Klap voor ADO Den Haag: Er lijkt toch wat spierschade te zijn

Klap voor ADO Den Haag: "Er lijkt toch wat spierschade te zijn"

Gepubliceerd: donderdag 8 maart 2018 om 20:33do 08-03-2018 om 20:33

Een tegenvaller voor ADO Den Haag: Sheraldo Becker is voorlopig nog niet inzetbaar. De blessure van de aanvaller is erger dan verwacht.

Becker miste de afgelopen twee duels van ADO met Ajax en Sparta al en zal ook de komende wedstrijden niet in actie kunnen komen, vertelt trainer Fons Groenendijk in gesprek met ADO TV. "Er lijkt toch wat spierschade te zijn. Op Sheraldo rekenen we pas weer na de komende twee duels en het interlandweekend. We geven hem de tijd om te herstellen", aldus Groenendijk.

Dat betekent dat Becker niet in actie zal komen tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda komend weekend en het daaropvolgende bezoek aan Excelsior. Na de interlandweek heeft ADO direct een zwaar programma met AZ en FC Utrecht als tegenstanders.

Plaats een reactie

donderdag 8 maart 2018 om 20:38
Geef Goppel maar de kans....
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
donderdag 8 maart 2018 om 20:42
Duplan speelt morgen op rechts. Lorenzen heb je ook nog die net terug is van een blessure. Mooi dat Beugelsdijk weer terug is van een schorsing.
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:12
Hague City Firm??
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
donderdag 8 maart 2018 om 21:13
Is niet aan mij gericht maar het betekend ''Hague City Firm'' ja.
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:14
Das lang geleden. KaleKootsj hier!
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 20:38
Die zakken nog wel een paar plekken. Niks te zoeken in de playoffs
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
donderdag 8 maart 2018 om 20:40
Oja joh
Vind ik leuk
★Timmio★ +25096
donderdag 8 maart 2018 om 20:42
Wie moet ze inhalen dan? Heerenveen? VVV? Heracles? ADO loopt op alle drie uit dit weekend
(Of misschien 2/3 als Heracles de twentste derby wint. Wak wel heb staan dus beter doen ze dat)

Ik zie ADO eerder stijgen dan dalen. Vitesse is niet zo sterk meer
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
donderdag 8 maart 2018 om 20:45
Vitesse is heel erg wisselvallig en ook PEC draait na de winterstop stroef.
Vind ik leuk
VVVke +1977
donderdag 8 maart 2018 om 21:09
Timmio,
Ik zet mijn centjes op VVV en Heracles
Vind ik leuk
★Timmio★ +25096
donderdag 8 maart 2018 om 21:12
Gelijk en heracles (mijn voorspelling)
Vind ik leuk
VVVke +1977
donderdag 8 maart 2018 om 21:27
We hebben net een hele serie gelijke spelen achter de rug. Van Excelsior winnen we Timmy.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25096
donderdag 8 maart 2018 om 21:28
Excelsior is uit een of andere manier best wel prima.
Vind ik leuk
VVVke +1977
donderdag 8 maart 2018 om 21:35
Zijn ze ook.
Probeer mezelf stiekem wat moed in te praten.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25096
donderdag 8 maart 2018 om 21:36
ik twijfelde tusseen 2-1 en 1-1 maar ag maar voor t tweed
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 20:44
Nee, jullie trekken volle zalen....
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 20:44
Wij spelen geen playoffs
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 20:45
Nog niet....
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
donderdag 8 maart 2018 om 20:46
Voorrondes el-;)
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 20:50
Playoffs heb ik het toch over? Anders zeg ik wel voorronde
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:00
Doet pijn hè? Dat dit soort zaken wellicht keiharde realiteit worden in de toekomst. Ook voor Ajax.
Wij hebben daar (Godzijdank) geen last van. Momenteel is het voor ons pure verwennerij. Een kinderhand is gauw gevuld... (ik maak hem zelf maar effe.)
We praten nog een keer verder.... tot die tijd sterkte.
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:01
Sterke met wat als ik vragen mag? Ik heb nergens last van ofzo hoor.
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:08
Nee joh?!
Beetje misplaatste arrogantie misschien??
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:17
Nee hoor totaal niet, anders had ik wel gezegd dat ajax kampioen word
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:42
Goed zo. Laat ik het niet merken ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 00:18
Dat zal je wel al die tijd geroept hebben totdat je tegen ons gelijk speelde en van vitesse verloor
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 22:27
Ze worden nog 3 ook az gaat ze voorbij
Vind ik leuk
NorthSide +1290
donderdag 8 maart 2018 om 20:55
Geen één club in de Ereďivisie heeft wat te zoeken Europees!
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:00
Soms een uitschieter zoals vorig jaar. Verder zijn we het lelijke eendje
Vind ik leuk
NorthSide +1290
donderdag 8 maart 2018 om 21:06
Dat was meer geluk dan wijsheid. We geraken steeds meer achterop.
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 21:01
Precies. Nuchtere denkwijze.
Vind ik leuk
Tweey +2106
vrijdag 9 maart 2018 om 01:28
Flow lol
Vind ik leuk
Andreh +1186
vrijdag 9 maart 2018 om 05:38
Maakt niet uit Ajax niets te zoeken in Europa ;-)
Vind ik leuk
allround +1826
vrijdag 9 maart 2018 om 07:38
Pas maar op, dat Ajax niet mee gaat doen aan de play offs.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
donderdag 8 maart 2018 om 20:40
Kut zooi, meer niet te zeggen!

Vind ik leuk
Hammers96 +2913
donderdag 8 maart 2018 om 20:41
Ado's seizoen loopt ook op t eind nu om eerlijk te zijn.
Niet goed genoeg voor de europa league en te veel kwaliteit ( mede door een goede coach in mijn optiek) om in de problemen te komen. Overigens is die spits Johnson echt prima gescout!
Vind ik leuk
★Timmio★ +25096
donderdag 8 maart 2018 om 20:42
Die gaan playoffs spelen, maar niet winnen nen dat is een keurig resultaat voor ADO Den HAag
Vind ik leuk
NorthSide +1290
donderdag 8 maart 2018 om 21:08
Niemand is goed genoeg voor EL!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18956
donderdag 8 maart 2018 om 20:48
Beetje off topic, maar ook over Den Haag Hoe gaat het eigenlijk met Kishna? Is die alweer terug?
Vind ik leuk
NorthSide +1290
donderdag 8 maart 2018 om 20:52
Traint individueel en misschien kunnen we hem ergens medio april terug verwachten.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18956
donderdag 8 maart 2018 om 20:56
Wat zonde zeg dat het nog zo lang duurt. Had echt een revelatie kunnen worden.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
donderdag 8 maart 2018 om 20:59
Zeker weten. Je zag toen hij tegen jullie het veld inkwam gelijk extra kwaliteitsimpuls aan het team gaf.
Vind ik leuk
donderdag 8 maart 2018 om 22:30
Ze zijn bezig om hem volgend jaar ook te huren
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18956
donderdag 8 maart 2018 om 22:33
Dat zou ik echt geweldig vinden. Dat Kishna nu wel koos voor het voetbal/plezier en niet voor het geld kon ik alleen maar toejuichen.
Hopen dat hij volgend seizoen dan blijft. Dan voorspel ik minstens 5 gouden veters voor hem, mits fit.
Vind ik leuk
Tweey +2106
vrijdag 9 maart 2018 om 01:31
Die wordt klaargestoomd voor de voorrondes EL
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws