Update: 'ADO wil beter beeld krijgen en verlengt proefperiode van oud-Feyenoorder'

    Update: 'ADO wil beter beeld krijgen en verlengt proefperiode van oud-Feyenoorder'

    Gepubliceerd: woensdag 28 februari 2018 om 09:28wo 28-02-2018 om 09:28

    John Goossens traint deze week mee bij ADO Den Haag. Aan het eind van de week kijken beide partijen of de middenvelder een contract krijgt in de Hofstad, meldt de nummer acht van de Eredivisie maandag.

    De 29-jarige Goossens doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar wist in Amsterdam niet door te breken. In januari 2009 maakte hij de overstap naar NEC, waar zijn goede prestaties hem drie jaar later een transfer naar Feyenoord opleverden. In De Kuip werd de linkspoot echter nooit een vaste waarde. Hij koos daarna voor het avontuur en speelde in India, Roemenië en de Verenigde Staten.

    Drie maanden geleden moest Goossens vertrekken bij Chicago Fire, waar hij een Nederlandse enclave vormde met Michael de Leeuw en Johan Kappelhof. Nu krijgt de aanvallende middenvelder van ADO de kans om een rentree in Nederland te verdienen.

    Update 28/2, 9.28 uur: John Goossens traint nog een week mee bij ADO Den Haag. De club van trainer Fons Groenendijk wil een beter beeld van de middenvelder krijgen, meldt Omroep West. Goossens zit sinds november 2017 zonder club. Hij vertrok toen bij Chicago Fire.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +19048
    maandag 19 februari 2018 om 18:34
    Als John nog een beetje zijn niveau kan bereiken is hij gewoon een goede speler voor middenmoot eredivisie.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:36
    wellicht iets voor Feyenoord dus
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9367
    maandag 19 februari 2018 om 18:41
    Je bent jezelf niet als je trek hebt...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 18:44
    Prachtig die haat.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27533
    maandag 19 februari 2018 om 20:50
    Kan weleens een hele aardige versterking zijn voor ADO. In ieder geval heeft hij een goede vrije trap.
    Vind ik leuk
    Bertjes +1318
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:29
    Wat je zegt, "in ieder geval een prachtige trap". Meer is het ook echt niet, voetballend voegde hij bij ons destijds al niks toe.

    Wel een paar prachtige goals, waaronder de mooiste tegen ADO met een lob over de keeper vanaf een meter of 30.
    https://www.youtube.com/watch?v=I7GyixbhH44
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    maandag 19 februari 2018 om 18:48
    Prachtig die onzin!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    woensdag 28 februari 2018 om 09:43
    Hoe treurig is je bestaan dan als de enige vreugde in je leven bestaat uit het eindeloos herhalen van dezelfde "grap" op VP met behulp van een trollaccountje.
    Vind ik leuk
    woensdag 28 februari 2018 om 09:54
    Sterk! Komend van een alziend oog die denkt te weten dat ik meerdere accounts heb. Dat is treurig.

    Oh ja, een goede grap verveelt nooit.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    woensdag 28 februari 2018 om 10:23
    Goeie grap verveelt niet, nee.
    Jij daarentegen wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 28 februari 2018 om 10:37
    ja, want jij hebt meteen een helder beeld van iemand bij het zien van 1 of 2 posts. Kijk uit nou, anders wordt er nog een religie om je heen gebouwd, jij alziend oog!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:39
    Ja prima speler
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:54
    Voor Ado kan hij een prima speler zijn! Mits fit natuurlijk
    Vind ik leuk
    Eindje +81
    maandag 19 februari 2018 om 18:34
    Was het toch niks voor Dick?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:39
    Goede speler die Goossens vooral bij nec een van de uitblinkers. Ben benieuwd of het wat word bij ADO
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 19 februari 2018 om 19:06
    Had altijd wel een goed schot in de benen.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1804
    maandag 19 februari 2018 om 18:40
    Hahaha wat een baas is dit! Ik dacht dat die na z'n avontuur in India gestopt was joh. Zou leuk zijn om hem weer in de Eredivisie te zien. Z'n traptechniek blijft heerlijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 18:45
    Speelde in Amerika.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1804
    maandag 19 februari 2018 om 19:07
    Ik las het, maar bedankt!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:34
    en daarvoor in Roemenië.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 19 februari 2018 om 19:08
    Hij had idd een heel goed schot in de benen en zijn vrije trappen waren altijd gevaarlijk.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    maandag 19 februari 2018 om 18:43
    Speler met een mooi schot, verder nog niet 10 procent van zijn potentieel behaald...net als Sarpong...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 18:43
    Voor de breedte niet verkeerd, neem er maar bij joh als hij zich laat zien.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +926
    maandag 19 februari 2018 om 19:03
    Precies dit, ik zie hem immers bakkertje en nasser niet uit de basis spelen, leuke super sub als falkenburg of nasser gewisseld wordt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 19 februari 2018 om 19:27
    Falkenburg gaat straks ook banken als we Lorenzen en zeker als Kishna terugkeert.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 19 februari 2018 om 19:21
    Is ook puur voor de breedte. Nu hebben we vooral Gorter als volwaardige vervanger van Bakker en Immers mochten die uitvallen.
    Vind ik leuk
    allround +1693
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:12
    Gorter heeft - ten opzichte van Danny Bakker - één makke. Hij kan de wedstrijd niet "lezen" en heeft niet de inzicht om een speler één op één te zetten. Hij compenseert zijn tekortkomingen met hard werken. Gorter moet je gebruiken wanneer er nog ongeveer 15 minuten te spelen is en je een 1-0 voorsprong moet verdedigen. Buitenspeler eruit en middenveld versterken dus. Voor wat betreft Lorenzen en zeker Kihsna heb je helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    maandag 19 februari 2018 om 19:27
    Hij kan zich toch veel beter bij een clubje in de JL gaan voetballen om zich in de kijker te spelen!! Wat moet hij bij jullie op het bankie!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 19:36
    Genieten van hoe mooi onze club is natuurlijk!

    Ik zou ook liever bij een eredivisieclub voor minuten gaan dan bij een Juup club spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:06
    Zou volgens mij een goede versterking voor de breedte zijn. Het oogt beter als je Goossens laat invallen dan Gorter
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:06
    Ah, Jeffrey heeft zijn telefoonklapper weer gevonden en is bij de G aanbeland.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 19:08
    Je ken lullen wat je wilt maar hij heeft een goed elftal neergezet. Altijd dat achterlijke stomme gelul over van As;
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:40
    Kom je nog wel achter. Bij NAC heeft deze patjepeeër jarenlang de populaire jongen uitgehangen, veel boven budget en zonder idee gedaan en uiteindelijk de club met een flink financieel probleem en zonder enige voetbaltechnische organisatiestructuur achtergelaten. Het is te hopen dat deze man bij ADO beter gecontroleerd wordt voor jullie.

    Niveautje Maaskant - veel gepraat, pronken met andermans veren en vooral geen échte visie. Voor de korte termijn leuk hoor, en zal best gezellig bierdrinken zijn met Van As. Maar als club word je er zeker niet beter van.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 19:45
    Hij levert zelf het bewijs maar wij hebben ook meer budget dan dat NAC had en heeft. Wij schrijven winst en hebben geen schulden. Er was zelfs een potje over. Hij doet zijn werk prima en hij wordt bij ons heus gecontroleerd. Onkunde van NAC dan om iemand zoveel vrijheid te geven.

    Alles en op elk niveau gaat het omhoog bij ADO. Ik zie het probleem niet, hooguit veel frustraties van jouw kant.
    Vind ik leuk
    allround +1693
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:16
    Die gozah met de naam engelehbestaan niet hep weinig kennes van zakeh. Hij ouwehoert alleen maah die andereh patjepeers na van dat verkapteh 020 programma voebal insite.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:37
    Ja joh, altijd dat gezeik man, ongelofelijk die mensen zonder enige vorm van kennis.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 19 februari 2018 om 19:59
    Volgens mij was iemand anders schuldig voor de chaos die er toen gecreëerd was. Van As deed het bij Nac prima en het is altijd makkelijk met een vingertje wijzen naar een ander.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:08
    De man van de vrije trappen, kom maar eerst op amateur basis en verdien en contract.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 19:11
    Klein contractje kan er ook wel vanaf Geert. Of een prestatiecontract, zoals er al een mede supporter hierboven aangeeft. Gorter of Goossens. Doe mij Goossens maar. Hoe hard Gorter ook zijn best doen.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:10
    Ik hoorde gisteren bij VI dat ADO op een te kort/verlies van 4 miljoen afstevend. Ik zou zeggen lekker weglaten die Goossens!
    Vind ik leuk
    allround +1693
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:18
    Geloof niet alles wat die mallemokken vertellen. (ps. mallemokken zijn zeemeeuwen - die schreeuwen ook constant in de lucht) ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:40
    VI zaagt al langer aan de poten van onze club. Zie de spelers die we hebben gehaald en alle nieuwe contracten die zijn uitgedeeld. Ze lullen de grootste onzin en willen verkopen. Niet geloven want is echt onzin! VI is al langer bezig met de hetze tegen ons. Hun waren degene die in het begin vertelden dat United Vansen niet eens bestond.
    Vind ik leuk
    allround +1693
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:27
    Ik heb gisteravond (tussen de wedstrijd door van wigan - ManC) soms ff naar VI geschakeld. Wat me nu na al die tijd nog meer gaat opvallen is, dat die Roeptoeter vd Gijp iedere keer, wanneer het (positief) over ADO gaat hij over een andere club / speler / trainer begint. Gisteravond deed hij dit, toen ze positief over Fons waren. Begint hij ineens over Gio. Ik vind het zo,n pijpkaneel die gebrilde hyena.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:29
    Haha, ja daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik kijk dat gebral al een tijd niet meer. Het ergert mij alleen maar.

    Rene is een ongelofelijke roeptoeter. Wel eng om oven een ander onderwerp te beginnen.Lafaard is het!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:19
    Van As is goed bezig in Den Haag, er is een hoop afgunst onder bepaalde supporters, hij heeft toch maar mooi een aardig elftal bij elkaar gesprokkeld.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    maandag 19 februari 2018 om 19:24
    Waarom gaat zo'n speler niet lekker tot eind van het seizoen bij een JL club spelen om zich daar in de kijker te spelen!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 19:38
    Zit jou iets dwars? Haha
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    maandag 19 februari 2018 om 20:32
    Dit zijn toch overbodige spelers voor jullie clubbie zet lekker een jeugdspeler op de bank! Hier worden jullie toch echt niet beter door een overbodige investering!! Ik denk met jullie mee haha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 20:35
    Nee hoor hij mag komen. Jeugdspelers breken bij ons toch altijd wel door. Zie nu wat er doorbreekt. Prima voor de breedte als je mee wilt doen in het linkerrijtje. Op zijn positie staat er toch niet nu 1 klaar, dus logisch.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    maandag 19 februari 2018 om 21:14
    Wat heeft zo'n jongen eraan om bij jullie op de bank te zitten zou ik zeggen dan! Echter dat moet hij natuurlijk zelf weten!! Als hij daar blij mee is! Who cares! Ik zou hem in ieder geval niet willen hebben voor ons clubbie!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 21:15
    Hij is voor de breedte en dat is prima.
    Vind ik leuk
    allround +1693
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:24
    Ik kan jouw redenatie wel begrijpen. Mogelijk is de staf niet helemaal tevreden met (bijv.) Gorter. In de jeugd komt ook nog geen linker middenvelder door. De club is bezig om zich al voor volgend seizoen te versterken, dus is binnenhalen op dit moment een tactische zet. Ps. mooi dat VVV het goed doet. Trouwens is er altijd een link geweest tussen ADO (sinds Harry Heijnen) met Venlo. In ieder geval; volgend jaar spelen we weer tegen elkaar.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1305
    maandag 19 februari 2018 om 19:32
    Volgens mij kan hij ook spits spelen als het nodig is. Dus een aanvallende middenvelder/spits kan er sowieso wel nog bij. Zal moeten knokken voor zijn plek dus. Verder heeft die wel de type van zo’n vechtersmentaliteit, lijkt me wel een aanwinst mits DH hem wat vindt!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 19 februari 2018 om 19:42
    @Johan.I

    Even serieus over van de week, je weet war ik het over hebt. Zie jij hier hatelijke berichten staan omdat hij een ex ajax speler is?

    Ik vind het echt onterecht wat je vertelden.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    maandag 19 februari 2018 om 23:27
    ADO heeft toch betere middenvelders dan hem rondlopen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:41
    Kopen jullie Gorter dan? :p
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:13
    Zelfs wij hebben nog beteren dan Gorter ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:21
    Daarom halen wij Goossens erbij ;)
    Vind ik leuk
    allround +1693
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:29
    wordt dan tied dat ge het betar geeht doen in kirkraai ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:50
    We zijn Duitsers he, wachten tot het eind.
    Vind ik leuk
    allround +1693
    woensdag 21 februari 2018 om 08:08
    du bist kein pruus! ;)
    Vind ik leuk
    NorthSide +980
    woensdag 28 februari 2018 om 10:47
    Heb je hem zien spelen de laatste jaren? Een fitte Goossens is een prima speler voor de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    allround +1693
    woensdag 28 februari 2018 om 09:42
    Dus ADI stelt; het kan vriezen of dooien.
    Vind ik leuk
    woensdag 28 februari 2018 om 11:35
    Als ze nog een week extra nodig hebben, dan steekt hij er niet bepaald met kop en schouders bovenuit....
    Vind ik leuk
    NorthSide +980
    woensdag 28 februari 2018 om 11:51
    Als je een tijdje niet gespeeld hebt kun je dat verwachten ja.
    Vind ik leuk
    woensdag 28 februari 2018 om 11:51
    Zou gewoon een prima aanwinst voor een club als ADO moeten zijn lijkt me. Zou hem ook wel bij ons willen zien
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws