Studio Voetbal lovend over PSV: 'Ik schrok er zelfs een beetje van'

    Studio Voetbal lovend over PSV: 'Ik schrok er zelfs een beetje van'

    zondag 25 februari 2018 om 23:52

    PSV heeft de topper tegen Feyenoord volkomen verdiend gewonnen, vinden de tafelgasten van Studio Voetbal. Volgens de analisten speelden de Eindhovenaren eindelijk met de flair die bij een Eredivisie-koploper hoort.

    "PSV was goed. En ik denk dat het ook op een mooi moment komt dat PSV nu echt eens zijn tanden heeft laten zien", aldus Pierre van Hooijdonk. De oud-spits vindt, net als Ronald de Boer, dat de Eindhovenaren zichzelf eindelijk als titelkandidaat hebben gepresenteerd. "We hebben ze vaak bekritiseerd vanwege het spel. Maar zoals het vandaag speelde... Petje af! Vanaf de eerste seconde agressief erop. Feyenoord was slecht, maar dat kan ook aan PSV hebben gelegen."

    Tafelgenoot Regi Blinker sluit zich aan bij de woorden van Van Bronckhorst. "Het was een heel ander PSV dan we gewend zijn. Ik schrok er zelf ook een beetje van", vertelt de voormalig buitenspeler. "Het verbaasde me dat ze ineens zo ver vooruit verdedigden en druk zetten. Maar ik vond het wel mooi om te zien dat ze de wedstrijd als een kampioen uit hebben gespeeld."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Heeft PSV het beslissende gat geslagen in de titelrace?

    (6789 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 25 februari 2018 om 23:55
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 07:25
    PSV is al decennia lang de beste, de sterkste de almachtigste club van Nederland. Nederlands vaandeldrager en dat zeg ik oprecht als Feyenoorder.
    Vind ik leuk
    Korm +28833
    maandag 26 februari 2018 om 08:30
    inderdaad, als je naar deze eeuw kijkt wel :)
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 12:33
    Waarom is die reactie van mij dan verwijderd??
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1394
    maandag 26 februari 2018 om 11:41
    Je bedoelt pisvee
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:00
    Geef regi ok ff wa te drinken van mij
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7205
    maandag 26 februari 2018 om 00:04
    Wat is het toch lekker om drankjes online aan te bieden he omdat het je dan niets hoeft te kosten :D

    Jij lijkt mij wel het type dat de kroeg in gaat om rondjes te geven en daarna wegsluipt zodra het tijd is om de rekening te betalen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:08
    hollands bloed?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2698
    maandag 26 februari 2018 om 00:28
    Nou Ajax heeft anders vandaag de rekening van Stratum gepresenteerd gekregen . Het viel deze keer mee. Een bedrag met twee nullen
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    maandag 26 februari 2018 om 05:28
    Lijkt mij eerder een type waarvan het leven naar de gallemiezen is door de drank.
    Vind ik leuk
    :O +1733
    maandag 26 februari 2018 om 06:03
    Zoals de Waard is.
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:04
    Van mij ook
    Vind ik leuk
    El Cazador +4498
    maandag 26 februari 2018 om 00:16
    Nu al dronken van geluk!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:17
    uit winnen bij feijenoord .... ik zou kunnen sterven vanavond.......

    maar juich niet ik wacht nog ff
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:18
    Gefeliciteerd kerel. En daf meen ik oprecht. Hoe Ajax vandaag voor de dag kwam was gewoon triest, dan verdien je geen titel.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:21
    Mee eens, zoals het op AT5 vandaag te lezen is, m'n heeft het wel over '' schijtbakkenvoetbal '' van PSV, in de Arena was het niet veel beter met Ajax!
    Vind ik leuk
    El Cazador +4498
    maandag 26 februari 2018 om 00:23
    Vind ik niet zo gek met zo'n tuinkabouter, met puntmuts op zijn schouders, aan de leiding!!
    Men had MEER vertrouwen moeten geven aan Keizer, maar ja vdSar en Overmars willen de Keizer spelen, dan vraag je er ook om
    Vind ik leuk
    Butsbal +11666
    maandag 26 februari 2018 om 07:37
    De Vorst liet de keizer vermoorden, hij was de koning te rijk...
    Vind ik leuk
    Dicky +16033
    maandag 26 februari 2018 om 06:19
    Gefeliciteerd man. Ik zei toch dat PSV de hulp van Vitesse echt niet nodig heeft omdat ze het op eigen kracht ook wel redden. Zelfs dat corrupte scheidsrechterskliekje gaat 020 niet meer redden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 09:05
    Volgende week een puntje zou anders wel lekker zijn dicky...
    Vind ik leuk
    Dicky +16033
    maandag 26 februari 2018 om 09:13
    3 nog lekkerder ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 11:05
    haha doe dat dan maar......
    Vind ik leuk
    Den Daats +3223
    maandag 26 februari 2018 om 00:01
    Psv heeft veel gezichten, tactisch sterk en beschikt over veel spelers die een goal kunnen maken.

    PSV is als team gewoon de beste van Nederland!
    Vind ik leuk
    El Cazador +4498
    maandag 26 februari 2018 om 00:25
    Nee, het gelukkigste team van deze competitie. Man man wat hebben ze veel geluk gehad in eerder rondes!!!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:34
    Nee.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3223
    maandag 26 februari 2018 om 01:18
    Zolang de menigte daarin gelooft zitten we gebakken
    Vind ik leuk
    Cappie +6680
    maandag 26 februari 2018 om 06:37
    Moet je ze voor de grap allemaal eens proberen op te noemen, dan blijkt het wel mee te vallen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 07:59
    Cazador. Ben eens een vent. Zo kinderachtig die reactie van jou. el calimero!
    Vind ik leuk
    Always PSV +7063
    maandag 26 februari 2018 om 00:45
    Iedereen is lyrisch over ons PSV, geweldige dag!
    Vind ik leuk
    yuuup +8401
    maandag 26 februari 2018 om 05:07
    Geen twijfel daaraan.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7022
    maandag 26 februari 2018 om 00:01
    Feyenoord deed PSV goed lijken.
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:10
    Je hebt helemaal gelijk hoor. PSV kan er niks van :'( Feyenoord heeft PSV laten winnen omdat men liever PSV kampioen ziet worden dan de aartsrivaal uit Amsterdam :'( ....Heb ik het zo een beetje goed verwoord van wat je eigenlijk bedoeld? ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:15
    je had er af en toe een traantje tussen moeten zetten maar ik denk dat het in grote lijnen wel klopt.......
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:28
    Zo beter stratumseind? :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:29
    ik ben niet zo van de hedendaagse tekens ( ja ik weet het ouwe lul) maar ik ga er maar van uit dat dat tranen moeten zijn en ja dan ziet het er een stuk beter uit.....
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:40
    Ik ben ook al een stukkie ouder maar weet wel hoe die hedendaagse tekens werken haha komt vooral door msn'nen en later skypen :P
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7022
    maandag 26 februari 2018 om 00:30
    Haha helaas voor jou, ik ben niet zo’n droeftoeter die complottheoriën gelooft... Ben geen PSV’er. Feyenoord was (zoals wel vaker dit seizoen) erg matig en dan lijkt de tegenstander een stuk sterker dan ze werkelijk zijn. Niet dat PSV slecht speelde, maar het leek beter dan het was.
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:38
    Ik denk eerlijk gezegd dat Feyenoord wel wou maar niet kon. Maar dat had ook alles te maken met hoe PSV speelde en Feyenoord het voetballen onmogelijk maakte vooral in de eerste helft. Dit was sinds een tijdje weer eens een goede partij voetbal. Als je geen PSV'er bent wat ben je dan wel?
    Vind ik leuk
    Den Daats +3223
    maandag 26 februari 2018 om 01:20
    Dat begint al ergens op te lijken.

    Probeer het nog eens! Je kunt het wel...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7022
    maandag 26 februari 2018 om 00:30
    Haha helaas voor jou, ik ben niet zo’n droeftoeter die complottheoriën gelooft... Ben geen PSV’er. Feyenoord was (zoals wel vaker dit seizoen) erg matig en dan lijkt de tegenstander een stuk sterker dan ze werkelijk zijn. Niet dat PSV slecht speelde, maar het leek beter dan het was.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:01
    Heerlijk dit! Ronald botox de Boer vindt het vreselijk! Lekker man
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:01
    Zelfs Regi buigt voor PSV..
    Vind ik leuk
    JoeyC +781
    maandag 26 februari 2018 om 00:03
    Zoals er met dat “schijtbakkenvoetbal” overdreven werd, wordt er nu ook overdreven vind ik.
    Het klopt dat PSV niet verkeerd speelde, maar echt erg goed vond ik het ook niet. Nog steeds een hoop kansen die slecht werden uitgespeeld. Ook het moment van het tegendoelpunt was weer typisch PSV.
    Het was goed, goed genoeg om makkelijk te winnen, maar PSV moet nog stukken beter kunnen. En ook moeten wanneer ze volgend seizoen door de voorronde CL willen geraken.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:17
    Eens
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:23
    Oneens. Feyenoord gooide er na de rust de beuk erin om wat proberen te forceren en warempel het lukte hun even maar PSV sloeg toe om het allemaal in de kiem te smoren en speelde toch wel erg goed moet ik zeggen!
    Vind ik leuk
    yuuup +8401
    maandag 26 februari 2018 om 05:17
    Schijtbakkenvoetbal was van een gefrustreerde coach en daar duiden natuurlijk meteen een stel kleuters op om het uit te melken. PSV speelde toen gewoon heel degelijk. En nu kwamen ze verrassend frivool voor de dag.
    Terecht dat de PSV supporters zeggen dat de punten het belangrijkst zijn, maar dit voetbal zal men toch het liefst elke week zien. En als je het in de Kuip kunt moet het toch ook tegen Twente kunnen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3223
    maandag 26 februari 2018 om 13:06
    Ik ben het in grote lijnen met je eens maar wat je zegt over dat wat in de kuip kan ook elders kan is onzin.

    Iedere wedstrijd is voor zich, elke tegebstander is anders en zo verdient elke wedstrijd een andere toenadering.

    Dit seizoen vond ik dat PSV 2 wedstrijden als schijtbakken hebben gespeeld.

    De eerste was de gewonne wedstrijd tegen Feyenoord in Eindhoven! Tegen 10 man met de rug tegen de muur.

    De tweede was uit tegen Ajax. Voor de rest was het gewoon een puike teamprestatie met misschien wel een scheutje geluk, her en der.

    Maargoed... zonder geluk kom je nerges. In geen een maatschappij niet!
    Vind ik leuk
    Castromann +5256
    maandag 26 februari 2018 om 00:04
    We hebben eindelijk n keer n goede pot gespeeld en daar mogen we ook de credits voor krijgen. Maar rap weer met beide pootjes op de grond en focus op Utrecht. Verlies d je daarvan punten dan heb je geen kut aan die goede wedstrijd van vanmiddag...
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:12
    Feyenoord speelde dan ook wel bar en bar slecht. Wij noemen dit een topper, maar internationaal is dit degradatieniveau.

    Ik was al bang dat Feyenoord het zou laten lopen, maar ze konden blijkbaar niet eens beter. Schrijnend!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:18
    Als Ajacieden kunnen wij het beter niet over een ander hebben, bij Ajax was het vanmiddag namelijk ook erg schrijnend om mee te maken hoe ze voor de zoveelste keer dit seizoen punten verprutsen!
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:19
    Nou wil ik niet veel zeggen, maar heb jij het "hoogstaande" niveau in de Klassiekers tussen Feyenoord en Ajax gezien? Ga je schamen met die potten voetbal die extreem pijn aan de ogen deden en mijn bril deed barsten! Echt wat was Ajax slecht en hopeloos, de uitslagen verbloemden echt heel veel. Beter kijk je naar je eigen club en ga daarover klagen want Ajax speelt al heel het seizoen slecht met name in thuis wedstrijden als ze zelf het spel moeten maken! PSV was vandaag gewoon goed en denk eerlijk gezegd dat het vooral door PSV kwam dat Feyenoord er bijna niet aan te pas kwam!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:29
    Ik had het niet over Ajax, maar over Feyenoord-PSV.
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 00:48
    Ja en ik heb het over het niveau van Ajax en haar wedstrijden tegen Feyenoord. Nou die waren wel van een heel wat minder niveau dan van PSV. Ga aub eens kijken naar hoe Ajax speelt, die spelen het hele seizoen al pover en matig. Snap echt niet hoe Ajacieden over andere clubs in dit geval over Feyenoord en PSV kunnen praten over het niveau terwijl jullie zelf zo beroerd spelen.......
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 12:10
    En het niveau Ajax-PSV dan???
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 26 februari 2018 om 14:44
    We hebben het over Feyenoord als tegenstander en niet de onderlinge partij tegen Ajax in de Arena. En ja toen was PSV erg slecht maar jullie spelen meer van dat soort slechte wedstrijden. Kijk alleen maar naar de ranglijst en hoeveel punten jullie thuis verspelen tegen de mindere tegenstanders! Denk eerlijk gezegd dat als PSV zo door blijft gaan dat jullie in Eindhoven gaan verliezen...maar dit is een kraker en kan toch ook een overwinning voor jullie opleveren. Dus ik ben wel realistisch genoeg omdat dat te erkennen! En nogmaals kijk even lekker naar je eigen wedstrijden en bedroevende niveau!
    Vind ik leuk
    iceman +849
    maandag 26 februari 2018 om 00:07
    Komende zaterdag moet er gewonnen worden van FC Utrecht. Laatste zware wedstrijd van dit blok. Bij winst is het een heel eind gespeeld. Ajax heeft met Vitesse, Heerenveen, PSV en AZ op papier zware wedstrijden. PSV nog met Ajax en AZ. Met het verschil dat Ajax ze alle 4 moet winnen. PSV mag er nog 2 verliezen. Maar goed ook een Ado, of VVV kan nog lastig zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9244
    maandag 26 februari 2018 om 00:12
    Tegen het zielige zooitje van Feyenoord is dat oo kniet moeilijk..
    Vraag aan m'n vrienden uit Rotterdam, moet Gio opstappen of ontslagen worden na deze wanprestatie ?
    Vind ik leuk
    13 +10053
    maandag 26 februari 2018 om 02:30
    Gaf je per ongeluk een like haha, maar ik kies C. Rust bewaren en beker pogen binnen te halen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4498
    maandag 26 februari 2018 om 00:21
    Het is de tweede wedstrijd die PSV op een behoorlijk niveau speelt deze competitie en gelijk gaan alle vlagen in de top, hosanna lieve heer, godzijgeprezen dat er in NL nog een ploeg is die voetbal kan laten zien.
    Ook alle studiovoetbal tafelgasten zij gelijk lyrisch, man man wat kort door de bocht allemaal weer. Enige ploeg die ik echt heel aardig vind ballen is AZ.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:24
    koop daar een seizoenkaart zou ik zeggen
    met je huidige zie je ook 0 hoofdprijzen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    El Cazador +4498
    maandag 26 februari 2018 om 00:27
    gefeliciteerd met je vrienden en Cocu en het aanstaande kampioenschap. Maar ik hoop dat we nog wel ff drie pnt in Eindhoven komen ophalen als je het niet erg vindt
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:32
    ik vind het prima jongen als jullie daar gelukkig van worden waarom niet.
    Ik geloof niet dat er 1 psv supporter op de grote markt,stadhuisplein of stratumseind zal zijn die tijdens het kampioensfeest er 1 potje bier minder door zal drinken
    Vind ik leuk
    masterpsv +13218
    maandag 26 februari 2018 om 01:00
    Dat denk ik ook stratum, mijn fles whisky staat klaar!
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:33
    Je strooit graag met zout, hè?

    Al ben je 80, je kunt het niet laten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:36
    het zit in mijn genen
    Vind ik leuk
    ditbennick +422
    maandag 26 februari 2018 om 00:26
    PSV kan geen terechte kampioen worden met een heel jaar wanprestaties. 1 keer middelmatig spelen tegen een elftal dat bewust met een B-elftal aantreedt? haha om trots op te zijn.
    Als PSV het goed voorheeft met t Nederlandse voetbal geven ze t CL aan Ajax Feijenoord of AZ. In Europa gelden andere normen waar Ajax Feijenoord en AZ beter aan voldoen dan PSV
    Vind ik leuk
    El Cazador +4498
    maandag 26 februari 2018 om 00:28
    10 likes met deze opmerking!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134866
    maandag 26 februari 2018 om 00:37
    en dan zeggen sommige dat ik veel drink.......
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18458
    maandag 26 februari 2018 om 00:50
    Wel... er is GEEN een club uit de eredivisie die iets te zoeken heeft in de CL..... Ajax dus ook niet... ja als opvulling zoals iedere Nederlandse club..... en ook al heb ik niks met dat PSV uit eindje..... de club die aan het eind van de rit de schaal heeft is terecht de kampioen... de rest heeft namelijk dan gefaald om niet op 1 te komen staan.... dus nee dat is regelrechte onzin wat je loopt te ratelen....
    Vind ik leuk
    masterpsv +13218
    maandag 26 februari 2018 om 01:08
    Wel grappig dat hij Feyenoord en Az noemt.

    We kunnen beter ons plek aan NEC geven wat een wereldelftal is dat toch.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 08:06
    Zo is het. En de laatste nl club die de tweede ronde haalde was? ...... juist ja. PSV!!!
    Vind ik leuk
    masterpsv +13218
    maandag 26 februari 2018 om 01:03
    Nee joh we geven die plek aan NEC want die zullen uitstekend presteren in cl toch.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5963
    maandag 26 februari 2018 om 07:25
    Droeftoeter. Volgens mij is PSV de laatste NL club die in ieder geval nog iets gepresteerd heeft in de CL... maar op dit moment heeft geen enkele NL club wat te zoeken in de CL. Dat mag toch wel duidelijk zijn. Maar als je echt graag in de CL wil spelen, moet je er voor voetballen en niet om bedelen...
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:27
    De mensheid is ook wel een kudde volk ...

    Ja, en Bergwijn kan er nu wel wat van.

    "Bergwijn kan even goed wel aardig voetballen".

    "Frenkie wordt een topper".

    Cocu out. Oh nee ... In.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7687
    maandag 26 februari 2018 om 00:40
    Heb jem door?
    Ze waaien met alle winden mee.

    Zoals een wijs man ooit zei; "Je gaat het pas zien als je het door hebt."
    :~)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7687
    maandag 26 februari 2018 om 00:36
    BAM JONGUH
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 00:51
    Oooh....ooooh Den Haag......jammer ajakkes
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    maandag 26 februari 2018 om 01:18
    Feyenoord was slecht tja dat zijn al het hele seizoen.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1162
    maandag 26 februari 2018 om 02:46
    Breaking news

    de KNVB is in spoedberaad bij elkaar gekomen na het gelijke spel van Ajax en de overwinning van PSV en heeft besloten om PSV 8 punten in mindering te brengen omdat de vrouw van Marcel Brands door rood heeft gereden...tevens worden alle thuiswedstrijden van PSV omgezet in uitwedstrijden mogen de tegenstanders 12 spelers opstellen en begint elke tegenstander met een 2-0 voorsprong. Er wordt op voorhand al gezegd dat ze bij PSV niet zo moeten huilebalken en de media is het daar , ook op voorhand, helemaal mee eens. Volgens de KNVB kan er niet in beroep worden gegaan . Mocht PSV alsnog kampioen worden dan geld deze sanctie ook voor volgend seizoen want het kan niet zo zijn dat Ajax 5 jaar op rij niks wint.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 04:57
    Een wedstrijddag en iedereen verliest realiteirszin. Ja, PSV was goed, maar m’n de instelling en de tactiek van Cocu. ZoAls Schwaab de 1-2 weggeeft is toch te triest voor woorden, dat wordt Europees direct gevolgd door erop en erover. Dus ten Hag heeft, alles overziend, gelijk, er is nog niets beslist.
    Voor Stratum: proost en voor Niels : Enjoy your kids, take care.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5963
    maandag 26 februari 2018 om 07:30
    Zoals Ajax ADO ook weer 90 minuten lang zoek speelt, ongekend! Je kan beter 1 goal weggeven en er 3 maken, dan niks weggeven en er geen maken. Dat snapt zelfs Ten Hag toch wel? Of dacht hij dat 45 minuten klootviolen tegen ADO prima past in het scenario om de druk er bij PSV op te gooien? Lekker blijven roepen dat alles pas in mei beslist wordt, als je zelf net een dramapot op de mat hebt gelegd... tis niet velen gegeven maar Ten Hag doet het gewoon. Daar zou ik toch behoorlijk pissig van worden...
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 06:14
    Ondanks dat Pierre gelijk heeft zal ik er geen traan om laten op jet moment dathij vetgedrukt in de krant staat!

    Man man
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 08:07
    Ga je schamen met je misselijkmakende verwensing.
    Gefrustreerd?
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 06:49
    Niet alleen studio voetbal Kampioenen
    Vind ik leuk
    Korm +28833
    maandag 26 februari 2018 om 08:30
    Heb nu wel een beetje ene dubbel gevoel... het kan dus toch! gisteren echt genoten van PSV maar waarom zo ook niet thuis spelen tegen een Excelsior bijvoorbeeld? Zo hadden we ook moeten starten tegen Ajax uit...
    Vind ik leuk
    thierryer +1167
    maandag 26 februari 2018 om 11:06
    Denk dat PSV er zelf ook van schrok!
    Vind ik leuk
    kees ee +498
    maandag 26 februari 2018 om 11:23
    meestal gaan die uitzendingen met geselecteerde gasten over hoe goed ajax is !?, . . was dat nu niet ??
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1394
    maandag 26 februari 2018 om 11:40
    Die kakkerlakken deden ook wel heel weinig he
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    maandag 26 februari 2018 om 13:20
    Bij Feyenoord Psv 0-1 uit stilstaande situatie
    Die ruimte zo groot als een 2meter spatie
    PSV genoot weer in Rotterdam van een glas Bergwijn
    Als Adofan was het leuk om in de Arena te zijn
    In Amsterdam spraken za al over gat verkleinen tot 2 punten
    Wat doe je als ADO langskomt om te stunten
    Ten Hag is op zijn ploeg niet kritsisch genoeg
    Kwam een stap naar Ajax ook niet te vroeg?
    Sparta verliest weer, toont echter wel vechtlust
    Een spartafan gaat naar huis met een ziel die niet rust
    Sparta gaat het niet redden, heeft Dick al door.
    Op Woudestein gaan ze straks Europa in, ik praat over Excelcior
    Az staat knap op de derde plek
    In Feyenoord hebben ze vast wel trek
    Ze gaan elkaar nog mogelijk 2x ontmoeten
    Feyenoord kan ze naar huis spelen met vriendelijke groeten
    Ergens in de 3e week van Maart is PSV al kampioen
    In Amsterdam zit een TD voor het 4e jaar op rij, een oen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 17:57
    En aan het eind toch nog een punt.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 17:53
    Nu Enzo Diaz nog binnenhalen als rechtsback voor komend seizoen. Ik denk dat dat hem wordt namelijk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Axim +546
    maandag 26 februari 2018 om 18:35
    Gelukkig een echte goede partij van PSV al was Feijenoord niet in echte goede doen of ze konden niet beter! Mooi om te zien dat een ploeg die al voordat de competitie was begonnen afgekraakt werd door iedereen en nu fier aan kop staat met degelijk voetbal !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Studio Voetbal lovend over PSV: 'Ik schrok er zelfs een beetje van'