We hebben een aantal keer om versterkingen gevraagd bij Ajax, als staf

    "We hebben een aantal keer om versterkingen gevraagd bij Ajax, als staf"

    maandag 26 februari 2018 om 09:14

    Marcel Keizer wilde in zijn eerste maanden als trainer van Ajax een nieuwe linksback en rechtsback. Naar zijn wens werd slechts deels geluisterd.

    Met Luis Orejuela haalde Ajax weliswaar een rechtsback naar Amsterdam, maar de Colombiaan van 3,65 miljoen euro heeft nog niet het gewenste niveau. "Allereerst wilde ik een assistent-trainer. En als je dan de groep doorneemt, vond ik dat er twee backs bij moesten", aldus Keizer bij De Tafel van Kees.

    "Viergever en Veltman hebben daar het meeste gespeeld onder mij en ik was zeker niet ontevreden over die twee. Maar het zijn uitstekende spelers voor het centrum. Als je dan twee backs erbij haalt, zoals het nu is (Nicolas Tagliafico en Rasmus Kristensen kwamen in de winterstop, red.), kunnen Viergever en Veltman prima aan de zijkant spelen als er blessures zijn. Maar ik vind het vooral twee heel goede centrale verdedigers."

    "We hebben een aantal keer om versterkingen gevraagd bij Ajax, als staf", vervolgt Keizer. "Zeker toen Davinson Sánchez ook nog vertrok. Dan weet je gewoon dat je achterin versterking nodig hebt. Tete en Riedewald zijn natuurlijk ook nog vertrokken. Binnen mijn eigen visie had ik gewoon opkomende backs nodig."

    Plaats een reactie

    buddha +7717
    maandag 26 februari 2018 om 09:18
    tja keizer weg en het loopt fantastisch. voor de psv supporters dan he.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11024
    maandag 26 februari 2018 om 09:26
    Ik heb zondag NA de wedstrijd op de radio toch een sublieme analyse van de wedstrijd door Ten Hag gehoord. Dat NOS radio interview is vast nog wel ergens terug te luisteren en je zult versteld staan van wat ie allemaal gezien heeft: Wat goed ging, wat fout ging, wat beter kon.

    Alleen jammeer dat je aan een geweldige analist kennelijk niks hebt als ie op de bank zit en geen idee heeft van wat ie moet doen om dingen die fout gaan TIJDENS de wedstrijd te corrigeren.

    Het interview is gewoon bizar. Iemand die precies weet te vertellen wat ie allemaal zag gebeuren, maar kennelijk niet het vermogen om de juiste keuzes te maken die nodig zijn om te winnen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7106
    maandag 26 februari 2018 om 09:44
    Ten Hag lijkt op praatjesmaker Bosz, veel teksten en ingewikkelde
    verhalen om interessant te lijken., als het er op aan komt allemaal gebakken lucht.
    Ten Hag stelde echter; "mijn aanpak werkt altijd" ( altijd = 3 jaar in de lullige ED als hoofdtrainer ......uiteraard niets gewonnen ) hij zegt er alleen niet bij wanneer......
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:59
    Ten Hag had gewoon goed materiaal bij Utrecht, dat zie je nu wel, al 8 wedstrijden gewonnen onder de Jong.. Ze missen ten Hag echt niet...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18774
    maandag 26 februari 2018 om 13:16
    Bosz verdient wel meer respect. Als ze hem hadden gehouden dan was Ajax dit jaar kampioen geworden denk ik.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7106
    maandag 26 februari 2018 om 19:20
    Wat zo jammer is met Bosz is dat hij doorslaat, hij kan maar 1 spelletje laten spelen en doet dat dan ook nog te rigide.
    Je kan bijvoorbeeld niet 90 minuten af jagen e.d.
    Zou Bosz z'n systeem realistisch aanpassen en openstaan voor systemen waar je wel wat mee wint, dan zou hij het fantastisch kunnen doen en een toptrainer zijn.
    Wat zo goed is aan Bosz is dat hij een team precies zo kan laten spelen zoals hij dat wil, dat is knap.
    Bosz is zijn eigen meest gevreesde dogmatische vijand en dogmatische mensen zijn nooit succesvol op de lange termijn.
    Op zijn leeftijd nog veranderen....ik weet het niet, maar het is wel doodzonde.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:58
    Die Ten Hag, is ook helemaal niet realistisch, net als F de Boer toendertijd, die had ook altijd een heel andere wedstrijd gezien, als ieder ander.
    Die zitten alleen maar tactisch naar een wedstrijd te kijken, zonder echt te zien, hoe het er echt aan toe gaat, zou het anders ook niet begrijpen..
    Ten Hag gaat het ook niet redden, en dan gaat vd Sar ook weg, heeft die gezegd..., ben benieuwd..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7106
    maandag 26 februari 2018 om 11:11
    Ten Hag krijgt alle tijd, hij is immers door v.d Sar en Overmars op die positie gezet.
    Die 5 punten achterstand, waar ten Hag mee begonnen is, is een mooi excuus natuurlijk om met ten Hag door te gaan volgend seizoen.
    Vervolgens koopt Overmars, om zijn eigen hachje te redden, net zo lang door totdat er een Kampioenen team staat waar mee ten Hag wel kampioen MOET worden.
    v.d. Sar kondigde aan op te stappen als het veldspel on aantrekkelijk zou blijven en er weer geen Kampioenschap wordt behaald voor het 4e jaar.
    Dat hoeft niet te betekenen dat ten Hag weggaat.
    Daarom: Ik denk dat ten Hag wel blijft, Overmars AD wordt en v.d Sar wel gaat, zo niet dan ontslaat de RVC hem wel.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 11:24
    Je kan als Ajax zijnde helemaal geen kampioens team kopen, gelkd overigens voor alle clubs in de eredivisie..
    Het kan alleen als je scoutings apparaat heel goed werk verricht..

    Ajax heeft pakweg 200 miljoen te besteden, schat ik zo in..
    Stel dat Ajax heel gek wil doen en 40 miljoen voor een speler uit wil geven, wat onwaarschijnlijk zal zijn.. maar wat koop je tegenwoordig nog voor 40 miljoen..?
    Je koopt er geen topspeler voor, maar subtop, en wil die speler dan wel in Nederland voetballen en wil die voor een Ajax salaris spelen..allebei niet..
    Kortom, Ajax kan alleen maar zelf opleiden of heel goed gaan scouten of super talenten ontdekken dioe nog niet zijn ontdekt..
    Vind ik leuk
    John040 +1120
    maandag 26 februari 2018 om 11:38
    200 miljoen??? Hij had eerst nog op de bank rond de 125 miljoen daarvan heeft hij 60 miljoen al uitgegeven aan transfers en contract openbrekingen enz. Dus hij heeft niet veel meer om nu onverantwoord over de balk te gooien.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7106
    maandag 26 februari 2018 om 19:11
    Dat is onzin.
    Ajax heeft maar 1 grote concurrent en dat is PSV.
    De rest heeft geen geld van enige importantie en daar gaat het om.
    Om dus in deze situatie en gezien het lullige niveau van de ED geen kampioen te worden voor een periode avn 4 jaar is een regelrechte blamage.
    Vergeet niet dat de Ajax directie zelf de doelstelling heeft om elk jaar Kampioen te worden, ze zijn het dus niet met je eens..........
    Ajax heeft gekozen voor een goede opleiding, waar te weinig uit voortkomt en vult dat dus aan met aankopen via scouting maar slaagt met het grootste vermogen in de ED er niet in om van Twente en ADO te winnen en zijn dus gewoon niet genoeg om Kampioen te worden, jaar na jaar.
    Dat is aantoonbaar falen in de slechte ED met minimale concurentie van een incompetente Algemeen Directeur.


    Vind ik leuk
    #Keizerout +18942
    maandag 26 februari 2018 om 11:02
    Als je ergens nog niet lang trainer bent, doen de spelers nog niet precies wat jij wilt, dat duurt even. Dat hij de wedstrijd op die manier kan analyseren lijkt me dan vooral een goed teken.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +501
    maandag 26 februari 2018 om 11:36
    Hij deed het bij Utrecht aardig maar dat wil nog niet zeggen dat, dat bij Ajax werkt wat is er nou veranderd sinds Keizer we is
    Nou van der Sar en Overmars tenHag ontslaan en de Jong van Utrecht aan stellen want die doet het ook aardig
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 26 februari 2018 om 09:19
    achteraf is altijd makkelijk lullen. Ajax heeft gewoon een hele goede selectie en moet daar mee kampioen worden. volgend seizoen word appeltje eitje voor Ajax
    Vind ik leuk
    mcmodd +19713
    maandag 26 februari 2018 om 09:24
    Nee, dat was vorig seizoen de boodschap, dus appeltje eitje is het dit seizoen. Ik zie dat nog niet zo simpel gebeuren, maar qua punten kan het nog wel. De manier van spelen is op zich niet slecht, maar sommige taken worden gewoon niet uitgevoerd. Het moet sneller, nog impulsiever en creatiever en buitenspelers moeten geen acties maken om de actie, maar om een (gezamenlijk) resultaat te bewerksteligen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:33
    Vorig seizoen was wel bosz ineens vertrokken, gebeurde het voorval met nouri en was het aankoopbeleid dramatisch. Nu hebben we een coach die niet naar een internationale topclub gaat( is ie nog niet goed genoeg voor), hebben we al geinvesteerd in de selectie en is meneer bergkamp er niet meer. We hoeven ook niet WEER te wennen aan een speelwijze van een coach. Dus nee, volgend jaar is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11024
    maandag 26 februari 2018 om 10:16
    Het aankoopbeleid van Ajax is al net zo lang dramatisch als dat Overmars er zit, muv vorig seizoen toen er wel goed is ingekocht.

    Dit seizoen is er weer uitstekend VERKOCHT (voor bijna 100 miljoen) maar moeten we constaren dat je met de selectie die daarna overbleef zowel Europees al nationaal geen moment om de prijzen gespeeld hebt en een 5e seizoen op rij zonder prijs realiteit is.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    John040 +1120
    maandag 26 februari 2018 om 11:49
    Jankers pffff Nouri dit en dat wil je dat volfende seizoenen nog als excusses aan doen. Nee de selectie is gewoon helemaal uit balans. En de aankopen voldoet op 1 na niet. (linksback gescout door PSV). Ze missen een middevelder met ballen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 12:12
    Je onderschat misschien wat voor impact het heeft. Nu is het geen excuus maar in de eerste wedstrijden weet ik zeker dat het heeft mee gespeeld.
    Vind ik leuk
    buddha +7717
    maandag 26 februari 2018 om 09:34
    dat appeltje eitje horen we nu al jaren en zie..........
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 26 februari 2018 om 09:52
    we zullen het zien, geef dan je reactie maar weer, al die negativiteit naar Ajax toe. Wees blij met al die talenten. liever aanvallend voetbal dan dat counter spelletje. je ziet het steeds meer. Vitesse is ook een goed voorbeeld, altijd aanvallend gespeeld en dit seizoen is het huilen met de pet op. met dank aan Fraser
    Vind ik leuk
    buddha +7717
    maandag 26 februari 2018 om 13:05
    eigenlijk is het heel simpel. zoals jullie zelf zeggen, het meeste geld , de beste talenten, de beste aankopen, en al 3 jaar gillen jullie van de daken dat jullie wel ff kampioen worden. heeft niets met negativiteit te maken naar ajax toe. maar meer naar het gegil van jullie dat jullie wel alles ff op zn dooie gemakkie alles binnen slepen. en het al jaren niet lukt.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:07
    Haha roep dat maar niet te hard. Wat voor PSV geldt met een vertrek van Zoet, Arias, v Ginkel en mogelijk Lozano en Bergwijn, zit ajax in hetzelfde schuitje met Kluivert, Ziyech, Neres, Veltman.

    We beginnen weer allemaal op 0.
    En daarbij... Dit riepen jullie vorig jaar ook. Dus daar worden ze in Eindhoven niet zo warm of koud van.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10384
    maandag 26 februari 2018 om 10:32
    Pico niks is een appeltje eitje.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:36
    Haha hou op je valt in herhaling.


    Keizer heeft gelijk! En niet een beetje ook! Maar je hebt gelijk nu ten hag van de sar en Marc vertrekken is de kans idd veel groter
    Vind ik leuk
    John040 +1120
    maandag 26 februari 2018 om 11:46
    Nou al 4 jaar niks en het elftal zal moeten kopen want ze hebben geen straatvechter op het middenveld een man met ballen mes tussen de tanden die Ajax tojdens de wedstrijden aanvoert.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 13:44
    Als ze er geen team van kunnen maken geen kampioen. En al die talenten worden bij jullie wel erg hoog weggezet als die nieuwe wereldvoetballers. Moet het eerst nog zien. Zlatan en Sneijder de laatste die de top gehaald hebben. Waarvan zlatan niet eens eigen jeugd was.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:20
    Veltman en Viergever komen voetballend veel en veels te kort voor het centrum, daarnaast ook nog eens veel te klein. Als je die twee hele goede centrale verdedigers noemt, ben je een pannenkoek.

    Ze staan aan de zijkant als laatste redmiddel voor hun carrière. Maar ook daar komen ze te kort voor Ajax 1. Snel weg doen en doorselecteren is mijn advies.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 09:24
    Veltman, gewoon weer de beste gisteren,
    Vind ik leuk
    Romario9 +9448
    maandag 26 februari 2018 om 10:48
    Ja prima de 0 gehouden tegen ADO. Dan kun je wel wat, hoor.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 12:02
    Ja toch, gaat nu even over Veltman.
    Speelt het hele seizoen al zeer goed.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 15:38
    Hahahah... mag de schoenen van de Ligt niet poetsen man! Gisteren was hij ook niet de beste. Slordig en totaal geen dreiging op de flank.
    Slaap verder
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 17:54
    Raar als iemand een mening heeft dat hij dan slaapt
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 18:04
    Als jij tegen ADO Veltman de beste Ajacied vondt, heb je liggen slapen.. ja, das mijn mening over jou stelling dat Veltman de beste was.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 18:11
    Ik vond hem een van de betere, mag toch.
    Als jij dat anders ziet heb je liggen pitten.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 18:41
    Een van de betere is al afzwakken.. ik vond Veltman zwak, totaal geen gevaar op de flank met hem. Maar de één is kritisch, de andere snel tevreden denk ik dan maar.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 18:59
    Nee hoor, een eigen mening is niet zaligmakend
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 19:07
    Wat?

    Gelukkig heb ik een eigen mening!

    Veltman is een slechte back, maar dat ziet niet iedereen.. geeft niet hoor
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 19:11
    Nee de trainers en bondscoaches en ik, zien het wel in hem. Maar ik hou me liever vast aan jou.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 19:23
    Ja, hij is de vaste rechtsback van Oranje... pfff. En bij Ajax is het op rechtsachter met die Deen of (ik dacht) Zeefuik niet beter.

    Dus ik geef je dit: hij is de beste rechtsback van Ajax. Maar dat betekend niet dat hij bijv beter is als Tete of die blinde Karsdorp. En hij was afgelopen zondag al helemaal niet de beste bij Ajax (hetgeen waar deze discussie over ging, voordat je er allemaal larie bij ging halen om te proberen een gelijk te krijgen).

    En zeg nou niet dat jij hetzelfde ziet als prof trainers of een bondscoach.. dat niveau ga je nooit halen.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 19:27
    Nee ik zie het hetzelfde, dat pleit wel weer voor mijn inzicht. En Zeefuik speelt al een poosje in Groningen.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 19:47
    Heet die jong Ajax speler geen Zeefuik dan? Ik ben niet echt een Ajax-volger..

    En als jij je ego opblaast, doet tenminste iemand het. Op basis van wat je hier uitkraamt over Veltman zondag zullen een hoop mensen zeggen dat je er weinig kijk op hebt.

    Maar laten we de conclusie trekken dat Veltman de beste is bij Ajax, kan jij ook weer tevreden je avond in gaan.
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 20:54
    Tegen zoveel waanzin kan ik niet op, sorry.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 21:08
    Het volk vondt Einstein ook waanzinnig... die uitspraak zegt weer iets over jou.. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 21:15
    En fantastische allesweter:
    Met nr 42. Deyovaisio Zeefuik.
    Selectiespeler bij Ajax... blijkt dat ik er toch iets meer van weet en ik volg het geen eens iedere week!!

    Maar staat jij je maar blind op Veltman. Misschien knapt ie ervan op.. beste speler.. hahaha zeefuik bij Groningen hahaha
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 23:21
    Hij speelt toch echt bij Groningen.

    30 jan. 2018 - Deyovaisio Zeefuik vervolgt zijn loopbaan bij FC Groningen

    hahaha
    Maakt niet uit je kan niet alles weten!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:21
    Wel lullig voor keizer
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2796
    maandag 26 februari 2018 om 09:23
    Dus geen de Ligt, Wober of de Jong in het centrum?
    En trouwens, Veltman speelt nog steeds rechtsback ondanks de komst van Kristensen ;-)
    Vind ik leuk
    Romario9 +9448
    maandag 26 februari 2018 om 10:50
    Twee rechts backs gehaald dit seizoen, en alsnog wordt nog steeds een centrum verdediger op die positie opgesteld. Wat zegt dat over die aankopen ?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2796
    maandag 26 februari 2018 om 10:55
    Of een hele goede centrum verdediger die ook heel goed als rechtsback is. :-)
    Maar dan lees ik weer dat Veltman die man moet zijn......:-(
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:23
    Zelfs met de genoemde versterkingen is het spel onder Ten Hag nog niet beter. Zou bij Keizer ook niet het geval zijn. Maar ik hoor Marcel niet praten over zijn bijzondere wekelijkse verschillende samenstellingen of over zijn vreemde wissel beleid. Daar doet Ten Hag bijna helemaal niet aan.
    De resultaten zijn gewoon bedroevend te noemen
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 26 februari 2018 om 09:26
    Dan had je moeten luisteren, hij heeft het allemaal uitgelegd.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 09:23
    @pico323 ik ga straks wat staatsloten kopen. Mag ik je glazenbol lenen?
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 26 februari 2018 om 11:15
    tuurlijk, ik heb geld genoeg. misschien heb jij het geluk harder nodig
    Vind ik leuk
    2cents +47260
    maandag 26 februari 2018 om 09:25
    Dat hij die backs niet kreeg is wel falen geweest van Overmars/RVC. Vooral op links is dat echt onder niveau geweest de eerste helft van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2060
    maandag 26 februari 2018 om 09:57
    Waar in ons medeforumlid #keizerout?
    Schaamt hij zich voor de prestaties onder tenhag?
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:38
    Die is blind door haat
    Vind ik leuk
    Sanuk +2060
    maandag 26 februari 2018 om 10:50
    Het leek wel of Keizer hem ooit misbruikt had of zo. Zo op een man spelen, zoals hij deed, is niet normaal. Op zijn minst gezegd een onsportief figuur. Hij zal nu zijn naam gewijzigd hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 10:52
    Wees blij dat je weg bent daar ze hebben je gewoon laten vallen
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 11:00
    Ja want Viergever en Veltman zijn prima centrale verdedigers. Hahaha
    Vind ik leuk
    ajaxdev +294
    maandag 26 februari 2018 om 11:00
    Wat je de afgelopen maanden ziet is dat er een aantal staf- en directe/rvc leden waren die de noodzaak van versterkingen niet zagen. Nu Bergkamp er uit is gezet en Van der Sar is overgestapt naar de lijn Overmars gebeurt er wel het nodige maar te laat zoals dat al tijden te reactief gebeurt. De trainerswissel is nog geen succes gebleken en lijkt vooralsnog geen echte verbetering. Gisteren waren er de nodige kansen maar je moet ze wel maken. Essentieel is dat de spelers niet het besef hebben of niet krijgen bijgebracht er direct boven op te zitten ipv dat lamlendige gedoe in de eerste helft. Kluivert is een knappe voetballer maar als het niet lukt is het een drama voetballer, Neres is na de winterstop of trainerswissel? Nog niet weer op zijn eerdere niveau gekomen. Van de Beek blijft ook een momenten voetballer die net als Ziyech zijn man makkelijk laat lopen. Ziyech geeft briljante ballen maar is een grote ergenis met al zijn onnodige balverlies en een bron van ergernis voor medespelers. Zijn schoten resp zijn rendement in goals is ver beneden peil en niemand durft hem te corrigeren in het veld bij een vrije trap. Achterhoede blijft frenkie de jong natuurlijk een vreemde eend in de bijt. Zet toch Wöbber daar weer neer en laat de beste op het middenveld spelen. Ik denk schöne en later in de wedstrijd frenkie. Je zag gisteren hoe je een Huntelaar mist die sleept en scheurt en ook ballen opeist en ook nog goals maakt zoals vorige week de winnende 1-0. Samengevat is het gebrek aan mentaliteit en inzet die ajax wederom dit seizoen de das omdoet. De selectie bevat behoorlijk wat ideale schoonzonen maar geen voetballers die de mouwen vanaf het begin opstropen. En daar gaat het mis.
    Vind ik leuk
    Kuip +5383
    maandag 26 februari 2018 om 11:01
    Ajax moet er gewoon eens een keer een toptrainer neerzetten. Met de de Boertjes, Keizertjes en ten Hagjes kom je er niet. Haal een buitenlander die al het eea gepresteerd heeft. Daar zal de boel van opfrissen.
    Vind ik leuk
    Mass +4019
    maandag 26 februari 2018 om 11:08
    Sinds ten hag vertrok bij utrecht vind ik ajax niet beter gaan presteren....Ik vind utrecht trouwens leuker spelen sinds ten hag weg is...
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 26 februari 2018 om 11:17
    vergeleken bij PSV is alles leuker om naar te kijken. daar heb je wel een punt
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 11:21
    Pas maar op dan :-)
    Vind ik leuk
    maandag 26 februari 2018 om 11:26
    Hij moet niet zeuren. Met JONG Ajax had ie nog van Den Haag moeten winnen! Waarom ie nou die Siem de Jong weer van stal haalt terwijl hij een topschutter uit de Jup.League op de bank houdt is mij een raadsel. Cassiera kan je nou wel bij het grof vuil zetten: die knul heeft nu onomwonden te horen gekregen dat ie pas vierde spits is als er écht helemaal niemand meer in de spits kan.
    Wat moet die jongen nou nog doen om serieus genomen te worden? Hij scoort aan de lopende band, wat wil 'The Kraken' nou nog meer?
    Wat een ketser die Ten Hag!
    Vind ik leuk
    Bals +343
    maandag 26 februari 2018 om 12:30
    Boekjeswijsheid van iemand die nooit aan de top geroken heeft, laat staan dat ie echt weet HOE de top te bereiken
    Vind ik leuk