Studio Voetbal lovend over PSV: 'Ik schrok er zelfs een beetje van'

Studio Voetbal lovend over PSV: 'Ik schrok er zelfs een beetje van'

Gepubliceerd: zondag 25 februari 2018 om 23:52zo 25-02-2018 om 23:52

PSV heeft de topper tegen Feyenoord volkomen verdiend gewonnen, vinden de tafelgasten van Studio Voetbal. Volgens de analisten speelden de Eindhovenaren eindelijk met de flair die bij een Eredivisie-koploper hoort.

"PSV was goed. En ik denk dat het ook op een mooi moment komt dat PSV nu echt eens zijn tanden heeft laten zien", aldus Pierre van Hooijdonk. De oud-spits vindt, net als Ronald de Boer, dat de Eindhovenaren zichzelf eindelijk als titelkandidaat hebben gepresenteerd. "We hebben ze vaak bekritiseerd vanwege het spel. Maar zoals het vandaag speelde... Petje af! Vanaf de eerste seconde agressief erop. Feyenoord was slecht, maar dat kan ook aan PSV hebben gelegen."

Tafelgenoot Regi Blinker sluit zich aan bij de woorden van Van Bronckhorst. "Het was een heel ander PSV dan we gewend zijn. Ik schrok er zelf ook een beetje van", vertelt de voormalig buitenspeler. "Het verbaasde me dat ze ineens zo ver vooruit verdedigden en druk zetten. Maar ik vond het wel mooi om te zien dat ze de wedstrijd als een kampioen uit hebben gespeeld."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Heeft PSV het beslissende gat geslagen in de titelrace?

(6789 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 25 februari 2018 om 23:55
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 07:25
PSV is al decennia lang de beste, de sterkste de almachtigste club van Nederland. Nederlands vaandeldrager en dat zeg ik oprecht als Feyenoorder.
Vind ik leuk
Korm +38379
maandag 26 februari 2018 om 08:30
inderdaad, als je naar deze eeuw kijkt wel :)
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 12:33
Waarom is die reactie van mij dan verwijderd??
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
maandag 26 februari 2018 om 11:41
Je bedoelt pisvee
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 26 februari 2018 om 00:00
Geef regi ok ff wa te drinken van mij
Vind ik leuk
Florian87 +11698
maandag 26 februari 2018 om 00:04
Wat is het toch lekker om drankjes online aan te bieden he omdat het je dan niets hoeft te kosten :D

Jij lijkt mij wel het type dat de kroeg in gaat om rondjes te geven en daarna wegsluipt zodra het tijd is om de rekening te betalen!
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 26 februari 2018 om 00:08
hollands bloed?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6257
maandag 26 februari 2018 om 00:28
Nou Ajax heeft anders vandaag de rekening van Stratum gepresenteerd gekregen . Het viel deze keer mee. Een bedrag met twee nullen
Vind ik leuk
Mo +11885
maandag 26 februari 2018 om 05:28
Lijkt mij eerder een type waarvan het leven naar de gallemiezen is door de drank.
Vind ik leuk
:O +5205
maandag 26 februari 2018 om 06:03
Zoals de Waard is.
Vind ik leuk
El Cazador +8125
maandag 26 februari 2018 om 00:16
Nu al dronken van geluk!!!
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 26 februari 2018 om 00:17
uit winnen bij feijenoord .... ik zou kunnen sterven vanavond.......

maar juich niet ik wacht nog ff
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
maandag 26 februari 2018 om 00:01
Feyenoord deed PSV goed lijken.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 00:01
Heerlijk dit! Ronald botox de Boer vindt het vreselijk! Lekker man
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 00:01
Zelfs Regi buigt voor PSV..
Vind ik leuk
JoeyC +3393
maandag 26 februari 2018 om 00:03
Zoals er met dat “schijtbakkenvoetbal” overdreven werd, wordt er nu ook overdreven vind ik.
Het klopt dat PSV niet verkeerd speelde, maar echt erg goed vond ik het ook niet. Nog steeds een hoop kansen die slecht werden uitgespeeld. Ook het moment van het tegendoelpunt was weer typisch PSV.
Het was goed, goed genoeg om makkelijk te winnen, maar PSV moet nog stukken beter kunnen. En ook moeten wanneer ze volgend seizoen door de voorronde CL willen geraken.
Vind ik leuk
yuuup +9988
maandag 26 februari 2018 om 05:17
Schijtbakkenvoetbal was van een gefrustreerde coach en daar duiden natuurlijk meteen een stel kleuters op om het uit te melken. PSV speelde toen gewoon heel degelijk. En nu kwamen ze verrassend frivool voor de dag.
Terecht dat de PSV supporters zeggen dat de punten het belangrijkst zijn, maar dit voetbal zal men toch het liefst elke week zien. En als je het in de Kuip kunt moet het toch ook tegen Twente kunnen.
Vind ik leuk
Castromann +8319
maandag 26 februari 2018 om 00:04
We hebben eindelijk n keer n goede pot gespeeld en daar mogen we ook de credits voor krijgen. Maar rap weer met beide pootjes op de grond en focus op Utrecht. Verlies d je daarvan punten dan heb je geen kut aan die goede wedstrijd van vanmiddag...
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 00:12
Feyenoord speelde dan ook wel bar en bar slecht. Wij noemen dit een topper, maar internationaal is dit degradatieniveau.

Ik was al bang dat Feyenoord het zou laten lopen, maar ze konden blijkbaar niet eens beter. Schrijnend!
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
maandag 26 februari 2018 om 00:12
Tegen het zielige zooitje van Feyenoord is dat oo kniet moeilijk..
Vraag aan m'n vrienden uit Rotterdam, moet Gio opstappen of ontslagen worden na deze wanprestatie ?
Vind ik leuk
El Cazador +8125
maandag 26 februari 2018 om 00:21
Het is de tweede wedstrijd die PSV op een behoorlijk niveau speelt deze competitie en gelijk gaan alle vlagen in de top, hosanna lieve heer, godzijgeprezen dat er in NL nog een ploeg is die voetbal kan laten zien.
Ook alle studiovoetbal tafelgasten zij gelijk lyrisch, man man wat kort door de bocht allemaal weer. Enige ploeg die ik echt heel aardig vind ballen is AZ.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 26 februari 2018 om 00:24
koop daar een seizoenkaart zou ik zeggen
met je huidige zie je ook 0 hoofdprijzen
[Reactie gewijzigd op maandag 26 februari 2018 om 00:24]
Vind ik leuk
El Cazador +8125
maandag 26 februari 2018 om 00:27
gefeliciteerd met je vrienden en Cocu en het aanstaande kampioenschap. Maar ik hoop dat we nog wel ff drie pnt in Eindhoven komen ophalen als je het niet erg vindt
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 26 februari 2018 om 00:32
ik vind het prima jongen als jullie daar gelukkig van worden waarom niet.
Ik geloof niet dat er 1 psv supporter op de grote markt,stadhuisplein of stratumseind zal zijn die tijdens het kampioensfeest er 1 potje bier minder door zal drinken
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 00:33
Je strooit graag met zout, hè?

Al ben je 80, je kunt het niet laten.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 26 februari 2018 om 00:36
het zit in mijn genen
Vind ik leuk
Mosquito +18365
maandag 26 februari 2018 om 00:36
BAM JONGUH
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 00:51
Oooh....ooooh Den Haag......jammer ajakkes
Vind ik leuk
Gerro +7976
maandag 26 februari 2018 om 01:18
Feyenoord was slecht tja dat zijn al het hele seizoen.
Vind ik leuk
Futjebal +2501
maandag 26 februari 2018 om 02:46
Breaking news

de KNVB is in spoedberaad bij elkaar gekomen na het gelijke spel van Ajax en de overwinning van PSV en heeft besloten om PSV 8 punten in mindering te brengen omdat de vrouw van Marcel Brands door rood heeft gereden...tevens worden alle thuiswedstrijden van PSV omgezet in uitwedstrijden mogen de tegenstanders 12 spelers opstellen en begint elke tegenstander met een 2-0 voorsprong. Er wordt op voorhand al gezegd dat ze bij PSV niet zo moeten huilebalken en de media is het daar , ook op voorhand, helemaal mee eens. Volgens de KNVB kan er niet in beroep worden gegaan . Mocht PSV alsnog kampioen worden dan geld deze sanctie ook voor volgend seizoen want het kan niet zo zijn dat Ajax 5 jaar op rij niks wint.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 26 februari 2018 om 04:57
Een wedstrijddag en iedereen verliest realiteirszin. Ja, PSV was goed, maar m’n de instelling en de tactiek van Cocu. ZoAls Schwaab de 1-2 weggeeft is toch te triest voor woorden, dat wordt Europees direct gevolgd door erop en erover. Dus ten Hag heeft, alles overziend, gelijk, er is nog niets beslist.
Voor Stratum: proost en voor Niels : Enjoy your kids, take care.
Vind ik leuk
Werner1913 +9517
maandag 26 februari 2018 om 07:30
Zoals Ajax ADO ook weer 90 minuten lang zoek speelt, ongekend! Je kan beter 1 goal weggeven en er 3 maken, dan niks weggeven en er geen maken. Dat snapt zelfs Ten Hag toch wel? Of dacht hij dat 45 minuten klootviolen tegen ADO prima past in het scenario om de druk er bij PSV op te gooien? Lekker blijven roepen dat alles pas in mei beslist wordt, als je zelf net een dramapot op de mat hebt gelegd... tis niet velen gegeven maar Ten Hag doet het gewoon. Daar zou ik toch behoorlijk pissig van worden...
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 06:14
Ondanks dat Pierre gelijk heeft zal ik er geen traan om laten op jet moment dathij vetgedrukt in de krant staat!

Man man
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 26 februari 2018 om 08:07
Ga je schamen met je misselijkmakende verwensing.
Gefrustreerd?
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 06:49
Niet alleen studio voetbal Kampioenen
Vind ik leuk
Korm +38379
maandag 26 februari 2018 om 08:30
Heb nu wel een beetje ene dubbel gevoel... het kan dus toch! gisteren echt genoten van PSV maar waarom zo ook niet thuis spelen tegen een Excelsior bijvoorbeeld? Zo hadden we ook moeten starten tegen Ajax uit...
Vind ik leuk
thierryer +1866
maandag 26 februari 2018 om 11:06
Denk dat PSV er zelf ook van schrok!
Vind ik leuk
kees ee +695
maandag 26 februari 2018 om 11:23
meestal gaan die uitzendingen met geselecteerde gasten over hoe goed ajax is !?, . . was dat nu niet ??
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
maandag 26 februari 2018 om 11:40
Die kakkerlakken deden ook wel heel weinig he
Vind ik leuk
Gid010 +669
maandag 26 februari 2018 om 13:20
Bij Feyenoord Psv 0-1 uit stilstaande situatie
Die ruimte zo groot als een 2meter spatie
PSV genoot weer in Rotterdam van een glas Bergwijn
Als Adofan was het leuk om in de Arena te zijn
In Amsterdam spraken za al over gat verkleinen tot 2 punten
Wat doe je als ADO langskomt om te stunten
Ten Hag is op zijn ploeg niet kritsisch genoeg
Kwam een stap naar Ajax ook niet te vroeg?
Sparta verliest weer, toont echter wel vechtlust
Een spartafan gaat naar huis met een ziel die niet rust
Sparta gaat het niet redden, heeft Dick al door.
Op Woudestein gaan ze straks Europa in, ik praat over Excelcior
Az staat knap op de derde plek
In Feyenoord hebben ze vast wel trek
Ze gaan elkaar nog mogelijk 2x ontmoeten
Feyenoord kan ze naar huis spelen met vriendelijke groeten
Ergens in de 3e week van Maart is PSV al kampioen
In Amsterdam zit een TD voor het 4e jaar op rij, een oen.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 17:57
En aan het eind toch nog een punt.
Vind ik leuk
maandag 26 februari 2018 om 17:53
Nu Enzo Diaz nog binnenhalen als rechtsback voor komend seizoen. Ik denk dat dat hem wordt namelijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 26 februari 2018 om 17:57]
Vind ik leuk
Axim +871
maandag 26 februari 2018 om 18:35
Gelukkig een echte goede partij van PSV al was Feijenoord niet in echte goede doen of ze konden niet beter! Mooi om te zien dat een ploeg die al voordat de competitie was begonnen afgekraakt werd door iedereen en nu fier aan kop staat met degelijk voetbal !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws