Ten Hag: Een heel nare periode voor hem. Hopelijk kan hij die snel afsluiten

    Ten Hag: "Een heel nare periode voor hem. Hopelijk kan hij die snel afsluiten"

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 21:02ma 19-02-2018 om 21:02

    Goed nieuws voor Ajax en Kasper Dolberg. De Deense spits is herstellende van een voetblessure en is op de weg terug. Hij traint nog binnen, maar is wel verlost van zijn gips.

    "Nu kan hij echt zijn revalidatietraject in gang zetten", zegt trainer Erik ten Hag tegen Ajax TV. "Dat deed hij al met gips, maar nu kan hij het geheel van de voet versterken en aan zijn conditie gaan werken. Het zijn vreselijk frusterende weken als speler als je iedereen ziet voetballen, terwijl je niet mee kunt doen."

    Door de blessure van Dolberg krijgt Klaas-Jan Huntelaar de kans in de spitspositie. The Hunter pikt regelmatig zijn doelpuntje mee. "Het is een heel nare periode voor hem. Hopelijk kan hij die snel afsluiten en het veld op. Hopelijk kan hij de bal aanraken, zodat hij zo snel mogelijk weer aan kan sluiten bij de groep."

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 21:03
    Die gaat Ajax kampioen maken!!
    Vind ik leuk
    Florian87 +11443
    maandag 19 februari 2018 om 21:06
    15 april maakt Dolberg de winnende goal in Eindhoven voor Ajax, in de blessure tijd de 1-2!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:09
    Het word 1 3 dus hij scoort er 2 in dat lelijke stadion
    Vind ik leuk
    Florian87 +11443
    maandag 19 februari 2018 om 21:10
    Nee jonguh het gaat 1-2 worden, geloof het maar zet die dag je geld op 1-2 en je wint euro's!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:14
    Haha met 1 - 2 pak je niet heel veel euro's ouwe. Maar ik zou er voor tekenen
    Vind ik leuk
    410hhw +1798
    maandag 19 februari 2018 om 21:27
    tonnetje inzet.
    Vind ik leuk
    Gerro +7228
    maandag 19 februari 2018 om 23:07
    Plus 1-3 en plus 1-4 en plus 1-5 want denk dat ze psvee dan helemaal van de mat gaan vegen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:11
    Zou mooi zijn :D Huntelaar mist de laatste tijd ook behoorlijk wat kansen
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    maandag 19 februari 2018 om 21:03
    Gelukkig voor ajax als hij in vorm raakt word ajax zeker kampioen.
    Vind ik leuk
    BassieN +11068
    maandag 19 februari 2018 om 21:10
    Wie was dat ook alweer? :P
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:14
    Die ene jongen die twee keer scoorde in de klassieker in 010 dit seizoen en de klassieker besliste. En oja, het seizoen daarvoor scoorde hij ook. Moet inmiddels wel een bekend gezicht zijn daar of niet?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:15
    Die jongen de er 2 in de kuip maakte en ze met staart tussen de benen het stadion liet verlaten
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    maandag 19 februari 2018 om 21:57
    Hij die de Kuip het zwijgen op legt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:12
    als hij nog terug komt en in vorm raakt wordt ajax nog kampioen, hopelijk staan we over 2 weken al 1 punt voor
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 19 februari 2018 om 21:19
    Zsm Huntelaar eruit. Dat is de ideale pinch hitter, maar dan moet die wel eerst op de bank zitten.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 21:35
    En eerst een schorsing uit laten zitten wat een gek zeg.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:41
    Voor dat duwtje?

    Dat ze die kleine Mexicaanse huilebal maar een deel wedstrijden geven, met zijn slaan
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 21:46
    De kleine Mexicaan is vele maal beter dan Stuntelaar met zijn box handschoenen aan gesponsord door de knvb.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:56
    Het zit je diep hè...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 22:00
    Is de waarheid doet altijd pijn hè.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3597
    maandag 19 februari 2018 om 22:23
    Niets is zo pijnlijk als dat gevoel van jouw ouders als ze jou zien, de teleurstelling...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 22:54
    Je Bent een echte Ajacied geen woorden alleen schelden ,teken van zwakte maar daar staan jullie om bekend wereldwijd ,maar goed je hebt je woordje gedaan ga maar lekker slapen welterusten schatje.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3597
    maandag 19 februari 2018 om 23:04
    Aah doen mijn woorden je pijn? Teer zieltje. Even bij mama en papa uithuilen.

    En dan heb ik nog niet eens gescholden...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 23:09
    Nee maar je reageerde wel dus jij voelt je aan gesproken beste Simon maar ga eerst maar plassen en terug naar je bedje het is al veeeel te laat voor je welterusten schatje.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3597
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    Hahaha ja dat gebeurd meestal als je reageert op een reactie van iemand. Denk je dat dat kinderachtige gedrag van je wat met mij doet pikkie?;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:24
    Mooi voor hem dat hij weer kan spelen. Hoop alleen dat hij beter in vorm komt dan in het begin van de competitie.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 februari 2018 om 21:34
    Mee verkopen want hij kan niks.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    maandag 19 februari 2018 om 21:37
    Ten Hag dag vandaag ?
    Vind ik leuk
    Gerro +7228
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    Ten Hag kan niet wachten tot hij fit is. KJH mist teveel kansen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 06:30
    Ik zie dat mijn medesupporters alweer de grote mond open hebben. Niet doen. Beter rustig afwachten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws