'Ajax richt pijlen op twee middenvelders, verdediger en jeugdspelers'

    'Ajax richt pijlen op twee middenvelders, verdediger en jeugdspelers'

    maandag 12 maart 2018 om 17:15

    Volgens Mexicaanse media heeft Ajax naast Jesus Gallardo ook de pijlen gericht op diverse andere Mexicaanse spelers. Het gaat om UNAM Pumas-spelers Alan Acosta, Alan Mozo en diverse jeugdspelers.

    Ajax-scout Henk Veldmate was zondag aanwezig bij het duel tussen UNAM Pumas en Toluca om niet alleen Gallardo te bekijken, maar ook Acosta en Mozo. Acosta is een 21-jarige aanvallende middenvelder en Mozo een twintigjarige verdediger. Het trio speelt bij UNAM Pumas. Naast Gallardo, Acosta en Mozo is Ajax volgens lokale media ook geïnteresseerd in diverse jeugdspelers van de Mexicaanse club. Namen worden niet genoemd.

    Gallardo is een negentienvoudig Mexicaans international, die Ajax het liefst vóór het WK in wil lijven. Daar zou hij zich in de kijker kunnen spelen, waardoor Ajax niet alleen meer concurrentie heeft, maar waarschijnlijk ook veel meer moet betalen.

    Dat Ajax niet stilzit, blijkt wel uit het feit dat een scout van de Amsterdammers zondag in Denemarken was om de Deen Mathias Jensen te bekijken. Jensen speelt bij FC Nordtsjaellend en is een 22-jarige middenvelder. 

    "Ik heb het gevoel dat iedereen het normaal vindt als ik naar Ajax zou gaan. Ik heb zelf nog niets besloten, maar sluit het niet uit. Ik houd alle opties open. Er zijn veel geweldige clubs in Europa. Er wordt natuurlijk veel gesproken over Ajax, maar ik heb nergens invloed op", reageerde hij.

    Lees ook: Mexicaanse media: Ajax zit op de tribune voor negentienvoudig international

    Lees ookGeconfronteerd met belangstelling van Ajax: 'Er is veel aandacht voor mij'

    Plaats een reactie

    Ajax +741
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Paniek!
    Vind ik leuk
    Aal +22127
    maandag 12 maart 2018 om 17:16
    Koopclub!
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Goh...
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12832
    maandag 12 maart 2018 om 19:27
    Valt me tegen dat er maar drie spelers worden genoemd.

    Er stonden er toch 22 op het veld?
    Als je dan met een beetje budget gaat kijken moet je er toch 7 of 8 kunnen kopen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    maandag 12 maart 2018 om 17:25
    Haha dat zegt een Vitesse aanhanger. Jullie verkopen je ziel nog voor een duppie.
    Vind ik leuk
    SlideAway +100
    maandag 12 maart 2018 om 17:35
    Beetje meer respect voor Ajax graag. Dankzij ons zat jullie stadion een keertje vol ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:47
    Oasis!!!
    Vind ik leuk
    SlideAway +100
    maandag 12 maart 2018 om 18:49
    Heerlijke band!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:23
    Nu jullie eigen stadion nog...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:46
    En jullie nog wat punten dit seizoen...
    Vind ik leuk
    yuuup +9498
    maandag 12 maart 2018 om 17:51
    Hoe krijg je anders het geld op het veld?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:06
    Dit is wel een hele domme opmerking Aal. Ik zal je ook uitleggen waarom. Ajax heeft het geld en heeft ervan geleerd dat ze het niet alleen maar op de rekening moeten houden. Wanneer Ajax het op de bank houdt, schreeuwt iedereen moord en brand dat kapitaal op het veld moet staan en nu Ajax uitgeeft en ook flink uitgeeft is het weer een koopclub? Jullie zeuren om het zeuren. Alsof psv niet flink geld zou uitgeven als ze het zouden hebben? Maar ik was even vergeten dat het bij psv dan de normaalste zaak van de wereld is, ik ga er dan gemakshalve wel even van uit dat Aal een psv supporter is...
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Bertus +5690
    maandag 12 maart 2018 om 19:48
    Tsja, als die zogenaamd geweldig jeugdopleiding niet meer te bieden heeft dan blijft er geen keuze. De Ligt is een topper in wording, Kluiver vind vooral zichzelf goed en verder is het gewoon matig.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:25
    Ja geef ze eens ongelijk. Je moet wat als je eigen jeugd geen keutel waard blijkt te zijn. Een decennia lang kabouters en brave hockeyers scouten, dan krijg je dit.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16973
    maandag 12 maart 2018 om 17:17
    Paniek hahah psv doet het ook dus wij ook;).
    Vind ik leuk
    Ajax +741
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Ajax topic..
    Vind ik leuk
    masterpsv +16973
    maandag 12 maart 2018 om 17:19
    Ajax topic dus ik mag niks zeggen?
    Vind ik leuk
    Ajax +741
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Jij mag altijd wat zeggen ;)
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2210
    maandag 12 maart 2018 om 17:28
    Beter goed gejat dan slecht verzonnen ;)
    Vind ik leuk
    Degraaf +17627
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Alleen Ajax heeft het geld er voor ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25071
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Gister zei ik dat ajax er eerdaags 40 op kan stellen...bij deze bijgesteld naar 42....and still counting
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    Leuk voor jong ajax en de jup l.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:20
    Dat heet doorselecteren Platte, wij hebben het geld er voor
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25071
    maandag 12 maart 2018 om 19:32
    Ja maar gozer, je hebt doorselecteren en doorslaan. Hoeveel spelers zijn er al aangetrokken en wat is er mis met verder bouwen met de huidige groep ? Naar mijn gevoel gooit ajax nu met geld en creeer je veel onvrede straks bij spelers die niet meer aan bod gaan komen. Twee middenvelders halen ? Ziyech , vd Beek , de Jong , Eiting , ( Schöne ? ) en nog n paar goede talenten. Ze kunnen er wel 8 daar neerzetten met kwaliteit. Zelfs als er 1 verkocht wordt. Hoeveel backs zijn er straks ? colombiaan , Kristensen ,Veltman , Schuurs , De Ligt , Wöber , Tagliafigo die gozer van Heerenveen , eigen talenten....wie moet daar nog bij ??
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:57
    Er komt voldoende ruimte wanneer Ajax de volgende spelers verkoopt;
    Alblas, Lamprou, Dijks, Bergsma, Veltman, Viergever, Sinkgraven, Siem de Jong, Ziyech, Mazraoui, Johnsen (verhuur), dat zijn 2 keepers, 5 verdedigers, 3 middenvelders en 1 aanvaller. Schuurs en Bandé komen zeker, de rest is nog speculeren. Er zou genoeg ruimte moeten komen om aan te vullen met aankopen en jeugd
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    maandag 12 maart 2018 om 21:22
    Jullie hebben het nodig bedoel je na 4 jaar op rij geen prijs! Een verzadigde selectie.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    maandag 12 maart 2018 om 22:13
    En wij de platte kar .
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    maandag 12 maart 2018 om 19:00
    Ik dacht dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit in het voetbal....Ajax denkt er anders over blijkbaar.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:13
    Ja, die kwaliteit was merkbaar tegen Willem 2, eh Willem 5 - 0......
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8063
    maandag 12 maart 2018 om 20:27
    Je zou ook in de stress kunnen schieten na een nederlaag en ineens spelers als Sinkgrave gaan kopen voor EUR 9 miljoen. Je kan ook rustig blijven, het zien als incident, de volgende 4 wedstrijden winnen en een titel vieren.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19785
    maandag 12 maart 2018 om 17:36
    Roddels!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Scouts gebruiken een telen van paniek?

    O God mensen alle voetbal clubs zijn in gevaar!
    Vind ik leuk
    Maxidi +3734
    maandag 12 maart 2018 om 19:31
    Doorpakken noemt men dat...
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Koop maar :)

    Vind ik leuk
    renemar +559
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Kun je doen als je financieel goed zit en niet door de gemeente moet worden geholpen om niet failliet te gaan.
    Trouwens, alle topclubs kopen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:33
    Topclubs ja .maar daar wil je deze loserclub toch niet onder rekenen hoop ik?.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    maandag 12 maart 2018 om 18:34
    Ik vraag me af of Ajax de geschiedenis van hun club niet kennen of een selectief geheugen hebben of een combinatie van beide.
    Maar op een of andere manier bekruipt mij het gevoel dat ze niet weten wat ze zeggen ;-)
    Vind ik leuk
    renemar +559
    maandag 12 maart 2018 om 19:12
    Loserclub? Jullie met je armoedig sterretje. Jullie zijn de nummer 3 van Nederland. Pijnlijk voor een club die ooit aanzien had maar waar.
    Ik weet niet of je wel eens over de grenzen bent, maar als je dat eens doet, praat eens met de mensen daar over voetbal. Dan praten ze echt niet over die pauperclub uit rotterdam.
    Vorige week nog had Bazargli. verdediger van Juve het over een ander soort voetbal dan dat van Juve en noemde Barca en AJAX bij naam.
    Ooit zei een befaamde italiaanse trainer toen zijn club tegen feijenoord moet spelen wat hij van feijenoord wist. Weet je wat hij zei? Dat ze uit het land van AJAX komen.
    Dat zegt alles.
    En dan kom jij met zo'n onnozel bericht.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    maandag 12 maart 2018 om 19:27
    Ik vraag me af waar jij het woord loserclub uit mijn post haalt?
    Verder denk ik dat ik dat als je over de grenzen gaat om over voetbal te praten je een beperkt blikveld heb .
    Maar afgelopen jaar ben ik op Cuba geweest en de paar mensen die in voetbal geïnteresseerd waren zaten naar de CL wedstrijd real atletico te kijken terwijl een verdieping lager een of andere honlbalwedstrijd tientallen mensen trok.
    Verder kende van die paar mensen eentje Cruijff en als club Feyenoord dus je gele lul verhaal klopt van geen kanten;-)
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    maandag 12 maart 2018 om 20:17
    Ach Strangertje toch.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    maandag 12 maart 2018 om 20:37
    Ik zie dat je er weer bent. Weer een gebruikt maandverbandje gevonden waar je aan kon ruiken?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    maandag 12 maart 2018 om 21:10
    Ach kereltje, je kan het toch niet laten om te reageren, vies mannetje?
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    maandag 12 maart 2018 om 21:21
    Ik stel gewoon een vraag.
    Ik denk dat je hier alleen komt als je aan gebruikt maandverband geroken hebt.
    En dat vinden wij niet vreemd , dat vinden wij bijzonder;-).
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    woensdag 14 maart 2018 om 17:50
    Je blijft een vreempie, een vies mannetje, een tokkie.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    woensdag 14 maart 2018 om 18:12
    Beter dat jij het zegt dan iemand die bij zijnvolle verstand is.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    woensdag 14 maart 2018 om 18:15
    Ach, Tokkie, 1 sterretje op het shirtje?
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    woensdag 14 maart 2018 om 18:23
    Ben je geestelijk zo beperkt dat je dat moet vragen?
    Goed dan neem ik je gescheld niet kwalijk.
    Maar ik zou toch even langs de dokter gaan met je probleem.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    vrijdag 23 maart 2018 om 18:12
    Ach Tokkie, als jij een hersenonderzoek aanvraagt, moet er vergeefs in je schedel gezocht worden.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    vrijdag 23 maart 2018 om 18:40
    Goed dat van je dat je hulp gezocht hebt!
    Ik zie dat je 1 x per maand weekend verlof hebt.
    Nu maar hopen dat het snel resultaat boekt.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    vrijdag 23 maart 2018 om 19:43
    Aan jou is niets te redden, Tokkie.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    vrijdag 23 maart 2018 om 19:54
    Als je bedoelt dat ik naar jou niveau moet is dat geen redden. Dat is gewoon een straf.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    zondag 25 maart 2018 om 18:00
    Het is jou(w) beste jongen, beetje opletten bij de taalles in Tokkie-dorp.
    Bezittelijk voornaamwoord, weet je wel? Oh natuurlijk weet je dat niet!
    Over niveau gesproken, wha, ha, ha, ha.
    [Reactie gewijzigd op zondag 25 maart 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    zondag 25 maart 2018 om 18:11
    Fijn voor je dat je nog net kunt reageren voordat je met het busje mee moet.
    Tot over een maand maar weer.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    zondag 25 maart 2018 om 18:28
    Succes in de brugklas morgen, jochie!
    Tsjonge, jonge, jonge, en dat lult over niveau!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    zondag 25 maart 2018 om 18:54
    Busje te laat?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    dinsdag 27 maart 2018 om 17:00
    Aangezien je zo slecht met de Nederlandse taal omgaat, lijkt mij het beste dat je een opstel gaat maken hier op VP.
    Neem als onderwerp: "Wat is onze prijzenkast toch leeg in Tokkie-dorp".
    Blunder maar lekker, (zal je geen moeite mee hebben!), ik verbeter de fouten wel, leer je van jochie!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 27 maart 2018 om 18:30
    Ben je naar huis gestuurd als hopeloos , dus niet te helpen geval ?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    dinsdag 27 maart 2018 om 19:24
    Goed zo knul, een korte regel, kan zelfs jij geen fout maken.
    Kom, nu aan je opstel werken!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 27 maart 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 27 maart 2018 om 19:52
    Ik zal eerder een opstel maken over de zwakbegaafde Posts van rode baan. Of wat het ruiken aan menstruatie bloed met je geestelijke vermogens doet.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    woensdag 28 maart 2018 om 15:12
    Ja, een vies kereltje blijf je,
    Kom op, met dat verhaal over die lege prijzenkast in Tokkie-dorp!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    woensdag 28 maart 2018 om 17:22
    Volgens mij ben jij toch de gene die er aan snuft.

    Maar volgens mij heb jij meer last van de lege prijzenkast dan ik.
    Maar dat komt natuurlijk dat je teveel aan die rode baan gesnuft hebt.
    Vind ik leuk
    renemar +559
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:26
    Waar was je dan? In een gekkenhuis? Voelde als thuis natuurlijk. Natuurlijk kent men AJAX op de hele wereld.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:20
    Inderdaad in een gekkenhuis , waar alle patiënten op VP zitten en menen dat heel de wereld Ajax kent;-)
    Vind ik leuk
    renemar +559
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:55
    Is ook zo. Ontkennen is voor een normaal denkend mens niet mogelijk. Voor jou blijkbaar wel.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:19
    Blij dat je het met mee eens bent wat betreft de gedachten gang vanpatiënten in een inrichting.
    En dat je mij een normaal denkend mens vind.
    Alleen vraag ik me af of ik daar blij mee moet zijn. Ik had liever gehad dat iemand dat gezegd had die bij zijn volle verstand is;-)
    Vind ik leuk
    renemar +559
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:38
    Lees mijn post nog eens goed. Welke opleiding heb jij gehad?
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:48
    In ieder geval een hogere dan jij.
    Het is namelijk wel heel erg als je A niet weet wat je post .
    B zelf nog niet begrijpt wat je post;-).
    Vind ik leuk
    renemar +559
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:30
    Onnozele flapdrol.
    Overigens, heb net commentaar gelezen van een jonge buitenlandse speler overgekomen van Sparta Praag die vorige met vitesse tegen AJAX debuteerde.
    Lees maar op soccernews.
    En wat denk je? Hij zei trots te zijn mede omdat men AJAX in de hele wereld kent. Ik moest direct aan een onnozel persoon denken die hier actief is. Wie zou dat zijn?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 18:33]
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:34
    Waarschijnlijk keek je in de spiegel!
    Vind ik leuk
    renemar +559
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:46
    Geen inhoudelijke reactie? Niet op de opmerking van de speler van vitesse? Helemaal niks? Niet verrassend. Da's logisch zei de beste voetballer ooit van Nederland. Weet je ook wie dat is?
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:07
    Geen inhoudelijke reactie? Ik geef gewoon antwoord op je vraag.
    En als jij een jonge buitenlandse speler de hele wereld noemt kun je niet verwachten dat je dan nog serieus genomen wordt;-)

    Verder denk ik dat je de geldwolf bedoelt die uit racune naar de grootste rivaal ging;-)
    Maar dat is logisch volgens jou;-)
    Vind ik leuk
    renemar +559
    woensdag 14 maart 2018 om 08:28
    Ga eens terug naar de basisschool en vraag of ze jou kunnen leren begrijpend te lezen. Ik schrijf nergens dat die speler de wereld is, maar die speler zegt dat de hele wereld AJAX kent. Dat schrijf ik ook en dat is een heel verschil met wat jij concludeert wat er staat.
    Jij bent werkelijk nog een belediging voor een Dombo.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    woensdag 14 maart 2018 om 09:42
    Lees even je post van dinsdag 13 maart 9.26.
    Vind ik leuk
    renemar +559
    woensdag 14 maart 2018 om 12:06
    Ja,en?
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    woensdag 14 maart 2018 om 12:21
    Weet je wat je daar geschreven hebt?
    Vind ik leuk
    renemar +559
    woensdag 14 maart 2018 om 17:02
    Ja.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    woensdag 14 maart 2018 om 17:19
    Dat is dan al heel wat!
    Nu nog proberen te begrijpen wat je post.

    Verder hoef je hier niet meer op te reageren. Ik reageer nu niet meer.
    De volgende post maar weer als ik me weer wil verwonderen over het niveau van sommige posters en jou in het bijzonder;-)

    Een prettige avond en niet te lang proberen te begrijpen wat ik nu gezegd heb;-)
    Vind ik leuk
    renemar +559
    woensdag 14 maart 2018 om 18:55
    Ik reageer zolang ik wil en niet zolang de eerste de beste flapdrol dat graag wil.
    Trouwens je hebt niets gezegd maar geschreven. Maar ja, ik moet de lat ook niet te hoog leggen bij jou.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    vrijdag 30 maart 2018 om 17:37
    Ben het volkomen met je eens renemar, hij is een belediging voor een Dombo!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    zaterdag 31 maart 2018 om 09:57
    Ik begrijp dat je ook graag een bruine tong hebt.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    zondag 1 april 2018 om 17:56
    Domboooooooootje, Tokkie, vies mannetje, hoofd leger dan het toch al niet te grote prijzenkastje, vreempie.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    zondag 1 april 2018 om 20:01
    Vies ben je pas als je aan gebruikt maandverband ligt te snuffen.

    Maar even een vraag doe je dat voor of na het likken van de reet van je holmaatje?

    PS: taalfouten mag je verbeteren.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    zaterdag 14 april 2018 om 22:09
    Vies ben je pas als je een Tokkie bent, zoals jij stumper!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    zondag 15 april 2018 om 00:19
    Ik zie dat ze je toch weer proberen terug te brengen in de maatschappij .
    Alleen verval je weer in je oude fouten.
    Maar een andere vraag heb je het maandverband en de reet van je holmaatje erg gemist?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    dinsdag 17 april 2018 om 17:58
    Ach, het seksueel overspannen psychopaatje is er weer.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 17 april 2018 om 18:50
    Ik begrijp uit deze opmerking dat je het over jezelf hebt. Dus dat je ook nog schizofreen bent.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    vrijdag 20 april 2018 om 09:19
    Daar is het gefrustreerde rukkertje uit de brugklas weer.
    Niet te veel sjorren aan dat kleine fietsventiel van je knul, want je verstand wordt er niet beter op!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    vrijdag 20 april 2018 om 09:41
    Je hoeft je niet voor te stellen , ondertussen weet ik wel hoe je in elkaar zit.
    En dat je geïnteresseerd bent hoe mijn geslachtsdeel eruit ziet kan ik me wel voorstellen . Dat kan namelijk alleen een ziekelijke geest verzinnen.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    zaterdag 21 april 2018 om 17:01
    Zal alleen met een vergrootglas te zien zijn, sukkeltje!
    Een ziekelijke geest zoals jij Tokkie, lult steeds over maandverbtand, imbecieltje.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    zaterdag 21 april 2018 om 20:52
    En een gestoord persoon kiest het als nickname;-).
    Verder zie ik hier niemand anders die geïnteresseerd is in de geslachtsdeel van andere forumdeelnemers;-)

    Maar ik stop er mee om nog op je te reageren . Ik heb namelijk het idee dat ik je therapie negatief verstoor.
    Niet dat het iets uit zal halen bij je maar ik moet je therapeut toch elke mogelijkheid op steun bieden!
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    zondag 22 april 2018 om 19:31
    Zei de door-gesnoven Tokkie.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    zondag 22 april 2018 om 23:02
    Je drukt je een beetje onbeholpen uit,maar toch bedankt voor de felicitaties!
    Sportief,dus dat vind ik dan wel weer een reactie waard;-)
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    maandag 23 april 2018 om 10:20
    Graag gedaan, bengel!
    Kijk aan, je kunt het wel normaal communiceren zonder er vieze dingen bij te halen!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 24 april 2018 om 08:06
    Dank voor het compliment. Maar het gaat met jou ook de goede kant op!
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    dinsdag 24 april 2018 om 21:56
    Over jou ben ik ook redelijk tevreden!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    dinsdag 24 april 2018 om 22:19
    Dan komt het toch nog goed tussen ons;-)
    Laten we het puberaal gedrag maar varen en ons gewoon op het voetbal richten.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    woensdag 25 april 2018 om 12:35
    Wel ja, waarom niet.
    We zaten waarschijnlijk niet goed in ons vel, het ontspoorde, en het ene leidde naar het andere, enz, enz..
    Nog gefeliciteerd met de KNVB-beker, dik verdiend!
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    woensdag 25 april 2018 om 13:05
    Niets menselijks is ons vreemd.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    maandag 12 maart 2018 om 21:26
    Hedde der weer zo een met zunne gemeente. Dat jullie jaren lang de arena voor een schenkingen bedragje van de gemeente amsterdam mogen huren hoor je jullie niet over. Is ook gewoon verkapte gemeente/staatshulp. Maar bij jullie mag dat natuurlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:50
    Vertaling a.u.b..
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    woensdag 14 maart 2018 om 00:04
    Dat jullie gayclubje ook maar een subsidie club is dat staat er!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 12 maart 2018 om 17:16
    Alles is beter dan Labyrat.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2334
    maandag 12 maart 2018 om 17:17
    Ajax Guadelajara. Vanaf volgend seizoen in de eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 17:18]
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Misschien dan ook weer eens een prijs pakken? De Corona Cup!
    Vind ik leuk
    renemar +559
    maandag 12 maart 2018 om 19:05
    .En AJAX Spurs in de PL..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8063
    maandag 12 maart 2018 om 20:29
    Ook geen kampioen.
    Vind ik leuk
    renemar +559
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:29
    Klopt. Maar als jullie tegen AJAX Amsterdam al helemaal zoek gespeeld worden en er met 3-0 genadig vanaf komen, verliezen jullie met 8-0 van die club.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2334
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:43
    Ja, die is erg leuk..
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Zou Feyenoord eens moeten doen, in Zuid-Amerika rondkijken. En zéker in Mexico.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2334
    maandag 12 maart 2018 om 17:25
    Tja zou kunnen, maar eerst maar eens een scout aannemen met een goed netwerk. Het enige wat ik ajax kan nageven, is dat het een slimme zet is om Veldmate aan te trekken.
    Bij Feyenoord hoop ik dat ze nauwer met Boskamp samen gaan werken.
    Een zeer uitgebreid netwerk en een goed oog voor talenten. (de Bruyne, Hazard, Courtois)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    maandag 12 maart 2018 om 17:44
    Henk bewees bij Grunning dat hij een behoorlijk oog voor talent had. Heb bij Feyenoord het idee dat het internationale scoutingsnetwerk is opgeheven. Zit er graag naast hoor, maar je hoort zélden dat Feyenoord genoemd wordt als mogelijk geïnteresseerde club in n volstrekt onbekend pareltje.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2334
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Klopt, vandaar dat ik liever heb dat Feyenoord de (internationale) scouting op poten zet ipv een middelmatige overprijsde speler komende zomer.

    Enige wat er waarschijnlijk nodig is, zijn een keeper, rechtsback en evt. een spits
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:29
    We weten inmiddels dat wanneer de top 3 in Nederland gaat shoppen, we nu gewoon 4-6 miljoen voor een speler moeten neerleggen.
    Dat heeft Feyenoord afgelopen zomer meer dan genoeg gedaan, en dus nu maar eens met n buitenlandse parel op de proppen komen. Zeg ik iets gek als ik zeg 'regisseur op het middenveld'? Desnoods 'makkelijk scorende, technisch vaardige middenvelder'? ;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2334
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:34
    Jup helemaal gelijk, had toch gehoopt dat er een poging voor Maher gedaan werd. Wel een Eredivisie-speler, maar gewoon nog steeds een potentieel international.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    woensdag 14 maart 2018 om 16:09
    Ja. Doen we die Labyad er ook nog bij, kunnen we een 5-koppig Marokkaans middenveld opstellen.
    Vind ik leuk
    Glenn55 +112
    maandag 12 maart 2018 om 17:34
    Ja, die zitten daar ook hoor.... via Youtube! lol
    Vind ik leuk
    Ronaldo 7 +13
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Hyena +29648
    maandag 12 maart 2018 om 17:24
    Grote jongen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 12 maart 2018 om 17:22
    Cash heeft ons lempke gezien ...
    Hij heeft eindelijk in de gaten gekregen hoe je wel kampioenswaardige spelers kan halen.
    Vind ik leuk
    JansenD10 +163
    maandag 12 maart 2018 om 17:25
    Ja goeie
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 12 maart 2018 om 17:26
    dat moeten we afwachten of het goeie spelers zijn....
    Vind ik leuk
    JansenD10 +163
    maandag 12 maart 2018 om 17:27
    Ja moeten we ff afwachten....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 12 maart 2018 om 17:27
    ik heb er de tijd voor en jij?
    Vind ik leuk
    JansenD10 +163
    maandag 12 maart 2018 om 17:29
    Haha ja jij hebt toch geen reet te doen
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 12 maart 2018 om 17:31
    hoho wat ik vandaag allemaal al niet gedaan heb ..... dat wil je niet weten
    Vind ik leuk
    JansenD10 +163
    maandag 12 maart 2018 om 17:31
    Ik wil het eigenlijk wel weten. Zeg het eens .....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 12 maart 2018 om 19:22
    .......dat dus
    Vind ik leuk
    JansenD10 +163
    maandag 12 maart 2018 om 19:27
    Wat een gozer joh
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 12 maart 2018 om 19:28
    ff lekker 2 uurtjes geslapen , heerlijk
    zometeen lekker kanen en un pilske
    ik heb het er mar druk mee
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    maandag 12 maart 2018 om 20:19
    Niet zoals tegen Willem 2 afgelopen zondag, brandhout!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5166
    maandag 12 maart 2018 om 17:26
    Dit is een duidelijke sneer naar de jeugdopleiding. Hieruit blijkt dat de jeugd er niet meer veel van bakt.

    Ik snap het wel , want als je weer eens kampioen wilt worden moet je die overschatte jeugd niet meer opstellen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    maandag 12 maart 2018 om 17:33
    Haha jij als aanhanger van VVV gaat ons ff een sneer uitdelen. Moet niet gekker worden hoor.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +101
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Overvolle selectie dus, kan Ajax ook lekker spelers verhuren..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Wordt weer een heel nieuw 11tal volgend jaar bij die koopclub!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:58
    Gekkie.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +215
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Huilen, klagen & zeuren!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    WZAWZDB!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:39
    WZAWZijnDebielen wees er maar trots op .Al jaren de beste hahahaha
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21474
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    Jankerds zijn jaloers?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 03:23
    Waarop?.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    maandag 12 maart 2018 om 17:33
    Lozano, Moreno en Guardado hebben toch wat losgemaakt in Amsterdam. Ajax gaat nu ook op de Mexicaanse toer..
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    maandag 12 maart 2018 om 17:47
    En Sánchez en tagliafico bevallen ook. We trekken hem even breder. Zuid Amerika heeft genoeg kwaliteit, met ik denk ook betere mentaliteit
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    maandag 12 maart 2018 om 17:49
    Zeker. Maar in dit geval ging het puur over Mexicanen. Prima en betaalbaar alternatief ten opzichte van Brazilianen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:10
    En waarom Niet?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    maandag 12 maart 2018 om 20:40
    Van mij mag het.. alleen diskwalificeer je de eigen jeugdopleiding hiermee.
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    maandag 12 maart 2018 om 17:39
    Koopclub . Jeugdclub. Het zal me als supporter vrij weinig uitmaken. We willen weer resultaat, prijzen. Europees meetellen. Het geld is er, de ambitie is er, nu alleen nog handelen ernaar!
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +64
    maandag 12 maart 2018 om 17:53
    Wat een verschrikkelijke tuinkabouter is die Overmars toch kopen kopen waar is nou de visie van de slechtste voetballer Cruijff gebleven
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    maandag 12 maart 2018 om 18:58
    Je zal als BVO maar gestraft worden met zo'n Overmars.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    maandag 12 maart 2018 om 18:44
    Middenvelders en verdedigers genoeg. Haal eens een spits die minimaal een goal maakt uit de minimaal 10 open kansen die je elke week krijgt. Wellicht wat verstandiger?
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    maandag 12 maart 2018 om 18:45
    Meer spelers maakt meer verdeeldheid...
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    maandag 12 maart 2018 om 19:08
    Kan iemand even googlen of het leuke spelers zijn?
    Ik kan dat niet opbrengen meestal is het zo'n teleurstelling.
    Je hoopt dat het vermakelijke spelers zijn... maar nee.
    Vind ik leuk
    SvL +318
    maandag 12 maart 2018 om 19:09
    Ohoohhhh!! Ten hag heeft z'n tacktiek voor volgend seizoen al verklapt. Een middenveld met 8 spelers. Jaajaa dat proces loopt lekker ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:09
    Niet komen met Ajax wilt, Ajax volgt, Ajax kijkt naar, Ajax heeft graag. Allemaal loze kreten. Pas in de media komen als er gezegd kan worden, Ajax heeft gekocht en de handtekening is gezet.
    Vind ik leuk
    Laliga +2165
    maandag 12 maart 2018 om 19:16
    Beter het geld invetseren , al zou ik persoonlijk eerder rond kijken naar 24 jarige die mischien iets duurder zijn
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9860
    maandag 12 maart 2018 om 19:18
    Koste wat het kost koopt Marc zijn Kampioensteam bij elkaar, zuur voor Keizer maar een voorrecht voor ten Hag, het opgemaakte bedje staat zo direct klaar hoor !
    Vind ik leuk
    Mari +9324
    maandag 12 maart 2018 om 19:29
    Hier wordt gewerkt. Het is toch wat als je Viergever gratis (naar de concurrent) kan laten gaan.
    Prettig hoor een goed gevulde portemonnee.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9480
    maandag 12 maart 2018 om 19:34
    Ach, nu willen ze ook ineens Mexicanen. Wat een namaakclub is het ook zeg. En maar achter PSV aan lopen. Alleen jammer dat PSV de naam heeft in Mexico.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    maandag 12 maart 2018 om 20:28
    Zei de stumper terwijl ze Viergever binnen halen.
    Welke naam in Mexico?
    Schijtbakkenvoetbal?
    Zou kunnen dat ze dat ook al jaren weten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:00
    Namaakkoopclub.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    dinsdag 13 maart 2018 om 03:41
    Ajax start een voetbalvereniging op in 1900. 13 jaar later start PSV een voetbalvereniging op. Wat een namaak club is 't ook.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    maandag 12 maart 2018 om 19:57
    Tja, het moeten tegenwoordig allemaal buitenlandertjes zijn (en dan veelal de onbekende, gezien de echte cracks niet willen komen).
    Gelukkig is er nog een club met verstandig beleidt.
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +236
    maandag 12 maart 2018 om 20:00
    Ze zijn in ieder geval al met volgend seizoen bezig en ook met wat (oudere) spelers. Zover dit soort geruchten kloppen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:02
    Sorry hoor maar hoeveel middenvelders hebben ze nodig
    Vind ik leuk
    Vak422 +572
    maandag 12 maart 2018 om 20:16
    Volgend jaar heb je waarschijnlijk alleen Donny en frenkie nog. Hakim zal weggaan en schone wordt dan toch wel te oud.
    Daarbij voldoet Siem niet.

    Dus ja, we hebben middenvelders nodig. Het liefst daley blind en een creatieve aanvallende middenvelder.
    Vind ik leuk
    FACT +2388
    maandag 12 maart 2018 om 20:11
    Kopen, kopen, kopen, koopclub!
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1957
    maandag 12 maart 2018 om 20:29
    Meer verkoopclub.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:02
    Beter dan eenkeerindeachttienjaarkampioenclub.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    maandag 12 maart 2018 om 20:56
    Volgend seizoen met een selectie van 35 man naar de titel ;)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12701
    maandag 12 maart 2018 om 21:06
    Die Mexicaan gaan ze echt niet halen hoor, in 28 wedstrijden 3 goals en geen assists.. Die Deen zou kunnen, Ziyech zal wel vertrekken namelijk..
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    maandag 12 maart 2018 om 21:22
    AFC Na-Aap amsterdam!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:03
    Voor heen was opleiding de kans om via die opleiding ooit op hoger podium tekunnen spelen ....nu zie ik straks die spelers naar andere lagere clubs gaan .
    Maar het lijkt wel of dat johan Cruijff en in mindere mate bergkamp dat al de idealen van de club met topleiding als speerpunt weg zijn .
    Maar feit is dat met de opleiding maar een keer de laatste jaren op een groot podium succesvol is geweest .
    Of spelers van 5tot 8 miljoen daar veel verandering in brengen is maar de vraag voor grote is dat wisselgeld ..
    Maar ajax kom dan ook met trainer van nivo en niet iemand die nu de weg al lijkt kwijt tezijn
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 06:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:03
    Oké goede post.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws