'Besiktas aast op Nederlands talent: interesse Ajax kan prijs flink opdrijven'

'Besiktas aast op Nederlands talent: interesse Ajax kan prijs flink opdrijven'

Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 15:45ma 12-03-2018 om 15:45

Besiktas heeft zijn zinnen gezet op NEC-middenvelder Ferdi Kadioglu. De Turkse grootmacht wil de achttienjarige jeugdinternational in de zomer naar Istanbul halen. Althans, dat meldt Günes.

Volgens de Turkse krant heeft Besiktas wel geduchte concurrentie. Ook Ajax zou nog altijd geïnteresseerd zijn in Kadioglu, die in 25 Jupiler League-optredens vier keer scoorde. Het vermoeden is dat NEC wil profiteren van de belangstelling van de Amsterdammers door de prijs voor Besiktas flink op te drijven. De eerdere vraagprijs van anderhalf miljoen euro lijkt niet meer te volstaan.

Besiktas meldde zich nog niet officieel bij de Gelderse club, maar stuurt wel regelmatig scouts naar De Goffert. Kadioglu stond afgelopen zomer naar verluidt al in de belangstelling van onder meer Ajax en Vitesse. De jongeling koos er toen echter voor om zijn contract bij NEC te verlengen. Hij ligt daardoor tot medio 2021 vast in Nijmegen.

Plaats een reactie

★Timmio★ +24888
maandag 12 maart 2018 om 15:50
die blijft bij promotie nog wel een jaartje
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6960
maandag 12 maart 2018 om 16:34
4 goals in de jup is wel wat weinig voor een speler op zijn positie. Vraag me af hoever hij nog kan komen.
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 16:53
Hij is 18 , a junior. Je kan ook praten over hoe ver hij al is!
Vind ik leuk
WengerIn +23
maandag 12 maart 2018 om 15:50
Hopelijk blijft hij eerst een jaar in de Eredivisie
Vind ik leuk
Bep Slatter +11769
maandag 12 maart 2018 om 15:54
Nee joh hij kan hier nog wel wat stappen maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
Fr!ts +101
maandag 12 maart 2018 om 16:08
Een machtige baard heeft die speler achter hem.
Vind ik leuk
robertus +2437
maandag 12 maart 2018 om 16:11
Top talent Quincy Owusu-Abeyie.
Vind ik leuk
Springbok +1413
maandag 12 maart 2018 om 16:16
James Harden van de Houston Rockets in NBA.
Vind ik leuk
sundaymanara +1310
maandag 12 maart 2018 om 16:08
Laat Ajax Nec nou eens matsen en een bod van 5 miljoen doen, misschien stinken die Turken erin.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
maandag 12 maart 2018 om 16:08
Ben wel gecharmeerd van hem!
Vind ik leuk
Henkie1979 +5839
maandag 12 maart 2018 om 16:08
Aardig van Ajax de prijs een beetje opdrijven zodat NEC er meer aan verdient.
Vind ik leuk
Branco +37
maandag 12 maart 2018 om 16:09
Zou financieel een beste keuze zijn om naar Istanbul te verkassen maar ben bang dat je er dan nooit meer iets van hoort
Zelf denk ik dat hij moet cashen omdat in mijn ogen hij t niet gaat halen
Kwa fysiek niet en voetballend komt ie tekort nu al in de juup
Snap al die clubs niet
Al is het voor NEC wel lekker
Vind ik leuk
AllAdIn +24671
maandag 12 maart 2018 om 16:10
Wil Ajax een selectie met alleen middenvelders?
Vind ik leuk
robertus +2437
maandag 12 maart 2018 om 16:19
Er vanuit gaande dat we promoveren hoop ik dat ie nog een jaartje blijft. Zou denk ik ook goed voor hem zijn. Als ie nu naar Turkije gaat zie je de eerste 3 jaar niets meer van 'm en dat zou zonde zijn. En als ie gaat, dan maar voor de hoofdprijs. Kunnen we altijd goed gebruiken.
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
maandag 12 maart 2018 om 16:25
Wanneer gaan ze eens trams bouwen in nijmegen.
Vind ik leuk
The Genius +3793
maandag 12 maart 2018 om 16:28
is deze jongen jeugdinternational van nederland of turkije? (als hij daar überhaupt vandaan komt, ik weet het namelijk niet)
Vind ik leuk
Branco +37
maandag 12 maart 2018 om 16:37
Yup van Nederland
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 21:56
Maakt ook niet echt uit toch? Je zit er pas vast aan totdat je in het 1e hebt gespeeld. Maar kan zijn dat je daar niet op doelt, maar lijkt zo.
Vind ik leuk
The Genius +3793
dinsdag 13 maart 2018 om 11:52
was gewoon interesse. in het artikel staat "jeugdinternational" dus was benieuwd van welk land
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 12 maart 2018 om 17:13
Wat moet Ajax daar nou weer mee, lekker laten gaan.
Vind ik leuk
Wzawzsn +61
maandag 12 maart 2018 om 19:24
Ze kunnen ook alles gebruiken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws