PSV-talent maakt supergoal: 'Komen misschien kansen in eerste elftal'

    PSV-talent maakt supergoal: 'Komen misschien kansen in eerste elftal'

    dinsdag 20 februari 2018 om 07:21

    Sam Lammers aast op een kans in het eerste elftal van PSV. De jonge spits maakte maandagavond een fantastische treffer in de Jupiler League en weet dat hij élke wedstrijd scherp moet zijn om aanspraak te maken op speelminuten in de Eredivisie. 

    Lammers (20) viel deze jaargang drie keer in bij PSV. Namens Jong PSV, de nummer vijf van de Jupiler League, tekende hij voor acht goals. "Jullie zijn misschien met die aantallen bezig. Mooi hoor, maar ik moet gewoon scherp blijven", zei de jongeling na de zege op FC Den Bosch (2-0) tegen het Eindhovens Dagblad

    "Er kunnen schorsingen en blessures komen en daardoor zijn er misschien kansen in het eerste elftal. Ik was blij met de goal en heb voor mijn schot niet gekeken hoe de keeper stond. Het was proberen om de bal precies goed in de hoek te krijgen en dat lukte."

    "In de eerste helft had ik er kort na het begin ook nog eentje kunnen maken, maar gelukkig was dit genoeg om vanavond te winnen."

    Poll

    Verdient Lammers een kans in PSV 1?

    (2349 stemmen)

    Plaats een reactie

    Noudyo. +14787
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:24
    Zolang Cocu er zit kun je gewoon lekker banken Sam. Hoe goed je ook presteert
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:32
    De Jong doet het inmiddels weer vrij goed. Denk je dat Lammers al net zo belangrijk voor de ploeg kan zijn als De Jong nu is?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:35
    Een technisch goede spits lijkt me wel handig wanneer je tegen een ADO of Excelsior speelt.
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:42
    Ok, dus nog niet alle wedstrijden. Dan verdient hij natuurlijk ook nog geen basisplaats. Speelminuten zou wel goed zijn, maar door de kleine verschillen waarmee PSV wedstrijden wint zijn er maar weinig goede momenten voor zo’n wissel.
    Vind ik leuk
    alffie +1524
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:35
    De jong is met zijn ervaring nu wel belangrijk voor psv.

    Misschien dat hij volgend seizoen als de jong weg is kans krijgt achter romero
    Vind ik leuk
    Den Daats +2965
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:33
    Volgens mij speelt PSV standaard 4-3-3, er kan dus maar 1 spits worden opgesteld. Voor wie zou meneer dan noeten spelen? Luuk is de laaste weken beslissend en zal ook verkocht moeten kunnen worden...

    Jeugd krijgt voldoende kans bij PSV al het overige is non-sense!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18402
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:18
    Behalve dan dat de jeugd nauwelijks kansen krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:07
    Dit is de beste cocu analise van een Psv'er op VP :p
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12262
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:38
    Sam hoopt al 2 jaar op een kansje, kent ie Jorrit Hendrikx überhaupt wel? Moest ie misschien eens mee gaan praten hoe dat zit met kansen krijgen bij Psv.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21027
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:26
    Lijkt me niet slechter dan luuk..
    Vind ik leuk
    Ale +3491
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:04
    Alles beter dan luuk!
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:26
    Misschien als je 24 bent Sam even geduld jongen je bent nog te jong.
    Vind ik leuk
    Objectief +2813
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:29
    Lekkert snel geschoten uit die korte kapbeweging.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:33
    De goals die hij maakt zijn mooie goals en echt spitsen goals. Kan iemand van PSV mij vertellen of dit in de toekomst de spits van NL kan worden ?

    Volg hem te weinig om daar namelijk zelf een oordeel over te geven .
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:40
    Lijkt mij een spits die later het niveau Luuk de Jong (2014/15) wordt. Beslissend voor een Eredivisie-ploeg, maar net te zwak voor de echte toplanden.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:47
    Goeie spits , deze gozer komt er wel maar niet bij dat clubje uit Eindhoven
    Vind ik leuk
    myrthewit +1530
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:53
    Zal niet gebeuren. Ze hebben Romero gekocht....
    Vind ik leuk
    Dunne vis +44
    dinsdag 20 februari 2018 om 07:56
    Nu al twee klasse beter dan dolberg
    Vind ik leuk
    pim4ever +555
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:02
    Het joch zal toch wel beter weten? Phillip durft dat niet aan.
    Dat weten ze in Eindhoven, maar ook ver daar buiten..
    Vind ik leuk
    SvL +123
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:16
    Luuk vertrekt toch voor 95% na dit seizoen, en zie lammers en romero wel strijden om de spitspositie. Goed voorbeeld van een voetballer die geduldig wacht op zijn kans. Dat is wat anders dan sommige talenten die gelijk weg zijn.
    Vind ik leuk
    Ale +3491
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:08
    Luuk wil niemand hebben!
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:24
    Luuk wordt dit seizoen topscorer in Nederland, krijgt een mooie transfer en PSV zal als landskampioen op zoeken moeten naar een nieuwe trainer aangezien Cocu dan opzoek gaat naar een nieuwe uitdaging. Hopelijk een type met lef en een nieuw systeem waarbij af en toe ook is met 2 spitsen gespeeld kan worden. Romero met lammers samen. Buitenspelers Bergwijn en Lozano zullen voor veel centen weggekocht gaan worden en spelers als Malen, Gudmundsson, Pereiro, junior en Ramselaar hoeven niet perse als links of rechtsbuiten opgesteld te worden. Komen zat plaatsjes vrij bij PSV die zij in kunnen vullen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:22
    Komt goed alles op zijn tijd.
    Je bent er bijna.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV-talent maakt supergoal: 'Komen misschien kansen in eerste elftal'