Ten Hag: Een heel nare periode voor hem. Hopelijk kan hij die snel afsluiten

    Ten Hag: "Een heel nare periode voor hem. Hopelijk kan hij die snel afsluiten"

    maandag 19 februari 2018 om 21:02

    Goed nieuws voor Ajax en Kasper Dolberg. De Deense spits is herstellende van een voetblessure en is op de weg terug. Hij traint nog binnen, maar is wel verlost van zijn gips.

    "Nu kan hij echt zijn revalidatietraject in gang zetten", zegt trainer Erik ten Hag tegen Ajax TV. "Dat deed hij al met gips, maar nu kan hij het geheel van de voet versterken en aan zijn conditie gaan werken. Het zijn vreselijk frusterende weken als speler als je iedereen ziet voetballen, terwijl je niet mee kunt doen."

    Door de blessure van Dolberg krijgt Klaas-Jan Huntelaar de kans in de spitspositie. The Hunter pikt regelmatig zijn doelpuntje mee. "Het is een heel nare periode voor hem. Hopelijk kan hij die snel afsluiten en het veld op. Hopelijk kan hij de bal aanraken, zodat hij zo snel mogelijk weer aan kan sluiten bij de groep."

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 21:03
    Die gaat Ajax kampioen maken!!
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7165
    maandag 19 februari 2018 om 21:06
    15 april maakt Dolberg de winnende goal in Eindhoven voor Ajax, in de blessure tijd de 1-2!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:09
    Het word 1 3 dus hij scoort er 2 in dat lelijke stadion
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7165
    maandag 19 februari 2018 om 21:10
    Nee jonguh het gaat 1-2 worden, geloof het maar zet die dag je geld op 1-2 en je wint euro's!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:14
    Haha met 1 - 2 pak je niet heel veel euro's ouwe. Maar ik zou er voor tekenen
    Vind ik leuk
    410hhw +1604
    maandag 19 februari 2018 om 21:27
    tonnetje inzet.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    maandag 19 februari 2018 om 22:10
    Denk eerder aan 1 - 4 met die verdedigers van Pisvee
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    maandag 19 februari 2018 om 21:11
    En dat durf je zo te zeggen als je elke keer in die betonnen UFO moet zitten??
    Vreemd...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    We moeten niks.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    maandag 19 februari 2018 om 23:47
    we mogen, en zijn bevoorrecht
    Vind ik leuk
    masterpsv +13107
    maandag 19 februari 2018 om 21:11
    Hhahaahha over lelijke stadions gesproken betonbak arena bedoel je;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:17
    Haha jullie zouden hem graag willen heb. Dat ouderwetse Philips stadionetje stelt toch geen zak voor
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:22
    Ben voor geen van de 2 clubs maar kom wel in de 2 stadions. Bij PSV is er toch meer sfeer dan bij Ajax. Ook een beter en mooier stadion.
    Vind ik leuk
    Jozef +32636
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:15
    Dat vind ik nou niet. Het is wel zo dat het publiek bepaalt hoe die beleving is. Meermalen meegemaakt dat onze Arena op zijn grondvesten trilt door een intens meelevend publiek. Het kan gewoon.

    De Kuip staat bekend als het meest sfeervolle stadion van Nederland met het beste publiek. Dit jaar seizoen mist het echter elke sfeer doordat de prestaties beroerd zijn.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16811
    maandag 19 februari 2018 om 21:22
    Tja ze hebben ook geen geld om het op te knappen. Al het geld zit in een speler die pas volgend seizoen in actie komt. :-D
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:27
    Wat valt er aan op te knappen dan? :p
    En Lozano met losse handjes niet te vergeten
    Vind ik leuk
    stollie38 +16811
    maandag 19 februari 2018 om 21:28
    Misschien hier en daar fietsen. Dan kunnen de supporters zelf het licht aan trappen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:36
    Ja dat is zeker een mogelijkheid :p kunnen ze ook gelijk afvallen
    Vind ik leuk
    masterpsv +13107
    maandag 19 februari 2018 om 21:30
    Nee we willen niet naar dat betonbak, Philips-stadion is mooi in het centrum gevestigd net als meeste meeste Engelse clubs en dat betonbak is ergens op een industrieterrein gedumpt
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4743
    maandag 19 februari 2018 om 23:02
    Eens
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:15
    dat betonbak. meeste meeste. oké sunshine.
    Vind ik leuk
    Jozef +32636
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:12
    Maar dat stadion van Guus Meeuwis is toch ook gewoon een betonbak, maar dan wat gekrompen?
    Vind ik leuk
    Gerro +5367
    maandag 19 februari 2018 om 23:07
    Plus 1-3 en plus 1-4 en plus 1-5 want denk dat ze psvee dan helemaal van de mat gaan vegen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:11
    Zou mooi zijn :D Huntelaar mist de laatste tijd ook behoorlijk wat kansen
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    maandag 19 februari 2018 om 21:03
    Gelukkig voor ajax als hij in vorm raakt word ajax zeker kampioen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13107
    maandag 19 februari 2018 om 21:15
    Lol,

    Want dan schiet hij er meteen 10 in en ze zijn kampioen?
    Vind ik leuk
    BassieN +11046
    maandag 19 februari 2018 om 21:10
    Wie was dat ook alweer? :P
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    maandag 19 februari 2018 om 21:12
    Da's die jongen van 50 miljoen..
    Denk dat dat gips dan 49 miljoen waard is...
    Vind ik leuk
    stollie38 +16811
    maandag 19 februari 2018 om 21:49
    Net zoals Romero die nog geen knikker geraakt heeft.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    maandag 19 februari 2018 om 22:28
    Zit romero in het gips??
    Shit joh, heb ik dat gemist..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:14
    Die ene jongen die twee keer scoorde in de klassieker in 010 dit seizoen en de klassieker besliste. En oja, het seizoen daarvoor scoorde hij ook. Moet inmiddels wel een bekend gezicht zijn daar of niet?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:15
    Die jongen de er 2 in de kuip maakte en ze met staart tussen de benen het stadion liet verlaten
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2430
    maandag 19 februari 2018 om 21:57
    Hij die de Kuip het zwijgen op legt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:12
    als hij nog terug komt en in vorm raakt wordt ajax nog kampioen, hopelijk staan we over 2 weken al 1 punt voor
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8200
    maandag 19 februari 2018 om 21:19
    Zsm Huntelaar eruit. Dat is de ideale pinch hitter, maar dan moet die wel eerst op de bank zitten.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 21:35
    En eerst een schorsing uit laten zitten wat een gek zeg.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:41
    Voor dat duwtje?

    Dat ze die kleine Mexicaanse huilebal maar een deel wedstrijden geven, met zijn slaan
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 21:46
    De kleine Mexicaan is vele maal beter dan Stuntelaar met zijn box handschoenen aan gesponsord door de knvb.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:56
    Het zit je diep hè...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 22:00
    Is de waarheid doet altijd pijn hè.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    maandag 19 februari 2018 om 22:23
    Niets is zo pijnlijk als dat gevoel van jouw ouders als ze jou zien, de teleurstelling...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 22:54
    Je Bent een echte Ajacied geen woorden alleen schelden ,teken van zwakte maar daar staan jullie om bekend wereldwijd ,maar goed je hebt je woordje gedaan ga maar lekker slapen welterusten schatje.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    maandag 19 februari 2018 om 23:04
    Aah doen mijn woorden je pijn? Teer zieltje. Even bij mama en papa uithuilen.

    En dan heb ik nog niet eens gescholden...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 23:09
    Nee maar je reageerde wel dus jij voelt je aan gesproken beste Simon maar ga eerst maar plassen en terug naar je bedje het is al veeeel te laat voor je welterusten schatje.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    Hahaha ja dat gebeurd meestal als je reageert op een reactie van iemand. Denk je dat dat kinderachtige gedrag van je wat met mij doet pikkie?;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:24
    Mooi voor hem dat hij weer kan spelen. Hoop alleen dat hij beter in vorm komt dan in het begin van de competitie.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 19 februari 2018 om 21:34
    Mee verkopen want hij kan niks.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11570
    maandag 19 februari 2018 om 21:37
    Ten Hag dag vandaag ?
    Vind ik leuk
    Gerro +5367
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    Ten Hag kan niet wachten tot hij fit is. KJH mist teveel kansen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:30
    Ik zie dat mijn medesupporters alweer de grote mond open hebben. Niet doen. Beter rustig afwachten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag: "Een heel nare periode voor hem. Hopelijk kan hij die snel afsluiten"