Shane Kluivert adviseert grote broer: Soms ben ik wat harder, maar meestal lief

    Shane Kluivert adviseert grote broer: "Soms ben ik wat harder, maar meestal lief"

    maandag 19 februari 2018 om 15:35

    Justin en Shane Kluivert voorzien elkaar regelmatig van voetbalinhoudelijke adviezen. Dat zegt Shane, de jongste van de twee Kluivert-telgen, in een video van Soufiane Touzani. 

    "Ja, ik krijg wel advies van Justin", antwoordt Shane desgevraagd. "Voor de wedstrijd zegt Justin: kom op, je best doen, hard rennen, duels winnen! Maar ik geef hem ook advies, want dat vind ik gewoon leuk om te doen", lacht het talentje uit de jeugdopleiding van FC Barcelona.

    "En ik denk dat het hem helpt, al weet ik het niet zeker. Maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind. En het motiveert hem." Hoe Shane het advies overbrengt op zijn bij Ajax spelende broer? "Soms ben ik wat harder, maar meestal ben ik lief."

    Lees ook: Volgende Kluivert-telg komt eraan: "Mijn droom is het eerste van Barcelona"

    Bekijk het moment vanaf 3.58 in de onderstaande video.

    Plaats een reactie

    De Ajacied +7494
    maandag 19 februari 2018 om 15:38
    En dan mag je nu al hopen op verstandige keuzes maken in het leven en ene Raiola buiten de deur houden.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    maandag 19 februari 2018 om 15:59
    Justin heeft die toch ook al als zaakwaarnemer? Hoe graag ik ook zie dat Shane de goede kant op gaat, zie ik het wel gebeuren dat Shane zich bij het Raiola-kamp voegt.
    Vind ik leuk
    RedNas +2681
    maandag 19 februari 2018 om 16:05
    Nou, Zlatan, Lukaku, Mkhitaryan, Pogba, Donnarumma, Maxwell en Matuidi hebben hun carrière inderdaad helemaal verkloot met Raiola.
    Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor Barnett, Mendes, Rob Jansen, of nog mooier, Marcell Ham, want zij zijn niet bezig met geld maar willen alleen maar dat hun spelers zo veel mogelijk wedstrijden spelen...

    Eeh, is dat een gebrek aan kennis of gewoon naïef?
    Vind ik leuk
    Sanders +3278
    maandag 19 februari 2018 om 17:29
    los van dat ik vind dat je overdrijft vind ik zlatan wel een heel slecht voorbeeld... zlatan heeft misschien wel een van de mooiste carrieres in het huidige voetbal.
    Vind ik leuk
    RedNas +2681
    maandag 19 februari 2018 om 18:13
    En daarmee is hij juist een heel goed voorbeeld.. maar daarvoor moet je wellicht tussen de regels door kunnen lezen.
    Vind ik leuk
    Hans Goor +31
    maandag 19 februari 2018 om 18:07
    Die hadden het zonder Raiola ook gered hoor.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2904
    maandag 19 februari 2018 om 16:17
    Is nu al een door en door verwend jochie waar Raiola niet tegenop kan.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +482
    maandag 19 februari 2018 om 16:42
    Dat heb ik ook met die Shane een beetje. Het voelt allemaal zo geforceerd of je hem schattig moet vinden.
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 19 februari 2018 om 15:40
    Dat hopen we allemaal figuren als die Raioa maken d3 soort tot een speeltje alleen om zichzelf te verrijken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:42
    Haha mooi man! Zo'n klein ventje met nu al genoeg bravoure :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    haarlemx +423
    maandag 19 februari 2018 om 15:45
    Wat interessant weer dit artikel.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Kan wel voetballen als je het zo ziet. Ook wel schattig dat hij zijn broer van advies voorziet. Ze lijken trouwens wel alle drie heel erg op elkaar. Net zo'n drieling, vader en twee zoons.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:53
    Echt precies op Patrick.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Over 1 ding hoeft Patrick in elk geval niet te twijfelen en dat is dat ie de vader van die 2 is.
    Allebei 100% dezelfde snuit als pa.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:59
    Inderdaad, dat is 1 ding wat zeker zo is.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:52
    Die kinderen lijken allen precies op hun vader kwa uiterlijk.
    Vind ik leuk
    Vato75 +1778
    maandag 19 februari 2018 om 15:55
    Hahahah die gaste worden geboren met arrogantie
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1087
    maandag 19 februari 2018 om 16:33
    Domste opmerking van de dag...Je wordt niet geboren met arrogantie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 19 februari 2018 om 16:02
    Leuk nu ook de kinderversie op vp
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3935
    maandag 19 februari 2018 om 16:35
    Dit is toch te triest voor woorden.
    Vind ik leuk
    Pruus +72
    maandag 19 februari 2018 om 18:03
    Eindelijk weer s iets over kluivert..........
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    maandag 19 februari 2018 om 19:46
    Kan Patrick niet nog een paar kids maken? Goed voor t Nederlands elftal!
    Vind ik leuk
    Dunne vis +44
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:29
    God wat schattig stelletje dwazen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Shane Kluivert adviseert grote broer: "Soms ben ik wat harder, maar meestal lief"