'Besiktas aast op Nederlands talent: interesse Ajax kan prijs flink opdrijven'

    'Besiktas aast op Nederlands talent: interesse Ajax kan prijs flink opdrijven'

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 15:45ma 12-03-2018 om 15:45

    Besiktas heeft zijn zinnen gezet op NEC-middenvelder Ferdi Kadioglu. De Turkse grootmacht wil de achttienjarige jeugdinternational in de zomer naar Istanbul halen. Althans, dat meldt Günes.

    Volgens de Turkse krant heeft Besiktas wel geduchte concurrentie. Ook Ajax zou nog altijd geïnteresseerd zijn in Kadioglu, die in 25 Jupiler League-optredens vier keer scoorde. Het vermoeden is dat NEC wil profiteren van de belangstelling van de Amsterdammers door de prijs voor Besiktas flink op te drijven. De eerdere vraagprijs van anderhalf miljoen euro lijkt niet meer te volstaan.

    Besiktas meldde zich nog niet officieel bij de Gelderse club, maar stuurt wel regelmatig scouts naar De Goffert. Kadioglu stond afgelopen zomer naar verluidt al in de belangstelling van onder meer Ajax en Vitesse. De jongeling koos er toen echter voor om zijn contract bij NEC te verlengen. Hij ligt daardoor tot medio 2021 vast in Nijmegen.

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +21952
    maandag 12 maart 2018 om 15:50
    die blijft bij promotie nog wel een jaartje
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    maandag 12 maart 2018 om 16:34
    4 goals in de jup is wel wat weinig voor een speler op zijn positie. Vraag me af hoever hij nog kan komen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:53
    Hij is 18 , a junior. Je kan ook praten over hoe ver hij al is!
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 12 maart 2018 om 15:50
    Hopelijk blijft hij eerst een jaar in de Eredivisie
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    maandag 12 maart 2018 om 15:54
    Nee joh hij kan hier nog wel wat stappen maken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    Fr!ts +101
    maandag 12 maart 2018 om 16:08
    Een machtige baard heeft die speler achter hem.
    Vind ik leuk
    robertus +2032
    maandag 12 maart 2018 om 16:11
    Top talent Quincy Owusu-Abeyie.
    Vind ik leuk
    Springbok +1264
    maandag 12 maart 2018 om 16:16
    James Harden van de Houston Rockets in NBA.
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1027
    maandag 12 maart 2018 om 16:08
    Laat Ajax Nec nou eens matsen en een bod van 5 miljoen doen, misschien stinken die Turken erin.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19967
    maandag 12 maart 2018 om 16:08
    Ben wel gecharmeerd van hem!
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6006
    maandag 12 maart 2018 om 16:08
    Aardig van Ajax de prijs een beetje opdrijven zodat NEC er meer aan verdient.
    Vind ik leuk
    Branco +38
    maandag 12 maart 2018 om 16:09
    Zou financieel een beste keuze zijn om naar Istanbul te verkassen maar ben bang dat je er dan nooit meer iets van hoort
    Zelf denk ik dat hij moet cashen omdat in mijn ogen hij t niet gaat halen
    Kwa fysiek niet en voetballend komt ie tekort nu al in de juup
    Snap al die clubs niet
    Al is het voor NEC wel lekker
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    maandag 12 maart 2018 om 16:10
    Wil Ajax een selectie met alleen middenvelders?
    Vind ik leuk
    robertus +2032
    maandag 12 maart 2018 om 16:19
    Er vanuit gaande dat we promoveren hoop ik dat ie nog een jaartje blijft. Zou denk ik ook goed voor hem zijn. Als ie nu naar Turkije gaat zie je de eerste 3 jaar niets meer van 'm en dat zou zonde zijn. En als ie gaat, dan maar voor de hoofdprijs. Kunnen we altijd goed gebruiken.
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +246
    maandag 12 maart 2018 om 16:25
    Wanneer gaan ze eens trams bouwen in nijmegen.
    Vind ik leuk
    The Genius +3513
    maandag 12 maart 2018 om 16:28
    is deze jongen jeugdinternational van nederland of turkije? (als hij daar überhaupt vandaan komt, ik weet het namelijk niet)
    Vind ik leuk
    Branco +38
    maandag 12 maart 2018 om 16:37
    Yup van Nederland
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:56
    Maakt ook niet echt uit toch? Je zit er pas vast aan totdat je in het 1e hebt gespeeld. Maar kan zijn dat je daar niet op doelt, maar lijkt zo.
    Vind ik leuk
    The Genius +3513
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:52
    was gewoon interesse. in het artikel staat "jeugdinternational" dus was benieuwd van welk land
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    maandag 12 maart 2018 om 17:13
    Wat moet Ajax daar nou weer mee, lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +64
    maandag 12 maart 2018 om 19:24
    Ze kunnen ook alles gebruiken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws