Studio Voetbal lovend over PSV: 'Ik schrok er zelfs een beetje van'

    Studio Voetbal lovend over PSV: 'Ik schrok er zelfs een beetje van'

    zondag 25 februari 2018 om 23:52

    PSV heeft de topper tegen Feyenoord volkomen verdiend gewonnen, vinden de tafelgasten van Studio Voetbal. Volgens de analisten speelden de Eindhovenaren eindelijk met de flair die bij een Eredivisie-koploper hoort.

    "PSV was goed. En ik denk dat het ook op een mooi moment komt dat PSV nu echt eens zijn tanden heeft laten zien", aldus Pierre van Hooijdonk. De oud-spits vindt, net als Ronald de Boer, dat de Eindhovenaren zichzelf eindelijk als titelkandidaat hebben gepresenteerd. "We hebben ze vaak bekritiseerd vanwege het spel. Maar zoals het vandaag speelde... Petje af! Vanaf de eerste seconde agressief erop. Feyenoord was slecht, maar dat kan ook aan PSV hebben gelegen."

    Tafelgenoot Regi Blinker sluit zich aan bij de woorden van Van Bronckhorst. "Het was een heel ander PSV dan we gewend zijn. Ik schrok er zelf ook een beetje van", vertelt de voormalig buitenspeler. "Het verbaasde me dat ze ineens zo ver vooruit verdedigden en druk zetten. Maar ik vond het wel mooi om te zien dat ze de wedstrijd als een kampioen uit hebben gespeeld."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Heeft PSV het beslissende gat geslagen in de titelrace?

    (6789 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 25 februari 2018 om 23:55
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 07:25
    PSV is al decennia lang de beste, de sterkste de almachtigste club van Nederland. Nederlands vaandeldrager en dat zeg ik oprecht als Feyenoorder.
    Vind ik leuk
    Korm +35591
    maandag 26 februari 2018 om 08:30
    inderdaad, als je naar deze eeuw kijkt wel :)
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 12:33
    Waarom is die reactie van mij dan verwijderd??
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    maandag 26 februari 2018 om 11:41
    Je bedoelt pisvee
    Vind ik leuk
    stratumseind +166512
    maandag 26 februari 2018 om 00:00
    Geef regi ok ff wa te drinken van mij
    Vind ik leuk
    Florian87 +10677
    maandag 26 februari 2018 om 00:04
    Wat is het toch lekker om drankjes online aan te bieden he omdat het je dan niets hoeft te kosten :D

    Jij lijkt mij wel het type dat de kroeg in gaat om rondjes te geven en daarna wegsluipt zodra het tijd is om de rekening te betalen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166512
    maandag 26 februari 2018 om 00:08
    hollands bloed?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4988
    maandag 26 februari 2018 om 00:28
    Nou Ajax heeft anders vandaag de rekening van Stratum gepresenteerd gekregen . Het viel deze keer mee. Een bedrag met twee nullen
    Vind ik leuk
    Mo +11554
    maandag 26 februari 2018 om 05:28
    Lijkt mij eerder een type waarvan het leven naar de gallemiezen is door de drank.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 26 februari 2018 om 06:03
    Zoals de Waard is.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6128
    maandag 26 februari 2018 om 00:16
    Nu al dronken van geluk!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166512
    maandag 26 februari 2018 om 00:17
    uit winnen bij feijenoord .... ik zou kunnen sterven vanavond.......

    maar juich niet ik wacht nog ff
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 26 februari 2018 om 00:01
    Feyenoord deed PSV goed lijken.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:01
    Heerlijk dit! Ronald botox de Boer vindt het vreselijk! Lekker man
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:01
    Zelfs Regi buigt voor PSV..
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    maandag 26 februari 2018 om 00:03
    Zoals er met dat “schijtbakkenvoetbal” overdreven werd, wordt er nu ook overdreven vind ik.
    Het klopt dat PSV niet verkeerd speelde, maar echt erg goed vond ik het ook niet. Nog steeds een hoop kansen die slecht werden uitgespeeld. Ook het moment van het tegendoelpunt was weer typisch PSV.
    Het was goed, goed genoeg om makkelijk te winnen, maar PSV moet nog stukken beter kunnen. En ook moeten wanneer ze volgend seizoen door de voorronde CL willen geraken.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:17
    Eens
    Vind ik leuk
    yuuup +9477
    maandag 26 februari 2018 om 05:17
    Schijtbakkenvoetbal was van een gefrustreerde coach en daar duiden natuurlijk meteen een stel kleuters op om het uit te melken. PSV speelde toen gewoon heel degelijk. En nu kwamen ze verrassend frivool voor de dag.
    Terecht dat de PSV supporters zeggen dat de punten het belangrijkst zijn, maar dit voetbal zal men toch het liefst elke week zien. En als je het in de Kuip kunt moet het toch ook tegen Twente kunnen.
    Vind ik leuk
    Castromann +6924
    maandag 26 februari 2018 om 00:04
    We hebben eindelijk n keer n goede pot gespeeld en daar mogen we ook de credits voor krijgen. Maar rap weer met beide pootjes op de grond en focus op Utrecht. Verlies d je daarvan punten dan heb je geen kut aan die goede wedstrijd van vanmiddag...
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:12
    Feyenoord speelde dan ook wel bar en bar slecht. Wij noemen dit een topper, maar internationaal is dit degradatieniveau.

    Ik was al bang dat Feyenoord het zou laten lopen, maar ze konden blijkbaar niet eens beter. Schrijnend!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 26 februari 2018 om 00:12
    Tegen het zielige zooitje van Feyenoord is dat oo kniet moeilijk..
    Vraag aan m'n vrienden uit Rotterdam, moet Gio opstappen of ontslagen worden na deze wanprestatie ?
    Vind ik leuk
    13 +13176
    maandag 26 februari 2018 om 02:30
    Gaf je per ongeluk een like haha, maar ik kies C. Rust bewaren en beker pogen binnen te halen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6128
    maandag 26 februari 2018 om 00:21
    Het is de tweede wedstrijd die PSV op een behoorlijk niveau speelt deze competitie en gelijk gaan alle vlagen in de top, hosanna lieve heer, godzijgeprezen dat er in NL nog een ploeg is die voetbal kan laten zien.
    Ook alle studiovoetbal tafelgasten zij gelijk lyrisch, man man wat kort door de bocht allemaal weer. Enige ploeg die ik echt heel aardig vind ballen is AZ.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166512
    maandag 26 februari 2018 om 00:24
    koop daar een seizoenkaart zou ik zeggen
    met je huidige zie je ook 0 hoofdprijzen
    [Reactie gewijzigd op maandag 26 februari 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6128
    maandag 26 februari 2018 om 00:27
    gefeliciteerd met je vrienden en Cocu en het aanstaande kampioenschap. Maar ik hoop dat we nog wel ff drie pnt in Eindhoven komen ophalen als je het niet erg vindt
    Vind ik leuk
    stratumseind +166512
    maandag 26 februari 2018 om 00:32
    ik vind het prima jongen als jullie daar gelukkig van worden waarom niet.
    Ik geloof niet dat er 1 psv supporter op de grote markt,stadhuisplein of stratumseind zal zijn die tijdens het kampioensfeest er 1 potje bier minder door zal drinken
    Vind ik leuk
    masterpsv +16363
    maandag 26 februari 2018 om 01:00
    Dat denk ik ook stratum, mijn fles whisky staat klaar!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:33
    Je strooit graag met zout, hè?

    Al ben je 80, je kunt het niet laten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166512
    maandag 26 februari 2018 om 00:36
    het zit in mijn genen
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13405
    maandag 26 februari 2018 om 00:36
    BAM JONGUH
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:51
    Oooh....ooooh Den Haag......jammer ajakkes
    Vind ik leuk
    Gerro +6488
    maandag 26 februari 2018 om 01:18
    Feyenoord was slecht tja dat zijn al het hele seizoen.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2168
    maandag 26 februari 2018 om 02:46
    Breaking news

    de KNVB is in spoedberaad bij elkaar gekomen na het gelijke spel van Ajax en de overwinning van PSV en heeft besloten om PSV 8 punten in mindering te brengen omdat de vrouw van Marcel Brands door rood heeft gereden...tevens worden alle thuiswedstrijden van PSV omgezet in uitwedstrijden mogen de tegenstanders 12 spelers opstellen en begint elke tegenstander met een 2-0 voorsprong. Er wordt op voorhand al gezegd dat ze bij PSV niet zo moeten huilebalken en de media is het daar , ook op voorhand, helemaal mee eens. Volgens de KNVB kan er niet in beroep worden gegaan . Mocht PSV alsnog kampioen worden dan geld deze sanctie ook voor volgend seizoen want het kan niet zo zijn dat Ajax 5 jaar op rij niks wint.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11327
    maandag 26 februari 2018 om 04:57
    Een wedstrijddag en iedereen verliest realiteirszin. Ja, PSV was goed, maar m’n de instelling en de tactiek van Cocu. ZoAls Schwaab de 1-2 weggeeft is toch te triest voor woorden, dat wordt Europees direct gevolgd door erop en erover. Dus ten Hag heeft, alles overziend, gelijk, er is nog niets beslist.
    Voor Stratum: proost en voor Niels : Enjoy your kids, take care.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7719
    maandag 26 februari 2018 om 07:30
    Zoals Ajax ADO ook weer 90 minuten lang zoek speelt, ongekend! Je kan beter 1 goal weggeven en er 3 maken, dan niks weggeven en er geen maken. Dat snapt zelfs Ten Hag toch wel? Of dacht hij dat 45 minuten klootviolen tegen ADO prima past in het scenario om de druk er bij PSV op te gooien? Lekker blijven roepen dat alles pas in mei beslist wordt, als je zelf net een dramapot op de mat hebt gelegd... tis niet velen gegeven maar Ten Hag doet het gewoon. Daar zou ik toch behoorlijk pissig van worden...
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 06:14
    Ondanks dat Pierre gelijk heeft zal ik er geen traan om laten op jet moment dathij vetgedrukt in de krant staat!

    Man man
    Vind ik leuk
    Counterattack +11327
    maandag 26 februari 2018 om 08:07
    Ga je schamen met je misselijkmakende verwensing.
    Gefrustreerd?
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 06:49
    Niet alleen studio voetbal Kampioenen
    Vind ik leuk
    Korm +35591
    maandag 26 februari 2018 om 08:30
    Heb nu wel een beetje ene dubbel gevoel... het kan dus toch! gisteren echt genoten van PSV maar waarom zo ook niet thuis spelen tegen een Excelsior bijvoorbeeld? Zo hadden we ook moeten starten tegen Ajax uit...
    Vind ik leuk
    thierryer +1445
    maandag 26 februari 2018 om 11:06
    Denk dat PSV er zelf ook van schrok!
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    maandag 26 februari 2018 om 11:23
    meestal gaan die uitzendingen met geselecteerde gasten over hoe goed ajax is !?, . . was dat nu niet ??
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    maandag 26 februari 2018 om 11:40
    Die kakkerlakken deden ook wel heel weinig he
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    maandag 26 februari 2018 om 13:20
    Bij Feyenoord Psv 0-1 uit stilstaande situatie
    Die ruimte zo groot als een 2meter spatie
    PSV genoot weer in Rotterdam van een glas Bergwijn
    Als Adofan was het leuk om in de Arena te zijn
    In Amsterdam spraken za al over gat verkleinen tot 2 punten
    Wat doe je als ADO langskomt om te stunten
    Ten Hag is op zijn ploeg niet kritsisch genoeg
    Kwam een stap naar Ajax ook niet te vroeg?
    Sparta verliest weer, toont echter wel vechtlust
    Een spartafan gaat naar huis met een ziel die niet rust
    Sparta gaat het niet redden, heeft Dick al door.
    Op Woudestein gaan ze straks Europa in, ik praat over Excelcior
    Az staat knap op de derde plek
    In Feyenoord hebben ze vast wel trek
    Ze gaan elkaar nog mogelijk 2x ontmoeten
    Feyenoord kan ze naar huis spelen met vriendelijke groeten
    Ergens in de 3e week van Maart is PSV al kampioen
    In Amsterdam zit een TD voor het 4e jaar op rij, een oen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 17:57
    En aan het eind toch nog een punt.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 17:53
    Nu Enzo Diaz nog binnenhalen als rechtsback voor komend seizoen. Ik denk dat dat hem wordt namelijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 26 februari 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Axim +838
    maandag 26 februari 2018 om 18:35
    Gelukkig een echte goede partij van PSV al was Feijenoord niet in echte goede doen of ze konden niet beter! Mooi om te zien dat een ploeg die al voordat de competitie was begonnen afgekraakt werd door iedereen en nu fier aan kop staat met degelijk voetbal !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws