Brad Jones steunt Eredivisie-doelman: 'Wordt ondergewaardeerd wat betreft Oranje'

    Brad Jones steunt Eredivisie-doelman: 'Wordt ondergewaardeerd wat betreft Oranje'

    dinsdag 20 februari 2018 om 19:12

    Brad Jones heeft een lans gebroken voor Jeroen Zoet. De Australische doelman van Feyenoord staat zondag in De Kuip tegenover zijn vakgenoot van PSV.

    "Eén van de sterkste keepers in de competitie. In de periode dat ik hem van dichtbij heb kunnen zien is hij zeer constant", zegt Jones tegen FOX Sports. "Ik denk dat hij misschien een beetje ondergewaardeerd wordt wat het Nederlands elftal betreft en hoe mensen naar hem kijken. Hij zou altijd moeten meedoen voor de positie van eerste keeper."

    "En ja, hij doet het de laatste jaren natuurlijk goed en vooral dit seizoen", vervolgt de 35-jarige Jones, die zelf deze winter Kenneth Vermeer naar de uitgang dreef bij Feyenoord. "Hij ziet er stabiel uit en dat is wat je wilt als doelman."

    Zoet was vorig seizoen nog de schlemiel in het uitduel met Feyenoord door een bal over zijn eigen doellijn te trekken.

    Poll

    Cillessen of Zoet eerste keeper van Oranje?

    (4150 stemmen)

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3086
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:16
    Zoet is prima,als 3e keeper van oranje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:18
    Ja als 3e keeper idd. Wie is de 2e als ik vragen mag? Piet veldhuizen? :p
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3086
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
    Boer van pec Zwolle lijkt mij de beste optie
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:34
    Dat is waar ik stopte met het serieus nemen van je posts...
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3086
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:35
    Boer heeft voor Zwolle meer punten gepakt,dan zoet voor PSV reddingspercentage boer 75,4% van zoet 74,4%
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1889
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:50
    hoeveel jaar doet Boer dat al?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3086
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:58
    Al langer dan zoet,toen zat zoet nog in de f jes
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1889
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:00
    toen hij reserve speler was bij Ajax? wat zijn de reddingspercentages van Boer in zijn carriere?

    vergeet niet, Jones had ook één goed jaar.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9310
    woensdag 21 februari 2018 om 00:46
    Jeroen Zoet is 11 jaar jonger en zit op 250+ wedstrijden in het profvoetbal.
    Diederik Boer op 320.

    Denk dat je argument wel losloopt...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9310
    woensdag 21 februari 2018 om 00:49
    Ook heeft zoet in 24 wedstrijden 10x de 0 gehouden en Boer 6x

    Vind ik toch knap aangezien PSV volgens veel Ajacieden alleen maar verdedigd en elke keer goed weg komt.

    Jeroen is een van de redenen waardoor we steeds goed weg komen.

    Wat mij betreft blijft hij nog 5 jaar bij PSV keepen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23850
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:51
    Oke, en Cillessen? Ownee, die heeft helemaal nog geen punten gepakt voor z’n ploeg in de competitie.. dus waarom eerste? Iets met appels en peren jij
    Vind ik leuk
    yuuup +9322
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:03
    Hoe meer schoten je krijgt te verwerken hoe meer punten je kunt pakken.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:06
    Oftewel geen significant verschil, iig geen dat verschil in punten oplevert. Als je niet ziet dat Zoet over meer kwaliteiten dan Boer beschikt moet je toch eens je eigen objectiviteit in twijfel trekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:10
    Wat hebben we nou aan een goalie die maximaal nog 2 jaar meekan op eredivisie niveau?
    Vind ik leuk
    3Bier +7740
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:36
    Neem die gozer niet serieus joh. Loopt hiernaar een beetje te stoken
    Vind ik leuk
    Degraaf +16563
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
    Vermeer, en die vind ik dan ook weer beter dan Jones.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:26
    Ja dat is wel een goede keus denk. Zeker beter als Jones, maar cillessen is wel de beste optie. De onbetwiste nummer 1
    Vind ik leuk
    Degraaf +16563
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:29
    Dat laatste ben ik het volledig met je eens. De onbetwiste nr 1
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:30
    Geen twijfel over mogelijk
    Vind ik leuk
    Castromann +6346
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:53
    Cillessen en Zoet zijn gelijkwaardig overall.
    De 1 kan beter meevoetballen de ander is beter in 1tegen1 .
    Dus kan je ook opteren dat je met Cillessen keept tegen kleine landen....waar je meer hebt aan voetballende keeper. Tegen toplanden waar het meer 1tegen 1 Zal zijn kies je voor Zoet.
    Persoonlijk vind ik voor een keeper zeker dat hij wekelijks moet spelen ...
    Vind ik leuk
    chicken +10857
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:03
    De keren dat zoet onder de lat van oranje stond waren me tenen nog veel krommer dan met cillessen. Was net een bang konijn onder de lat, doe maar niet..
    Vind ik leuk
    Castromann +6346
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:09
    Ik zou ook als een bang konijn kijken als De ligt zo zag schutteren in die wedstrijden.
    Nu is de Ligt wel stukken beter overigens
    Vind ik leuk
    chicken +10857
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:15
    Wat dacht je van die verdedigers die halverwege eigen helft stonden..niemand om ze handje vast te houden. Dat werkt ook beangstigend.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12390
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:36
    Gewoon de keeper die in vorm is op doel zetten. Heel simpel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:19
    Frans de Munck alias de zwarte panter. Flow
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:16
    Hij doet ook mee voor de positie van 1e keeper! Alleen verliest hij die strijd van Cillissen logischerwijs
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:18
    Dat is al erg genoeg dat hij er om mag strijden :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:22
    Als 3e keeper kan het nog wel maatje :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:21
    Pak nog een Whiskey , Jack Daniels
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:31
    Alleen in het weekend man maar thks
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18446
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:16
    Zoet is misschien wel de beste keeper in de eredivisie. Maarja dat is tegenwoordig niet zo moeilijk meer;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:19
    Onana!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18446
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
    Vandaar de misschien;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:29
    Oneenee
    Vind ik leuk
    13 +11612
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:51
    Geef je per ongeluk een like haha, want ik zie niet genoeg wedstrijden om te kunnen beoordelen wie het het beste doet. Wel staat Zoet hoog bij Voetbal International in het lijstje beste spelers op basis van wekelijkse beoordelingen. Dat betekent dat hij vrij constant presteert. Onana zag ik niet in de top 20. Telegraaf houdt ook altijd zo’n lijst bij. Misschien weet jij daar meer van?
    Vind ik leuk
    chicken +10857
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:04
    Is ook niet moeilijk als je hele elftal om de 16 hangt...
    Vind ik leuk
    13 +11612
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:09
    Ja, dat zou je zo kunnen stellen. Aan de andere kant kun je ook zeggen dat als jouw ploeg zich voornamelijk in de andere 16 bevindt, je weinig te doen hebt haha.
    Vind ik leuk
    chicken +10857
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:11
    Is maar wat je liever ziet..
    Vind ik leuk
    Mari +7761
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:19
    Gelukkig kan Jones beter keepen dan hij praat.

    Ligt het aan Zoet dat PSV de koploper is?
    Vind ik leuk
    OverdOse +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
    Ligt niet aan zoet, wel de 10 veldspelers die met hun kont in het doel staan
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:23
    Toch knap 62 goals maken uit je eigen zestien.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:26
    Jullie hebben de perfecte afstandsschutter :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:27
    Hadden. Loca is weg :I
    Vind ik leuk
    OverdOse +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:30
    Luuk kan het ook. Dit weekend nog! Hij scoorde met zijn pootje, wat mij nog steeds vreemd is dat hij kan schieten.. :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:39
    Kreeg m cadeau...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:15
    Meer dan de helft cadeautjes
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:19
    Wij pakken ze tenminste nog uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:52
    Stront geluk
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23850
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:52
    Zoet heeft psv veel stabiliteit en punten bezorgd dit seizoen. Zonder hem hadden we echt niet de voorsprong op Ajax te pakken.
    Vind ik leuk
    Mari +7761
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:56
    Dat zegt iets over de rest van het team, over Zoet of over allebei.
    Voor elk wat wils
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:19
    De slordigheid achterin maar vooral de zwakte op het middenveld
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:21
    Tegenwoordig is het hier op VP onder elke topic de Amsterdamse Papegaaien Show.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
    Aan je reactie te zien volg je de Amsterdamse papegaaien
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:29
    Sowieso, dat zal toch iemand moeten doen hier anders loopt het nog verder uit de hand.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    OverdOse +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:31
    Strooi wat pinda's en we gaan los! :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:35
    Geen probleem, wordt geregeld het is niet voor niets jullie feestje ;)
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1889
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:53
    Niet moeilijk als ze voornamelijk papegaaien in PSV topics. Ik volg VP nu al eventjes en de Ajacieden hier zijn echt de kinderachtigste supporters. Van die mannetjes die met gym altijd als één van de laatste werden gekozen, maar omdat ze voor Ajax zijn wanen ze zich echte top.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    OverdOse +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:56
    Ben ik ook zo'n zielige Ajacied ? :p .. Maar idd tussen een heleboel Psv'ers en Ajacieden heerst een gevaarlijke internet battle met zielige posts.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1889
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:02
    Kan ik niet zeggen, volgens mij lees ik nu voor het eerst iets van je.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:06
    Heb na 3 jaar alleen maar lezen van al die post toch maar weer ingelogt haha
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2467
    woensdag 21 februari 2018 om 09:12
    Haha je scheert wel iedereen over 1 kam hè
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:16
    Nee jullie trekken volle zalen
    Vind ik leuk
    Edward +238
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:23
    Mwhahahahahaha dat dit überhaupt besproken word hilarisch
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
    Uiteraard. Zolang Cillessen geen basisplek heeft bij zijn club is het gewoon Zoet, die overigens al jaren ijzersterk keept (tenminste bij PSV, oranje kan ik niet weten)
    Vind ik leuk
    Edward +238
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:29
    Ik neem jou niet serieus sorry gap
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:39
    Gelukkig maar
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
    Hey Jones bemoei jij je eigen lekker met je zelf!
    Je heb ons al 12 punten gekost je speelt als een drol sinds maart 2017!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:28
    Dus omdat iemand niet goed genoeg is mag hij zijn mening niet meer verkondigen?
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:47
    Over collega keeper die net zo zenuwpees als hij zelf is vind ik dat beetje appart
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:33
    Cillessen is ook een matig keeper.
    Vind ik leuk
    R94 +1841
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:38
    Zoet heeft dit seizoen veel punten gepakt voor ons, genoeg cruciale reddingen gemaakt wanneer de verdediging weer eens steken liet vallen. Daarnaast moet ik ook toegeven dat hij af en toe toch weer een lelijke blunder kan maken, dat moet er eens een keer uit.
    Vind ik leuk
    lfc +9
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:07
    Vorm is veruit de beste NL doelman
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:11
    Zoet heeft totaal geen uitstraling
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:11
    Loopt als een natte spons over het veld of voor zijn hok. Straalt idd nul komma nul winnaars mentaliteit uit.
    Vind ik leuk
    14forever +8500
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:20
    Gewoon een bedankje voor die bal van vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:10
    Brad Jones heb je wat tegoed van die Jeroen Zoet, want je loopt enorm te slijmen!!!
    Laat hem lekker de bal nogmaals over zijn eigen doellijn heen stampen, heb ik totaal geen moeite mee!!!
    Zoet is een aardige collega, maar geen international. Zie betere keepers rondlopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:31
    Ja en jij zwaar over gewaardeerd..
    Vind ik leuk
    Toke +1488
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:52
    Zolang Cillissen weinig tot geen wedstrijden speelt bij Barcelona zou hij niet eens in aanmerking moeten kunnen komen voor een plek onder de lat bij het Nederlands Elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 07:01
    Ik als psv supporter, denk dat het niet heel erg uit maakt. Wie je onder die lat zet. Cillessen heeft zich meer dan genoeg bewezen in Amsterdam. Zijn keuze om naar Barcelona te gaan, had ik mijn bedenkingen bij. Dit aangezien zijn wedstrijd vorm achter uit zou gaan, aangezien hij 2e keeper zal worden. Wat nadelig is voor het Nederlands elftal, zoet presteerde afgelopen 3 jaar goed. En zit momenteel op het zelfde niveau als dat cillessen zat toen hij het vliegtuig naar Spanje nam. Als ik dan puur naar wedstrijd vorm kijk, dan zal ik de voorhand geven aan zoet om te keepen. Maar als cillessen onder de lat staat weet ik dat hij met de zelfde kwaliteit het doel schoon probeerd te houden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brad Jones steunt Eredivisie-doelman: 'Wordt ondergewaardeerd wat betreft Oranje'