'De Gea maakt toekomstbesluit bekend en gaat 250.000 euro per week verdienen'

    'De Gea maakt toekomstbesluit bekend en gaat 250.000 euro per week verdienen'

    vrijdag 23 februari 2018 om 11:20

    David De Gea gaat zijn toekomst verbinden aan Manchester United. Volgens The Times gaat de doelman zijn contract verlengen op Old Trafford.

    Al jaren wordt De Gea in verband gebracht met een transfer naar Real Madrid en ook nu doen er veel verhalen de ronde over een megadeal, zeker nu de Spanjaarden met 600 miljoen euro de markt op gaan en onder meer een nieuwe keeper zoeken. De Gea lijkt echter opnieuw niet naar Madrid te vertrekken. De doelman wil langer bij Manchester United blijven.

    De Gea heeft nu nog een contract tot medio 2019 op Old Trafford, maar met zijn nieuwe verbintenis zal hij zich zeker tot de zomer van 2021 binden aan de club. Het salaris dat De Gea gaat verdienen is niet misselijk: met zijn nieuwe contract strijkt hij per week 250.000 euro op.

    Plaats een reactie

    vrijdag 23 februari 2018 om 11:25
    Wie kiest er tegenwoordig niet voor een vet salaris?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:25
    Heeft ie lekker weinig te doen met 10 verdedigers voor zich.
    Vind ik leuk
    City boy +326
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:29
    Nou niet dat die vedegigers het bepaald goed doen want hij had zijn handen vol aan sevilla
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:35
    Normaal gesproken dan he
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:29
    Top keeper in een saaie ploeg.
    Vind ik leuk
    City boy +326
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:30
    Waarom doet hij dit zichzelf toch aan hij zou zo veel beter naar spanje kunnen gaan denk dat real hem nog ateeds wel wil hebben
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:31
    Bij Real is de keeper toch niet het probleem?

    Ik denk eerder dat ze daar de aanval maar eens moeten updaten:

    Ronaldo is nog steeds de absolute ster maar is 33 en je ziet dat hij het niet meer kan bijbenen, sprintduels verliest hij bijna allemaal en hij mist kansen waardoor Real veel punten heeft misgelopen.

    Bale zou inmiddels de ster moeten zijn maar is te vaak geblesseerd en heeft toch niet de Xfactor.

    Benzema vond ik jaren lang ondergewaardeerd maar laat dit seizoen toch zien dat Real Higuain nooit weg had moeten doen.
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +323
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:34
    Ronaldo kan zeker nog 2 jaar mee. Na de winterstop os hij weer de oude. In 6 wedstrijden 10 goals en champions Leaque staat hij op 11
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:02
    De oude? Zie je wel eens wedstrijden van hem? Tegen PSG scoort hij misschien wel maar man o man wat was hij verder drama net zoals veel andere wedstrijden.

    Hij kan misschien nog 2 jaar mee maar niet op het niveau wat we van hem gewend zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:48
    Lloris zou ook een goede zijn voor real.
    Vind ik leuk
    FootyFan +114
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:53
    Veel te weinig als Sanchez bijna het dubbele verdiend. De Gea is de enige reden dat United nog een beetje voor de dag kon komen de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:38
    Het moet eens ophouden met deze kutbedragen per maand.
    Vind ik leuk
    M.J. +193
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:13
    Gaat dus bij Madrid 300.000 per week verdienen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:40
    Inderdaad.. want hij gaat naar Real toe..
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:55
    Daar mag MU blij mee zijn, top keeper die punten pakt. En bij MU hoeft ie zich niet te vervelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De Gea maakt toekomstbesluit bekend en gaat 250.000 euro per week verdienen'