om 15:40
    Dat hopen we allemaal figuren als die Raioa maken d3 soort tot een speeltje alleen om zichzelf te verrijken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:42
    Haha mooi man! Zo'n klein ventje met nu al genoeg bravoure :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    haarlemx +437
    maandag 19 februari 2018 om 15:45
    Wat interessant weer dit artikel.
    Vind ik leuk
    COYG +6852
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Kan wel voetballen als je het zo ziet. Ook wel schattig dat hij zijn broer van advies voorziet. Ze lijken trouwens wel alle drie heel erg op elkaar. Net zo'n drieling, vader en twee zoons.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:53
    Echt precies op Patrick.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Over 1 ding hoeft Patrick in elk geval niet te twijfelen en dat is dat ie de vader van die 2 is.
    Allebei 100% dezelfde snuit als pa.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:59
    Inderdaad, dat is 1 ding wat zeker zo is.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:52
    Die kinderen lijken allen precies op hun vader kwa uiterlijk.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2232
    maandag 19 februari 2018 om 15:55
    Hahahah die gaste worden geboren met arrogantie
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1287
    maandag 19 februari 2018 om 16:33
    Domste opmerking van de dag...Je wordt niet geboren met arrogantie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173951
    maandag 19 februari 2018 om 16:02
    Leuk nu ook de kinderversie op vp
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6132
    maandag 19 februari 2018 om 16:35
    Dit is toch te triest voor woorden.
    Vind ik leuk
    Pruus +66
    maandag 19 februari 2018 om 18:03
    Eindelijk weer s iets over kluivert..........
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    maandag 19 februari 2018 om 19:46
    Kan Patrick niet nog een paar kids maken? Goed voor t Nederlands elftal!
    Vind ik leuk
    Dunne vis +40
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:29
    God wat schattig stelletje dwazen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws