Spaanse geruchten: Manchester United wil Rakitic als onderdeel van grote ruildeal

    Spaanse geruchten: Manchester United wil Rakitic als onderdeel van grote ruildeal

    Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 07:46vr 23-02-2018 om 07:46

    Paul Pogba heeft naar verluidt zijn zinnen gezet op een transfer naar FC Barcelona. De voormalige duurste voetballer ter wereld zou zich het niet naar zijn zin hebben bij zijn huidige club Manchester United, waar zijn relatie met manager José Mourinho verstoord is. 

    Eerder deze week doken er al berichten op dat Pogba zijn zaakwaarnemer Mino Raiola aan het werk heeft gezet met als doel een toptransfer te realiseren. Volgens het Spaanse medium Diario Gol is de invloedrijke makelaar uitgekomen in Barcelona. De aanvallende speelstijl van de Catalanen zou beter bij de middenvelder passen dan het behoudende voetbal van Manchester United.

    Manchester United lijkt bereid om de Fransman te laten gaan, wanneer Barça met een tegenprestatie komt. De nummer twee van de Premier League ziet Ivan Rakitic naar verluidt graag in ruil voor Pogba naar Old Trafford komen. Beide middenvelders liggen nog tot medio 2021 vast bij hun huidige werkgevers. 

    Poll

    Zou Pogba passen bij Barça?

    (2035 stemmen)

    Plaats een reactie

    pdavie +452
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:52
    Doei! Echt niet! Pogba is zo'n overschatte speler man. Rakitic heeft zich al voldoende bewezen bij Barca...Pogba moet eens niet bij een topclub gaan spelen om eerst maar eens een seizoen op niveau te presteren...
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3060
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:33
    Laat het maar zo als het nu is Racitic hoort bij Barça.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:57
    Denk dat hij daar prima past!
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    vrijdag 23 februari 2018 om 07:58
    Pogba zijn ego bij Barcelona? Ik zou het niet doen
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:00
    Past totaal niet bij Barcelona, die hebben meer aan spelers met techniek en inzicht en niet zo'n speler die het vooral van zijn fysiek moet hebben
    Vind ik leuk
    Kevinm +1875
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:03
    Doen zou ik tegen Barca zeggen. Rakitic is al een seizoen uit vorm, met incidenteel een goede wedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:10
    Barcelona zal wel wijzer zijn.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2137
    vrijdag 23 februari 2018 om 08:49
    Ik zou Rakitic er never tegen ruilen, Rakitic is onmisbaar voor Barca.
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:08
    Slechte deal voor united...
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:13
    Ik vind Matias Pogba niet passen bij Barcelona...z'n broer Paul ook niet trouwens... over t paard getild en nog niet eens een 10e van die 105m € waard.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1763
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:15
    Alsjeblieft niet zeg en al helemaal niet voor Rakitic. Waarom zou Pogba het beter doen dan Ivan? Ivan speelt al een aantal seizoenen bij Barca en daarvoor bij Sevilla. Ik wil hem helemaal niet bij Barca zien ook niet pak 'm beet 30 miljoen. Blijf maar lekker bij Mourinho.
    Vind ik leuk
    Mo +11769
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:04
    Moet Barca absoluut niet doen. Rakitic is beter dan Pogba
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:58
    Als ik Barcelona was zal ik doen.
    Vind ik leuk
    berwi +470
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:14
    laat maar lekker daar blijven zitten we niet op te wachten
    Vind ik leuk
    jave +1546
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:47
    Wat moet Barcelona in godsnaam met zo’n overgewaardeerd renpaard als Pogba.. Niet doen!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws