Ten Hag not amused en doet oproep aan KNVB: 'We spelen hier professioneel voetbal'

    Ten Hag not amused en doet oproep aan KNVB: 'We spelen hier professioneel voetbal'

    maandag 19 februari 2018 om 19:10

    Erik ten Hag is not amused over de kunstgrasmat van PEC Zwolle. Klaas-Jan Huntelaar noemde het een ijsbaan en Ten Hag sluit zich bij de Ajax-spits aan. Hij hoopt dat de KNVB tot actie overgaat. 

    "Dat kun je je inderdaad afvragen", zegt Ten Hag tegen Ajax TV. "Ligt er verwarming onder het veld? Waarom worden clubs met kunstgras niet verplicht om de verwarming aan te zetten? Waarom is er überhaupt geen protocol voor? Bijvoorbeeld met sproeien. We spelen hier professioneel voetbal. Het is niet goed dat de KNVB daar geen eisen aan stelt. Het was eigenlijk onverantwoord om bepaalde gebieden op het veld te betreden, laat staan om op te voetballen."

    Ten Hag hoopt dat de KNVB en PEC luisteren en gehoor geven aan zijn oproep. "Het is blessureprovocatief. De veiligheid van de speler is in het geding. Je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Dat is niet in het belang van de speler, de clubs en de Eredivisie."

    Poll

    Heeft Ten Hag gelijk?

    (2258 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rikkie1993 +718
    maandag 19 februari 2018 om 19:11
    Och nu ligt het weer aant veld! Daardoor gleed huntelaar zijn elleboog in het gezicht van bram van polen? Achjah de knvb vindt het vast geloofwaardig
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5674
    maandag 19 februari 2018 om 19:13
    wat een calimero gedrag zeg daar zegt hij toch niets over

    hij heeft gewoon gelijk, net zo als het veld van utrecht waar Ajax en Feyenoord op moesten spelen. was gewoon competitie vervalsing.

    Vind ik leuk
    Degraaf +14420
    maandag 19 februari 2018 om 19:21
    Het is weer een PSV'er die weer als eerste moet reageren. Die lui zijn zo voorspelbaar hé.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:24
    Best te begrijpen Degraaf, die voelen de bui al hangen hahaha
    Vind ik leuk
    Degraaf +14420
    maandag 19 februari 2018 om 19:36
    Hahaha, dat klopt ;-) De angst is voelbaar ;-)
    Vind ik leuk
    iceman +818
    maandag 19 februari 2018 om 22:18
    De angst is voelbaar? Omdat Ajax 2 hele puntjes inloopt? Ze hebben wel weer meteen een grote muil die Ajacieden. Kijk eerst maar eens naar je eigen team. 2x nipt winnen, waarbij de scheidsrechter een handje moest helpen. En 5 punten achter. Je kunt dan beter zwijgen. Voordat het weer mis gaat. En het weer huilen is.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34601
    maandag 19 februari 2018 om 22:48
    5 punten was de voorsprong ook in de winterstop.
    Het enige wat is veranderd is het aantal gespeelde wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 22:52
    Jullie liggen voor, maar niet meer die tot in den treure herhaalde 7 punten.

    He, op het eind zien we het wel.

    Dit artikel gaat trouwens over dat kutgras bij PEC en ja, het wekt irritatie dat er dan een populair loopt te doen met een intikkertje over de ellenboog van Huntelaar. Wat een ongelofelijk in- en intriest volkje toch...
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2782
    dinsdag 20 februari 2018 om 03:46
    Eh, waar heb jij leren tellen, iceman? PSV verspeeld 5 punten in 2 weken...
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4125
    woensdag 21 februari 2018 om 16:51
    misschien dat je Schöne ook nog ff laat zeggen dat hij gelooft in de titel...
    Vind ik leuk
    MeAgain +4996
    maandag 19 februari 2018 om 22:18
    PSV heeft alles in eigen hand maar Ajax word nu al twee wedstrijd geholpen door de KNVB. Daar waar PSV word benadeelt.
    Dit is pas competitie vervalsing. Dat spelen op kunstgras moeten wij allemaal!
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:00
    PSV is zwaar bevoordeeld doordat die penalty uiteindelijk niet is gegeven... m.a.w. wat een gezeik zeg. Heel het stadion schruwelde over het onrecht dat PSV was aangedaan bij Lozano, maar dezelfde lui staan vooraan om rood voor Huntelaar te eisen. Voor mij is het eenvoudig: het was beiden rood. Het feit dat er enorme discussie is over de beslissingen duidt er al op dat je niet over vervalsing of benadeling kan spreken. The show must go on en scheidsrechters zijn aangesteld om de boel te leiden. Perfectie bestaat niet. Discussie altijd, maar je insinuaties slaan als een tang op een varken.

    En natuurlijk, iedereen moet op dat kunstgras spelen. Dat van Zwolle spant de kroon en de klachten van Ten Hag waren na de nachtvorst gewoon plausibel.

    Waarom wordt er toch zo vervelend gedaan?
    Je bijdrage valt me vies tegen van je MeAgain... Normaal gesproken komt er best fatsoenlijk schrijfwerk uit jouw koker, maar het puntverlies van afgelopen weekend heeft blijkbaar impact op je gehad. Jammer joh.
    Vind ik leuk
    MeAgain +4996
    maandag 19 februari 2018 om 23:58
    Ik vind wel dat jij jezelf nu een beetje tegen spreekt. Je kan ook gewoon toegeven dat ik een punt heb. Lozano rood dan Huntelaar ook. Maar volgens mij gebeurt dit elke wedstrijd wel. Het fustreert mij vooral dat hij de hele eerste helft alles toe liet. Nergens en niemand kreeg een gele kaart. Logisch dat het spel dan iets harder gaat worden toch?
    Iedereen heeft in een seizoen wel eens een keer pech en een keer geluk, maar zulke fouten kunnen zo makkelijk verholpen worden.
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:03
    Een slaande beweging kun je zelfs niet toelaten in een wedstrijd waarin erg mannelijk gevoetbald wordt. Het was een rare en totaal ongepast actie van Lozano.

    Ook Huntelaar moet zich inhouden, maar je kon wel zien dat de Ajax shirtjes ontzettend sterk zijn... het had een penalty moeten zijn plus rood voor de ongepaste reactie van Huntelaar.

    Misschien is het een idee om slechte kwaliteit shirtjes te dragen door alle teams. Gewoon, shirtjes die direct scheuren als je eraan trekt en er voor elke speler vier op reserve leggen. Een beetje hulp kunnen scheidsrechters wel gebruiken. Voor spelbederf en slaan moet namelijk gewoon gefloten worden. Altijd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    HanV +3376
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:49
    Het kunstgras van PEC wordt door de spelers anders als beste van de kunstgrasvelden beoordeeld. Nu was er echter een weersomslag van vorst naar dooi naar vorst. Dat was alleen in Oost-Nederland zo. Wat je zou verwachten is dat ze dat vooraf zien of bij het inspelen en dan er even met de tractor overheen slepen.
    Ook het wisselen van schoeisel vlak na het begin is toch vreemd. Het ging alleen om een strook langs de zuid-zijde van zo'n 10 meter en vooral een plek 5 meter rechts van de penalty-stip, waar zowel Boer 2x als Onana 1x onderuit gingen bij een uittrap. In die strook is blijkbaar minder zon mogelijk. Als Ten Hag klaagt over gebrek aan regels moet hij wel de regels kennen. Bij kunstgras geen verwarming nodig. Er is geen enkele blessure ontstaan, alleen na wat losrukken en wat tackles was er even wat verzorging. Maar hij noemt het zelf ook provocatief, je mag dan zeggen wat je denkt maar geeft zelf al aan dat het sterk overdreven is en dat je er gerust een zak zout op mag leggen. Dat is beter dan sproeien als het vriest. Blijkbaar geen liefhebber van schaatsen op ondergelopen weilanden. Of juist wel.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:19
    blablabla...
    Vind ik leuk
    MeAgain +4996
    maandag 19 februari 2018 om 23:59
    Wat nou jong, kom je aandacht te kort?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:29
    Net o voorspelbaar als dat Ajacieden ons voor Calimeros uitmaken. Die zie je van miljoen kilometer aankomen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    maandag 19 februari 2018 om 19:45
    Oke smurfen dan
    Vind ik leuk
    Dee79 +2245
    maandag 19 februari 2018 om 19:58
    Gek als je ogen maar tot 17 km gaan of zitten vergrootglaasjes in jou eierdopje?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11605
    maandag 19 februari 2018 om 20:02
    Net o voorspelbaar dat zij ook weer op een ajax topic reageert.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 20:32
    De aarde heeft een omtrek van ongeveer 40.000 km , Bien overdrijft een beetje met zijn miljoen kilometer :D
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:24
    goh ge hedde nog gelijk ook....
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12504
    maandag 19 februari 2018 om 20:34
    Calimero is toch niet zo erg.
    Jij (Bien) loopt tijdens de wedstrijd van psv je eigen spelers de grond in te trappen. Dus gewoon een S6 supporter en Stratum meeloper. He maat, he vriend ......
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 20:50
    Heeft Bien dat gedaan? Dan is het een nep supporter, wanneer Ajacieden fluiten of commentaar leven ben je volgens Bien namelijk een nep Ajacied.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:20
    Als Brenet de bal 5 keer achter elkaar bij de verkeerde kleur speelt zeg ik er gewoon wat van ik ben gewoon eerlijk als het goed is is het goed als het slecht is is het slecht klaar..
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 21:24
    Nep Boer ben jij, nooit meer roepen met boeruhhhhh boeruhhhhh, je bent een fake PSV'er!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:40
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 21:51
    In goede en in slechte tijden sta ik achter mijn club, zoek jij maar eens een bericht op waar ik een Ajax speler uitscheld, dat gaat je niet lukken!

    Spelers uitschelden op het forum, nooit naar thuiswedstrijden bezoeken, jij bent nep dus :D
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:59
    Je denkt dat ik nou ga happen? Bye bye Florientje. Ik hoef me niet eens te bewijzen weet zelf hoe het zit dus adios!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 22:06
    Dat weet jij inderdaad, ik weet je bericht nog dat jij zei dat je nooit gaat omdat het duur is, fijne avond Bien!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:10
    Slapjanus!!!!
    Vind ik leuk
    Spiegel +7571
    maandag 19 februari 2018 om 23:11
    Dus je bent nep als je nooit naar thuiswedstrijden gaat?

    Ben ik het niet mee eens. Ik vertik het om naar het stadion te gaan omdat ik het simpelweg niet op mensen heb.
    Op tv zie ik meer en kijk ik alles en evt terug als het nodig is.
    Ik heb geen zin om tussen de doorgesnoven mafkezen te zitten en wil je daar niet tussen zitten dan zit je op de 2e ring en dan kom ik dus weer terug op het punt van dat je op tv meer ziet.
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:41
    Dat is je volste recht, Spiegel.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 23:51
    Spiegel heeft ook gelijk, ik leg net uit waarom ik Bien een nep supporter noemde, het zijn namelijk zijn eigen woorden.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 23:49
    Het gaat erom bij Bien dat Bien vorig seizoen wekelijks de PSV spelers de huid vol aan het schelden was, Cocu moest oprotten et cetera. Maakte vaak Ajacieden uit voor nep supporters omdat het stadion nooit vol zit ( hoe kan je je dan Ajacied noemen wanneer je online bent wanneer Ajax speelt ).

    Waar Bien een ander voor uit maakte dat doet Bien dus zelf ook, snap je nu misschien waarom ik Bien een nep supporter noem?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 22:07
    Shhhh keuterboer, uit dat keuterboerendorp, dat jullie van het platteland tegen een topclub opkijken is niet zo verwonderlijk Ajax speelt nu eenmaal in een wereldstad.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 22:05
    Alle PSV supporters zijn nep toch?
    Vind ik leuk
    Spiegel +7571
    maandag 19 februari 2018 om 22:17
    Sterker nog wanneer ik als PSV’er het niet eens ben met Biens mening wordt ik voor nep supporter uitgemaakt.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 22:26
    Ook dat nog, ach je weet toch zelf beter dat je een echte PSV'er bent?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:16
    Als speler die niet goed doet zeg ik er wat over is niks mis mee . Ga nou niet overdrijven kneus. Ik loop met niemand mee ben een van de weinig die zegt waar het op staat dat jij een meeloper bent en geen mening hebt en met de kudde meeloopt moet jij elf weten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12504
    maandag 19 februari 2018 om 21:22
    Je moet je eigen reacties een terug lezen.
    En ik, Pietje2015, sta hier gewoon alleen en heb echt niemand nodig. En omdat ik (volgens jou) geen mening heb spreek ik jouw hierover aan.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +727
    maandag 19 februari 2018 om 21:54
    Hee Bien, ouwe trektrol, poging nummer 64534 tot een goeie reactie? Newsflash......weer mislukt!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:11
    Is goed Bien
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    maandag 19 februari 2018 om 21:16
    Maar je bent ook een calimero net zoals de meeste supporters die piepen dat het geen rood was. Kom op tegen Vinnie Jones en Joey Barton vloog je richting tweede ring en had je geen kruisbanden meer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    maandag 19 februari 2018 om 21:54
    Huntelaar en Veltman ook niet....
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    maandag 19 februari 2018 om 21:56
    Bilal en Vilhena ook niet. Maar Huntelaar heeft al tegen sterke verdedigers gespeeld.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:38
    Dat krijg je als je je ook daadwerkelijk als een Calimero gedraagd.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 22:04
    Jullie zijn een stel muppets met Calimero gedrag.
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:37
    Alles goed en wel, maar kunnen we niet laten zien hoe het wel hoort en dat achterlijke herhalen van dat C-woord voor eens en voor altijd stoppen?

    Vind ik leuk
    #Keizerout +18402
    maandag 19 februari 2018 om 22:07
    Ja, maar dan moet je je ook maar niet zo gedragen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:09
    De calimero's? Ja dat klopt, sterker nog je ruikt ze van een miljoen kilometer afstand! Jaja kom maar, NEUZEN!!!! NEUZEN!!!!
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:03
    Ik zal het niet doen, Lozano-Cr etc...

    Maar het is wel logisch na al die weken zeiken over zeven punten, zoveel jaar niks en het gekrijs van alles dat PSV heet na het puntverlies dit weekend. Ik noem jullie gewoon huilebalken. Calimero was namelijk een lief en aandoenlijk kuikentje en daar doen jullie me in de verste verte niet aan denken met dat gefrustreerde gedrag. Bah.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dezeun +2449
    maandag 19 februari 2018 om 20:22
    Staan niet voor niets bovenaan
    Vind ik leuk
    Middenstip +671
    maandag 19 februari 2018 om 23:29
    Die reactie heb ik je niet zien roepen in de afgelopen psv topic waar een Ajax supporter als eerst reageerde.
    Vind ik leuk
    BS +929
    maandag 19 februari 2018 om 19:22
    Daar moet je voor bij de KNVB zijn en niet bij Utrecht, de KNVB heeft 1 van de beste velden geruïneerd, omdat die wedstrijd tegen Feyenoord zo nodig door moest gaan. Er is trouwens niets aan competitie vervalsing geweest, Utrecht had er net zoveel last van.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5674
    maandag 19 februari 2018 om 20:08
    maar een beter voetballend elftal heeft er veel meer last van dan dat je alleen wilt verdedigen.

    waarom kon er dan niet eerder een nieuw veld ingelegd worden, en werd er eerst gewacht totdat Feyenoord en Ajax op bezoek waren geweest
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:56
    Helemaal mee eens. Nu haalde Ajax een punt in Utrecht.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 19 februari 2018 om 20:21
    Je weet toch nog wel dat Utrecht van Ajax won in de Arena?

    Die 5 puntjes achterstand zijn precies de 5 puntjes die Ajax tegen Utrecht heeft laten liggen ;-)
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5674
    maandag 19 februari 2018 om 20:25
    dat klopt. maar ajax wel vreemd dat ze er mee wachte totdat die wedstrijden waren geweest
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 19 februari 2018 om 20:35
    Dat ben ik zeker met je eens.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19576
    maandag 19 februari 2018 om 21:38
    Mag ik je er op wijzen dat a. FC Utrecht nooit een plastic mat heeft gehad en b. dat de KNVB zelf via de scheids die, als het maar even kon, zou moeten spelen. Beide clubs hebben vervolgens bezwaar aangetekend en de scheids heeft, in contact met de KNVB alles gecheckt, van grassoort, soort verwarming en wanneer aan te zetten, het schoonvegen en het aparte bezwaar van FC Utrecht om na handschuivers het grasschuiven met de trekkertjes voort te zetten. Met succes heeft de groundsman van FCU bedongen om bij het schuiven met de trekkertjes de verwarming even uit te mogen zetten, want bij het aanlaten van de verwarring gedurende het zware schuifwerk had altijd geleid tot het compleet uit de grond trekken van elke grasspriet van ons toen bijna mooiste veld van de eredivisie (de Kuip alleen had op dat moment mooier en beter gras).
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2030
    maandag 19 februari 2018 om 22:43
    Goh....kunstgras in de eredivisie is als a selectiespelers in de 1e divisie...het hoort niet....
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    maandag 19 februari 2018 om 23:10
    Zijn allemaal selectie spelers toch?
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    maandag 19 februari 2018 om 23:00
    Utrecht ? prima veld ,daar hebben wij ook gespeeld 1-7
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
    Competitie vervalsing? Speelde PEC op schaatsen dan?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2697
    dinsdag 20 februari 2018 om 02:33
    Competitievervalsing is al die jong teams in de juup. Dat is de echte competitievervalsing.

    Dit kun je zo niet noemen want de clubs Utrecht en Zwolle hebben er allebei geen baat bij. Ze zijn zelfs in het nadeel want spelen meer wedstrijden op een slecht veld. Vvv bijv haalt meer punten uit dan thuis.

    Ajax en dhr Ten hag moet niet zeuren. Tv gelden hetzelfde verdelen als rest van Europa en er ligt overal een prima grasmat. Zo niet dan moeten ze maar een competitie gaan spelen met 8 eredivisieploegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:29
    Ik noem het liever en goede en tactische zet
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    maandag 19 februari 2018 om 19:16
    Hahaha beetje genoten van je zaterdagavond? Uiteindelijk tot aan half 7 op zondagavond gewacht wat Ajax zou doen? 5 punten is niks meer.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 19 februari 2018 om 22:08
    Volgens mij toch nog altijd 5 punten meer dan niks;-)
    Of hebben ze in Amsterdam een andere reken methode;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:15
    Tja, dit is blijkbaar de waan van de dag.

    Kijk, er is hoop onder de Ajacieden, maar vooralsnog moeten we zelf winnen en zijn we afhankelijk van PSV of we al dan niet nog kampioen kunnen worden. Zo simpel is het. PSV staat niet voor niets op kop en zal zijn uiterste best doen om dat zo te houden. Logisch.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:40
    De hoop wordt natuurlijk ook wel gevoed dat PSV niet echt geweldig speelt
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:20
    Laat dat boertje toch lekker mompelen, luistert toch niemand naar hij is überhaupt niet te verstaan.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:40
    Haha hij slist nog erger dan Rutten.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    maandag 19 februari 2018 om 19:47
    Beter slissen dan zeggen dat je ploeg prima heeft gespeeld terwijl het aan te gluren is
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    maandag 19 februari 2018 om 23:06
    wat betekend dat uberhaupt ken jij wel Nederlands of heb je dat in het kamp geleerd?
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:16
    Oeberhaupt kennen we sowieso niet...:-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35649
    maandag 19 februari 2018 om 19:20
    Wat ligt er aan het veld? Het feit dat Ajax gewoon won?
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    maandag 19 februari 2018 om 19:29
    Ajax hoeft zich niet eens te verdedigen bij de KNVB, want die kunnen Huntelaar niet meer schorsen. Hij komt er weer lekker mee weg:)
    En Ajax heeft er heerlijk gewonnen door een doelpunt van Huntelaar die eigenlijk niet meer op het veld mocht staan.
    Dit is puur voor andere ploegen die er nog moeten spelen. Wat onbaatzuchtig he?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1446
    maandag 19 februari 2018 om 19:48
    Foutje Huntelaar had penalty moeten krijgen
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    maandag 19 februari 2018 om 19:29
    HEB ZO EEN VERMOEDE DAT DIT EEN FAN VAN PSV IS!


    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    maandag 19 februari 2018 om 19:44
    En ik denk dat jouw caps lock aan staat.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:30
    Ookal lag het aan het veld, we hebben wel gewonnen en waren ook nog is veel beter. Zelfs zwolle Spelers gleden constant weg. Dit is volledig bedoeld voor de veilig van spelers
    Vind ik leuk
    Voebtal +2015
    maandag 19 februari 2018 om 19:46
    Voel je de zweetdruppels al tussen je bilnaad? Jullie gaan echt wel even winnen bij feyenoord, echt..
    Vind ik leuk
    louisk +22
    maandag 19 februari 2018 om 19:48
    De reactie van Bram zelf zeker niet gezien... "niks aan de hand
    .." theater maken ze allemaal... jammer dat erbij arbiter daar soms in meegaat....
    Vind ik leuk
    flipper +1228
    maandag 19 februari 2018 om 20:02
    zeurpiet. ....
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    maandag 19 februari 2018 om 20:36
    Hahahaha zielepiet!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 19 februari 2018 om 22:02
    Daar heb je weer het Calimero gedrag van een PSV supporter. Kunstveld en bevroren, als jij het zo goed weet laat dan even je adresgegevens achter zodat ik je even kan oppikken om het uit te proberen hou daarbij wel rekening dat jezelf aansprakelijk bent voor de schade aan ledematen.

    Het plasticveld van Zwolle is ook zonder vorst een schande voor een betaald voetbalclub, gewoon opruimen die zooi en gewoon gras erin eventueel hybride.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    maandag 19 februari 2018 om 22:35
    Goh, ik lees alleen al deze discussie en zie al 7x het woord "calimero". Kan VP dat woord niet verbannen of zo?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:03
    Je hebt 100% gelijk rikkie ,laat die stinkjoden hier maar lekker lullen ,ze weten ook wel dat ze zonder hulp kansloos zijn voor het kampioenschap.laten we hopen dat psv de puntjes meeneemt naar eindhoven en dat fc arrogant voor de 4e keer met lege handen staan met hun grote muil!.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:18
    Tjonge, lekkere supporter ben je.

    Misschien is een massale publieksactie te organiseren in de kuip?
    Allemaal een hartje maken met je handjes als PSV scoort tegen Feyenoord... man, man, man.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:31
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:34
    Ach kom doe normaal joh.

    Lekkere supporter ben je dat je je eigen ploeg liever ziet verliezen. Zulke gooien wij buiten. Dan maar wat lege plekjes.

    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:36
    Die lege plekken hebben jullie altijd al in de arena dus das niks nieuws successupportertjes he!.
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:38
    Liever lege plekken dan nepsupporters die gaan juichen voor de tegenpartij.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:42
    Nee hoor als straks alweer de beker staat te glimmen in de kuip ,dan gun ik met heel mijn hart de schaal aan psv.
    IPsv is mijn 2e cluppie en mijn beste vrienden zijn psv fans dus ik heb daar helemaal geen moeite mee nee.Alleen dat arrogante kutpubliek uit die hoerenstad daar heb ik niks mee.En wat jij daar van vind Boeiend hoor!.
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:46
    Je lijkt anders aardig op je pikkie getrapt.

    Maak maar lekker hartjes naar je holmaatjes, nepperd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:48
    We hebben in ieder geval meer succes dan jullie. Het gaat om het totaal plaatje, ga nou eerst maar weer eens proberen de derde club van het land te worden want tor nu toe is dat gewoon AZ.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:44
    Hij ligt tenminste op een vrouw, welke man gaat jou uit elkaar rukken?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:49
    En waar ben jij het beste in : uitkering trekken Haha lulletje rozewater.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:52
    Meid, ik koop jou en jouw billenmaatje op en verhuur je op de Amsterdamse wallen. Hahahahahahahah
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:53
    Jij bent nou zo een debiel die het voor de rest van de Feyenoord supporters verpest. Waarschijnlijk hebben ze daar ook gewoon een hekel aan jou en moet je even je frustratie kwijt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:50
    Wat ben jij een kneus zeg echt triest, Doet pijn zeker om te zien dat Ajax er aan komt.Zegt notabene een fey die 1 keer kampioen is geworden in 18 jaar. Op na de volgende 18 zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:44
    Wat ben jij een fucking zielig persoon. Je moeder zal trots op je zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:32
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:37
    Wij worden waarschijnlijk geen kampioen, maar wanneer hebben jullie een keer een kampioenschap weten te prolongeren? Waardeloze flapdrol.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:38
    Al 4 jaar HELEMAAL NIKS IN DIE STINKSTAD VAN JULLIE .Arrogante lul!.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:39
    Jij weet wel dat je na de beker van dit jaar weer 17 jaar gaat moeten wachten?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:52
    Leuk dat jij helderziend bent.Dus jij wist ook al dat je cluppie dit jaar uit de vooronde CL en voorronde EL geknikkerd zou worden.

    En door degradatie kandidaat twente uit de knvb beker geschopt Haha.

    Maar eh Jullie zijn de beste hoor.Rukkertje!.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:55
    Nog altijd hebben wij meer gewonnen dan jullie ooit hebben gedaan. Ja we hebben een heel slecht seizoen dit jaar, kan je me misschien vertellen hoe ik daar het beste mee om kan gaan? Jij moet het wel weten toch, je hebt het 17 jaar lang moeten meemaken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:42
    4x4 is 16, daar nog 1 bij dat is 17. Dat is jullie geluksnummer. Dus nu nog 16 jaar te gaan voor jullie volgende schaal. Haha. Jankerd! Je lacht dat wij 4 jaar niks hebben gehad en dat terwijl je weet dat jullie meer dan 4x langer hebben moeten wachten. Flapdrol.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:50
    Waarschijnlijk loop je ook te schreeuwen terwijl je aan het tikken bent. Ongelofelijke nietsnut.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:37
    Liever debiel dan zoals jij een anaalridder...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:55
    Gefeliciteerd met je likkie van je kontvriendje uit die hoerenstad van je.En alvast veel plezier op het grootste feest in je stad : De Gayparade !!!! aangezien er daar voor de rest al jaren niks te vieren valt HAHAHA!.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:57
    Ik dacht dat jij het kontvriendje van een ieder bent? Jij geeft kontgaatje toch? Zuig je ook? Jawel toch? kruiskade hoer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:58
    Hahahahaha 17 jaar!!!!!
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 22:49
    Het gekke is dat er hier blijkbaar inmiddels 52 loempia's rondwaren die je een like geven.

    Niet te geloven, wat een triest volkje hier soms...
    Vind ik leuk
    AFFA +1295
    maandag 19 februari 2018 om 22:51
    Hè rikkie trek effe aan je pikkie.
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    maandag 19 februari 2018 om 23:03
    Vind je serieus dat hij daar geen punt heeft?
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2782
    dinsdag 20 februari 2018 om 03:44
    Maak er maar grapjes over, dop oog. Het kunstgras moet er gewoon uit, daar zijn we met z'n allen wel mee eens. Strak gebeuren er echt ongelukken. Dus ook jij Rikkie, bent dus uitgeluld...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:15
    Hahahaha, wat een reactie! Dit is de beste reactie die ik vandaag gelezen heb, ook al is het de eerste!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:19
    Hahahaha, wat een reactie! Dit is de beste reactie die ik vandaag heb gelezen! Een daverend applaus voor meneer Rikkie, die op zijn kleine Rikkie getrapt is!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:20
    Wat zitten de mensen toch te janken over die elleboog
    Bram van Polen zag het ook niet zo
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2642
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:52
    Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken. Het is toch algemeen bekend dat kunstgras niet lekker voetbalt
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:35
    Pff wat een reactie weer van zo'n droeftoeter ga huilen in een hoekje of zo. Ten Hag heeft gewoon gelijk de kans op blessures is gewoon groot voor beide ploegen moet je niet willen lijkt mij.
    Vind ik leuk
    ENNMG +113
    maandag 19 februari 2018 om 19:12
    Zo ist, pec direct terug naar de juup sturen zolang ze daar geen fatsoenlijk veld kunnen aanleggen, geld ook voor die andere clubs met nep velden, je bent verdomme een BVO, dan kun je toch wel voor een fatsoenlijke mat zorgen, bij onze plaatselijke amateurs ligt het er nog beter bij...
    Vind ik leuk
    mazu +1180
    maandag 19 februari 2018 om 19:49
    hahahaha gaat niet gebeuren jankerd
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:13
    Ziet er inderdaad niet uit dat veld. Eredivisie onwaardig.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 19 februari 2018 om 19:13
    Dat ten Hag gelijk heeft mag geen issue zijn. Wellicht voortaan de schaatsten mee. Is het veld slecht dan op de klapschaats.
    Vind ik leuk
    buddha +7677
    maandag 19 februari 2018 om 19:19
    KLAP schaats? gaat het weer over huntelaar ?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 19 februari 2018 om 19:22
    Gekke Rotterdammer ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:21
    Deze vind ik gewoon grappig, buddha :-)
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    maandag 19 februari 2018 om 19:14
    Hij heeft gelijk, en het gaat niet alleen om de Ajax spelers, ook PEC kan zich hiermee behoorlijk in de vingers snijden, heel amateuristisch
    Vind ik leuk
    John Noom +422
    maandag 19 februari 2018 om 19:16
    dikwijls die denhaag bij utreg hoorde je he niet over dat knolleveld en nu wel .in de arena groeit ook geen gras maar schaamhaar en ĺopen 11 lullo"s op
    Vind ik leuk
    Nouwske +1982
    maandag 19 februari 2018 om 19:18
    Och gossie, jij bent wel een heel sneu ventje
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 19 februari 2018 om 19:20
    @Johnny
    Waar heb je het over, koekenbakker!!;-).
    Nu in het Nederlands graag.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Degraaf +14420
    maandag 19 februari 2018 om 19:23
    En de grootste lul geeft daar commentaar op ;-)
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7121
    maandag 19 februari 2018 om 19:26
    '' in de arena groeit ook geen gras maar schaamhaar en ĺopen 11 lullo"s op ''

    Ik kan niet geloven dat John Noom met zijn aanhang in de Arena loopt, is gewoon grootspraak van hem!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:00
    Klopt. Utrecht had ook een uitstekend veld tot ze van de KNVB (hé toevallig ook meneer Blom) moesten slopen.
    Vind ik leuk
    Beulen +1072
    maandag 19 februari 2018 om 20:06
    Weet je dat zeker?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:13
    Ja. Stonden samen met AZ op de tweede plek achter Feyenoord in de beoordelingen van de aanvoerders.
    Vind ik leuk
    Beulen +1072
    maandag 19 februari 2018 om 20:39
    Het was niet Blom, het was Kuipers die het veld schoon wilde vegen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4723
    maandag 19 februari 2018 om 20:26
    Scheidsrechter was Kuipers...
    Maar klopt wel dat Utrecht een mooi veld had
    Vind ik leuk
    pico323 +5058
    maandag 19 februari 2018 om 19:16
    Ten Hag heeft gelijk hierin. Dat kan toch niemand tegen spreken. De eigen spelers zeiden dit.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11011
    maandag 19 februari 2018 om 19:20
    Net zo'n gevoel bij de poll eronder.

    Vraag dat aan de spelers, hoe kunnen wij daar nou een zinnig antwoord op geven?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    maandag 19 februari 2018 om 19:16
    Het spel van PEC zou een beter matje verdienen...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:17
    Ten hag hep altiet heliek!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:19
    Beetje vreemde reactie's, hij heeft toch gewoon een punt?
    Vind ik leuk
    mazu +1180
    maandag 19 februari 2018 om 19:20
    Lekker janken schijt tukker. Over 4 jaar komt er een nieuwe mat, als het eerder moet dan moet er gedokt worden. Kijk liever naar al die knollenvelden in de eredivisie, da's lekker voetballen zeg.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35649
    maandag 19 februari 2018 om 19:21
    Hij heeft het niet specifiek over het (kunst)gras. Maar over de verwarming.
    Hij wordt daar naar gevraagd. Mag ie dan niet antwoorden wat hij wil?
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    maandag 19 februari 2018 om 19:21
    Zo vaak mogelijk benoemen. Het was ook schandalig slecht.
    Vind ik leuk
    mazu +1180
    maandag 19 februari 2018 om 19:50
    lekker janken
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    maandag 19 februari 2018 om 19:23
    Klaag maar over de schijts vuile kokosnoot
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    maandag 19 februari 2018 om 19:44
    Niveautje!
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:24
    Over de sgijts klagen... zoals zaterdag in Eindhoven?

    Vind ik leuk
    035 +3189
    maandag 19 februari 2018 om 19:24
    Misschien dat iemand een inhoudelijke argumentatie kan geven wat er mis is met de mening van ten Hag???
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18204
    maandag 19 februari 2018 om 19:47
    Helemaal niks. Maar hij is nou eenmaal coach van Ajax. Commentaren in het juiste perspectief plaatsen is de meeste mensen derhalve vreemd.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 19 februari 2018 om 19:27
    Ziet er op TV ook niet uit dat kunstgras.Lijkt wel dik tapijt.
    Vind ik leuk
    Aihlre +151
    maandag 19 februari 2018 om 19:29
    Dat is dezelfde Ten Hag die voor kort bij Utrecht zat waar momenteel helemaal niet normaal gevoetbald kan worden. Hetzelfde veld waar een paar jaar geleden Sainsbury zijn knie brak omdat de pollers teveel aan de oppervlakte zaten. Hou toch eens op met dat gezeur over kunstgras... Iedereen weet nou wel dat de voorkeur uitgaat naar normaal gras. Lekker makkelijk scoren. Trouwens blessureprovocatief; wie verzint het...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7602
    maandag 19 februari 2018 om 19:43
    Volgens mij hebben ze daar in de galgenwaard net een nieuwe grasmat toch?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:06
    Ja. Hij roept maar wat. Die mat is gesloopt bij de afgelaste wedstrijd tegen Feyenoord. Daarna niet meer thuis gespeeld met Ten Hag als coach. En aangezien Utrecht een prima mat had (en weer heeft) hoorde je hem er inderdaad niet over. Daarnaast beseft Ten Hag dat hij als trainer van Ajax meer zeggenschap heeft in de discussie over kunstgras.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:31
    Ten Hag heeft wel de Ajax kneepjes alvast geleerd. Hij doet beklag bij Ajaxbond met dat hese stem van hem.
    Vind ik leuk
    zwollie +6463
    maandag 19 februari 2018 om 19:42
    Liever een hese stem, dan praten met een hete aardappel in de mond.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11605
    maandag 19 februari 2018 om 20:08
    DAT hese stem? Foei flappie/eucalypta.
    Vind ik leuk
    Mari +5031
    maandag 19 februari 2018 om 19:33
    De KNVB.
    Haal die K maar weg
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:36
    KNJB of Ajaxbond is ook toepasselijker.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11605
    maandag 19 februari 2018 om 20:11
    5 berichten op een ajax topic. Goed bezig meid. Weer terug onder de mensen na het afgelopen top weekend?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:02
    Blijf je steeds op mij reageren antikutkop.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:36
    Hij of z’n club zouden zich druk moeten maken om Huntelaar’s onsportieve drietal boksslagen ipv het huillie huillie om een strafschop.
    Vind ik leuk
    Cookee +8893
    maandag 19 februari 2018 om 19:38
    Ten Hag heeft wel gelijk maar dan moet Ajax ook zorgen dat het gras in orde is. Verder had ik liever dat trainers wat meer keken naar hun eigen verantwoordelijkheid en hun team beter maakten ipv te lullen over randzaken.
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +160
    maandag 19 februari 2018 om 19:43
    Nog een jaar de tijd aan de ku(ns)tgras verenigingen om nieuw en echt gras in te zaaien en anders maar naar de jupilerleague. Competitievervalsing, roept om blessures en geen hond in het buitenland die hier wil komen voetballen. Dus KNVB neem je verantwoording en hupsakee hupsakee weg ermee, Desnoods maar een paar jaar een eredivisie met 16 clubs, die het echte voetbal nastreven. Voor zaalvoetbal gaan we wel ergens anders kijken
    Vind ik leuk
    mazu +1180
    maandag 19 februari 2018 om 19:52
    hahaha gaat niet gebeuren. En anders ook direct de Jong elftallen verbannen uit het betaald voetbal, over competitie vervalsing gesproken. Tjezus wat een jankmuilen hier
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:46
    Wat zijn we weer aardig voor elkaar.. Guys hou eens op met sarren naar elkaar en dicussieer met goede argumenten over voetbal..jezus man..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:02
    Ja constant mierenneuken, provoceren en like-geil. Gewoon lekker over voetbal praten man als die zooi is bijzaak
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 19 februari 2018 om 19:49
    Blessureprovocatief?
    Sinds wanneer worden blessures uitgedaagd?
    Maar ik denk dat er hier genoeg slimmeriken zijn die mij dat uit kunnen leggen;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:25
    Kunnen wel natuurlijk, maar waarom eigenlijk?

    Prachtig woord...;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    FSCeara +7503
    maandag 19 februari 2018 om 19:52
    Dan zou Ten Hag moeten eisen dat de TV gelden eerlijk verdeelt worden bij de KNVB. Verder bij de de directie en de grote clubs eisen dat ze meebetalen en het neerleggen van een goede grasmat. Dit is voor veel kleinere clubs niet te doen anders.ik ben ook tegenstander van kunstgras maar een trainer moet zich niet mengen in dit gebeuren.is aan van de Sar en consorten om zich daar hard voor te maken.
    Vind ik leuk
    mazu +1180
    maandag 19 februari 2018 om 19:53
    En de jeugdelftallen uit de eerste divisie verbannen, da's pas echt competitie vervalsing
    Vind ik leuk
    Jozef +32566
    maandag 19 februari 2018 om 23:28
    Jong PSV en jong Ajax trekken echter wel veel publiek als ze uit spelen. Meer als pak 'm beet TOP Oss of Telstar op bezoek komt...

    Ik vind wel dat er regels moeten komen aan de mogelijkheid om ongebreideld te switchen tussen deze teams en de hoofdmacht.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:00
    Nou de discussies zijn al weer losgebarsten. Ten Hag heeft gelijk maar het hoeft allemaal niet zo uitvergroot te worden.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:20
    Waar heeft hij gelijk in?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2130
    maandag 19 februari 2018 om 20:05
    Op het veld van Feyenoord gleden ze ook allemaal uit,ook geen veldverwarming daar?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:18
    Veldverwarming en drainage. Zoals voorgeschreven vanuit Zeist.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2130
    maandag 19 februari 2018 om 20:21
    Misschien was de waakvlam uit
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:23
    Veldverwarming is om het veld ontdooid te houden. Toch?
    Niet om de grassprietjes te drogen.
    Vind ik leuk
    kees ee +496
    maandag 19 februari 2018 om 22:21
    . . da's waar ja , daar gleed ziyech zo vreemd naar de benen van een tegenstander, . . . dus dat zit allemaal in het ontbreken van veldverwarming ??
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2130
    maandag 19 februari 2018 om 22:35
    Precies jij snapt hem hehe
    Vind ik leuk
    Peany +390
    maandag 19 februari 2018 om 20:12
    Jank jank jank! Liep je ook te zeiken over die toendra vlakte die bij Utrecht door moest gaan als veld!? Je moet je bek houden en je ploeg trainen!!! Verdere interessant doenerij aan jezelf houden of die zogenaamde supporters van je ermee vermaken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:17
    Natuurgrasvelden leggen ook wel eens vol water. Of zand. Het waait ook wel eens. Of regen. Bah.
    Eigenlijk moeten alle wedstrijden gewoon lekker in augustus gespeeld worden.
    Vind ik leuk
    Kuip +5345
    maandag 19 februari 2018 om 20:25
    Zonder gekheid Wim, met dat laatste over augustus heb je een punt. We zouden net zoals de Scandinaviërs een zomercompetitie moeten doen. Het is belachelijk, ook voor de amateurs, dat ons voetbal in april ten einde loopt. Op het moment dat het lekker weer wordt is het voetbal afgelopen. Ik heb dat nooit begrepen.

    Wat betreft kunstgras. De KNVB moet toch echt alle betaalde clubs verplichten op gewoon gras te spelen. En wel zo snel mogelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:04
    Dat heeft met het inzaaien van de velden te maken. Dat moet in mei gebeuren. En je zit met de schoolvakanties.

    Maar vooral voor de kinderen van de lagere scholen, kan er toch wel wat verzonnen worden? Helemaal nu er niet meer zoveel gestraatvoetbalt word.
    Vind ik leuk
    Kuip +5345
    maandag 19 februari 2018 om 22:30
    Amateurs en jeugd spelen bijna allemaal op kunstgras, dus dat kan het probleem niet meer zijn. Ze kunnen tot de zomervakantie door voetballen. Dan zit je al in juli. Dat scheelt wel twee maanden.
    Misschien speelt het ook wel een rol in onze teloorgang. De jeugd voetbalt te weinig. In Spanje, met een ander klimaat, voetballen ze het hele jaar door. Die maken meer vlieguren dan onze jeugd.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:51
    Ten hag spreek eerst die onsportieve boys in je 11talletje aan op hun overtredingen.Keer op keer die walgelijke haas en anders wel veltman die doen en laten mag wat hij wil.
    Maar dat wil hij niet onder ogen zien die schijnheilige biljartbal!.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    maandag 19 februari 2018 om 22:05
    Wat een suffe lulhannes ben je nou toch.. ik ben Ajacied maar had je bek dan opengetrokken toen we tegen je oude clubje moesten spelen. Dat veld was toen drie keer zo slecht. Je hebt boter op je kale hoofd. Smeer het op je strot want je klinkt als een mislukte fisherman friend..
    Doe toch normaal man. Wij zijn Ajax, wij zijn arrogant en geen boeren jankers...
    Vind ik leuk
    kees ee +496
    maandag 19 februari 2018 om 22:17
    oh, en noemen ze dit nou een rookgordijn voor het verdoezelen van de elleboogstoot van die "kenner" waar ten hag het over heeft ??
    Vind ik leuk
    pietprecies +1953
    maandag 19 februari 2018 om 22:23
    Zolang die patjepeeër van een Jan Smit bij de KNVB zit terwijl hij nog 2 vuisten+armen van Ten Cate(gewezen hoofdsponsor van Heracles en leverancier van die troep) diep van achteren erin heeft zitten, gaat dat kunstgras nergens heen...

    Die vent riep eerder nog dat kunstgras zo fantastisch is en dat die blessureverhalen niet te bewijzen zijn etc. om vervolgens eenmaal in dienst van de KNVB te doen alsof hij er nog objectief naar kan kijken...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134430
    maandag 19 februari 2018 om 22:27
    Ahhh kijk Paulus springt in de bres.... Volgende week heeft iedere club normaal gras
    Vind ik leuk
    pietprecies +1953
    maandag 19 februari 2018 om 22:41
    Ahhh kijk, Stratum heeft weer niks te doen en gaat bij gebrek aan een leven weer trollen
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    maandag 19 februari 2018 om 23:33
    En popie Jopie uit het zuiden moet er weer commentaar op geven.....
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:43
    Zo lang ajax de jupiler league niet eens serieus neemt door jong ajax mee te nemen op trainingskamp terwijl ze moeten voetballen in Sittard, hoeven wij en de knvb ook niet naar ajax te luisteren....
    Zijn daar geen protocollen voor? Pfff...
    Vind ik leuk
    PB +74
    maandag 19 februari 2018 om 23:30
    Inderdaad een belachelijk veld.
    Vind ik leuk
    Sluisje +310
    maandag 19 februari 2018 om 23:32
    Ik was zondag aanwezig in het stadion en de eerste helft gleed Boer alle kanten op, veld was echt spekglad en daar hadden twee ploegen last van. Feit is dat de kans op blessures op deze manier erg groot wordt en dat mag best gezegd worden.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:49
    Natuurlijk mag dat gezegd worden. Maar dat heeft met de winter en het weer te maken. Elk jaar is er wel een veld of wedstrijd wat er niet echt goed bijlegt.
    Maar de KNVB eist ... dat de wedstrijd doorgaat. Hoe de omstandigheden ook zijn. Zodat de competitie eerlijk verloopt qua gespeelde wedstrijden.
    Voorheen gebeurde het nog wel eens, dat clubs 3 wedstrijden minder gespeeld hadden. En dat is krom. Net als een bijna onbespeelbaar veld.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6415
    maandag 19 februari 2018 om 23:42
    We spelen hier professioneel voetbal.

    Professioneel voetbal speel je ook in open lucht, niet met een dak!!
    Vind ik leuk
    SvL +123
    maandag 19 februari 2018 om 23:55
    Ow als ze toch bezig zijn met die grasmat, zal dat misschien de reden zijn dat Huntelaar sloeg, hij gleed uit en zijn hand vloog daardoor naar achter ;p
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2782
    dinsdag 20 februari 2018 om 03:39
    BAM! Makkelijk zat! Kun he geen gewoon gras dokken, nou dikke pech! Dit is toch verdomme van de pot gerukt!
    Vind ik leuk
    Guzzi +449
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:30
    Weg met die plastic velden,nergens in de wereld word gevoetbald op dit soort velden alleen hier.Als de clubs geen fatsoenlijk grasveld kunnen onderhouden moeten ze maar terug gezet worden naar de amateurs.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21027
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:28
    Het is goed hoor zeikerdje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:49
    Tuurlijk heeft hij gelijk, de knvb lult er wel over maar doet niets.
    Vind ik leuk
    volharding +295
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:50
    Die elleboog van huntelaar, zorgt voor meer gevaar op de nederlandse velden als dat kunstgras! Dus loop aub niet zo te janken man...
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 15:10
    Heb hem er in zijn periode bij Utrecht nooit over horen zeiken. En nu bij die mietjes uit 020 wel?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag not amused en doet oproep aan KNVB: 'We spelen hier professioneel voetbal'