Ten Hag not amused en doet oproep aan KNVB: 'We spelen hier professioneel voetbal'

Ten Hag not amused en doet oproep aan KNVB: 'We spelen hier professioneel voetbal'

Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 19:10ma 19-02-2018 om 19:10

Erik ten Hag is not amused over de kunstgrasmat van PEC Zwolle. Klaas-Jan Huntelaar noemde het een ijsbaan en Ten Hag sluit zich bij de Ajax-spits aan. Hij hoopt dat de KNVB tot actie overgaat. 

"Dat kun je je inderdaad afvragen", zegt Ten Hag tegen Ajax TV. "Ligt er verwarming onder het veld? Waarom worden clubs met kunstgras niet verplicht om de verwarming aan te zetten? Waarom is er überhaupt geen protocol voor? Bijvoorbeeld met sproeien. We spelen hier professioneel voetbal. Het is niet goed dat de KNVB daar geen eisen aan stelt. Het was eigenlijk onverantwoord om bepaalde gebieden op het veld te betreden, laat staan om op te voetballen."

Ten Hag hoopt dat de KNVB en PEC luisteren en gehoor geven aan zijn oproep. "Het is blessureprovocatief. De veiligheid van de speler is in het geding. Je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Dat is niet in het belang van de speler, de clubs en de Eredivisie."

Poll

Heeft Ten Hag gelijk?

(2258 stemmen)

Plaats een reactie

Rikkie1993 +1464
maandag 19 februari 2018 om 19:11
Och nu ligt het weer aant veld! Daardoor gleed huntelaar zijn elleboog in het gezicht van bram van polen? Achjah de knvb vindt het vast geloofwaardig
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 19:11]
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
maandag 19 februari 2018 om 19:13
wat een calimero gedrag zeg daar zegt hij toch niets over

hij heeft gewoon gelijk, net zo als het veld van utrecht waar Ajax en Feyenoord op moesten spelen. was gewoon competitie vervalsing.

Vind ik leuk
BS +1341
maandag 19 februari 2018 om 19:22
Daar moet je voor bij de KNVB zijn en niet bij Utrecht, de KNVB heeft 1 van de beste velden geruïneerd, omdat die wedstrijd tegen Feyenoord zo nodig door moest gaan. Er is trouwens niets aan competitie vervalsing geweest, Utrecht had er net zoveel last van.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
maandag 19 februari 2018 om 20:08
maar een beter voetballend elftal heeft er veel meer last van dan dat je alleen wilt verdedigen.

waarom kon er dan niet eerder een nieuw veld ingelegd worden, en werd er eerst gewacht totdat Feyenoord en Ajax op bezoek waren geweest
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:56
Helemaal mee eens. Nu haalde Ajax een punt in Utrecht.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29729
maandag 19 februari 2018 om 20:21
Je weet toch nog wel dat Utrecht van Ajax won in de Arena?

Die 5 puntjes achterstand zijn precies de 5 puntjes die Ajax tegen Utrecht heeft laten liggen ;-)
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
maandag 19 februari 2018 om 20:25
dat klopt. maar ajax wel vreemd dat ze er mee wachte totdat die wedstrijden waren geweest
Vind ik leuk
Come on Utreg +29729
maandag 19 februari 2018 om 20:35
Dat ben ik zeker met je eens.
Vind ik leuk
mcmodd +27209
maandag 19 februari 2018 om 21:38
Mag ik je er op wijzen dat a. FC Utrecht nooit een plastic mat heeft gehad en b. dat de KNVB zelf via de scheids die, als het maar even kon, zou moeten spelen. Beide clubs hebben vervolgens bezwaar aangetekend en de scheids heeft, in contact met de KNVB alles gecheckt, van grassoort, soort verwarming en wanneer aan te zetten, het schoonvegen en het aparte bezwaar van FC Utrecht om na handschuivers het grasschuiven met de trekkertjes voort te zetten. Met succes heeft de groundsman van FCU bedongen om bij het schuiven met de trekkertjes de verwarming even uit te mogen zetten, want bij het aanlaten van de verwarring gedurende het zware schuifwerk had altijd geleid tot het compleet uit de grond trekken van elke grasspriet van ons toen bijna mooiste veld van de eredivisie (de Kuip alleen had op dat moment mooier en beter gras).
Vind ik leuk
Sideburnn +3220
maandag 19 februari 2018 om 22:43
Goh....kunstgras in de eredivisie is als a selectiespelers in de 1e divisie...het hoort niet....
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 00:11
Competitie vervalsing? Speelde PEC op schaatsen dan?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
dinsdag 20 februari 2018 om 02:33
Competitievervalsing is al die jong teams in de juup. Dat is de echte competitievervalsing.

Dit kun je zo niet noemen want de clubs Utrecht en Zwolle hebben er allebei geen baat bij. Ze zijn zelfs in het nadeel want spelen meer wedstrijden op een slecht veld. Vvv bijv haalt meer punten uit dan thuis.

Ajax en dhr Ten hag moet niet zeuren. Tv gelden hetzelfde verdelen als rest van Europa en er ligt overal een prima grasmat. Zo niet dan moeten ze maar een competitie gaan spelen met 8 eredivisieploegen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 07:29
Ik noem het liever en goede en tactische zet
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:20
Laat dat boertje toch lekker mompelen, luistert toch niemand naar hij is überhaupt niet te verstaan.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:40
Haha hij slist nog erger dan Rutten.
Vind ik leuk
Hugo59 +2138
maandag 19 februari 2018 om 19:47
Beter slissen dan zeggen dat je ploeg prima heeft gespeeld terwijl het aan te gluren is
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
maandag 19 februari 2018 om 19:20
Wat ligt er aan het veld? Het feit dat Ajax gewoon won?
Vind ik leuk
yuuup +10843
maandag 19 februari 2018 om 19:29
Ajax hoeft zich niet eens te verdedigen bij de KNVB, want die kunnen Huntelaar niet meer schorsen. Hij komt er weer lekker mee weg:)
En Ajax heeft er heerlijk gewonnen door een doelpunt van Huntelaar die eigenlijk niet meer op het veld mocht staan.
Dit is puur voor andere ploegen die er nog moeten spelen. Wat onbaatzuchtig he?
Vind ik leuk
Hugo59 +2138
maandag 19 februari 2018 om 19:48
Foutje Huntelaar had penalty moeten krijgen
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
maandag 19 februari 2018 om 19:29
HEB ZO EEN VERMOEDE DAT DIT EEN FAN VAN PSV IS!


Vind ik leuk
yuuup +10843
maandag 19 februari 2018 om 19:44
En ik denk dat jouw caps lock aan staat.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:30
Ookal lag het aan het veld, we hebben wel gewonnen en waren ook nog is veel beter. Zelfs zwolle Spelers gleden constant weg. Dit is volledig bedoeld voor de veilig van spelers
Vind ik leuk
Voebtal +7450
maandag 19 februari 2018 om 19:46
Voel je de zweetdruppels al tussen je bilnaad? Jullie gaan echt wel even winnen bij feyenoord, echt..
Vind ik leuk
louisk +22
maandag 19 februari 2018 om 19:48
De reactie van Bram zelf zeker niet gezien... "niks aan de hand
.." theater maken ze allemaal... jammer dat erbij arbiter daar soms in meegaat....
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 20:02
zeurpiet. ....
Vind ik leuk
Simon1989 +3359
maandag 19 februari 2018 om 20:36
Hahahaha zielepiet!
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 22:03
Je hebt 100% gelijk rikkie ,laat die stinkjoden hier maar lekker lullen ,ze weten ook wel dat ze zonder hulp kansloos zijn voor het kampioenschap.laten we hopen dat psv de puntjes meeneemt naar eindhoven en dat fc arrogant voor de 4e keer met lege handen staan met hun grote muil!.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 22:03]
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:18
Tjonge, lekkere supporter ben je.

Misschien is een massale publieksactie te organiseren in de kuip?
Allemaal een hartje maken met je handjes als PSV scoort tegen Feyenoord... man, man, man.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:31
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:34
Ach kom doe normaal joh.

Lekkere supporter ben je dat je je eigen ploeg liever ziet verliezen. Zulke gooien wij buiten. Dan maar wat lege plekjes.

Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:36
Die lege plekken hebben jullie altijd al in de arena dus das niks nieuws successupportertjes he!.
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:38
Liever lege plekken dan nepsupporters die gaan juichen voor de tegenpartij.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:42
Nee hoor als straks alweer de beker staat te glimmen in de kuip ,dan gun ik met heel mijn hart de schaal aan psv.
IPsv is mijn 2e cluppie en mijn beste vrienden zijn psv fans dus ik heb daar helemaal geen moeite mee nee.Alleen dat arrogante kutpubliek uit die hoerenstad daar heb ik niks mee.En wat jij daar van vind Boeiend hoor!.
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:46
Je lijkt anders aardig op je pikkie getrapt.

Maak maar lekker hartjes naar je holmaatjes, nepperd.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 23:46]
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:48
We hebben in ieder geval meer succes dan jullie. Het gaat om het totaal plaatje, ga nou eerst maar weer eens proberen de derde club van het land te worden want tor nu toe is dat gewoon AZ.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:44
Hij ligt tenminste op een vrouw, welke man gaat jou uit elkaar rukken?
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:49
En waar ben jij het beste in : uitkering trekken Haha lulletje rozewater.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:52
Meid, ik koop jou en jouw billenmaatje op en verhuur je op de Amsterdamse wallen. Hahahahahahahah
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:53
Jij bent nou zo een debiel die het voor de rest van de Feyenoord supporters verpest. Waarschijnlijk hebben ze daar ook gewoon een hekel aan jou en moet je even je frustratie kwijt.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 13:50
Wat ben jij een kneus zeg echt triest, Doet pijn zeker om te zien dat Ajax er aan komt.Zegt notabene een fey die 1 keer kampioen is geworden in 18 jaar. Op na de volgende 18 zou ik zeggen.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 22:44
Wat ben jij een fucking zielig persoon. Je moeder zal trots op je zijn.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:32
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:37
Wij worden waarschijnlijk geen kampioen, maar wanneer hebben jullie een keer een kampioenschap weten te prolongeren? Waardeloze flapdrol.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:38
Al 4 jaar HELEMAAL NIKS IN DIE STINKSTAD VAN JULLIE .Arrogante lul!.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:39
Jij weet wel dat je na de beker van dit jaar weer 17 jaar gaat moeten wachten?
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:52
Leuk dat jij helderziend bent.Dus jij wist ook al dat je cluppie dit jaar uit de vooronde CL en voorronde EL geknikkerd zou worden.

En door degradatie kandidaat twente uit de knvb beker geschopt Haha.

Maar eh Jullie zijn de beste hoor.Rukkertje!.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:55
Nog altijd hebben wij meer gewonnen dan jullie ooit hebben gedaan. Ja we hebben een heel slecht seizoen dit jaar, kan je me misschien vertellen hoe ik daar het beste mee om kan gaan? Jij moet het wel weten toch, je hebt het 17 jaar lang moeten meemaken.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:42
4x4 is 16, daar nog 1 bij dat is 17. Dat is jullie geluksnummer. Dus nu nog 16 jaar te gaan voor jullie volgende schaal. Haha. Jankerd! Je lacht dat wij 4 jaar niks hebben gehad en dat terwijl je weet dat jullie meer dan 4x langer hebben moeten wachten. Flapdrol.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:50
Waarschijnlijk loop je ook te schreeuwen terwijl je aan het tikken bent. Ongelofelijke nietsnut.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:37
Liever debiel dan zoals jij een anaalridder...
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:55
Gefeliciteerd met je likkie van je kontvriendje uit die hoerenstad van je.En alvast veel plezier op het grootste feest in je stad : De Gayparade !!!! aangezien er daar voor de rest al jaren niks te vieren valt HAHAHA!.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:57
Ik dacht dat jij het kontvriendje van een ieder bent? Jij geeft kontgaatje toch? Zuig je ook? Jawel toch? kruiskade hoer.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 23:57]
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 23:58
Hahahahaha 17 jaar!!!!!
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 22:49
Het gekke is dat er hier blijkbaar inmiddels 52 loempia's rondwaren die je een like geven.

Niet te geloven, wat een triest volkje hier soms...
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 03:44
Maak er maar grapjes over, dop oog. Het kunstgras moet er gewoon uit, daar zijn we met z'n allen wel mee eens. Strak gebeuren er echt ongelukken. Dus ook jij Rikkie, bent dus uitgeluld...
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 06:15
Hahahaha, wat een reactie! Dit is de beste reactie die ik vandaag gelezen heb, ook al is het de eerste!
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 06:19
Hahahaha, wat een reactie! Dit is de beste reactie die ik vandaag heb gelezen! Een daverend applaus voor meneer Rikkie, die op zijn kleine Rikkie getrapt is!
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 11:20
Wat zitten de mensen toch te janken over die elleboog
Bram van Polen zag het ook niet zo
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
dinsdag 20 februari 2018 om 11:52
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken. Het is toch algemeen bekend dat kunstgras niet lekker voetbalt
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 12:35
Pff wat een reactie weer van zo'n droeftoeter ga huilen in een hoekje of zo. Ten Hag heeft gewoon gelijk de kans op blessures is gewoon groot voor beide ploegen moet je niet willen lijkt mij.
Vind ik leuk
ENNMG +104
maandag 19 februari 2018 om 19:12
Zo ist, pec direct terug naar de juup sturen zolang ze daar geen fatsoenlijk veld kunnen aanleggen, geld ook voor die andere clubs met nep velden, je bent verdomme een BVO, dan kun je toch wel voor een fatsoenlijke mat zorgen, bij onze plaatselijke amateurs ligt het er nog beter bij...
Vind ik leuk
mazu +3925
maandag 19 februari 2018 om 19:49
hahahaha gaat niet gebeuren jankerd
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:13
Ziet er inderdaad niet uit dat veld. Eredivisie onwaardig.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95486
maandag 19 februari 2018 om 19:13
Dat ten Hag gelijk heeft mag geen issue zijn. Wellicht voortaan de schaatsten mee. Is het veld slecht dan op de klapschaats.
Vind ik leuk
buddha +10911
maandag 19 februari 2018 om 19:19
KLAP schaats? gaat het weer over huntelaar ?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95486
maandag 19 februari 2018 om 19:22
Gekke Rotterdammer ;)
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:21
Deze vind ik gewoon grappig, buddha :-)
Vind ik leuk
Johan.l +4044
maandag 19 februari 2018 om 19:14
Hij heeft gelijk, en het gaat niet alleen om de Ajax spelers, ook PEC kan zich hiermee behoorlijk in de vingers snijden, heel amateuristisch
Vind ik leuk
John Noom +404
maandag 19 februari 2018 om 19:16
dikwijls die denhaag bij utreg hoorde je he niet over dat knolleveld en nu wel .in de arena groeit ook geen gras maar schaamhaar en ĺopen 11 lullo"s op
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
maandag 19 februari 2018 om 19:20
@Johnny
Waar heb je het over, koekenbakker!!;-).
Nu in het Nederlands graag.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 19:22]
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 20:00
Klopt. Utrecht had ook een uitstekend veld tot ze van de KNVB (hé toevallig ook meneer Blom) moesten slopen.
Vind ik leuk
Beulen +1253
maandag 19 februari 2018 om 20:06
Weet je dat zeker?
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 20:13
Ja. Stonden samen met AZ op de tweede plek achter Feyenoord in de beoordelingen van de aanvoerders.
Vind ik leuk
Beulen +1253
maandag 19 februari 2018 om 20:39
Het was niet Blom, het was Kuipers die het veld schoon wilde vegen.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5952
maandag 19 februari 2018 om 20:26
Scheidsrechter was Kuipers...
Maar klopt wel dat Utrecht een mooi veld had
Vind ik leuk
pico323 +7554
maandag 19 februari 2018 om 19:16
Ten Hag heeft gelijk hierin. Dat kan toch niemand tegen spreken. De eigen spelers zeiden dit.
Vind ik leuk
Ruud40 +13211
maandag 19 februari 2018 om 19:20
Net zo'n gevoel bij de poll eronder.

Vraag dat aan de spelers, hoe kunnen wij daar nou een zinnig antwoord op geven?
Vind ik leuk
Maxidi +3803
maandag 19 februari 2018 om 19:16
Het spel van PEC zou een beter matje verdienen...
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:17
Ten hag hep altiet heliek!
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:19
Beetje vreemde reactie's, hij heeft toch gewoon een punt?
Vind ik leuk
mazu +3925
maandag 19 februari 2018 om 19:20
Lekker janken schijt tukker. Over 4 jaar komt er een nieuwe mat, als het eerder moet dan moet er gedokt worden. Kijk liever naar al die knollenvelden in de eredivisie, da's lekker voetballen zeg.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
maandag 19 februari 2018 om 19:21
Hij heeft het niet specifiek over het (kunst)gras. Maar over de verwarming.
Hij wordt daar naar gevraagd. Mag ie dan niet antwoorden wat hij wil?
Vind ik leuk
yuuup +10843
maandag 19 februari 2018 om 19:21
Zo vaak mogelijk benoemen. Het was ook schandalig slecht.
Vind ik leuk
mazu +3925
maandag 19 februari 2018 om 19:50
lekker janken
Vind ik leuk
Butsbal +14759
maandag 19 februari 2018 om 19:23
Klaag maar over de schijts vuile kokosnoot
Vind ik leuk
yuuup +10843
maandag 19 februari 2018 om 19:44
Niveautje!
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:24
Over de sgijts klagen... zoals zaterdag in Eindhoven?

Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
maandag 19 februari 2018 om 19:27
Ziet er op TV ook niet uit dat kunstgras.Lijkt wel dik tapijt.
Vind ik leuk
Aihlre +411
maandag 19 februari 2018 om 19:29
Dat is dezelfde Ten Hag die voor kort bij Utrecht zat waar momenteel helemaal niet normaal gevoetbald kan worden. Hetzelfde veld waar een paar jaar geleden Sainsbury zijn knie brak omdat de pollers teveel aan de oppervlakte zaten. Hou toch eens op met dat gezeur over kunstgras... Iedereen weet nou wel dat de voorkeur uitgaat naar normaal gras. Lekker makkelijk scoren. Trouwens blessureprovocatief; wie verzint het...
Vind ik leuk
Mosquito +21903
maandag 19 februari 2018 om 19:43
Volgens mij hebben ze daar in de galgenwaard net een nieuwe grasmat toch?
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 20:06
Ja. Hij roept maar wat. Die mat is gesloopt bij de afgelaste wedstrijd tegen Feyenoord. Daarna niet meer thuis gespeeld met Ten Hag als coach. En aangezien Utrecht een prima mat had (en weer heeft) hoorde je hem er inderdaad niet over. Daarnaast beseft Ten Hag dat hij als trainer van Ajax meer zeggenschap heeft in de discussie over kunstgras.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:31
Ten Hag heeft wel de Ajax kneepjes alvast geleerd. Hij doet beklag bij Ajaxbond met dat hese stem van hem.
Vind ik leuk
zwollie +9392
maandag 19 februari 2018 om 19:42
Liever een hese stem, dan praten met een hete aardappel in de mond.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13955
maandag 19 februari 2018 om 20:08
DAT hese stem? Foei flappie/eucalypta.
Vind ik leuk
Mari +12513
maandag 19 februari 2018 om 19:33
De KNVB.
Haal die K maar weg
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:36
KNJB of Ajaxbond is ook toepasselijker.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13955
maandag 19 februari 2018 om 20:11
5 berichten op een ajax topic. Goed bezig meid. Weer terug onder de mensen na het afgelopen top weekend?
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 21:02
Blijf je steeds op mij reageren antikutkop.
Vind ik leuk
Counterattack +11761
maandag 19 februari 2018 om 19:36
Hij of z’n club zouden zich druk moeten maken om Huntelaar’s onsportieve drietal boksslagen ipv het huillie huillie om een strafschop.
Vind ik leuk
Cookee +12755
maandag 19 februari 2018 om 19:38
Ten Hag heeft wel gelijk maar dan moet Ajax ook zorgen dat het gras in orde is. Verder had ik liever dat trainers wat meer keken naar hun eigen verantwoordelijkheid en hun team beter maakten ipv te lullen over randzaken.
Vind ik leuk
wijnsmaakt +310
maandag 19 februari 2018 om 19:43
Nog een jaar de tijd aan de ku(ns)tgras verenigingen om nieuw en echt gras in te zaaien en anders maar naar de jupilerleague. Competitievervalsing, roept om blessures en geen hond in het buitenland die hier wil komen voetballen. Dus KNVB neem je verantwoording en hupsakee hupsakee weg ermee, Desnoods maar een paar jaar een eredivisie met 16 clubs, die het echte voetbal nastreven. Voor zaalvoetbal gaan we wel ergens anders kijken
Vind ik leuk
mazu +3925
maandag 19 februari 2018 om 19:52
hahaha gaat niet gebeuren. En anders ook direct de Jong elftallen verbannen uit het betaald voetbal, over competitie vervalsing gesproken. Tjezus wat een jankmuilen hier
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 19:46
Wat zijn we weer aardig voor elkaar.. Guys hou eens op met sarren naar elkaar en dicussieer met goede argumenten over voetbal..jezus man..
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 19:46]
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 20:02
Ja constant mierenneuken, provoceren en like-geil. Gewoon lekker over voetbal praten man als die zooi is bijzaak
Vind ik leuk
Stranger +6646
maandag 19 februari 2018 om 19:49
Blessureprovocatief?
Sinds wanneer worden blessures uitgedaagd?
Maar ik denk dat er hier genoeg slimmeriken zijn die mij dat uit kunnen leggen;-)
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:25
Kunnen wel natuurlijk, maar waarom eigenlijk?

Prachtig woord...;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 23:25]
Vind ik leuk
FSCeara +9424
maandag 19 februari 2018 om 19:52
Dan zou Ten Hag moeten eisen dat de TV gelden eerlijk verdeelt worden bij de KNVB. Verder bij de de directie en de grote clubs eisen dat ze meebetalen en het neerleggen van een goede grasmat. Dit is voor veel kleinere clubs niet te doen anders.ik ben ook tegenstander van kunstgras maar een trainer moet zich niet mengen in dit gebeuren.is aan van de Sar en consorten om zich daar hard voor te maken.
Vind ik leuk
mazu +3925
maandag 19 februari 2018 om 19:53
En de jeugdelftallen uit de eerste divisie verbannen, da's pas echt competitie vervalsing
Vind ik leuk
Jozef +44656
maandag 19 februari 2018 om 23:28
Jong PSV en jong Ajax trekken echter wel veel publiek als ze uit spelen. Meer als pak 'm beet TOP Oss of Telstar op bezoek komt...

Ik vind wel dat er regels moeten komen aan de mogelijkheid om ongebreideld te switchen tussen deze teams en de hoofdmacht.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 20:00
Nou de discussies zijn al weer losgebarsten. Ten Hag heeft gelijk maar het hoeft allemaal niet zo uitvergroot te worden.
Vind ik leuk
Patrickj3 +4156
maandag 19 februari 2018 om 20:05
Op het veld van Feyenoord gleden ze ook allemaal uit,ook geen veldverwarming daar?
Vind ik leuk
kees ee +926
maandag 19 februari 2018 om 22:21
. . da's waar ja , daar gleed ziyech zo vreemd naar de benen van een tegenstander, . . . dus dat zit allemaal in het ontbreken van veldverwarming ??
Vind ik leuk
Patrickj3 +4156
maandag 19 februari 2018 om 22:35
Precies jij snapt hem hehe
Vind ik leuk
Peany +464
maandag 19 februari 2018 om 20:12
Jank jank jank! Liep je ook te zeiken over die toendra vlakte die bij Utrecht door moest gaan als veld!? Je moet je bek houden en je ploeg trainen!!! Verdere interessant doenerij aan jezelf houden of die zogenaamde supporters van je ermee vermaken.
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 21:51
Ten hag spreek eerst die onsportieve boys in je 11talletje aan op hun overtredingen.Keer op keer die walgelijke haas en anders wel veltman die doen en laten mag wat hij wil.
Maar dat wil hij niet onder ogen zien die schijnheilige biljartbal!.
Vind ik leuk
Marco S +6604
maandag 19 februari 2018 om 22:05
Wat een suffe lulhannes ben je nou toch.. ik ben Ajacied maar had je bek dan opengetrokken toen we tegen je oude clubje moesten spelen. Dat veld was toen drie keer zo slecht. Je hebt boter op je kale hoofd. Smeer het op je strot want je klinkt als een mislukte fisherman friend..
Doe toch normaal man. Wij zijn Ajax, wij zijn arrogant en geen boeren jankers...
Vind ik leuk
kees ee +926
maandag 19 februari 2018 om 22:17
oh, en noemen ze dit nou een rookgordijn voor het verdoezelen van de elleboogstoot van die "kenner" waar ten hag het over heeft ??
Vind ik leuk
pietprecies +11795
maandag 19 februari 2018 om 22:23
Zolang die patjepeeër van een Jan Smit bij de KNVB zit terwijl hij nog 2 vuisten+armen van Ten Cate(gewezen hoofdsponsor van Heracles en leverancier van die troep) diep van achteren erin heeft zitten, gaat dat kunstgras nergens heen...

Die vent riep eerder nog dat kunstgras zo fantastisch is en dat die blessureverhalen niet te bewijzen zijn etc. om vervolgens eenmaal in dienst van de KNVB te doen alsof hij er nog objectief naar kan kijken...
Vind ik leuk
stratumseind +195430
maandag 19 februari 2018 om 22:27
Ahhh kijk Paulus springt in de bres.... Volgende week heeft iedere club normaal gras
Vind ik leuk
pietprecies +11795
maandag 19 februari 2018 om 22:41
Ahhh kijk, Stratum heeft weer niks te doen en gaat bij gebrek aan een leven weer trollen
Vind ik leuk
Sluisje +1004
maandag 19 februari 2018 om 23:33
En popie Jopie uit het zuiden moet er weer commentaar op geven.....
Vind ik leuk
maandag 19 februari 2018 om 22:43
Zo lang ajax de jupiler league niet eens serieus neemt door jong ajax mee te nemen op trainingskamp terwijl ze moeten voetballen in Sittard, hoeven wij en de knvb ook niet naar ajax te luisteren....
Zijn daar geen protocollen voor? Pfff...
Vind ik leuk
PB +104
maandag 19 februari 2018 om 23:30
Inderdaad een belachelijk veld.
Vind ik leuk
Sluisje +1004
maandag 19 februari 2018 om 23:32
Ik was zondag aanwezig in het stadion en de eerste helft gleed Boer alle kanten op, veld was echt spekglad en daar hadden twee ploegen last van. Feit is dat de kans op blessures op deze manier erg groot wordt en dat mag best gezegd worden.
Vind ik leuk
SvL +412
maandag 19 februari 2018 om 23:55
Ow als ze toch bezig zijn met die grasmat, zal dat misschien de reden zijn dat Huntelaar sloeg, hij gleed uit en zijn hand vloog daardoor naar achter ;p
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 03:39
BAM! Makkelijk zat! Kun he geen gewoon gras dokken, nou dikke pech! Dit is toch verdomme van de pot gerukt!
Vind ik leuk
Guzzi +701
dinsdag 20 februari 2018 om 06:30
Weg met die plastic velden,nergens in de wereld word gevoetbald op dit soort velden alleen hier.Als de clubs geen fatsoenlijk grasveld kunnen onderhouden moeten ze maar terug gezet worden naar de amateurs.
Vind ik leuk
Smithsonian +43366
dinsdag 20 februari 2018 om 07:28
Het is goed hoor zeikerdje.
Vind ik leuk
volharding +1287
dinsdag 20 februari 2018 om 17:50
Die elleboog van huntelaar, zorgt voor meer gevaar op de nederlandse velden als dat kunstgras! Dus loop aub niet zo te janken man...
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 15:10
Heb hem er in zijn periode bij Utrecht nooit over horen zeiken. En nu bij die mietjes uit 020 wel?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws