'PSG-leiding schrikt zich kapot na Neymar-berichten en reist af naar Brazilië'

    'PSG-leiding schrikt zich kapot na Neymar-berichten en reist af naar Brazilië'

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 11:19ma 12-03-2018 om 11:19

    De beleidsbepalers van Paris Saint-Germain zijn zich rot geschrokken van alle recente berichten over Neymar. De duurste speler ter wereld zou aan zijn familie hebben verteld dat hij ongelukkig is in de Franse hoofdstad en zinspeelt op een transfer.

    Met name Real Madrid wordt nadrukkelijk genoemd als mogelijke nieuwe werkgever voor de Braziliaan, die in eigen land herstelt van zijn zware voetblessure. Het is voor voorzitter Nasser Al-Khelaifi en technisch directeur Antero Henrique reden om naar Brazilië af te reizen, meldt het Franse Téléfoot. Het tweetal wil er naar verluidt alles aan doen om Neymar voor de club te behouden.

    De Braziliaan vertrok afgelopen zomer van FC Barcelona naar PSG voor een recordbedrag van 222 miljoen euro. Het leven in Frankrijk zou de superster echter zwaarder vallen dan gedacht. Vooral de fluitconcerten van zijn eigen supporters stuiten Neymar naar verluidt tegen de borst. De vleugelaanvaller wordt al maandenlang gelinkt aan een transfer naar Real Madrid, dat vierhonderd miljoen euro voor hem zou willen betalen.

    Poll

    Denk jij dat Neymar blijft?

    (2967 stemmen)

    Plaats een reactie

    Emnu +5375
    maandag 12 maart 2018 om 11:23
    Zit Neymar net op te wachten, zulk bezoek.

    Die zullen wel blaffen en blahblah doen, maar die heeft allang besloten wat-ie wil.
    En een verwend jong krijg je niet zomaar op andere gedachten.

    Al zal hij bij hun wel n soort van Mea Culpa afleggen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:24
    Madrid gaat echt geen 400 mil betalen voor deze huilebalk. Waanzin ten top.
    Vind ik leuk
    power +6113
    maandag 12 maart 2018 om 13:29
    Madrid heeft al veel huilbalken, nog een erbij.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2982
    maandag 12 maart 2018 om 11:24
    Zolang Neymar bij PSG Voetbalt zul je altijd zulke berichten blijven krijgen. Zal volgend seizoen gewoon in de kleuren van PSG voetballen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2466
    maandag 12 maart 2018 om 11:26
    Ik hoop dat PSG niet meewerkt aan een vertrek. Geweldige voetbal. Maar erg vaak niet te harden
    Vind ik leuk
    mcmodd +24238
    maandag 12 maart 2018 om 11:33
    Als een club 400 miljoen euro ophoest, gaat hij net zo hard weg als bij die 222 miljoen die richting Barcelona zijn gegaan. Die prijst is ‘op zijn hoofd gezet’ en hoewel ik het zo verbijsterend veel vind, bijna niet te geloven, gaan die transacties meer en meer overheersen. Als ik lees dat hij wegwil vanwege de fluitconcerten en andere rare uitingen van eigen supporters, kan ik daar nog eens goed inkomen ook. Hij is en blijft een heel goede speler die ook bij Real Madrid van grote waarde kan zijn. Verder: een beetje een raar mens met een beetje een rare familie, die duidelijk blijk geeft elk transfergerucht te voeden of te ontkennen, al naar gelang het de familie uitkomt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22164
    maandag 12 maart 2018 om 11:35
    Gaap.

    Next, de kanarie van ome Henk heeft van een Braziliaanse Blauwkuif Kakatoe vernomen dat Neymar heeft gezegd dat ie naar Quatar wil.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 11:36]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Later meer....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22164
    maandag 12 maart 2018 om 13:12
    :-)
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +178
    maandag 12 maart 2018 om 11:43
    Zou toch wat zijn als hij naar Real Mardi vertrekt voor €400.000.000,00!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Emnu +5375
    maandag 12 maart 2018 om 11:54
    Die nou niet, met al die nullen.

    Dan lijkt t opeens weer echt of zo.
    40m lult veel makkelijker weg.

    Kunnen we beter slapen, straks, voor de gevoeligen onder ons.
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +178
    maandag 12 maart 2018 om 19:16
    Zou er de volgende keer rekening mee houden, 1000 maal sorry ;)
    Vind ik leuk
    pos +8835
    maandag 12 maart 2018 om 11:48
    Ronaldo is gelukkig nog nooit uitgefloten door zijn eigen supporters.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3060
    maandag 12 maart 2018 om 12:13
    Dan heb jij dat nooit gehoord of niet willen horen , ja hoor is meer dan eens uitgefloten, als het eens enkele weken tegenzit met scoren.
    Vind ik leuk
    fr0do +1463
    maandag 12 maart 2018 om 11:51
    Gebeurde dit ook niet elke zomer tussen Ronaldo en Real, paar miljoentjes boven op het salaris en alles is weer koek en ei.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4242
    maandag 12 maart 2018 om 12:38
    Ach een beetje salaris er bij en Cavani weg dan blijft ie wel.
    Vind ik leuk
    Guust +5808
    maandag 12 maart 2018 om 12:42
    Zoveel geld en dan huilen om een paar fluitende mensen, zou wat zijn als hij bij Real gaat spelen, dan fluit het hele Barcelona stadion. 400 miljoen, is dat inclusief zakdoekjes.
    Vind ik leuk
    MOTM +502
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    Kan er compleet naast zitten (ik volg de Franse liga nauwelijks), maar heb zo de indruk dat die Cavani met ziel en zaligheid speelt, en zet dat eens af tegen zo een prima donna als Neymar, dan is het misschien zo gek nog niet dat het publiek Neymar niet op handen draagt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    maandag 12 maart 2018 om 13:39
    Cavani is echt een geweldige persoonlijkheid.
    Vind ik leuk
    Founder +242
    maandag 12 maart 2018 om 13:10
    Wat een vervelend mannetje. Is elders vermoedelijk nog meer op te strijken. Zou als ik PSG was hem houden aan zijn contract. Desnoods in het 8e elftal van PSG. Komop zeg niet naar zijn zin hebben. Had ie eerder over moeten nadenken.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6725
    maandag 12 maart 2018 om 13:37
    Zou hem graag bij manchester united willen zien.
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    maandag 12 maart 2018 om 13:38
    Verkoop m voor 250 miljoen en koop er voor in de plaats 3 hele goeie voetballers. Neymar is mentaal te instabiel en brengt daardoor te veel risico met zich mee. Trouwens, Mbappé heb je toch al en DiMaria is ook een nuttige speler.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +376
    maandag 12 maart 2018 om 18:35
    Vetschrikkelijke vent die Neymar. https://youtu.be/uqu343fnu1k
    Ik denk dat heel veel mensen een verkeerd beeld van hem en Cristiano Ronaldo hebben
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:36
    Neymar de beste aanvaller sinds Ronaldo Luiz Nazario De Lima.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws