'PSG-leiding schrikt zich kapot na Neymar-berichten en reist af naar Brazilië'

    'PSG-leiding schrikt zich kapot na Neymar-berichten en reist af naar Brazilië'

    maandag 12 maart 2018 om 11:19

    De beleidsbepalers van Paris Saint-Germain zijn zich rot geschrokken van alle recente berichten over Neymar. De duurste speler ter wereld zou aan zijn familie hebben verteld dat hij ongelukkig is in de Franse hoofdstad en zinspeelt op een transfer.

    Met name Real Madrid wordt nadrukkelijk genoemd als mogelijke nieuwe werkgever voor de Braziliaan, die in eigen land herstelt van zijn zware voetblessure. Het is voor voorzitter Nasser Al-Khelaifi en technisch directeur Antero Henrique reden om naar Brazilië af te reizen, meldt het Franse Téléfoot. Het tweetal wil er naar verluidt alles aan doen om Neymar voor de club te behouden.

    De Braziliaan vertrok afgelopen zomer van FC Barcelona naar PSG voor een recordbedrag van 222 miljoen euro. Het leven in Frankrijk zou de superster echter zwaarder vallen dan gedacht. Vooral de fluitconcerten van zijn eigen supporters stuiten Neymar naar verluidt tegen de borst. De vleugelaanvaller wordt al maandenlang gelinkt aan een transfer naar Real Madrid, dat vierhonderd miljoen euro voor hem zou willen betalen.

    Poll

    Denk jij dat Neymar blijft?

    (2966 stemmen)

    Plaats een reactie

    Emnu +2002
    maandag 12 maart 2018 om 11:23
    Zit Neymar net op te wachten, zulk bezoek.

    Die zullen wel blaffen en blahblah doen, maar die heeft allang besloten wat-ie wil.
    En een verwend jong krijg je niet zomaar op andere gedachten.

    Al zal hij bij hun wel n soort van Mea Culpa afleggen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:24
    Madrid gaat echt geen 400 mil betalen voor deze huilebalk. Waanzin ten top.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:25
    Denk je?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:27
    400 miljoen kunnen ze zooo veel beter besteden. Genoeg spelers die minder moeten kosten en minstens zo goed zijn als Neymar.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:29
    Noem er eens 5 op dan? ben heel benieuwd namelijk.
    Vind ik leuk
    Vak422 +498
    maandag 12 maart 2018 om 11:36
    Niet minstens zo goed, maar Hazard, Sane en dybala komen wel in de buurt en zijn stukken goedkoper
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:34
    Het spijt me om te moeten concluderen, maar ik vrees dat je een andere sport moet zoeken om te kijken en eventueel te analyseren of wat daar ook voor door moet gaan,
    Vind ik leuk
    Vak422 +498
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:42
    Oja, vertel?
    Welke wijsheid heb jij in pacht denk je?

    Ben daarbij wel benieuwd hoevaak jij de vier betreffende spelers ziet spelen, en dan niet in samenvatting ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:53
    Ik zie al sinds mijn 5e complete wedstrijden van Ajax en kijk ze achteraf in zijn geheel terug (het terugkijken begon rond mijn 10e levensjaar).
    Ach, wat is wijsheid. Bij Neymar zie ik de extra’s zoals ook de door mij genoemde Ronaldo had.
    Dat te benoemen is extreem moeilijk. Laat ik het anders zeggen. Neymar heeft geen team nodig om te excelleren of een bepaalde formatie. Hij is een League in zijn eentje. Zet hem bij Barcelona, PSG en mogelijkerwijs Real Madrid. He don’t care, hij haalt vrijwel altijd een extreem hoog niveau. Dat kunnen echt alleen de allergrootsten.
    Aan samenvattingen heb ik compleet het welbekende schijt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vak422 +498
    woensdag 14 maart 2018 om 01:04
    Ik weet niet precies wat Ajax hier mee te maken heeft, maar ik ben blij dat je ook zo'n geïnspireerde fan bent.
    Tis natuurlijk ook de mooiste club ;)

    Wat betreft Neymar. Ik ben het helemaal eens met je beschrijving, maar ik denk dat bijvoorbeeld Hazard daar ook toe in staat is...
    Hij heeft alleen de pech dat hij onder Conte speelt i.p.v. Guardiola.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 19:49
    Ik was mis, teveel mooi vrouwen aan het kijken vermoed ik. want Ajax heeft hier noppes mee te maken.
    Interessant wat je zegt. Hazard onder een rotcoach als Conte, misschien is het idd logisch dat hij dat nu niet kan brengen. Die absolute meerwaarde. Of hij dat in een team kan waar ze wel écht aanvallend voetbal spelen, waag ik te betwijfelen hoewel hij sowieso wel zal verbeteren.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:39
    Kane, Aguero, Sané, Dybala en De Bruyne.
    Stuk voor stuk niet minder dan Neymar en allen veel plezieriger om in je spelersgroep te hebben.
    Daarnaast allemaal goedkoper.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:44
    Neymar :
    20 gespeeld 19 goals en 13 assists.
    Dat zie ik Kane, Dybala of de Bruyne nog niet doen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:49
    Aguero en Kane hebben er dit seizoen al 21 en 24 in liggen. Daar komt nog bij dat de PL aanzienlijk sterker is dan de Ligue 1. De Bruyne is geen echte spits en moet dus niet beoordeeld worden op goals al heeft hij al wel 7 goals gemaakt en 14 assists. Lijkt mij keurig voor een middenvelder.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rekka10 +39
    maandag 12 maart 2018 om 11:49
    Helaas gaat het niet alleen om de statistieken. Je moet ook een fijne jongen zijn in de groep. Ben het met je eens dat deze gast een absolute topper is, maar als ik als Real Madrid een keuze zou moeten maken tussen Neymar en een Hazard, zou ik het wel weten.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:05
    Ronaldo is ook niet echt makkelijk. Lijkt mij.
    Ik laat die statistieken zien, omdat hij zelf kansen creëert en scoort. En dat is best een leuke combinatie.

    Daarmee wil ik niet zeggen, dat ik hun gedrag goedkeur.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rekka10 +39
    maandag 12 maart 2018 om 12:10
    Eens!
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 12 maart 2018 om 20:30
    Neymar dus?
    Vind ik leuk
    JustH +9444
    maandag 12 maart 2018 om 11:55
    In Frankrijk doen ze dat alledrie.
    Vind ik leuk
    JD85 +587
    maandag 12 maart 2018 om 12:17
    Dat komt ook omdat die spelers die jij noemt TEAMspelers zijn. Neymar is enkel en alleen met zichzelf bezig.

    Ik heb zelden zo'n egoïstische, zelfingenomen en overschatte speler gezien.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:46
    Jij reageert uit haat voor neymar overschatte speler is het echt niet
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:00
    Hier sluit ik me volledig bij aan Henkie
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    maandag 12 maart 2018 om 12:11
    Dat zijn spitsen en een middenvelder. Noem er dan 5 op die op de plek van Neymar spelen?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:31
    Ik heb het over het totale pakket en dan worden ze niet alleen beoordeeld op goals.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    maandag 12 maart 2018 om 13:34
    Dan komt Neymar wel in de buurt van het totale pakket. Althans dat vind ik.
    Vind ik leuk
    ere111 +30
    maandag 12 maart 2018 om 13:54
    Hazard, Bale, A.Sanchez, Coutinho, Reus, Sané, Mane, Asensio, Draxler, Di Maria nou 10 stuks, liever hen dan die unfair play zeikerd, allemaal goedkoper en sommige van hen ook meer scorend vermogen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    maandag 12 maart 2018 om 13:58
    Die zijn niet beter en productiever dan Neymar. Heb je er nog meer?

    Jij reageert vanuit onderbuikgevoelens omdat je hem niet als mens mag. k heb dat ook een beetje alleen kijk ik alleen naar zijn kwaliteiten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ere111 +30
    maandag 12 maart 2018 om 14:38
    Nou flankspelers van rechts en spitsen die ook overweg kunnen op de flank (dus geen pure spitsen) dan kan je denken aan: Griezmann, Salah, Son, Sterling en Firminho. En van deze heeft Salah meer gescoord dan Neymar in de afgelopen 2 seizoenen. En vorig jaar ook meer assists. Bovendien vind ik dat je cijfers van de Ligue 1 niet kan vergelijken met moeilijkere competities. Ik vind wel dat je met recht kan spreken dat sommige spelers die ik heb genoemd (niet allemaal) beter en productiever zijn dan neymar. Kijk maar naar zijn Barcelona tijd werd ie ondergesneeuwd door Messi en Suárez en was duidelijk de minste van de 3 MSN
    Vind ik leuk
    michelhx +2924
    maandag 12 maart 2018 om 16:50
    Justin Kluivert
    Lozano
    Bergwijn
    Younes
    Larsson
    ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78306
    maandag 12 maart 2018 om 16:51
    Hahaha :p
    Vind ik leuk
    power +4837
    maandag 12 maart 2018 om 13:31
    die zijn geen goedkope spelers
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10624
    maandag 12 maart 2018 om 11:35
    Minder trekjes misschien. Crucialer/niet veel onbnelangrijjker dan Neymar oke
    maar qua voetballend vermogen hoort Neymar gewoon bij de beste 3 op aarde en 2 ervan lopen aan hun pensioen te hinken
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:05
    Neymar hoort absoluut niet bij de top 3. Kon bij Barcelona nauwelijks excelleren en maakt pas veel goals in een flutcompetitie als de Ligue 1. Kane en Aguero maken meer goals in een veel betere competitie.

    Neymar hoort ook niet bij de top 5.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:09
    Maar die creëeren weer minder.
    Een echte topper kan zich zelf vrij spelen en scoren in een kleine ruimte.
    De meeste spelers kunnen dat wel uit een counter. Met veel ruimte.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Verratti +1495
    maandag 12 maart 2018 om 13:51
    Daarnaast is hij ook heel snel. Hij is in mijn optiek één van de beste voetballers ter wereld. Dat hij nogal wat eigenschappen heeft die m.n. in Nederland niet gewaardeerd worden is ons probleem en leuk voor psychologen. Je kunt van Messi toch ook niet zeggen dat het geen goede voetballer is omdat het slome saaie figuur is.

    Of Neymar gaat vertrekken bij PSG lijkt me koffiedik kijken. Misschien had hij het in Spanje meer naar z'n zin? Misschien is hij in gesprek met Man.City? Een oordeel vellen o.g.v. VP-nieuws is nogal gewaagd.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10624
    maandag 12 maart 2018 om 12:59
    Ik vind persoonlijk van wel, als je puur kijkt naar voetballend vermogen.
    Vind ik leuk
    The Genius +2812
    maandag 12 maart 2018 om 11:36
    vergeet niet de marketingwaarde van Neymar staat tot een andere speler "die minstens zo goed zijn als neymar"
    Vind ik leuk
    JG +183
    maandag 12 maart 2018 om 15:03
    Dachten ze van die 222mil ook vorige zomer, van niks meer verschieten...
    Vind ik leuk
    power +4837
    maandag 12 maart 2018 om 13:29
    Madrid heeft al veel huilbalken, nog een erbij.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1862
    maandag 12 maart 2018 om 11:24
    Zolang Neymar bij PSG Voetbalt zul je altijd zulke berichten blijven krijgen. Zal volgend seizoen gewoon in de kleuren van PSG voetballen.
    Vind ik leuk
    plein19 +1235
    maandag 12 maart 2018 om 11:26
    Ik hoop dat PSG niet meewerkt aan een vertrek. Geweldige voetbal. Maar erg vaak niet te harden
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    maandag 12 maart 2018 om 11:33
    Als een club 400 miljoen euro ophoest, gaat hij net zo hard weg als bij die 222 miljoen die richting Barcelona zijn gegaan. Die prijst is ‘op zijn hoofd gezet’ en hoewel ik het zo verbijsterend veel vind, bijna niet te geloven, gaan die transacties meer en meer overheersen. Als ik lees dat hij wegwil vanwege de fluitconcerten en andere rare uitingen van eigen supporters, kan ik daar nog eens goed inkomen ook. Hij is en blijft een heel goede speler die ook bij Real Madrid van grote waarde kan zijn. Verder: een beetje een raar mens met een beetje een rare familie, die duidelijk blijk geeft elk transfergerucht te voeden of te ontkennen, al naar gelang het de familie uitkomt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    maandag 12 maart 2018 om 11:35
    Gaap.

    Next, de kanarie van ome Henk heeft van een Braziliaanse Blauwkuif Kakatoe vernomen dat Neymar heeft gezegd dat ie naar Quatar wil.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Later meer....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    maandag 12 maart 2018 om 13:12
    :-)
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +155
    maandag 12 maart 2018 om 11:43
    Zou toch wat zijn als hij naar Real Mardi vertrekt voor €400.000.000,00!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Emnu +2002
    maandag 12 maart 2018 om 11:54
    Die nou niet, met al die nullen.

    Dan lijkt t opeens weer echt of zo.
    40m lult veel makkelijker weg.

    Kunnen we beter slapen, straks, voor de gevoeligen onder ons.
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +155
    maandag 12 maart 2018 om 19:16
    Zou er de volgende keer rekening mee houden, 1000 maal sorry ;)
    Vind ik leuk
    pos +7537
    maandag 12 maart 2018 om 11:48
    Ronaldo is gelukkig nog nooit uitgefloten door zijn eigen supporters.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2693
    maandag 12 maart 2018 om 12:13
    Dan heb jij dat nooit gehoord of niet willen horen , ja hoor is meer dan eens uitgefloten, als het eens enkele weken tegenzit met scoren.
    Vind ik leuk
    fr0do +672
    maandag 12 maart 2018 om 11:51
    Gebeurde dit ook niet elke zomer tussen Ronaldo en Real, paar miljoentjes boven op het salaris en alles is weer koek en ei.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:12
    Aaaaach jeetje, moet pappie er dan 100 miljoen bij doen voor zijn jochie? En de trainer ontslaan voor een Braziliaan zodat je lekker mert hem kan praten als je je weer eens ongelukkig voelt in die kutstad?
    Wat een enorme megalul is die Neymar.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2467
    maandag 12 maart 2018 om 12:38
    Ach een beetje salaris er bij en Cavani weg dan blijft ie wel.
    Vind ik leuk
    Guust +4884
    maandag 12 maart 2018 om 12:42
    Zoveel geld en dan huilen om een paar fluitende mensen, zou wat zijn als hij bij Real gaat spelen, dan fluit het hele Barcelona stadion. 400 miljoen, is dat inclusief zakdoekjes.
    Vind ik leuk
    MOTM +539
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    Kan er compleet naast zitten (ik volg de Franse liga nauwelijks), maar heb zo de indruk dat die Cavani met ziel en zaligheid speelt, en zet dat eens af tegen zo een prima donna als Neymar, dan is het misschien zo gek nog niet dat het publiek Neymar niet op handen draagt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    linkspoot +651
    maandag 12 maart 2018 om 13:39
    Cavani is echt een geweldige persoonlijkheid.
    Vind ik leuk
    Founder +230
    maandag 12 maart 2018 om 13:10
    Wat een vervelend mannetje. Is elders vermoedelijk nog meer op te strijken. Zou als ik PSG was hem houden aan zijn contract. Desnoods in het 8e elftal van PSG. Komop zeg niet naar zijn zin hebben. Had ie eerder over moeten nadenken.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    maandag 12 maart 2018 om 13:37
    Zou hem graag bij manchester united willen zien.
    Vind ik leuk
    linkspoot +651
    maandag 12 maart 2018 om 13:38
    Verkoop m voor 250 miljoen en koop er voor in de plaats 3 hele goeie voetballers. Neymar is mentaal te instabiel en brengt daardoor te veel risico met zich mee. Trouwens, Mbappé heb je toch al en DiMaria is ook een nuttige speler.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +346
    maandag 12 maart 2018 om 18:35
    Vetschrikkelijke vent die Neymar. https://youtu.be/uqu343fnu1k
    Ik denk dat heel veel mensen een verkeerd beeld van hem en Cristiano Ronaldo hebben
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:36
    Neymar de beste aanvaller sinds Ronaldo Luiz Nazario De Lima.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSG-leiding schrikt zich kapot na Neymar-berichten en reist af naar Brazilië'