'Het is een zwarte dag voor PSV, maar het hoeft geen probleem te zijn'

    'Het is een zwarte dag voor PSV, maar het hoeft geen probleem te zijn'

    zondag 11 maart 2018 om 12:09

    Het is misschien wel de meest spraakmakende PSV-nederlaag van de afgelopen jaren: de afgang in Tilburg. Willem II was zaterdagavond met liefst 5-0 te sterk voor de onbedreigde koploper van de Eredivisie.

    "Een zwarte dag", reageert oud-speler Jan Poortvliet tegenover PSV Inside. Toch ziet hij niet meteen een groot probleem. "Als je ervan leert dan is het geen probleem. We moeten de complimenten aan Willem II geven. Die club was bevrijd en voetbalde zoals je moet voetballen. Namelijk vol passie, vol energie, veel beweging zonder bal en druk zetten, uitbreken en ga zo maar door."

    "Ze deden dit ook nog eens vol overgave en dan zie je dat het publiek de twaalfde man wordt. PSV heeft dan geen antwoord, omdat we dit niet verwacht hadden en omdat we ook tijdens een wedstrijd dit niet meer om kunnen draaien", vervolgt Poortvliet, die het positieve ziet van de zeperd. "Dit is voor het vervolg niet erg, want we zijn wakker geschud en dat was met 1-0 of 2-1 niet gebeurd."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Sargon +1105
    zondag 11 maart 2018 om 12:12
    PSV speelt het hele jaar al zo slap. Het wordt nu eindelijk een keer afgestraft.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2887
    zondag 11 maart 2018 om 12:15
    Het probleem bij PSV is dat ze bij achterstand het spel niet kunnen dicteren omdat ze daar het materiaal niet voor hebben, vandaar dat countervoetval met een zeer compact spelende verdediging en middenveld dat tot op zekere hoogte succes opleverde. Ajax was de 1e club die deze kwatsbaarheid aan het licht bracht maar ook F. noord dat niet bepaald een hoogvlieger is, legde in de beker dat ook al bloot.
    Vind ik leuk
    Quareck +5920
    zondag 11 maart 2018 om 12:16
    Heerenveen was de eerste..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2887
    zondag 11 maart 2018 om 12:34
    Sorry, was ik ff vergeten maar bij deze.
    Vind ik leuk
    iceman +818
    zondag 11 maart 2018 om 12:30
    Lulkoek. PSV heeft van alle clubs juist de meeste achterstanden weten om te zetten in een winst. Ze misten pitbull Hendrix. Lozano was nog wel op te vangen. Maar Luckassen kon totaal niet meekomen op dit niveau. Volgende week Hendrix en Lozano erbij. Ook de Argentijnse spits komt eraan. Dat zijn wel weer 3 spelers die iets extra's kunnen geven. Die miste PSV gister. Op Mauro na. Maar die werd te laat ingebracht.
    Vind ik leuk
    alffie +1524
    zondag 11 maart 2018 om 16:45
    Wel opvallend de ene keer kan Hendriks er niets van en de andere keer is hij de man die ze missen.

    Daar lag het gisteravond echt niet aan.
    Ze waren gewoon veel minder dan WII de jong bleef maar zaniken, swaap die continu verkeerd stond en en die andere cv die er niets van bakte.
    Van ginkel normaal de beste voetballer die psv heeft deed gisteren ook veel verkeers.

    Psv was gisteren gewoon shit, zo moeilijk om dat toe te geven is het niet.
    Vind ik leuk
    koeman88 +61
    zondag 11 maart 2018 om 21:25
    PSV voetbalde idd waardeloos, maar Hendrix wordt teveel onderschat, veel goede intercepties, de beslissende steekpass zal hij niet geven, maar voert zijn taak naar behoren uit.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 11 maart 2018 om 12:31
    Inderdaad kwatsbaarheid... wannen onzin
    Vind ik leuk
    Always PSV +6872
    zondag 11 maart 2018 om 14:45
    Had het al eerder gelezen op VP dat 5-0 verliezen harder aankomt dan dacht 1-0 was geworden. Een wake up call. Het antwoord is aan de jongens volgende week. Jongens als Luckassen en ik vind ook Pereiro maken ons geen kampioen. Cocu moet dit nu ook laten zien aan de groep door in te grijpen. Geef mij de hongerige jeugd maar!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 13:26
    Ook Heracles legde de kwatsbaarheid bloot, maar toen kwamen ze er op een gelukkige manier mee weg.
    Vind ik leuk
    Morris +19927
    zondag 11 maart 2018 om 12:13
    Hoeveel bel Chinezen waren er aanwezig?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9284
    zondag 11 maart 2018 om 12:17
    Gelukkig in ieder geval één waarbij ik mijn bet op 5-0 kon plaatsen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    John M. +4021
    zondag 11 maart 2018 om 12:27
    Werkelijk waar?, heb jij op 5-0 gezet???
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9284
    zondag 11 maart 2018 om 12:46
    Hahahaa, was dat maar waar, dan had ik hier op VP een rondje gegeven!
    Wie bedenkt 5-0 nou?
    Vind ik leuk
    Morris +19927
    zondag 11 maart 2018 om 12:54
    (Ger) Brands..

    Makkelijk geld verdienen voor de club ;-)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9284
    zondag 11 maart 2018 om 12:56
    Hahahhaa, zou wat zijn als één van hen stiekem 250.000 op 5-0 had gezet..
    Vind ik leuk
    John M. +4021
    zondag 11 maart 2018 om 15:01
    Ik dacht al, of je bent een zeer goede helderziende of je bent Onze Lieve Heer himself.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    zondag 11 maart 2018 om 13:21
    Er is nog geen bewijs voor. Staat ook in het rapport.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kuip +5345
    zondag 11 maart 2018 om 12:14
    PSV...kampioen van de armoe
    Vind ik leuk
    Quareck +5920
    zondag 11 maart 2018 om 12:15
    Kuip, kampioen van de nietszeggende opmerkingen
    Vind ik leuk
    Kuip +5345
    zondag 11 maart 2018 om 12:43
    Dat kunnen we van jouw opmerking ook zeggen dus. Desalniettemin kun je toch niet zeggen dat PSV dit seizoen met sprankelend voetbal kampioen wordt. Concurrentie is er niet omdat Ajax en vooral Feyenoord het helemaal laten afweten. Europees was het voor zowel Ajax als PSV al helemaal een drama. Kortom: seizoen 2017/2018 is een seizoen om heel snel te vergeten.
    Maar vier jij maar een uitbundig feest met dat geweldige kampioenschap van de Mickey Mouse League.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    zondag 11 maart 2018 om 12:49
    Feyenoord speelde vorig jaar natuurlijk wel de sterren van de hemel.... lul niet. Iedereen die na 34 wedstrijden kampioen is, is terecht kampioen. Dat gezeur over ‘armoede’ is verzonnen door clubs die het net niet redden.
    Vind ik leuk
    Quareck +5920
    zondag 11 maart 2018 om 12:56
    Je kan alleen kampioen worden als de rest het laat afweten. Als een ander team 34 keer wint ben je namelijk nooit kampioen. Dus in het verleden waren er alleen maar kampioenen van de armoede? En ja, als psv kampioen wordt zal ik feest vieren! Want of deze competitie nu goed is of niet, je bent dan de beste van de 18! Maar jij hebt vorig jaar niks gevierd toen Feyenoord kampioen werd van deze Mickey mouse competitie?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34601
    zondag 11 maart 2018 om 13:04
    Dat jij als Feyenoord fan iets durft te zeggen er het woord armoedig...
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2887
    zondag 11 maart 2018 om 13:12
    Nee Kuip heeft een realistische kijk op het voetbal maar word af geserveerd door een nietszeggend figuurtje.
    Vind ik leuk
    Quareck +5920
    zondag 11 maart 2018 om 13:18
    Wat is er precies zo geweldig aan zijn visie? Waarom kampioen van de armoede? Als psv kampioen wordt en bij Ajax staat 175 miljoen op de rekening... dan ben je geen kampioen van de armoede maar kampioen boven de rijkdom. Maar goed, zo lang er mensen niet tegen hun verlies kunnen zal deze onzin uitroep blijven bestaan!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9284
    zondag 11 maart 2018 om 12:18
    Sorry, liever kampioen van de armoe dan geen kampioen..
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:59
    weer geen kampioen is nog erger
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9284
    zondag 11 maart 2018 om 13:08
    Meaning?
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:15
    10-0 verliezen is erg voor Feyenoord, maar deze 5-0 tegen Willem II schaar ik ook in dat rijtje.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 11 maart 2018 om 12:34
    Ge doet mar jonguh. Ligt hier niemand wakker van wat jij schaart
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:39
    En toch heb jij de onbeheersbare drang om te reageren. Hiep-hiep hoi.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +468
    zondag 11 maart 2018 om 13:36
    Ah joh.... Dit is toch gewoon een afstraffing van jewelste! De grootste in 53 jaren psv. Ik schaar 'm daarom ook onder de grootste, historische pakken slaag aller tijden.
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    zondag 11 maart 2018 om 12:16
    Deze 5-0 zullen mensen altijd herinneren. Niet echt leuk om dat op je palmares te hebben staan.
    Vind ik leuk
    iceman +818
    zondag 11 maart 2018 om 12:32
    Net zoals die 1-0 van de Graafschap. Die blijven mensen ook nog altijd herinneren. De kampioen dat geen kampioen werd. Niet echt leuk om dat op je palmares te hebben staan.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2418
    zondag 11 maart 2018 om 12:35
    De recordkampioen bedoel je.
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    zondag 11 maart 2018 om 12:52
    Wat moet je nu met zo'n opmerking.
    Nee ik bedoel niet Ajax, want dit artikel gaat over PSV.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7864
    zondag 11 maart 2018 om 12:49
    Welke 1-0 van de Graafschap? Eerst je huiswerk doen kerel!
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    zondag 11 maart 2018 om 12:57
    Nee inderdaad ook dat is niet mooi. En zo heeft Feyenoord ook wel iets wat ze liever niet hadden gehad. Alleen vind ik het raar dat je met een moment van Ajax aan komt zetten terwijl dit over PSV gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:43
    Ajax heeft er ook wel eens 6 om de oren gehad tegen PSV of kun je je dat niet meer herinneren. Is ook niet echt leuk op je palmares.
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    zondag 11 maart 2018 om 13:03
    Ja klopt. Wie ontkent dat dan? Verandert niets aan het feit dat iedereen die PSV een warm hart toedraagt dit liever niet hadden gehad. Vind je het soms moeilijk omdat ik als Ajacied dit zeg? Ik hoop het niet.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 17:31
    Jij mag als ajax supporter zeggen wat je wilt. Ook al zit er een bepaalde ondertoon in jou opmerking. Ik snap dat dit ook de enige manier is om jou frustratie te uiten voor het falen van je eigen clubje.
    Kan er alleen maar om lachen.
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    zondag 11 maart 2018 om 19:50
    Alleen is die er niet. Deze man doet alsof er helemaal niks ergs aan is. Voor het kampioenschap niet Inderdaad, maar ik denk dat Cocu er bijvoorbeeld heel anders over zal denken. Maar wel knap dat jij een ondertoon weet te vinden, maar volgens mij is het nog steeds frustratie bij jou, ondanks het kampioenschap. Ik kan me er alleen maar over verbazen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4398
    zondag 11 maart 2018 om 12:16
    Kan die Mulder niet elke week een wedstrijd van psv fluiten, deed die top gisteren met twee tegen pingels!!
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    zondag 11 maart 2018 om 12:31
    Mulder? jij hebt een andere wedstrijd gezien
    het was Kuipers
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    zondag 11 maart 2018 om 12:16
    Achja waarschijnlijk waren de spelers na de nederlaag van Ajax tegen Vitesse al met hun hoofd bij het kampioenschap. Uiteindelijk blijven het 3 punten die verloren worden. Het hele seizoen geeft PSV heel veel kansen weg. Nu werden ze eindelijk een keer afgemaakt door de tegenstander. Spel bied weinig perspectief, maarja dat doet het al het hele seizoen niet. PSV zal de komende wedstrijden wel weer winnen is mijn verwachting.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:16
    5 - 0 Jan, VIJF! Als je er maar van leert dan...
    Vind ik leuk
    iceman +818
    zondag 11 maart 2018 om 12:42
    De stand is geflatteerd. Iedere ploeg heeft wel eens een totale off day. Het gemis van Hendrix was groot gister. Die Luckassen blijkt een clown uit het circus te zijn. En 2 van de 5 goals kwamen uit een penalty. Waarvan er zeker 1 niet gegeven had mogen worden. En de ander vrij makkelijk was. Nu staat PSV weer met beide benen op de grond. Volgende week Hendrix en Lozano er weer bij. Maxi Romero schuift ook aan de komende weken. Schouders erachter en die titel binnen halen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 13:33
    Het wordt allemaal nogal licht opgenomen vind ik. 5-0 is echt een schandalig pak slaag!
    Vind ik leuk
    Mari +5031
    zondag 11 maart 2018 om 12:16
    PSV hoeft zich echt niet druk te maken. De voorsprong is vanavond 7 tot 10 punten.
    Het is dan ook heel dom van Cocu om zo dramatisch te doen en de spelers, die het hele jaar door hun best hebben gedaan, hun vrije dag af te pakken.
    Cocu heeft zelf de grootste fout gemaakt door Arias eruit te halen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 11 maart 2018 om 12:35
    Luckassen opstellen tel ik zwaarder
    Vind ik leuk
    Mari +5031
    zondag 11 maart 2018 om 12:55
    Luckassen ging vervolgens rechtsback staan. Dat was zijn fout volgens mij. Het gevolg van deze tactische meesterzet kennen we.
    Vervolgens de schuld alleen leggen bij de spelers.
    Luckassen wordt nu al lulkassen genoemd
    Vind ik leuk
    Butsbal +11390
    zondag 11 maart 2018 om 12:58
    Badluck-assen kan ook
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1102
    zondag 11 maart 2018 om 13:48
    Ik snap de basisplek van Lucassen ook niet. Ik had Rosario er neergezet.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2130
    zondag 11 maart 2018 om 12:17
    Ik vond het geen zwarte dag,vond het wel kleurrijk eigenlijk.
    Vind ik leuk
    John M. +4021
    zondag 11 maart 2018 om 12:31
    Je doelt denk ik op het rood-wit-blauw van Willem II.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    zondag 11 maart 2018 om 12:35
    dat zou vandaag ook zo maar eens kunnen zijn
    net als vorige week en de week daarvoor
    Heerenveen heeft niets te verliezen
    kan heeeel lastig worden!!
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2130
    zondag 11 maart 2018 om 12:37
    Klopt,maar dat neemt niet weg dat ik het gister een kleurige dag vond.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1621
    zondag 11 maart 2018 om 12:38
    lang geleden he
    Vind ik leuk
    Sil95 +9125
    zondag 11 maart 2018 om 12:18
    En dat is dan de huidige , bewierookte koploper van de Eredivisie. Het is werkelijk schandalig.
    Vind ik leuk
    Dicky +16102
    zondag 11 maart 2018 om 12:21
    PSV wordt alles behalve bewierookt. Onterecht overigens aangezien ze op 3 wedstrijden na het beste voetbal spelen en het meest constant zijn.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9125
    zondag 11 maart 2018 om 12:22
    PSV dat het beste voetbal speelt? Ik weet niet wat jou definitie van goed voetbal is maar vind het tamelijk lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Dicky +16102
    zondag 11 maart 2018 om 12:27
    Er speelt niemand beter dus dan is het het beste. AZ speelt ook heel goed voetbal. Maar zijn minder constant. Verder is er eigenlijk niemand die een claim kan maken beter te zijn.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9125
    zondag 11 maart 2018 om 12:48
    Hoe durf je PSV te associeren met goed voetbal? PSV speelt het gehele seizoen al afschuwelijk voetbal. Defensieve speelwijze , gericht op een counter. Het is efficiënt ja maar werkelijk afschuwelijk om te zien.
    Vind ik leuk
    Dicky +16102
    zondag 11 maart 2018 om 12:54
    Eenvoudig hoor. Door gewoon naar de wedstrijden van PSV te kijken. Counter voetbal kan mits goed uitgevoerd heel mooi zijn om naar te kijken. Het is de enige ploeg tegen wie mijn ploeg volledig werd weggespeeld dit seizoen. Counter voetbal is niet direct slecht Sil. Jij mag het niet mooi vinden. Maar welke club speelt er dan beter. AZ speelt aanvallend voetbal. Maar hebben ook wedstrijden tussendoor waar in het minder loopt en dan ziet het er ook niet uit. Verder kan ik geen club opnoemen die mooi voetbal speelt in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zondag 11 maart 2018 om 13:14
    Zo Dicksky wachtwoord weer gevonden?
    Vind ik leuk
    Dicky +16102
    zondag 11 maart 2018 om 13:19
    Ik vind jouw maar een saai ventje die telkens in herhaling valt. Daarom lees ik jouw berichtjes niet. Spaar je de moeite maar om op mij te reageren. Want met uitzondering van dit bericht lees ik niets van jou en zal ik verder ook niet meer reageren op je.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zondag 11 maart 2018 om 13:27
    Je bent maar een hypocriet ventje Dicksky. M'n club beschuldigen van bloedgeld die we van de NSB aannemen, maar wel Real als favoriete club hebben. De club van Franco.Spreek je daarop aan. En vervolgens kom ik je weer tegen met een nieuw account zonder favoriete int. Club. En dan zogenaamd je wachtwoord kwijt zijn. Je verstrikt in je eigen leugens man! Triest figuur ben je!
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    zondag 11 maart 2018 om 12:19
    Pootvliet zegt het heel goed. Slechste dag voor heel PSV. Alleen vergeet hij de rol van Kuipers te vermelden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    zondag 11 maart 2018 om 12:26
    Lag het aan Kuipers?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10408
    zondag 11 maart 2018 om 12:29
    Nee. Willem II was gewoon de betere partij. De pingels die gegeven werden was 1 van terecht en 1 niet, maar dat was bij een 2-0 achterstand dus boeit weinig we hadden toen al verloren
    Vind ik leuk
    Smash +2499
    zondag 11 maart 2018 om 12:37
    Nee, het lag zeker niet aan Kuipers. PSV speelde dramatisch. Maar, laten we ook eerlijk vaststellen, dat Kuipers ook niet in zijn allerbeste vorm is. (En dat was niet alleen deze wedstrijd).
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    zondag 11 maart 2018 om 13:17
    Alleen ga je na zo’n veegpartij niet over de scheidsrechter beginnen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    zondag 11 maart 2018 om 15:07
    Omdat?
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    zondag 11 maart 2018 om 17:32
    Als je zo wordt vernederd moet je in mijn beleving even alleen naar je eigen prestatie kijken.
    Vind ik leuk
    Smash +2499
    zondag 11 maart 2018 om 15:52
    En waarom niet? Ik geef aan dat PSV dramatisch heeft gespeeld. Aan de andere kant kan een wedstrijd kantelen. Als hij wel voor de overtreding van Luckassen een penalty geeft, dan had hij dat ook bij de overtreding op De Jong moeten doen. Dan was het 2-1 geworden en loopt de wedstrijd mogelijk heel anders. Nogmaals; Dit doet niets af aan de knappe prestatie van Willen II.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    zondag 11 maart 2018 om 15:07
    Hij heeft ook zijn stempel gedrukt. Luuk had een penalty. Kuipers heeft vaker niet gefloten voor van Ginkel terwijl hij omver wordt geduwd. Ik kan nog verl meer opnoemen.
    Vind ik leuk
    Luon +3
    zondag 11 maart 2018 om 12:20
    Schandalig. Moet ik op mijn werk eens doen, krijg ik mijn ontslag.
    Vind ik leuk
    Ibo +92
    zondag 11 maart 2018 om 12:22
    Eigenlijk gisteren 2 winnaars: Willem II die 3 belangrijke punten heeft gehaald EN Psv dat wakker is geschud. Even weer met beide benen op de grond. En niks dramatisch doen, alleen 3 punten verloren en weer op scherp gezet voor de komende weken. Voor beide brabantse clubs dus een win-win situatie
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:31
    Juist, want een topteam dat met 5-0 verliest is niet vreemd of zorgwekkend. Ze zijn weer wakker en dit gebeurt nooit meer, sterker nog met dank aan Willem II behaalt PSV nu glansrijk de landstitel.
    Vind ik leuk
    Ibo +92
    zondag 11 maart 2018 om 12:38
    zo ist
    Vind ik leuk
    iceman +818
    zondag 11 maart 2018 om 12:23
    Hendrix er niet bij. Dat was vanaf minuut 1 zichtbaar. Ze onderschatten de kwaliteiten van Hendrix in Nederland. Zoals ze dat ook altijd deden met Davy Klaassen. Ik miste een pitbull op het middenveld. Gelukkig is Hendrix weer terug volgende week. En ook Lozano weer terug. Dan heb je wel weer 2 jongens met een enorme drive op het veld staan.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    zondag 11 maart 2018 om 12:23
    Het was een prachtige dag
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:23
    Het is om je kapot te schamen zo slecht was het gisteravond. Of dit een wake-up call is geweest of het begin van het einde dat zal nog moeten blijken. Maar ik betwijfel of de concurrentie wel alles gaat winnen. En voor alle haters, wie verloor er vorige week kansloos van Vitesse....
    Vind ik leuk
    buddha +7677
    zondag 11 maart 2018 om 12:35
    als of dit het einde van de wereld is zeg. er is nog niets aan de hand. beter 1x met 5-0 verliezen dan 5 x met 1-0. nog 5 x winnen en ze zijn kampioen. ff 1 mindere dag maakt niets uit. het programma is niet al te moeilijk. 3 redelijk makkelijk op papier thuis. en dan moeten az en ajax alles nog winnen ook.
    Vind ik leuk
    iceman +818
    zondag 11 maart 2018 om 12:44
    Nog een voordeel. Cocu kan die Luckassen niet opstellen de komende wedstrijd. Hij heeft rood gekregen. Hadden we als PSV'ers nog iets te juichen. Volgende week Hendrix en Lozano erbij, en gas erop.
    Vind ik leuk
    Mo +11238
    zondag 11 maart 2018 om 12:45
    Die eerste zin? Het is de meest beschamende nederlag in minimaal 30 jaar in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zondag 11 maart 2018 om 13:16
    Hoho dat was de 10-0 hé.
    Vind ik leuk
    Mo +11238
    zondag 11 maart 2018 om 13:28
    Ja oke maar ik bedoelde de meest beschamende nederlaag van PSV. Die 10-0 is uniek, dat gaat nooit meer geevenaard worden
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zondag 11 maart 2018 om 13:30
    Nee, die zou ik nog wel op DVD willen hebben. Zou hij ergens te koop zijn?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7503
    zondag 11 maart 2018 om 12:47
    Kan iemand bij Willie en Rene checken zoals ik gevraagd heb dat vorige week bij Sjaak te doen ? Ben bang dat ze gisteren niet hebben overleeft !
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 12:58
    PSV kampioen van de armoe
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 13:21
    Kan je nagaan hoe de rest is.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    zondag 11 maart 2018 om 13:08
    VVV word weer een afstraffing.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 13:18
    Zware afstraffing maar toch de nieuwe kampioen. Van de laatste 7 wedstrijden hoeven ze er maar 4 te winnen. Geen probleem. De andere verspelen ook nog punten.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7671
    zondag 11 maart 2018 om 14:52
    Gelukkig verlies je dik want anders is het weer pappen en nathouden. Maar Cocu begint natuurlijk ook niet goed, zet gewoon Mauro in de basis ipv miskoop Luckassen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 17:06
    Luckassen was net zo miskoop die nu psv weer wil doen met viergever.
    Luckassen hoort gewoon niet bij psv.En viergever ook niet.
    Snap niet dat psv niet in mexico ofcolumbia gaat kijken.Inplaats van deze zwakkelingen
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7671
    zondag 11 maart 2018 om 18:02
    Er komt ook nog een Mexicaan aan maar das een middenvelder ! Viergever is voor de breedte.
    Vind ik leuk
    Raptor +60
    zondag 11 maart 2018 om 15:56
    Wedstrijd is gekocht. 5-0 tegen Willem2 bizar. Kan toch eigenlijk niet en al helemaal niet in dit kader van de competitie.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 17:03
    Ach gut psv verliest een keer en meteen is het volgens de amsterdamse media een zwarte dag.
    Nou in mij ogen is er niks aan de hand.
    Psv staat nog steeds ver voor en er is niks aan de hand.
    Maar ja de media houd hier van om psv in een put de duwen.
    Fuck ajax .PSV WORD KAMPIOEN.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Het is een zwarte dag voor PSV, maar het hoeft geen probleem te zijn'