Brad Jones steunt Eredivisie-doelman: 'Wordt ondergewaardeerd wat betreft Oranje'

Brad Jones steunt Eredivisie-doelman: 'Wordt ondergewaardeerd wat betreft Oranje'

Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 19:12di 20-02-2018 om 19:12

Brad Jones heeft een lans gebroken voor Jeroen Zoet. De Australische doelman van Feyenoord staat zondag in De Kuip tegenover zijn vakgenoot van PSV.

"Eén van de sterkste keepers in de competitie. In de periode dat ik hem van dichtbij heb kunnen zien is hij zeer constant", zegt Jones tegen FOX Sports. "Ik denk dat hij misschien een beetje ondergewaardeerd wordt wat het Nederlands elftal betreft en hoe mensen naar hem kijken. Hij zou altijd moeten meedoen voor de positie van eerste keeper."

"En ja, hij doet het de laatste jaren natuurlijk goed en vooral dit seizoen", vervolgt de 35-jarige Jones, die zelf deze winter Kenneth Vermeer naar de uitgang dreef bij Feyenoord. "Hij ziet er stabiel uit en dat is wat je wilt als doelman."

Zoet was vorig seizoen nog de schlemiel in het uitduel met Feyenoord door een bal over zijn eigen doellijn te trekken.

Poll

Cillessen of Zoet eerste keeper van Oranje?

(4151 stemmen)

Plaats een reactie

Patrickj3 +4156
dinsdag 20 februari 2018 om 19:16
Zoet is prima,als 3e keeper van oranje.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:18
Ja als 3e keeper idd. Wie is de 2e als ik vragen mag? Piet veldhuizen? :p
Vind ik leuk
Patrickj3 +4156
dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
Boer van pec Zwolle lijkt mij de beste optie
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 20:19
Frans de Munck alias de zwarte panter. Flow
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:16
Hij doet ook mee voor de positie van 1e keeper! Alleen verliest hij die strijd van Cillissen logischerwijs
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:18
Dat is al erg genoeg dat hij er om mag strijden :p
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:22
Als 3e keeper kan het nog wel maatje :)
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 20:21
Pak nog een Whiskey , Jack Daniels
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 20:31
Alleen in het weekend man maar thks
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21060
dinsdag 20 februari 2018 om 19:16
Zoet is misschien wel de beste keeper in de eredivisie. Maarja dat is tegenwoordig niet zo moeilijk meer;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 19:21]
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:19
Onana!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21060
dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
Vandaar de misschien;)
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:29
Oneenee
Vind ik leuk
Mari +12491
dinsdag 20 februari 2018 om 19:19
Gelukkig kan Jones beter keepen dan hij praat.

Ligt het aan Zoet dat PSV de koploper is?
Vind ik leuk
OverdOse +1398
dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
Ligt niet aan zoet, wel de 10 veldspelers die met hun kont in het doel staan
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
dinsdag 20 februari 2018 om 19:23
Toch knap 62 goals maken uit je eigen zestien.
Vind ik leuk
OverdOse +1398
dinsdag 20 februari 2018 om 19:26
Jullie hebben de perfecte afstandsschutter :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
dinsdag 20 februari 2018 om 19:27
Hadden. Loca is weg :I
Vind ik leuk
OverdOse +1398
dinsdag 20 februari 2018 om 19:30
Luuk kan het ook. Dit weekend nog! Hij scoorde met zijn pootje, wat mij nog steeds vreemd is dat hij kan schieten.. :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
dinsdag 20 februari 2018 om 19:39
Kreeg m cadeau...
Vind ik leuk
dhrwobo +43964
dinsdag 20 februari 2018 om 19:52
Zoet heeft psv veel stabiliteit en punten bezorgd dit seizoen. Zonder hem hadden we echt niet de voorsprong op Ajax te pakken.
Vind ik leuk
Mari +12491
dinsdag 20 februari 2018 om 19:56
Dat zegt iets over de rest van het team, over Zoet of over allebei.
Voor elk wat wils
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
dinsdag 20 februari 2018 om 20:19
De slordigheid achterin maar vooral de zwakte op het middenveld
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
Tegenwoordig is het hier op VP onder elke topic de Amsterdamse Papegaaien Show.
Vind ik leuk
OverdOse +1398
dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
Aan je reactie te zien volg je de Amsterdamse papegaaien
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:29
Sowieso, dat zal toch iemand moeten doen hier anders loopt het nog verder uit de hand.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 19:30]
Vind ik leuk
OverdOse +1398
dinsdag 20 februari 2018 om 19:31
Strooi wat pinda's en we gaan los! :D
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 19:35
Geen probleem, wordt geregeld het is niet voor niets jullie feestje ;)
Vind ik leuk
AlwaysMe +2971
dinsdag 20 februari 2018 om 19:53
Niet moeilijk als ze voornamelijk papegaaien in PSV topics. Ik volg VP nu al eventjes en de Ajacieden hier zijn echt de kinderachtigste supporters. Van die mannetjes die met gym altijd als één van de laatste werden gekozen, maar omdat ze voor Ajax zijn wanen ze zich echte top.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 19:53]
Vind ik leuk
OverdOse +1398
dinsdag 20 februari 2018 om 19:56
Ben ik ook zo'n zielige Ajacied ? :p .. Maar idd tussen een heleboel Psv'ers en Ajacieden heerst een gevaarlijke internet battle met zielige posts.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2971
dinsdag 20 februari 2018 om 20:02
Kan ik niet zeggen, volgens mij lees ik nu voor het eerst iets van je.
Vind ik leuk
OverdOse +1398
dinsdag 20 februari 2018 om 20:06
Heb na 3 jaar alleen maar lezen van al die post toch maar weer ingelogt haha
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
woensdag 21 februari 2018 om 09:12
Haha je scheert wel iedereen over 1 kam hè
Vind ik leuk
Edward +232
dinsdag 20 februari 2018 om 19:23
Mwhahahahahaha dat dit überhaupt besproken word hilarisch
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
Uiteraard. Zolang Cillessen geen basisplek heeft bij zijn club is het gewoon Zoet, die overigens al jaren ijzersterk keept (tenminste bij PSV, oranje kan ik niet weten)
Vind ik leuk
Edward +232
dinsdag 20 februari 2018 om 19:29
Ik neem jou niet serieus sorry gap
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
dinsdag 20 februari 2018 om 19:39
Gelukkig maar
Vind ik leuk
derksen +9147
dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
Hey Jones bemoei jij je eigen lekker met je zelf!
Je heb ons al 12 punten gekost je speelt als een drol sinds maart 2017!
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
dinsdag 20 februari 2018 om 19:28
Dus omdat iemand niet goed genoeg is mag hij zijn mening niet meer verkondigen?
Vind ik leuk
derksen +9147
dinsdag 20 februari 2018 om 19:47
Over collega keeper die net zo zenuwpees als hij zelf is vind ik dat beetje appart
Vind ik leuk
Ou Sou Baa +396
dinsdag 20 februari 2018 om 19:33
Cillessen is ook een matig keeper.
Vind ik leuk
R94 +2045
dinsdag 20 februari 2018 om 19:38
Zoet heeft dit seizoen veel punten gepakt voor ons, genoeg cruciale reddingen gemaakt wanneer de verdediging weer eens steken liet vallen. Daarnaast moet ik ook toegeven dat hij af en toe toch weer een lelijke blunder kan maken, dat moet er eens een keer uit.
Vind ik leuk
lfc +9
dinsdag 20 februari 2018 om 20:07
Vorm is veruit de beste NL doelman
Vind ik leuk
14forever +9066
dinsdag 20 februari 2018 om 20:20
Gewoon een bedankje voor die bal van vorig seizoen.
Vind ik leuk
El Cazador +8938
dinsdag 20 februari 2018 om 21:10
Brad Jones heb je wat tegoed van die Jeroen Zoet, want je loopt enorm te slijmen!!!
Laat hem lekker de bal nogmaals over zijn eigen doellijn heen stampen, heb ik totaal geen moeite mee!!!
Zoet is een aardige collega, maar geen international. Zie betere keepers rondlopen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 21:31
Ja en jij zwaar over gewaardeerd..
Vind ik leuk
Toke +1517
dinsdag 20 februari 2018 om 22:52
Zolang Cillissen weinig tot geen wedstrijden speelt bij Barcelona zou hij niet eens in aanmerking moeten kunnen komen voor een plek onder de lat bij het Nederlands Elftal.
Vind ik leuk
woensdag 21 februari 2018 om 07:01
Ik als psv supporter, denk dat het niet heel erg uit maakt. Wie je onder die lat zet. Cillessen heeft zich meer dan genoeg bewezen in Amsterdam. Zijn keuze om naar Barcelona te gaan, had ik mijn bedenkingen bij. Dit aangezien zijn wedstrijd vorm achter uit zou gaan, aangezien hij 2e keeper zal worden. Wat nadelig is voor het Nederlands elftal, zoet presteerde afgelopen 3 jaar goed. En zit momenteel op het zelfde niveau als dat cillessen zat toen hij het vliegtuig naar Spanje nam. Als ik dan puur naar wedstrijd vorm kijk, dan zal ik de voorhand geven aan zoet om te keepen. Maar als cillessen onder de lat staat weet ik dat hij met de zelfde kwaliteit het doel schoon probeerd te houden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws