FC Utrecht haalt Winnaars van Morgen-architect binnen na KNVB-ontslag

    FC Utrecht haalt Winnaars van Morgen-architect binnen na KNVB-ontslag

    maandag 12 maart 2018 om 14:18

    Jelle Goes gaat aan de slag bij FC Utrecht. De voormalig opleider van de KNVB is in de Domstad de nieuwe manager academie, meldt de nummer vier van de Eredivisie.

    Goes was eerder al hoofd jeugdopleiding bij onder meer CSKA Moskou en PSV. In 2013 vertrok de trainer naar Zeist om bij de voetbalbond aan de slag te gaan als technisch manager. In die functie was hij een van de architecten achter het KNVB-rapport Winnaars van Morgen. Goes werd vorig jaar echter op straat gezet door toenmalig technisch directeur Hans van Breukelen.

    Bij FC Utrecht is er de overtuiging dat Goes de juiste man is om de jeugdopleiding naar een hoger niveau te tillen. "Jelle heeft zijn sporen in de voetballerij al ruimschoots verdiend, in binnen- en buitenland", licht directeur voetbalzaken Jordy Zuidam toe. "Hij weet als geen ander wat er speelt in de top van het (jeugd)voetbal in Nederland én het buitenland en kan de FC Utrecht Academie van een enorme kwaliteitsimpuls voorzien."

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 14:28
    Ter kennisgeving aangenomen waarvoor dank.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:31
    ik raak er ook niet opgewonden van.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4677
    maandag 12 maart 2018 om 14:32
    We zullen het zien.
    Met name Jong Utrecht met de laatste plaats in de J.L. moet wel wat stappen zetten volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2610
    maandag 12 maart 2018 om 14:42
    Plek op de ranglijst is totaal ondergeschikt. Wekelijks spelen tegen Jupiler League clubs is daarintegen van veel grotere waarden. Daar worden ze sterker van dan spelen in de "jong" competitie waar ze voorheen in speelde tegen andere jong teams.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:44
    als ze laatste eindigen dan is er geen Jupiler League meer, dan wordt het 2e divisie, zit Utrecht daar op te wachten?
    Vind ik leuk
    030_Joep +126
    maandag 12 maart 2018 om 14:51
    Je kan dit seizoen niet degraderen;)
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4677
    maandag 12 maart 2018 om 15:05
    Precies, daarom had ik het ook over volgend seizoen, waarbij we van de laatste plaats af moeten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:34
    als je kijkt bij de officiële stand op de KNVB site dan staat er dat de nummer laatst degradeert, klopt dat niet?
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +251
    maandag 12 maart 2018 om 16:28
    Ah kommop lol, fc utrecht redt zich wel, we praten wel over een financieele stabiele club uit zowat het drukste provincie van nederland.
    Het is geen RKC Waal.... (kijkt op de JP klassement) oh
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8074
    maandag 12 maart 2018 om 14:39
    Krijg je dan Hans van Breukelen er gratis bij?
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 12 maart 2018 om 14:40
    Klein persoonlijk succesje voor Jelle. Ik krijg het er nie warm van.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2508
    maandag 12 maart 2018 om 15:24
    Voor de mensen hierboven, kijk even naar zijn CV. CSKA, Anzhi, KNVB, PSV en Estse bond. Deze man heeft veel ervaring op hoog niveau en topsportomgeving. Voor FC Utrecht gewoon een goede versterking voor de opleiding.
    Vind ik leuk
    hannes +313
    maandag 12 maart 2018 om 15:33
    Deze man heeft veel ervaring op hoog niveau en topsportomgeving, en dan komt hij met zo'n k*t plan van winnaars van morgen wat helemaal nergens op slaat.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2508
    maandag 12 maart 2018 om 16:17
    Niet zijn beste idee nee, als het al van hem af kwam. Hij heeft er in ieder geval aan meegewerkt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:06
    Als je geleerd hebt hoe het niet moet, zul je die fout in ieder geval niet meer maken. Dus wie weet voegt hij wat toe.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2575
    maandag 12 maart 2018 om 17:12
    Heb je het gelezen? Welke hoofdstukken vond je het slechtst?
    Vind ik leuk
    Edward +251
    maandag 12 maart 2018 om 15:53
    Mwhahahahahaha
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Utrecht haalt Winnaars van Morgen-architect binnen na KNVB-ontslag