Mourinho maakt De Boer met de grond gelijk: 'Slechtste manager ooit'

    Mourinho maakt De Boer met de grond gelijk: 'Slechtste manager ooit'

    maandag 12 maart 2018 om 15:21

    Frank de Boer heeft kwaad bloed gezet bij José Mourinho. De Nederlander vertelde zondag bij BT Sport dat de Portugees de verkeerde manager is voor Manchester United-aanvaller Marcus Rashford.

    "De slechtste manager uit de geschiedenis van de Premier League, Frank de Boer, met zeven verliespartijen uit zeven wedstrijden en nul doelpunten, zegt dat het slecht is voor Marcus om een manager zoals ik te hebben? Misschien zou hij bij De Boer leren om te verliezen", slaat Mourinho terug tijdens zijn wekelijkse persconferentie.

    De Boer werd dit seizoen bij Crystal Palace al snel ontslagen en opgevolgd door Roy Hodgson. "Het is jammer dat Mourinho zijn manager is", zei de Nederlandse trainer bij BT Sport. "Het is een Engelse speler, je wilt hem speeltijd geven en dan mag hij fouten maken. Maar Mourinho is niet zo. Hij wil resultaat."

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +18338
    maandag 12 maart 2018 om 15:28
    Au!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 15:34
    Hahaha, heerlijke opmerking van Mourinho. En terecht. Frank de Boer heeft na zijn vertrek bij Ajax alleen maar gefaald. En hard ook. En hij heeft in Engeland laten zien dat hij als coach niet snapt hoe de Engelse competitie werkt.

    Rashford zit bij een topclub waar alleen de beste spelen. En als je daar niet genoeg aan de bak komt, dan ga je naar een concurrent of net daar onder. Maar je kan niet zeggen dat Mourinho slecht voor Rashford is. Mourinho maakt keuzes voor een goed resultaat en ondanks het lelijke voetbal laat hij wel zien dat hij met United prijzen kan pakken. En daar moet je als coach op worden afgerekend in Engeland. Niet of je talent wel of niet de kans geeft.

    De Boer had zich beter wat bescheidener kunnen opstellen en al helemaal geen kritiek moeten leveren op één van de meest succesvolle coaches, vlak na een periode waarin jezelf echt HO-PE-LOOS gefaald hebt
    Vind ik leuk
    mcmodd +22882
    maandag 12 maart 2018 om 15:49
    Laten we het ook eens zo zien: Frank de Boer is een Hollander die als voetballer goed was, erg goed. Maar als trainer in het buitenland heeft hij het niet kunnen maken. Hem weghalen bij Ajax was misschien al een fout, maar voor hem was de fout te denken dat hij dat aankon. Dat was gewoon een verkeerde inschatting, daar hoef je je niet voor te schamen, denken in de trant van: ‘Misschien kan ik dat ook aan’ is niet altijd fout, maar later blijkt hoe fout deze denktrant voor De Boer uitpakte. En terecht zegt Mourinho hier ook dat hij het zelf nooit heeft laten zien. Hij vindt (in Nederland met ons Hollandse niveau) het heel normaal om een speler eerst van zijn fouten te laten leren. Dat kan dan misschien in Nederland, maar absoluut niet in Engeland. En daar gaat het vaker mis met onze trainers. Denken dat wij nu nog steeds iets beters in het buitenland te bieden hebben is wel erg jaren ‘80 en ‘90. Dat is allang niet meer zo, we worden echt uitgelachen, zeker als je nog eens kritiek hebt op een van de beste trainers van de wereld, hoe vreemd de man soms ook uit de hoek komt. Hier heeft hij gewoon gelijk, niet een punt, nee, alle punten.
    Dit maakt hem tevens ongeschikt voor een trainersfunctie in Nederland op dit moment, tenzij hij het zich ‘verwaardigt’ eens een club in de Jupiler League te proberen, even terug naar de basis, want in de Eredivisie is het ook niet meer als drie jaar geleden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1578
    maandag 12 maart 2018 om 15:54
    En zo is het maar net. Compliment, goede analyse.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    maandag 12 maart 2018 om 16:14
    Precies.
    In Engeland gaan er véél grotere bedragen rond en zijn de belangen dus groter: daar is NIET de ruimte om 'te leren van een fout', dáár betalen ze die coach voor, om die fouten er van te voren uit te filteren. De Boer was daar té laconiek in.
    Na Ajax(waar hij weliswaar successen boekte, het voetbal was niet altijd even overtuigend, en noem het achteraf gelul, maar de Boer had dmv ván zijn behaalde successem bést eens harder met zijn vuist op tafel mogen slaan voor versterkingen(Graafschap uit? nog altijd een schandalig stukje Ajax-historie toch?).

    Na zijn 'ontgroening bij Ajax' is hij gelijk al in het té diepe gesprongen in Italië, en alsof die les nog niet duidelijk genoeg was, bij Crystal Palace ging het nog even dunnetjes over.

    "Wie zijn gat verbrand, moet op de blaren zitten", of beter gezegd,
    Einde Oefening de Boer, nu met een schone Lei, weer onderaan de ladder beginnen idd.
    Noem het een zwáre conclusie, maar de Boer's visie is gedateerd. Bij Ajax kwam hij er nog nét mee weg(Eredivisie ís gewoon niet sterker), maar op het moment dat hij een stápje omhoog ging, zakte hij fináál door het ijs.

    En ja, om dat met een dérgelijke staat van dienst, een van dé meest succesvolle coaches aller tijden, zo maar even af te zeiken, tja..

    Denk niet dat Frankie nog hoeft te rekenen op een mooie referentie ván 'Don José" in de toekomst.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:18
    Don José is een schijtbak heeft zoveel wreed goede voetballers en dan parkeer je bus lol misselijk mannetje denk dat ie zo goed is .bij Chelsea bakte hij er niks meer van
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Oh hij is een vreselijk mannetje, met een nog vreselijker Ego, maar...irritant, hufterig, naaierig, schijnheilig, wát hij ook flikt; het werkt vaak wel.

    Hij pakt zn resultaten en prijzen toch wel mee overal, maar het is idd om van te kótsen soms,.
    EL finale vorig jaar bv. Utd met een veldselectie van? 350M ofzo?
    'Bus parkeren, Ajax in de tang laten lopen en opportunistisch daaruit counteren'. Ja je wint wel, maar niet met 'glans en glorie': Resultaat dat telt :(

    Wat dát betreft zouden de prijzen in Toernooien eens her-verdeeld moeten worden: Minder recette per winst of avanceren naar een volgende ronde, en meer'bonuspremie' voor bv meer doelpunten, beter doelsaldo etc, allemaal 'randzaken' die een wedstrijd aantrekkelijker maken toc een 'italiaans-zakelijke 0-1' bv.

    Mourinho heeft díe tactiek zelfs tot kunst verheven..

    MAar hij flikt het, en Frank, absoluut niet, dus...
    Met alle respect, en hóe zo'n gelijk je ook hebt over 'Sh*tface-Mourinho'.. Frank had zich even wijselijk stil moeten houden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    maandag 12 maart 2018 om 17:44
    Frank zeikte niemand af, hij zei alleen dat je Rashford graag wilt zien en om hem stappen te laten maken moet je hem vertrouwen geven.
    Dat M. zo tekeer gaat tekent zijn onvolwassen natuur.
    Onze CV zal Mourinho ook niet bewonderen, maar ook wij mogen een mening hebben.
    Zijn prijzenkast mag dan groot zijn, maar haalt hij ook vermaak uit de spelers, is het genieten?
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    maandag 12 maart 2018 om 19:09
    Mourinho is een beetje de 'WC-eend-reclame' onder de coaches.
    T was grappig, maar begint nu irritant te worden, maar éigenlijk toont het een dergelijke term, alleen maar een corrupte constructie aan.

    Dat te hebben gezegd: Mourinho kan F. de Boer wel gaan afzagen, maar de Boer heeft zga géén echte kans gekregen buiten Nederland. 'Prestatie-competitie of niet". Beide keren was zijn ontslag toch discutabel genoeg: Na een lange periode bij Ajax, werd hij, 2x achtereen, na een paar weken al de laan uitgestuurd.
    In het geheel bekeken: Absurde mentaliteit van zowel Inter als CP: Waarom een lange-termijn coach aanstellen als je hooguit 2 maand geduld hebt?

    Mourinho heeft 1 echte goede prestatie geleverd in zijn carriére: FC Porto, de EL, en vervolgens CL winst hebben hem wel aangewezen - TOEN - als een ware topcoach. Helaas heeft geld, deze man zijn mentaliteit compleet verpest. Té dure selecties, waar hij toch een stuk minder rendement uit haalde als bv Porto,(om over United nu maar te zwijgen, ja ze winnen wat, en pakken wat punten maar... och en wee...)
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    maandag 12 maart 2018 om 20:44
    "Absurd van Inter als CP: lange-termijn coach aanstellen voor 2 maand geduld?"

    Ja, dat is waar, maar Frank had ook moeten zien dat het moment ongelukkig was toen hij bij Inter kwam alles moest overhoop en dat stuit op weerstand.
    En te denken dat je in de PL zomaar even een speelstijl verandert in een bestaande spelersgroep is ook raar van Frank toch?

    Ik schreef elders al; Mourinho laat spelers nooit schitteren maar hij speelt op zeker, en hij vind vooral zichzelf belangrijk. Toen hij met Chelsea al het geld had om een wonderteam te kopen, ging hij defensief spelen... tja... hij vertrouwde de kracht van zijn eigen aankopen dus niet... das wel sneu.
    En dan ook nog bijna met een mazzeltje winnen ... brrrr.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:25
    Frank is zelf idd 'naief' geweest, en heeft vééls te hoog ingezet na zijn 'spaarzame jaartjes' bij Ajax.
    'The bigger they are, the harder they fall' zeggen ze, en voor Frank de Boer ging die vlieger zeker op.
    Ik denk, als hij bv gelijk van Ajax naar CP was gegaan, zónder de 'failure-stamp' vna Inter op zn reet, dat ze hem wél meer tijd hadden gegeven(zat ie er nu nog bv).

    Mourinho heeft 1x een team laten schitteren, Porto, daarna is hij vooral met over-kwaliteit, op resultaat gaan spelen. 'Effectief'.. ja tot je een tegenstander met een ingespeeld kwalitatief team tegenkomt.

    Een Chelsea-Barca bv, en dat loopt uit op een FC-messi dat álles probeert tegen die ingekochte russiche bus-voor-de-goal.
    Mourinho parkeert nu een vrachtwagen vol amerikaanse investeringsdollars voor de pot van Utd.

    Nu ben ik in principe al een zwaar tegenstander van dergelijke praktijken; duurste vd duurste spelers tegen elkaar ophypen qua geld, en dan opkopen in een zgn 'dreamteam' wat nóg meer moet verdienen. Maar zelden maken ze het waar.
    PSG en City nu, iewat, maar als je kijkt wát het kost...

    Nee, dan heb ik toch véél meer met zo'n legendarische prestatie van Leicester City.
    f*ck dat zielloze geld. Voetbal is passie :)
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:18
    Ja, koopsucces is er zelden, hoe lang duurde het niet voor Chelsea een keer meedraaide en als het even groeit dan ploft het zo weer ineen.

    Misschien vals van mij, maar ik hoop dan ook dat het ploft. Pep doet 't wel als 1 vd besten.
    Maar voor het import-geld hadden ManU en Liv ook al beestachtig veel geld.

    Een ziekmakend idee, dat er iemand 200 mlj heeft liggen om een voetballer te kopen, daar kan je veel leed mee afkopen... en dan kreeg de man meer respect van mij dan via Neymar.
    Zou de man het een goede investering vinden?
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    donderdag 15 maart 2018 om 16:43
    Wat de selecte individuen vinden, is iets waar het volk meer, en hárder schijt aan moet hebben. De geldverdeling, en ellende in de wereld zijn al te ziek voor woorden. Nu kon Neymar, afgelopen jaar voor 222M naar Parijs..
    Als hij déze zomer voor die zgn 400 naar Real gaat, zouden die spanjaarden massaal in opstand moeten komen. demonstraties, en dat Santiago Bernabeu met de grond gelijk maken.

    Ook Spanje gaat al járen gebukt onder een zware depressie. regering krijgt de eindjes daar ook al járen niet rond, werkloosheid stijgt, sociale onzekerheid neemt toe, etc, dus. jup... dan moet die Neymar.... Nee, dan zeg ik; Daar gaat men wel over een acceptatie-grens, en als je bij de normale mens, eenmaal dát punt bereikt hebt..

    het zgn 'Point of No Return'...
    Het rommelt en donderd in de commerciële wereld. Steeds meer signalen pingen er, hóe we als normale werkende mensen, gewoon kapotgepiepeld worden, wij werken met man, en vrouw, elk 35-40 uur in de week, soms meer, om een normaal huisje, en gezinnetje te kunnen onderhouden. Standaard-levelsbehoeften wordt systematisch duur gemaakt, overheidsgeld wordt via 'wetten en regels', in gróte stromen naar het bedrijfsleven gesluisd(huur/zorg toeslag, Studie-'lening'.), maar het volk betaald altijd nog dík, en verhoogde belastingen voor deze diensten.

    En dat alles terwijl Neymarretjes etc, elk jaar dus voor nóg astronomischere bedragen....?

    Ik stel niet de vraag 'hóe veel geld zal het dit keer zijn', ik vraag: Hóe lang accepteren we dit nog?
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    donderdag 15 maart 2018 om 17:18
    Die banken die de 2 grote clubs ook nog sponsoren zijn door het volk gered, dat valt toch niet te rijmen?
    De wereld is ziek... als zo'n bank mijn club zou sponsoren zou ik dat dan pikken dat een vent voor 200mlj gehaald wordt? Ik hoop het niet, dan zou ik wel hypocriet zijn.
    Ik hoop dat ik dan net als jij zou zeggen dit is idioot! We pikke al teveel, vandaag zit er weer een journalist te verkondigen dat een bankdirecteur van ING recht heeft op zoveel geld. Ik zeg dan een stratenmaker is met 50 versleten, betaal die in redelijkheid... die Hamers kan met 70 nog fit zijn de arbeider is dan al lang op.
    Een vrouw vertelde me, 18 jaar terug haalde ik op zaterdag geld, elke week hetzelfde, 10 jr later was het op donderdag al op, nu op woensdag al.
    Die idiote geld waan, ik kijk die CL al niet eens meer, heb er niks mee. Het mag allemaal best iets kritischer in dit land vind ik, we kijken De Mol en Voice en Schaatsen, maar zo houden ze ons koest, en toch stemt men weer VVD en anderen die alles zo houden als het was.

    Om met voetbal te eindigen, ik vind Neymar niet eens zo bijzonder... in die paar flitsen die ik zag. Dus die Scheiks kopen geen topper, maar laten gewoon zien... Kijk dit kunnen wij doen.
    En dat maakt het pervers.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 17:21]
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    donderdag 15 maart 2018 om 11:55
    En nu nog even wat Frank dan precies heeft vertelt over dat verwende mannetje. Die het ook dit jaar weer niet lukt.
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    maandag 12 maart 2018 om 17:41
    @McMod
    Ben met je eens maar. Maar Mourinho speelt hard op de man, terwijl Frank alleen maar zegt dat Rashford iets meer TLC moet hebben om die laatste stap te maken.
    Mourinho heeft bij elke club interessante spelers maar ze leveren nooit hun optimale kunsten. Met de optie van Frank zou Rashford naar een hoger niveau kunnen komen.

    Natuurlijk zijn Engelse clubs geen opleidings-feestjes, maar je kunt een speler wel het gevoel geven belangrijk te zijn, wat hem over een kantelpunt helpt. En daar kan M. gewoon op reageren, maar hij kiest ervoor om Frank zijn CV te kijk te zetten ipv inhoudelijk te reageren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 17:46
    CP zocht een trainer met de visie en spelopvattingen van de Boer.
    Als je hem daar dan vervolgens niet de tijd voor geeft, en hem na 5 weken de laan uit stuurt. Vind ik absoluut niet dat iemand dan heeft gefaald.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31502
    maandag 12 maart 2018 om 20:18
    En drie jaar geleden was het ook niet meer als 8 jaar geleden.

    Frank de Boer is een faalhaas en Mourinho heeft overal alles gewonnen wat er te winnen viel. Dat is het hele verhaal in een notedop.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:30
    Als ik eerlijk ben, vind ik Mourinho ook niet zó succesvol. Als je kijkt met hóe verschrikkelijk veel geld die man heeft gesmeten. Niet alleen bji Utd, maar ook Chelsea, nou nou.
    En dan, op basis van 'een dergelijk bestedingspatroon' elftallen bouwen die voornamelijk 'resultaatvoetbal' spelen.
    Overschot aan kwaliteit, reservebank waar de halve competitie van kwijlt, en maar magertijs de puntjes sprokkelen over t algemeen.
    Nee, ik ben wel uitgekauwd op Mourinho. De Boer had hier zn mondje stil moeten houden. Al zegt hij het nog zo voorzichtig wellicht. Mourinho is een media-diva, en die maakt zich nog speciaal op, voor dít soort interviews. Mascara, oogschaduw, en een díkke toets lippenstift er bij ;P
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31502
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:37
    En Frank heeft niks gewonnen..... een paar titels in een flutcompetitie daargelaten.

    Mourinho zal nooit de sympathiciteitsprijs winnen, maar de wijze waarop hij wordt weggezet is ver bezijden de werkelijkheid. Hij wint overal waar hij komt.... dus die criticasters zijn gewoon jaloers of bekrompen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:31
    "Langste teen om op te trappen"

    'He asked for it" :)
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 16:46
    Rashford zit bij een coach waar je kansloos bent als jongere. en over Frank:
    Ik vind het geen falen. Als je bij een club komt met een visie. En die club gaat mee in die visie, dan moet je mensen tijd geven om daar aan te werken. En niet na 4 of 5 weken ontslaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 17:43
    Als het dan toch moet en kan, zou ik de voetbal loopbanen er ff bijhalen Frank
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    donderdag 15 maart 2018 om 11:51
    Ga nou maar is lezen of luisteren, wat Frank precies zegt.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    donderdag 15 maart 2018 om 11:53
    Heerlijke opmerking van Mourinho?
    De frustratie druipt er af.
    Vind ik leuk
    Ajax +691
    maandag 12 maart 2018 om 15:35
    Die zit!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:48
    7 x verliezen en nul doelpunten ook.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3078
    maandag 12 maart 2018 om 15:28
    Waarheid als een koe
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    Hyena +28187
    maandag 12 maart 2018 om 15:36
    En toch is het weer een ontzettend kinderachtige reactie. In plaats van inhoudelijk ingaan op het vraagstuk, begint hij gelijk weer met een persoonlijke aanval.

    De beste man kijkt echt nooit naar zichzelf en weet alleen maar naar een ander te wijzen. Door op deze wijze te reageren, weet hij weer uitstekend de aandacht af te leiden van het daadwerkelijke probleem.

    Want het is 100% waar dat Rashford beter af was geweest bij een andere coach in het kader van zijn verder ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 15:39
    Als De Boer eens kritisch naar zichzelf had gekeken, dan had hij wel twee keer nagedacht voordat hij kritiek zou uitoefenen op één van de meest succesvolle managers aller tijden.

    Ook al ben ik zelf geen fan van Mourinho. De Boer is de laatste man op aarde die op dit moment als analist zou moeten aanschuiven, want met name met zijn tactiek bij Crystal heeft hij aangetoond totaal niet realistisch/flexibel te zijn in zijn denkwijze over voetbal.
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    maandag 12 maart 2018 om 15:46
    Wij hebben toch ook kritiek op voetballers?
    Hoeveel deuken in pakjes boter hebben ze hier geschopt?

    Frank geeft een inhoudelijke mening, waar niks mis mee is.
    Kinderachtig van Mourinho om Frank opzij te zetten m.b.t resultaten.
    Ik ben geen fan van Frank zijn manier van voetballen, maar ik zag hem gister ook bij NOS en hij zei zinnige dingen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 15:48
    Frank zegt dingen die wij in Nederland met onze inmiddels bekrompen voetbalvisie zinnig vinden ja. Maar verschillende Nederlandse spelers èn coaches hebben aangetoond dat onze gedachtegang over voetbal in het buitenland nul resultaat oplevert. Kortom, wie zijn wij Nederlanders op dit moment om meer verstand van voetbal te hebben dan mensen die wel resultaat behalen?
    Vind ik leuk
    RebelVox +6800
    maandag 12 maart 2018 om 16:03
    Daarom mag je toch nog wel een mening hebben?
    Ben het eens Mourinho erg kinderachtig reageert.
    Dit is nog een grotere griezel dan van Gaal
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 16:12
    Iedereen mag een mening hebben. Maar hij heeft de mening niet als mens, maar als analist. En een analist zit er als specialist, als iemand die veel verstand van zaken heeft, als iemand die snapt hoe het wereldje in elkaar steekt. En door de resultaten van De Boer, en met name zijn keuze bij Crystal om echt mooi te willen voetballen met een degradatieclubje, is naïef en geeft genoeg reden om zijn visie in twijfel te trekken vind ik.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 17:54
    Was wel in overleg met die club WOBO
    Vind ik leuk
    Cookee +10009
    maandag 12 maart 2018 om 16:43
    Nou ja, Frank had Rashford graag iets gepamperd zien worden, mooie voetballer daar houden wij van.
    Maar M. gaat in op de CV van Frank... das kinderachtig.
    Reageer op Frank zijn mening, dat is discussieren.
    M. reageert nu als een kleuter met; "Jij bent zelf dom"... nana na nanana".
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 17:53
    Frank mag alles zeggen en schrijven
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3241
    maandag 12 maart 2018 om 15:39
    Dat doet de Boer toch ook ?
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 15:50
    Google even naar de prijzenkast van Mourinho. Dan heb je verder geen inhoudelijke reactie nodig. Daarnaast ben ik van mening dat spelers liever onder Mourinho trainen dan onder F. de Boer. Als trainer is F. de Boer in het buitenland een nobody.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:21
    Ja Google maar even de laatste jaren dan zie je dat ie laatste jaren niet veel meer wint terwijl die spelers van 100 miljoen koopt en 300 miljoen in een seizoen
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 16:52
    Doet pijn hé dat Mourinho als trainer een overvolle prijzenkast heeft t.o.v. de Boer.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 17:56
    Ik heb die prijzenkast toch liever als voetballer.
    Doet pijn he?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 18:13
    Dat is je goed recht. Ik denk alleen wel dat Internationaal gezien meer waarde gehecht wordt aan de prijzenkast van Mourinho dan aan die van Frank de Boer. Net zoals de doelpunten Internationaal zwaarder wegen dan die in de Eredivisie. Daarnaast is Mourinho wereldwijd een grotere merk dan "jullie" Frank de Boer.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 18:16
    Als jij de prijzen van een trainer, hoger aan slaat als van een sporter, ben je wel heel bijzonder!
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 18:22
    Ik zeg Internationaal gezien. Doelpunten in de topcompetities wegen ook zwaarder. Net zoals het aantal CL-tickets dat verdeeld wordt over de competities. Het is niet zo bijzonder hoor, ik noem het meer vrij normaal.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 18:27
    Ten tijde van de successen van Frank waren de doelpunten net zo duur. En de CL moeten ze heel snel een andere naam gaan geven, daar klopt niets meer van. Doe maar ML of zoiets.
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 18:18
    Nee hoor, ik ben geen fan van Mourinho, maar ik geniet wel van de manier waarop ie Frank de Boer even voor schut zet. Veel van die Hollanders denken namelijk dat ze het voetbal hebben uitgevonden.. Des te meer geniet ik er dan van als ze even met beide benen op de grond worden gezet.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 18:23
    Ben je echt een fan? Dan ben je geen voetbal liefhebber.Sorry las ik verkeerd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18887
    maandag 12 maart 2018 om 15:28
    Oeeee fittie
    Vind ik leuk
    DrDeef +1728
    maandag 12 maart 2018 om 15:29
    Frank had gewoon gelijk. En José ook.
    Vind ik leuk
    HanV +4026
    maandag 12 maart 2018 om 16:03
    José heeft helemaal niet gelijk, zo ver is de Boer helemaal niet eens gekomen.
    Crystal Palace heeft wel de eerste 7 wedstrijden in de competitie zonder doelpunten voor verloren maar daarvan waren er ''maar'' 4 onder de Boer.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8544
    maandag 12 maart 2018 om 15:29
    Pijnlijk, maar hij heeft wel gelijk. Dat neemt niet weg dat het weer verschrikkelijk kinderachtig is dat hij zo reageerd.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:32
    Echter, het argument "jij kan niet beter" is nooit geldig. Mourinho is en blijft een slechte coach voor (aanvallende) talenten. Ik zou het niet beter doen, maar het andere blijft een feit
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8544
    maandag 12 maart 2018 om 15:38
    Ze hadden beide gelijk.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2936
    maandag 12 maart 2018 om 15:30
    Nee dat spel van jou trekt volle zalen. Gigantisch goed team en alsnog parkeer de bus.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:32
    Ze hebben allebei een punt
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +509
    maandag 12 maart 2018 om 15:32
    Voor iemand die als speler niet verder kwam als bal op het dak 4, heeft die Portugees een behoorlijk grote bek. Of denkt die jankmuil dat hij die cups heeft gewonnen, terwijl het toch altijd de kwaliteit van je spelers de doorslag geeft.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 15:41
    Bullshit. Uiteindelijk kan je goede spelers hebben, maar als coach heb je zeker invloed op de prestaties van je ploeg. En gezien zijn prijzenkast mag je wel iets meer respect voor hem hebben. Los van dat je geen fan van hem hoeft te zijn. Hij heeft duizend keer meer gepresteerd als coach dan mislukkeling De Boer
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:11
    Die mislukkeling heeft meer gepresteerd in zijn leven dan jij ooit zal doen en hele volle bankrekening en jij heb niks dus wie is dan de mislukkeling
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +509
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Jij bent hier mislukking, want jij weet helemaal niks van mij, en wat heeft Mourinho nou helemaal gedaan voor de maatschappij, kijk gozertje, ik kijk op niemand neer, en al helemaal tegen niemand op. En een volle bankrekening? Ook iemand met een gevulde bankrekening kan maar 1 biefstuk en 1 biertje tegelijk drinken.
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 15:45
    Dat hij FC Porto de CL bezorgde in 2004 kwam zeker door al die wereldklasse spelers waarover hij beschikte ? Je kunt het zeker niet hebben dat die Portugees die Hollander eventjes op z'n plek zet. En dat Mourinho als speler het misschien niet zo ver geschopt heeft tja... Des te knapper dat ie als trainer zowat alles gewonnen heeft wat er te winnen valt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:01
    Gelul ,het gaat hier om coachen jochie en daar staat frankie een straatlengte achter en zal ook nooit zelfs maar in de buurt komen.Zit zeker nog diep die 2-0 van vorig jaar he!.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +509
    maandag 12 maart 2018 om 17:17
    Zit mij helemaal niet diep, maar wanneer je met investeringen die een miljard te boven gaan, zulk schandalig voetbal neer durft te leggen, ben je dus geen toptrainer, zie Guardiola. En dan dat a-sociale gedrag van die kerel, het is gewoon niks.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:21
    Ik vind de trainer persoonlijk ook helemaal ruk, maar hij wordt wel overal binnengehaald om dat ie de prijzenkast vult in de pl en daar kan frankie alleen maar van dromen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +509
    maandag 12 maart 2018 om 18:02
    Hij wordt overal binnen gehaald, haalt een prijs en laat een puinhoop achter. Zie Inter, Reaal, Chelsea, en zo direct ManU. En nog nooit een speler opgeleid, want kan niks voordoen met een bal.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22882
    maandag 12 maart 2018 om 16:45
    MOKUM, in dat geval hoef je Frank de Boer ook absoluut niet de credits te geven van de vier kampioenschappen die hij met zijn spelers haalde, wees consequent en zie wat er van komt: ‘De Boer heeft gewoon helemaal niets gepresteerd als trainer’ Het zijn jouw woorden, ik denk er iets anders over. Als de Boer ze niet achterin elkaar tot vervelens toe de bal had laten toechuiven, dan hadden ze veel meer risico gelopen op tegengoals, want de zaak eens lekker opengooien was er toen niet bij. Dat heen en weer schuiven staat bij mij gelijk als ‘de bus parkeren’, zo pakte dat ook uit. Beide speelstijlen zijn niet de mijne, maar ik kijk er wel naar en dat is niet altijd een pretje.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:33
    Toen hij ontslagen werd, had meneertje nog medelijden met Frank en nu Frank de waarjeid vertelt, is meneer weer op zn pik getrapt. Los van het feit dat het ook niet netjes is van Frank om zo over Jose te praten, maar dan nog. Als je a zegt moet je ook b zeggen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    maandag 12 maart 2018 om 15:33
    Sneu figuur die Mourhino

    Dat hij nog zelf niet in ziet dat hij alles aan jeugd naar de klote helpt en al 15 jaar achter loopt met zijn bus parkeren

    Met zo een schijtbakken tactiek en dan nog hele kladblokken vol zitten schrijven

    Zal wel opschrijven:

    Jongens....roei de bal nog wat harder naar voren richting Lukaku en dan maar hopen dat hij er wat mee kan

    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 15:34]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:33
    Frank zegt waar het op staat, maar is niet in de positie om wat te zeggen. Mourinho krijgt kritiek en doet wat hij niet langer kan verbergen; hij showt zn ware aard met een lelijke opmerking recht op de man. Punt; alleen maar verliezers.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:42
    Waar het op staat is dat Frank zelf overal mislukt is kan beter naar zichzelf kijken.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +509
    maandag 12 maart 2018 om 17:19
    Overal??
    Vind ik leuk
    Micha EL +947
    maandag 12 maart 2018 om 18:15
    Overal is tegenwoordig 2 clubs? Hij heeft pad 3 clubs getraint en bij Ajax heeft hij niet gefaald. En na een paar wedstrijden al ontslagen worden is geen falen dat is iemand niet de tijd geven om iets op te bouwen waarvoor hij ook gehaald was.
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 18:46
    @Naccer-in-mokum: Doe normaal man! Jij komt over alsof Mourinho en F. de Boer midden in een (vecht)scheiding zitten met 2 kinderen als inzet met je "alleen maar verliezers"
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:03
    Wellicht cynisch bedoeld, om deze hysterie te benadrukken?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:34
    Ja ik snap ook niet dat de Boer zijn arrogante bek nog durft open te trekken na zijn afgang in Italië en Engeland.
    Mourinho: "Frank de Boer, the worst manager in the history of the Premier League - seven matches, seven defeats, zero goals hahahahaaaa
    Lijkt mij niet slecht Meneer de Boer om gewoon U mening voor u te houden!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    Manolo +2308
    maandag 12 maart 2018 om 15:43
    uw
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +509
    maandag 12 maart 2018 om 18:48
    En hoeveel spelers heeft die arrogante Portugees zelf opgeleid??
    Vind ik leuk
    Mari +7755
    maandag 12 maart 2018 om 15:34
    Haha.
    Mourinho heeft het helaas niet begrepen. Frank zegt niet dat Mourinho een slechte trainer is. Hij zegt, volgens mij, dat de combinatie ongelukkig is.
    Meer niet
    Vind ik leuk
    Blindsy +10690
    maandag 12 maart 2018 om 15:35
    Hahaha, burn!!!! Dat krijg je als je als beroepsgenoot in (praat)programma's je mening over collega's gaat geven. Kostelijk.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +378
    maandag 12 maart 2018 om 15:35
    Treu Mou
    Vind ik leuk
    fr0do +1289
    maandag 12 maart 2018 om 15:35
    tja frenkie niet heel handig om dingen te gaan roepen als je zelf keihard op je bek bent gegaan.
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 15:37
    Heerlijke reactie van Mourinho.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22882
    maandag 12 maart 2018 om 16:58
    Eigenlijk moet je vergelijken hoe lang beide trainers bij verschillende clubs hebben getraind en welke clubs dat waren. Hoe succesvol waren ze daarbij? Een kampioenschap in Nederland is tegenwoordig op Europees niveau helaas niets waard, dat moet de dan ook als zodanig meewegen. Mourinho was vaak meerdere jaren bij mooie clubs en ook succesvol op het niveau dat deze clubs zich bewogen. Je ziet onmiddellijk de verschillen.
    Vind ik leuk
    Reyhan +329
    maandag 12 maart 2018 om 17:42
    Daarom refereerde ik dus ook naar FC Porto in 2004. Toen wonnen ze onder Mourinho ook de CL, terwijl ze echt niet over de allerbeste spelers beschikten. Ik ben helemaal geen fan van Mourinho overigens, maar ik hou wel van de winnaarsmentaliteit die dat soort trainers hebben. Simeone is ook zo'n goede voorbeeld daarvan.
    Vind ik leuk
    pos +8666
    maandag 12 maart 2018 om 15:39
    Ik weet niet wat BT Sport is maar Frank de Boer zou er wijs aan doen om geen enkele uitspraak te doen over wat dan ook in Engeland. En Italie ook niet. Echt heel serieus nemen we hem hier echter ook niet meer denk ik.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:07
    Hij deed zijn uitspraken bij Ziggo in het programma rondo
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:41
    Frank De Boer moet gewon zijn bakkes houden zelfs overal mislukt in het buitenland. Die heeft geen recht van spreken...
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +959
    maandag 12 maart 2018 om 15:50
    Ik zal maar even de Mourinho uithangen omdat jij hetzelfde doet als Frank de Boer: Als je krap 36 uur geleden nog historisch met 5-0 hebt verloren heb jij eigenlijk ook geen recht van spreken.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:52
    Ik ben dan ook geen coach die overal mislukt is
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +959
    maandag 12 maart 2018 om 17:50
    Als dat wel zo was, zou je waarschijnlijk overal mislukken.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2766
    maandag 12 maart 2018 om 15:43
    Tsja Frank............... Geen heel slimme opmerking
    Vind ik leuk
    El Cazador +5810
    maandag 12 maart 2018 om 15:46
    José Mourinho, this manager is the most idiot who ever hung around into the football world, the man is money/gold digger.
    No normal person calls himself special number one,
    Completely nuts, crazy
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +959
    maandag 12 maart 2018 om 15:46
    Zo volwassen en zo kinderachtig tegelijk.

    Grow up
    Vind ik leuk
    FSCeara +8565
    maandag 12 maart 2018 om 15:49
    Wat voor hekel heb aan mourinho, maar deze zit en is nog niet gelogen ook ! Frank probeert te zagen maar word geveld !!!! Loser !!!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5001
    maandag 12 maart 2018 om 15:55
    Heb de pest aan Mourinho maar hier heeft hij volkomen gelijk. Frank de Boer is een wijsneus die denkt overal met zn eigen ideeën even de boel om te gooien. Nou dat hebben we kunnen zien.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156874
    maandag 12 maart 2018 om 15:56
    The special one heeft wel een puntje in deze
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6742
    maandag 12 maart 2018 om 16:01
    Haha meneer Mourinho, de kneus!
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    maandag 12 maart 2018 om 16:01
    Off topic, maar een van de PL coaches vond het toch jammer dat de Boer vertrok? Zo ja was dat dan niet Mourinho?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:04
    Frank heeft wel gelijk en Mourinho is een eikel maar dat weten we al langer en Mourinho presteert ook niets meer laatste jaren en ontslagen bij Chelsea
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    coci +333
    maandag 12 maart 2018 om 16:09
    Met evenveel geld wil ik het nog wel eens zien
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:12
    Natuurlijk heeft Mourinho hier een punt, maar toch heeft hij meer met de Boer gemeen dat hij zich zelf kan voorstellen. Alle 2 deden het in het verleden aanzienlijk beter dan nu op latere leeftijd. Mourinho gaat dit jaar opnieuw geen kampioen worden. Hij gaat waarschijnlijk ook geen CL winnen. Hooguit wint hij zo nu en dan nog eens een budget beker. Met de middelen die Manchester hem biedt weet ook hij niet meer het verschil te maken zoals hij dat vroeger wel kon.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1227
    maandag 12 maart 2018 om 16:13
    Geen speld tussen te krijgen
    Vind ik leuk
    Siem +127
    maandag 12 maart 2018 om 16:15
    Mourinho staat niet boven aan dus wat zeikt hij nou
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    maandag 12 maart 2018 om 16:15
    Denk dat mourinho dat wel eerder wou zeggen zo te zien.
    Zat diep in hem.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1742
    maandag 12 maart 2018 om 16:17
    Dit is laag, maar sinds het Mourinho betreft doodnormaal hehe :)

    Frank is hier dan zelf een klein beetje schuldig aan om het zo op de man te spelen, maar hij mag in ieder geval zijn mening hebben.

    En om deze 'scoreboard-burn' van Mou in perspectief te zetten... In die 7 wedstrijden speelden Palace uit bij Liverpool, Burnley, City en United. Vier potjes die je, als Palace-zijnde, normaal gesproken mág verliezen. Net zoals United op dit moment tipsy getikt mág worden door City.



    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Kevinm +1711
    maandag 12 maart 2018 om 16:19
    Mourinho heeft een punt maar FdB zeker ook. Mourinho is de hoofddader van het antivoetbal dat Chelsea en Manchester United tegenwoordig spelen. Hij heeft het spelletje toch een stuk minder aantrekkelijk gemaakt wat dat betreft.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:20
    Heel goed José. Wij, Nederlanders, denken dat wij het spelletje hebben uitgevonden. Wij bemoeien ons overal mee, maar presteren lukt ons niet. Vooral de Ajacieden onder de Nederlanders kunnen er wat van!
    Vind ik leuk
    michelhx +3582
    maandag 12 maart 2018 om 16:22
    Mourinho heeft wel een punt natuurlijk, de Boer heeft helemaal geen recht van spreken.
    Vind ik leuk
    SvL +266
    maandag 12 maart 2018 om 16:45
    Reload!!! Wie zo'n opmerking maakt met die status al trainer in england kan de bal terug verwachten.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    maandag 12 maart 2018 om 17:02
    Ik vraag me af of Frank de Boer het met dezelfde spelers bij Man United veel slechter zou doen dan Mourinho.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20408
    maandag 12 maart 2018 om 17:05
    Wil niet zeggen dat de Boer ongelijk heeft.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3371
    maandag 12 maart 2018 om 17:09
    Goede ad hominem, maar inhoudelijk reageren doet José niet. Weinig verrassend.
    Vind ik leuk
    gustare +599
    maandag 12 maart 2018 om 17:46
    Mourinho, de man wiens enige doel is om voetbal te vernietigen. Zelfs met de beste spelers parkeert hij de bus om vandaaruit op de counter te scoren. Helaas wint hij daar wel prijzen mee. Qua voetbal echter niet om aan te gluren. Daarnaast een ongelooflijk grote bek. Kan heel weinig respect voor hem opbrengen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    maandag 12 maart 2018 om 17:52
    Mourinho is weer eens op zijn teentjes getrapt hoor!
    Vind ik leuk
    power +5158
    maandag 12 maart 2018 om 17:53
    Boer heeft gelijk,
    Vind ik leuk
    Micha EL +947
    maandag 12 maart 2018 om 18:07
    Waarom reageert mourinho toch zo snel gepikeerd? Heel veel slechts zegt frank toch niet over hem. Bij mourinho telt toch het resultaat dat is heilig maakt niet uit hoe en lelijk. Dat is zijn goed recht. Ik zie rash Ford ook liever in een aanvallender team, wie niet.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5203
    maandag 12 maart 2018 om 18:19
    Haha, maar het is wel waar.
    Vind ik leuk
    dikky8 +154
    maandag 12 maart 2018 om 21:40
    Het is en blijft een misselijkmakend mannetje ongelofelijk dat die maf zoveel topclubs heeft gehad
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7886
    maandag 12 maart 2018 om 21:41
    Hahahaha. Pijnlijk waar.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2859
    maandag 12 maart 2018 om 21:51
    Auwww. Touché
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:45
    Lekker man! Maurinho ie een meester, haha
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3041
    maandag 12 maart 2018 om 23:20
    Dat Frank de Boer zich nog in Engeland durft te vertonen is een God's wonder...
    Vind ik leuk
    pico323 +5325
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:22
    voetbalzone is echt niets meer. als je nek zegt krijg je al een ban.stelletje apen daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:00
    Niet slim van de Boer als je zelf zwaar bent mislukt bij Inter en Crystal Palace.

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mourinho maakt De Boer met de grond gelijk: 'Slechtste manager ooit'