Boymans betwist transfernieuws: 'Kijken welke clubs geïnteresseerd zijn'

    Boymans betwist transfernieuws: 'Kijken welke clubs geïnteresseerd zijn'

    Gepubliceerd: woensdag 21 februari 2018 om 14:36wo 21-02-2018 om 14:36

    Het nieuws dat Ruud Boymans weer aan de slag gaat bij FC Utrecht blijkt tóch niet helemaal te kloppen. Het staat nog niet vast dat de clubloze spits zijn rentree maakt in stadion Galgenwaard. 

    Boymans (28) zelf vertelt dat in gesprek met ELF Voetbal"Het is nog allemaal wat voorbarig, het belangrijkste is dat ik weer fit raak", aldus de voormalig speler van onder meer Al-Shabab, Willem II en AZ. 

    Tussen 2014 en 2016 speelde Boymans 24 duels voor FC Utrecht. Hij maakte liefst 19 goals en is dus populair onder de fans. "Als het aan mij ligt keer ik terug in de Eredivisie. Het liefst bij FC Utrecht. Dat zou heel mooi zijn."

    "Maar we wachten het nog even af. Ik ben ook afhankelijk van wat FC Utrecht wil. Ik wacht voorlopig af om te zien welke clubs geïnteresseerd zijn."

    Poll

    Zou Boymans een versterking zijn voor Utrecht?

    (1862 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +19049
    woensdag 21 februari 2018 om 14:42
    Sterke redelijke spits, zou het mooi vinden als ie weer bij Utrecht tekent.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27469
    woensdag 21 februari 2018 om 14:44
    Kom nou maar gewoon terug, Ruud!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 februari 2018 om 14:58
    Ik heb een belangrijke vraag.

    Welke Al Shabab speelt ie voor, zijn er namelijk een stuk of 10 van.
    Ik hoor het graag.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5499
    woensdag 21 februari 2018 om 15:20
    Al-Shabab Al Arabi Club was een voetbalclub uit Dubai in de Verenigde Arabische Emiraten. De club werd opgericht in 1958. In 2017 fuseerde de club met Al-Ahli FC en Dubai CSC tot Shabab Al-Ahli.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 21 februari 2018 om 16:18
    En wat betekent Al Shabab?
    Dat weet ik namelijk nou weer wel en verklaart ook waarom er zoveel zijn
    Vind ik leuk
    Aarebei +159
    woensdag 21 februari 2018 om 14:58
    ruuuuuuud
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34019
    woensdag 21 februari 2018 om 15:38
    Het is net alsof ronaldo moet tekenen. Lekker boeiend. Next.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15721
    woensdag 21 februari 2018 om 15:41
    Sow 19 goals in 24 wedstrijden bij Utrecht is behoorlijk veel.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    woensdag 21 februari 2018 om 15:43
    Off topic. Misschien kunnen we allemaal even bovenstaande Theresa Sanches rapporteren? Beide keren dan maar?

    Wat zouden jullie denken van een aanval met zowel Boymans als Makienok? Lijkt me zeer aanvullend aan elkaar waarbij de balvastheid van Boymans als de snelheid van Makienok voor een heel dreigend duo te zorgen. Voeg daarbij de kopvaste Boymans en de lengte van ruim twee meter van Makienok een enorme vooruitgang zal zijn. Zou zomaar het beste aanvalsduo van Nederland kunnen worden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:06
    Makienok is ook een beest, maar niet heel snel. Ik voel juist meer voor een duo van Kerk en Makienok. Denk dat geen enkele verdediger daar graag tegen speelt. Dan leg je het namelijk op alle fronten af. Een creatieve '10' als vervanger van Labyad. vd Streek op RCM in de Amrabat / Ramselaar rol en even kijken of David / Emanuelson de plek van Ayoub over kan nemen en we hebben weer een hele lekkere selectie.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    woensdag 21 februari 2018 om 21:27
    Ja, je kijkt hier net even wat verder dan ik. Wat betreft de snelheid van Makienok, ik kan me de filmpjes van net na de komst van Makienok die ik opspoorde op internet nog wel herinneren, juist omdat hij bleek veel sneller te zijn dan je met zijn leptosome looppatronen zou verwachten. Ik zie nog een paar meter voor me die Makienok op het veld van RKC tegen die Europese ploeg. Niet alleen een beest, maar vooral ook dat, maar je zag dat zijn tegenstanders het heel moeilijk hadden om hem af te stoppen. En daar zag ik wel degelijk praktische, effectieve snelheid. Toegegeven: Altijd in de volle massa, dat kwam ook omdat hij zijn pure krachten erbij kon gebruiken.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 22:19
    Makienok is zeker ook geen slome speler. Werkt ook veel harder dan Boymans en is eigenlijk in alle facetten beter, behalve dan echt scoren (maar daar legt bijna iedereen het af tegen Boymans). Hoe dan ook. Ik denk nog steeds dat Kerk (die is echt bizar snel) en Makienok elkaar beter aanvullen dan Boymans en Makienok.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    donderdag 22 februari 2018 om 09:11
    Ik hoop dat we het gauw gaan zien Lars. Van mij mag Makienok morgen al volledig hersteld zijn, Kerk speelt al bij ons ;-))
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 09:35
    Inderdaad! Ben onwijs benieuwd naar hoe onze selectie er straks uit komt te zien. Er zullen voor het eerst in jaren weinig spelers vertrekken. Emanuelson misschien? Spelers als David en Joosten kan ook nog. Ayoub gaat natuurlijk al weg en verder lijkt het mij niet onlogisch als er een niet te weigeren bod komt op Jensen, Labyad en Kerk
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    donderdag 22 februari 2018 om 09:46
    Jensen zal niet weggaan, Kerk heeft net zijn opengebroken contract verlengd met een extra jaar (misschien heb je gelijk, om zijn waarde op te vijzelen) Labyad en Ayoub gaan op zeker weg maar daarbij zal het moeten blijven. Ik vermoed dat Joosten deze zomer ook weg zal gaan, hij zit al te lang op de reservebank en zal meters moeten gaan maken. Misschien een jaar in de verhuur? Wat ik niet hoop, maar waar ik wel een beetje angst voor heb is dat Emanuelson nog een mooie stap gaat maken. Hieruit blijkt maar dat je niet de enige bent die onwijs benieuwd is naar de nieuwe selectie in het volgende seizoen. Naar mijn gevoel kunnen we nog verder doorgroeien. Ik denk aan Silla Sow bijvoorbeeld. Laten we niet vergeten dat we ook Bahebeck nog hebben, een ontzettend mooie speler zoals we reeds weten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 10:42
    Joosten zal ik inderdaad ook gewoon de optie bij lichten. Is een jaar kwijt vanwege de blessure, maar was gewoon een behoorlijk talent. Zal top zijn als je die kan verhuren aan een eredivisie club. Sow is 21 (dacht ik) goede speler, maar hem zal ik verhuren aan een JL club. Een beetje de Kerk route voor uitstippelen.

    Jensen maakt wel indruk op mij, maar ook op andere. Keepte internationaal ook prima en bovendien maakt hij een goede kans om naar het WK te gaan. Ik denk dus dat hij best eens interessant zal kunnen worden voor andere clubs.

    Emanuelson heeft Utrecht een eenzijdige optie op. Dus als Utrecht wilt dat hij blijft, zal hij moeten blijven. Als Ayoub vertrekt komt er sowieso op zijn lievelingspositie een plekje vrij. Ik hoop dus eigenlijk wel dat hij dat accepteert.

    Bahebeck is gehuurd toch? Inmiddels ook al 25 dan. Ik denk dat PSG er gewoon voor kiest om hem te verkopen en Utrecht is dan volstrekt kansloos (ook qua salaris).
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2706
    woensdag 21 februari 2018 om 15:47
    Ik denk niet dat hij komt. Zou ook niet logisch zijn. Joosten, Makienok en Bahebeck kunnen alle drie misschien nog minuten maken in het slot van de competitie. Boymans is nog geblesseerd en heeft daarnaast 15 maanden niet gespeeld. Die is niet eerder fit dan boven genoemde spitsen.
    Vind ik leuk
    berwi +472
    woensdag 21 februari 2018 om 18:33
    kom op kale naar de fc utrecht
    Vind ik leuk
    wil +1152
    woensdag 21 februari 2018 om 19:14
    Kom maar terug naar Willem II.
    Vind ik leuk
    bennings +320
    woensdag 21 februari 2018 om 20:28
    Bahebeck hebben we ook nog ,maar ik zie Boymans graag komen en bahebeck görtler en kerk het liefst vertrekken ,hebben alle 3 geen scorend vermogen ....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws