'Ajax richt pijlen op twee middenvelders, verdediger en jeugdspelers'

    'Ajax richt pijlen op twee middenvelders, verdediger en jeugdspelers'

    maandag 12 maart 2018 om 17:15

    Volgens Mexicaanse media heeft Ajax naast Jesus Gallardo ook de pijlen gericht op diverse andere Mexicaanse spelers. Het gaat om UNAM Pumas-spelers Alan Acosta, Alan Mozo en diverse jeugdspelers.

    Ajax-scout Henk Veldmate was zondag aanwezig bij het duel tussen UNAM Pumas en Toluca om niet alleen Gallardo te bekijken, maar ook Acosta en Mozo. Acosta is een 21-jarige aanvallende middenvelder en Mozo een twintigjarige verdediger. Het trio speelt bij UNAM Pumas. Naast Gallardo, Acosta en Mozo is Ajax volgens lokale media ook geïnteresseerd in diverse jeugdspelers van de Mexicaanse club. Namen worden niet genoemd.

    Gallardo is een negentienvoudig Mexicaans international, die Ajax het liefst vóór het WK in wil lijven. Daar zou hij zich in de kijker kunnen spelen, waardoor Ajax niet alleen meer concurrentie heeft, maar waarschijnlijk ook veel meer moet betalen.

    Dat Ajax niet stilzit, blijkt wel uit het feit dat een scout van de Amsterdammers zondag in Denemarken was om de Deen Mathias Jensen te bekijken. Jensen speelt bij FC Nordtsjaellend en is een 22-jarige middenvelder. 

    "Ik heb het gevoel dat iedereen het normaal vindt als ik naar Ajax zou gaan. Ik heb zelf nog niets besloten, maar sluit het niet uit. Ik houd alle opties open. Er zijn veel geweldige clubs in Europa. Er wordt natuurlijk veel gesproken over Ajax, maar ik heb nergens invloed op", reageerde hij.

    Lees ook: Mexicaanse media: Ajax zit op de tribune voor negentienvoudig international

    Lees ookGeconfronteerd met belangstelling van Ajax: 'Er is veel aandacht voor mij'

    Plaats een reactie

    Ajax +633
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Paniek!
    Vind ik leuk
    Aal +20070
    maandag 12 maart 2018 om 17:16
    Koopclub!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Goh...
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11011
    maandag 12 maart 2018 om 19:27
    Valt me tegen dat er maar drie spelers worden genoemd.

    Er stonden er toch 22 op het veld?
    Als je dan met een beetje budget gaat kijken moet je er toch 7 of 8 kunnen kopen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 17:25
    Haha dat zegt een Vitesse aanhanger. Jullie verkopen je ziel nog voor een duppie.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13066
    maandag 12 maart 2018 om 18:28
    Néé ajax is geen koop club,vreselijk wat een MEGA lange lijst de laatste 10 jaar
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 18:34
    Blijkbaar verkopen we meer, te zien aan de 175 miljoen plus. Beetje makkelijk scoren hè. Dan moet je ook ff de lijst erbij pakken wat we verkocht hebben. En dan de kosten ff van de opbrengsten aftrekken.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 12 maart 2018 om 19:20
    Je vergeet iets, het was 100 miljoen meer maar door alle aankopen en afvloeiingsregelingen hebben we nog maar 175 miljoen over ach ja dat groeit wel weer na de zomerperiode. Zelfs Younes levert nog 5 miljoen op omdat het een getekend contract was in de winterstop.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4723
    maandag 12 maart 2018 om 18:36
    Nee zolang de verkooplijst hoger is dan de aankooplijst kan je beter spreken van een verkoopclub...
    En dan helemaal als je kijkt naar de inkomsten en uitgaven
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:03
    Verkeerd ,een handelsclub ;-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 20:20
    Gedwongen handelshuis kan je beter zeggen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 20:38
    Ook goed;-)
    Vind ik leuk
    Blademarc +633
    maandag 12 maart 2018 om 18:43
    Zit niet zo te zeiken vent! Je kan toch spelers kopen, trainen en winst maken dan alleen maar eigen te kweken. Ajax doet beide so what? De ene flopt, de andere doen het wel goed is en blijft een risico maar als ze bij Ajax weg komen hebben ze altijd een aardige kans van slagen maar het moet mee zitten.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 12 maart 2018 om 18:48
    Doen alle topclubs in Europa, van Ginkel huren ze van Chelsea waar Chelsea dus aan verdient. Dat ze in Eindhoven een lege kas hebben kunnen wij niets aan doen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 12 maart 2018 om 22:11
    Dat zeg jij ,en van horen zeggen ,dus je weet gewoon niks.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 12 maart 2018 om 18:47
    En kijk eens naar de lijst afgekeurde spelers die bij jullie terecht kwamen bovendien verkoopt Ajax net zoveel als ze kopen alleen verdienen ze er dik aan iets waar PSV nog iets van kan leren met hun tekorten.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:02
    Met afgekeurde spelers 3 keer kampioen worden in 4 jaar tijd! Doen we toch netjes. Jullie dalijk 0 prijzen in de afgelopen 4 jaar met al die toppers, topaankopen en topjeugd van jullie.
    Vind ik leuk
    SlideAway +102
    maandag 12 maart 2018 om 17:35
    Beetje meer respect voor Ajax graag. Dankzij ons zat jullie stadion een keertje vol ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:47
    Oasis!!!
    Vind ik leuk
    SlideAway +102
    maandag 12 maart 2018 om 18:49
    Heerlijke band!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:23
    Nu jullie eigen stadion nog...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:46
    En jullie nog wat punten dit seizoen...
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    maandag 12 maart 2018 om 17:51
    Hoe krijg je anders het geld op het veld?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:06
    Dit is wel een hele domme opmerking Aal. Ik zal je ook uitleggen waarom. Ajax heeft het geld en heeft ervan geleerd dat ze het niet alleen maar op de rekening moeten houden. Wanneer Ajax het op de bank houdt, schreeuwt iedereen moord en brand dat kapitaal op het veld moet staan en nu Ajax uitgeeft en ook flink uitgeeft is het weer een koopclub? Jullie zeuren om het zeuren. Alsof psv niet flink geld zou uitgeven als ze het zouden hebben? Maar ik was even vergeten dat het bij psv dan de normaalste zaak van de wereld is, ik ga er dan gemakshalve wel even van uit dat Aal een psv supporter is...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bertus +3722
    maandag 12 maart 2018 om 19:48
    Tsja, als die zogenaamd geweldig jeugdopleiding niet meer te bieden heeft dan blijft er geen keuze. De Ligt is een topper in wording, Kluiver vind vooral zichzelf goed en verder is het gewoon matig.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:25
    Ja geef ze eens ongelijk. Je moet wat als je eigen jeugd geen keutel waard blijkt te zijn. Een decennia lang kabouters en brave hockeyers scouten, dan krijg je dit.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    maandag 12 maart 2018 om 17:17
    Paniek hahah psv doet het ook dus wij ook;).
    Vind ik leuk
    Ajax +633
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Ajax topic..
    Vind ik leuk
    masterpsv +13044
    maandag 12 maart 2018 om 17:19
    Ajax topic dus ik mag niks zeggen?
    Vind ik leuk
    Ajax +633
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Jij mag altijd wat zeggen ;)
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1968
    maandag 12 maart 2018 om 17:28
    Beter goed gejat dan slecht verzonnen ;)
    Vind ik leuk
    Degraaf +14420
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Alleen Ajax heeft het geld er voor ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12874
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Gister zei ik dat ajax er eerdaags 40 op kan stellen...bij deze bijgesteld naar 42....and still counting
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    Leuk voor jong ajax en de jup l.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:20
    Dat heet doorselecteren Platte, wij hebben het geld er voor
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12874
    maandag 12 maart 2018 om 19:32
    Ja maar gozer, je hebt doorselecteren en doorslaan. Hoeveel spelers zijn er al aangetrokken en wat is er mis met verder bouwen met de huidige groep ? Naar mijn gevoel gooit ajax nu met geld en creeer je veel onvrede straks bij spelers die niet meer aan bod gaan komen. Twee middenvelders halen ? Ziyech , vd Beek , de Jong , Eiting , ( Schöne ? ) en nog n paar goede talenten. Ze kunnen er wel 8 daar neerzetten met kwaliteit. Zelfs als er 1 verkocht wordt. Hoeveel backs zijn er straks ? colombiaan , Kristensen ,Veltman , Schuurs , De Ligt , Wöber , Tagliafigo die gozer van Heerenveen , eigen talenten....wie moet daar nog bij ??
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:57
    Er komt voldoende ruimte wanneer Ajax de volgende spelers verkoopt;
    Alblas, Lamprou, Dijks, Bergsma, Veltman, Viergever, Sinkgraven, Siem de Jong, Ziyech, Mazraoui, Johnsen (verhuur), dat zijn 2 keepers, 5 verdedigers, 3 middenvelders en 1 aanvaller. Schuurs en Bandé komen zeker, de rest is nog speculeren. Er zou genoeg ruimte moeten komen om aan te vullen met aankopen en jeugd
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    maandag 12 maart 2018 om 21:22
    Jullie hebben het nodig bedoel je na 4 jaar op rij geen prijs! Een verzadigde selectie.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    maandag 12 maart 2018 om 22:13
    En wij de platte kar .
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34595
    maandag 12 maart 2018 om 19:00
    Ik dacht dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit in het voetbal....Ajax denkt er anders over blijkbaar.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:13
    Ja, die kwaliteit was merkbaar tegen Willem 2, eh Willem 5 - 0......
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 20:27
    Je zou ook in de stress kunnen schieten na een nederlaag en ineens spelers als Sinkgrave gaan kopen voor EUR 9 miljoen. Je kan ook rustig blijven, het zien als incident, de volgende 4 wedstrijden winnen en een titel vieren.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 12 maart 2018 om 17:36
    Roddels!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Scouts gebruiken een telen van paniek?

    O God mensen alle voetbal clubs zijn in gevaar!
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    maandag 12 maart 2018 om 19:31
    Doorpakken noemt men dat...
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Koop maar :)

    Vind ik leuk
    renemar +430
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Kun je doen als je financieel goed zit en niet door de gemeente moet worden geholpen om niet failliet te gaan.
    Trouwens, alle topclubs kopen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:33
    Topclubs ja .maar daar wil je deze loserclub toch niet onder rekenen hoop ik?.
    Vind ik leuk
    Nouwske +1982
    maandag 12 maart 2018 om 18:22
    Je bedoelt feijenooit? Hahaha wat een losers
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 20:36
    Niet op reageren die trollen. Zolang jij reageert vinden hun 't leuk. Als ze geen aandacht krijgen zijn ze zo weer weg.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    maandag 12 maart 2018 om 22:04
    Bijna nooit hè! Toch 3 prijzen in de laatste 2 seizoenen....
    Nee, dan deze:
    4 op een rij, wat is dat?
    AJAX, oftewel: HNIA....
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 18:34
    Ik vraag me af of Ajax de geschiedenis van hun club niet kennen of een selectief geheugen hebben of een combinatie van beide.
    Maar op een of andere manier bekruipt mij het gevoel dat ze niet weten wat ze zeggen ;-)
    Vind ik leuk
    renemar +430
    maandag 12 maart 2018 om 19:12
    Loserclub? Jullie met je armoedig sterretje. Jullie zijn de nummer 3 van Nederland. Pijnlijk voor een club die ooit aanzien had maar waar.
    Ik weet niet of je wel eens over de grenzen bent, maar als je dat eens doet, praat eens met de mensen daar over voetbal. Dan praten ze echt niet over die pauperclub uit rotterdam.
    Vorige week nog had Bazargli. verdediger van Juve het over een ander soort voetbal dan dat van Juve en noemde Barca en AJAX bij naam.
    Ooit zei een befaamde italiaanse trainer toen zijn club tegen feijenoord moet spelen wat hij van feijenoord wist. Weet je wat hij zei? Dat ze uit het land van AJAX komen.
    Dat zegt alles.
    En dan kom jij met zo'n onnozel bericht.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:27
    Ik vraag me af waar jij het woord loserclub uit mijn post haalt?
    Verder denk ik dat ik dat als je over de grenzen gaat om over voetbal te praten je een beperkt blikveld heb .
    Maar afgelopen jaar ben ik op Cuba geweest en de paar mensen die in voetbal geïnteresseerd waren zaten naar de CL wedstrijd real atletico te kijken terwijl een verdieping lager een of andere honlbalwedstrijd tientallen mensen trok.
    Verder kende van die paar mensen eentje Cruijff en als club Feyenoord dus je gele lul verhaal klopt van geen kanten;-)
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    maandag 12 maart 2018 om 20:17
    Ach Strangertje toch.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 20:37
    Ik zie dat je er weer bent. Weer een gebruikt maandverbandje gevonden waar je aan kon ruiken?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    maandag 12 maart 2018 om 21:10
    Ach kereltje, je kan het toch niet laten om te reageren, vies mannetje?
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 21:21
    Ik stel gewoon een vraag.
    Ik denk dat je hier alleen komt als je aan gebruikt maandverband geroken hebt.
    En dat vinden wij niet vreemd , dat vinden wij bijzonder;-).
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    woensdag 14 maart 2018 om 17:50
    Je blijft een vreempie, een vies mannetje, een tokkie.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    woensdag 14 maart 2018 om 18:12
    Beter dat jij het zegt dan iemand die bij zijnvolle verstand is.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    woensdag 14 maart 2018 om 18:15
    Ach, Tokkie, 1 sterretje op het shirtje?
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    woensdag 14 maart 2018 om 18:23
    Ben je geestelijk zo beperkt dat je dat moet vragen?
    Goed dan neem ik je gescheld niet kwalijk.
    Maar ik zou toch even langs de dokter gaan met je probleem.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    vrijdag 23 maart 2018 om 18:12
    Ach Tokkie, als jij een hersenonderzoek aanvraagt, moet er vergeefs in je schedel gezocht worden.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    vrijdag 23 maart 2018 om 18:40
    Goed dat van je dat je hulp gezocht hebt!
    Ik zie dat je 1 x per maand weekend verlof hebt.
    Nu maar hopen dat het snel resultaat boekt.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    vrijdag 23 maart 2018 om 19:43
    Aan jou is niets te redden, Tokkie.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    vrijdag 23 maart 2018 om 19:54
    Als je bedoelt dat ik naar jou niveau moet is dat geen redden. Dat is gewoon een straf.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    zondag 25 maart 2018 om 18:00
    Het is jou(w) beste jongen, beetje opletten bij de taalles in Tokkie-dorp.
    Bezittelijk voornaamwoord, weet je wel? Oh natuurlijk weet je dat niet!
    Over niveau gesproken, wha, ha, ha, ha.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zondag 25 maart 2018 om 18:11
    Fijn voor je dat je nog net kunt reageren voordat je met het busje mee moet.
    Tot over een maand maar weer.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    zondag 25 maart 2018 om 18:28
    Succes in de brugklas morgen, jochie!
    Tsjonge, jonge, jonge, en dat lult over niveau!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zondag 25 maart 2018 om 18:54
    Busje te laat?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    dinsdag 27 maart 2018 om 17:00
    Aangezien je zo slecht met de Nederlandse taal omgaat, lijkt mij het beste dat je een opstel gaat maken hier op VP.
    Neem als onderwerp: "Wat is onze prijzenkast toch leeg in Tokkie-dorp".
    Blunder maar lekker, (zal je geen moeite mee hebben!), ik verbeter de fouten wel, leer je van jochie!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 27 maart 2018 om 18:30
    Ben je naar huis gestuurd als hopeloos , dus niet te helpen geval ?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    dinsdag 27 maart 2018 om 19:24
    Goed zo knul, een korte regel, kan zelfs jij geen fout maken.
    Kom, nu aan je opstel werken!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 27 maart 2018 om 19:52
    Ik zal eerder een opstel maken over de zwakbegaafde Posts van rode baan. Of wat het ruiken aan menstruatie bloed met je geestelijke vermogens doet.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    woensdag 28 maart 2018 om 15:12
    Ja, een vies kereltje blijf je,
    Kom op, met dat verhaal over die lege prijzenkast in Tokkie-dorp!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    woensdag 28 maart 2018 om 17:22
    Volgens mij ben jij toch de gene die er aan snuft.

    Maar volgens mij heb jij meer last van de lege prijzenkast dan ik.
    Maar dat komt natuurlijk dat je teveel aan die rode baan gesnuft hebt.
    Vind ik leuk
    renemar +430
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:26
    Waar was je dan? In een gekkenhuis? Voelde als thuis natuurlijk. Natuurlijk kent men AJAX op de hele wereld.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:20
    Inderdaad in een gekkenhuis , waar alle patiënten op VP zitten en menen dat heel de wereld Ajax kent;-)
    Vind ik leuk
    renemar +430
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:55
    Is ook zo. Ontkennen is voor een normaal denkend mens niet mogelijk. Voor jou blijkbaar wel.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:19
    Blij dat je het met mee eens bent wat betreft de gedachten gang vanpatiënten in een inrichting.
    En dat je mij een normaal denkend mens vind.
    Alleen vraag ik me af of ik daar blij mee moet zijn. Ik had liever gehad dat iemand dat gezegd had die bij zijn volle verstand is;-)
    Vind ik leuk
    renemar +430
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:38
    Lees mijn post nog eens goed. Welke opleiding heb jij gehad?
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:48
    In ieder geval een hogere dan jij.
    Het is namelijk wel heel erg als je A niet weet wat je post .
    B zelf nog niet begrijpt wat je post;-).
    Vind ik leuk
    renemar +430
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:30
    Onnozele flapdrol.
    Overigens, heb net commentaar gelezen van een jonge buitenlandse speler overgekomen van Sparta Praag die vorige met vitesse tegen AJAX debuteerde.
    Lees maar op soccernews.
    En wat denk je? Hij zei trots te zijn mede omdat men AJAX in de hele wereld kent. Ik moest direct aan een onnozel persoon denken die hier actief is. Wie zou dat zijn?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:34
    Waarschijnlijk keek je in de spiegel!
    Vind ik leuk
    renemar +430
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:46
    Geen inhoudelijke reactie? Niet op de opmerking van de speler van vitesse? Helemaal niks? Niet verrassend. Da's logisch zei de beste voetballer ooit van Nederland. Weet je ook wie dat is?
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:07
    Geen inhoudelijke reactie? Ik geef gewoon antwoord op je vraag.
    En als jij een jonge buitenlandse speler de hele wereld noemt kun je niet verwachten dat je dan nog serieus genomen wordt;-)

    Verder denk ik dat je de geldwolf bedoelt die uit racune naar de grootste rivaal ging;-)
    Maar dat is logisch volgens jou;-)
    Vind ik leuk
    renemar +430
    woensdag 14 maart 2018 om 08:28
    Ga eens terug naar de basisschool en vraag of ze jou kunnen leren begrijpend te lezen. Ik schrijf nergens dat die speler de wereld is, maar die speler zegt dat de hele wereld AJAX kent. Dat schrijf ik ook en dat is een heel verschil met wat jij concludeert wat er staat.
    Jij bent werkelijk nog een belediging voor een Dombo.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    woensdag 14 maart 2018 om 09:42
    Lees even je post van dinsdag 13 maart 9.26.
    Vind ik leuk
    renemar +430
    woensdag 14 maart 2018 om 12:06
    Ja,en?
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    woensdag 14 maart 2018 om 12:21
    Weet je wat je daar geschreven hebt?
    Vind ik leuk
    renemar +430
    woensdag 14 maart 2018 om 17:02
    Ja.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    woensdag 14 maart 2018 om 17:19
    Dat is dan al heel wat!
    Nu nog proberen te begrijpen wat je post.

    Verder hoef je hier niet meer op te reageren. Ik reageer nu niet meer.
    De volgende post maar weer als ik me weer wil verwonderen over het niveau van sommige posters en jou in het bijzonder;-)

    Een prettige avond en niet te lang proberen te begrijpen wat ik nu gezegd heb;-)
    Vind ik leuk
    renemar +430
    woensdag 14 maart 2018 om 18:55
    Ik reageer zolang ik wil en niet zolang de eerste de beste flapdrol dat graag wil.
    Trouwens je hebt niets gezegd maar geschreven. Maar ja, ik moet de lat ook niet te hoog leggen bij jou.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    vrijdag 30 maart 2018 om 17:37
    Ben het volkomen met je eens renemar, hij is een belediging voor een Dombo!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zaterdag 31 maart 2018 om 09:57
    Ik begrijp dat je ook graag een bruine tong hebt.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    zondag 1 april 2018 om 17:56
    Domboooooooootje, Tokkie, vies mannetje, hoofd leger dan het toch al niet te grote prijzenkastje, vreempie.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zondag 1 april 2018 om 20:01
    Vies ben je pas als je aan gebruikt maandverband ligt te snuffen.

    Maar even een vraag doe je dat voor of na het likken van de reet van je holmaatje?

    PS: taalfouten mag je verbeteren.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    zaterdag 14 april 2018 om 22:09
    Vies ben je pas als je een Tokkie bent, zoals jij stumper!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zondag 15 april 2018 om 00:19
    Ik zie dat ze je toch weer proberen terug te brengen in de maatschappij .
    Alleen verval je weer in je oude fouten.
    Maar een andere vraag heb je het maandverband en de reet van je holmaatje erg gemist?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    dinsdag 17 april 2018 om 17:58
    Ach, het seksueel overspannen psychopaatje is er weer.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 17 april 2018 om 18:50
    Ik begrijp uit deze opmerking dat je het over jezelf hebt. Dus dat je ook nog schizofreen bent.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    vrijdag 20 april 2018 om 09:19
    Daar is het gefrustreerde rukkertje uit de brugklas weer.
    Niet te veel sjorren aan dat kleine fietsventiel van je knul, want je verstand wordt er niet beter op!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    vrijdag 20 april 2018 om 09:41
    Je hoeft je niet voor te stellen , ondertussen weet ik wel hoe je in elkaar zit.
    En dat je geïnteresseerd bent hoe mijn geslachtsdeel eruit ziet kan ik me wel voorstellen . Dat kan namelijk alleen een ziekelijke geest verzinnen.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    zaterdag 21 april 2018 om 17:01
    Zal alleen met een vergrootglas te zien zijn, sukkeltje!
    Een ziekelijke geest zoals jij Tokkie, lult steeds over maandverbtand, imbecieltje.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zaterdag 21 april 2018 om 20:52
    En een gestoord persoon kiest het als nickname;-).
    Verder zie ik hier niemand anders die geïnteresseerd is in de geslachtsdeel van andere forumdeelnemers;-)

    Maar ik stop er mee om nog op je te reageren . Ik heb namelijk het idee dat ik je therapie negatief verstoor.
    Niet dat het iets uit zal halen bij je maar ik moet je therapeut toch elke mogelijkheid op steun bieden!
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    zondag 22 april 2018 om 19:31
    Zei de door-gesnoven Tokkie.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zondag 22 april 2018 om 23:02
    Je drukt je een beetje onbeholpen uit,maar toch bedankt voor de felicitaties!
    Sportief,dus dat vind ik dan wel weer een reactie waard;-)
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    maandag 23 april 2018 om 10:20
    Graag gedaan, bengel!
    Kijk aan, je kunt het wel normaal communiceren zonder er vieze dingen bij te halen!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 24 april 2018 om 08:06
    Dank voor het compliment. Maar het gaat met jou ook de goede kant op!
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    dinsdag 24 april 2018 om 21:56
    Over jou ben ik ook redelijk tevreden!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    dinsdag 24 april 2018 om 22:19
    Dan komt het toch nog goed tussen ons;-)
    Laten we het puberaal gedrag maar varen en ons gewoon op het voetbal richten.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    woensdag 25 april 2018 om 12:35
    Wel ja, waarom niet.
    We zaten waarschijnlijk niet goed in ons vel, het ontspoorde, en het ene leidde naar het andere, enz, enz..
    Nog gefeliciteerd met de KNVB-beker, dik verdiend!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    woensdag 25 april 2018 om 13:05
    Niets menselijks is ons vreemd.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    maandag 12 maart 2018 om 21:26
    Hedde der weer zo een met zunne gemeente. Dat jullie jaren lang de arena voor een schenkingen bedragje van de gemeente amsterdam mogen huren hoor je jullie niet over. Is ook gewoon verkapte gemeente/staatshulp. Maar bij jullie mag dat natuurlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:50
    Vertaling a.u.b..
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    woensdag 14 maart 2018 om 00:04
    Dat jullie gayclubje ook maar een subsidie club is dat staat er!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8074
    maandag 12 maart 2018 om 17:16
    Alles is beter dan Labyrat.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1712
    maandag 12 maart 2018 om 17:17
    Ajax Guadelajara. Vanaf volgend seizoen in de eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Misschien dan ook weer eens een prijs pakken? De Corona Cup!
    Vind ik leuk
    renemar +430
    maandag 12 maart 2018 om 19:05
    .En AJAX Spurs in de PL..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    maandag 12 maart 2018 om 20:29
    Ook geen kampioen.
    Vind ik leuk
    renemar +430
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:29
    Klopt. Maar als jullie tegen AJAX Amsterdam al helemaal zoek gespeeld worden en er met 3-0 genadig vanaf komen, verliezen jullie met 8-0 van die club.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1712
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:43
    Ja, die is erg leuk..
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    maandag 12 maart 2018 om 17:18
    Zou Feyenoord eens moeten doen, in Zuid-Amerika rondkijken. En zéker in Mexico.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1712
    maandag 12 maart 2018 om 17:25
    Tja zou kunnen, maar eerst maar eens een scout aannemen met een goed netwerk. Het enige wat ik ajax kan nageven, is dat het een slimme zet is om Veldmate aan te trekken.
    Bij Feyenoord hoop ik dat ze nauwer met Boskamp samen gaan werken.
    Een zeer uitgebreid netwerk en een goed oog voor talenten. (de Bruyne, Hazard, Courtois)
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    maandag 12 maart 2018 om 17:44
    Henk bewees bij Grunning dat hij een behoorlijk oog voor talent had. Heb bij Feyenoord het idee dat het internationale scoutingsnetwerk is opgeheven. Zit er graag naast hoor, maar je hoort zélden dat Feyenoord genoemd wordt als mogelijk geïnteresseerde club in n volstrekt onbekend pareltje.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1712
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Klopt, vandaar dat ik liever heb dat Feyenoord de (internationale) scouting op poten zet ipv een middelmatige overprijsde speler komende zomer.

    Enige wat er waarschijnlijk nodig is, zijn een keeper, rechtsback en evt. een spits
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:29
    We weten inmiddels dat wanneer de top 3 in Nederland gaat shoppen, we nu gewoon 4-6 miljoen voor een speler moeten neerleggen.
    Dat heeft Feyenoord afgelopen zomer meer dan genoeg gedaan, en dus nu maar eens met n buitenlandse parel op de proppen komen. Zeg ik iets gek als ik zeg 'regisseur op het middenveld'? Desnoods 'makkelijk scorende, technisch vaardige middenvelder'? ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Obl93 +1712
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:34
    Jup helemaal gelijk, had toch gehoopt dat er een poging voor Maher gedaan werd. Wel een Eredivisie-speler, maar gewoon nog steeds een potentieel international.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7175
    woensdag 14 maart 2018 om 16:09
    Ja. Doen we die Labyad er ook nog bij, kunnen we een 5-koppig Marokkaans middenveld opstellen.
    Vind ik leuk
    Glenn55 +68
    maandag 12 maart 2018 om 17:34
    Ja, die zitten daar ook hoor.... via Youtube! lol
    Vind ik leuk
    Ronaldo 7 +14
    maandag 12 maart 2018 om 17:20
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hyena +26827
    maandag 12 maart 2018 om 17:24
    Grote jongen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 17:22
    Cash heeft ons lempke gezien ...
    Hij heeft eindelijk in de gaten gekregen hoe je wel kampioenswaardige spelers kan halen.
    Vind ik leuk
    JansenD10 +115
    maandag 12 maart 2018 om 17:25
    Ja goeie
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 17:26
    dat moeten we afwachten of het goeie spelers zijn....
    Vind ik leuk
    JansenD10 +115
    maandag 12 maart 2018 om 17:27
    Ja moeten we ff afwachten....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 17:27
    ik heb er de tijd voor en jij?
    Vind ik leuk
    JansenD10 +115
    maandag 12 maart 2018 om 17:29
    Haha ja jij hebt toch geen reet te doen
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 17:31
    hoho wat ik vandaag allemaal al niet gedaan heb ..... dat wil je niet weten
    Vind ik leuk
    JansenD10 +115
    maandag 12 maart 2018 om 17:31
    Ik wil het eigenlijk wel weten. Zeg het eens .....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 19:22
    .......dat dus
    Vind ik leuk
    JansenD10 +115
    maandag 12 maart 2018 om 19:27
    Wat een gozer joh
    Vind ik leuk
    stratumseind +134428
    maandag 12 maart 2018 om 19:28
    ff lekker 2 uurtjes geslapen , heerlijk
    zometeen lekker kanen en un pilske
    ik heb het er mar druk mee
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    maandag 12 maart 2018 om 20:19
    Niet zoals tegen Willem 2 afgelopen zondag, brandhout!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2697
    maandag 12 maart 2018 om 17:26
    Dit is een duidelijke sneer naar de jeugdopleiding. Hieruit blijkt dat de jeugd er niet meer veel van bakt.

    Ik snap het wel , want als je weer eens kampioen wilt worden moet je die overschatte jeugd niet meer opstellen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 17:33
    Haha jij als aanhanger van VVV gaat ons ff een sneer uitdelen. Moet niet gekker worden hoor.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    maandag 12 maart 2018 om 17:40
    1 jeugdspeler verkopen en van dat geld kan VVV 5 jaar vooruit. o overschat zijn ze dus niet
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2697
    maandag 12 maart 2018 om 18:13
    Vvv heeft weinig geld maar een enorme neus voor talent waar heel Ajax wat van kan leren.

    Musa, yoshida, Honda , Babangida, Unnerstall , Josue Pesqueira

    Allemaal toppers en dat voor een clubje als VVV

    Verhoudingsgewijs veel knapper dan Ajax
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 18:20
    Krijgen we dat weer verhoudingsgewijs. M'n buurvrouw die in haar 1 eentje 2 Kids opvoedt en die werkt voor haar nederige bestaan, die presteert verhoudingsgewijs beter dan jou club die zonder steun van Berden nu ergens in de 5e klasse van de vlaaienleague speelden.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 18:25
    Nou ik ben als VVV-er wel jaloers op hoeveel jeugdspelers er bij jullie doorbreken. Ik hoop dat ze bij ons ook weer meer in de jeugd investeren!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 18:28
    Daarom snap ik die opmerking over overschatte jeugdspelers ook niet.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 18:37
    Ik begrijp zijn reactie ook niet. Hij is vergeten dat er bij AJAX ook talenten werden aangekocht als zlatan, sanchez, eriksen, vertonghen, vermaelen, alderwereld om er maar een paar te noemen!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 18:43
    Kijk, dat er bij ons niet een hoop goed gaat weet ik zelf ook wel. Maar als je de talenten overschat noemt, moet je ff de jeugdranglijsten erbij pakken van de laatste jaren. Velen teams kampioen geworden, dus daar ligt 't niet aan. Het probleem is dat er teveel weggaat en AJAX 't veel met jeugd wil oplossen. De balans zou hierin wat beter moeten.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 18:43
    Op zich is er aan die opmerking niets mis.
    Kijk naar de genoemde " wereldtalenten" van de afgelopen jaren. Barca , real , Bayern allemaal stonden ze in de rij om ze in te lijven. En waar zijn ze nu op de bank bij degradatie kandidaten of in de subtop in Frankrijk.
    Dus op zich is dat " overschatte " nog niet zover naast de waarheid.
    De pers doet er ook driftig aan mee daar niet van maar laat ze eerst maar eens een aantal jaren in Nederland presteren en dan kijken of ze de subtop in een topcompetitie aan kunnen. Daarna kun je verder kijken.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 18:47
    Dat klopt helemaal wat je zegt! De spelers worden door de media en zaakwaarnemers veel te veel opgehemeld! Laat ze is eerst tot hun 23/24 in Nederland laten voetballen zodat ze al een flinke rugzak hebben als ze vertrekken!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 18:50
    En dan is het nog geen garantie. Persoonlijk dacht ik dat Klaassen het in Engeland zou maken. Heel goed hier in Nederland , een rustige subtopper in Engeland . Maar zelfs dat bleek al een stap teveel.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 18:58
    Dat is ook geen garantie! Ik vraag me alleen af of klaassen speelwijze überhaupt in Engeland past!! Misschien had hij beter naar Duitsland kunnen gaan! Echter ik had ook gedacht dat hij het daar zou redden! Hij is toch ook een speler die vooral van werk lust moet hebben.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:04
    Ook maar hij had ook inzicht en een goede techniek.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 19:22
    Inzicht heeft hij goed echter zijn techniek vind ik niet uitzonderlijk goed!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:29
    Tussen goed en uitzonderlijk is een groot verschil. Maar inzicht kan heel veel compenseren;-)
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 19:43
    Ik denk echter dat hij bij Everton toch bij een club speelde die te veel vanuit de verdediging speelde! Klaassen is een speler die door zijn inzicht zeer gevaarlijk wordt rond de 16 meter echter bij Everton kwam hij juist niet vaak in deze situatie terecht! Daarom denk ik dat hij nu naar een subtopper im Duitsland moet gaan. Schalke bijvoorbeeld!
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 20:00
    Zou inderdaad achteraf gezien een betere keus geweest kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 18:55
    Snap wat je bedoelt, maar als spelers voor Wolfsburg en Lille kiezen nadat ze op de bank terecht komen, een transfer naar Everton maakt daar mislukt en nog erger een club als Utd, City, Chelsea verkiezen in de A jeugd, daar kunnen wij ook niks aan doen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:01
    Als de topclubs niet komen heb je niet veel te kiezen.
    Als ze werkelijk zo goed waren kwamen ze wel hoger te spelen.
    En ik heb het niet alleen over ajeugd die verdwijnen bij psv en Feyenoord ook naar het buitenland.
    Ik heb het over spelers die een paar wedstrijden in het eerste spelen en dan al bestempeld worden als wereldtalenten.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 19:07
    Nou je kan ook blijven en vechten voor je plek.Dat had misschien voor Bazoer wel beter geweest.Maar de media en opportunistische supporters roepen dat hè 'wereldtalenten'. Ik zie maar een echt groot talent lopen die misschien bij de reals de barca's en Bayerns van deze wereld terecht zou kunnen komen en dat is De Ligt.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:18
    Daarin denken wij dan verschillend over.
    Maar ik denk dat die Eiting een hele grote kan worden.
    Ik heb hem nu een paar keer gezien en ziet heel vaak creatieve openingen ( net als Ziyech ) alleen lijdt veel minder balverlies. Maar dan moet hij wel de kans krijgen en langer dan normaal bij Ajax blijven.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 21:01
    Ja maar Eiting is wel een specifieke speler die echt als een 6 is opgeleid bij AJAX.Die kan nooit in de BPL bij een topclub op 6 spelen. Daar mist hij gewoon 't fysiek voor.

    De Ligt daarin tegen,Fysiek ijzersterk, geweldig inzicht, En voor z'n leeftijd enorm volwassen. Die gaat toch normaal gesproken minimaal 't niveau Alderweireld/Verthongen aantikken? Daar zeg ik toch niks raars mee?
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 21:08
    Ik neem aan dat jij hem meer gezien hebt dan ik.
    Alleen de keren dat ik hem gezien heb heeft hij vaak dat inzicht goed verborgen gehouden.
    Fysiek ben ik met je eens , maar er is meer nodig.
    En dat mis ik ( nog ) te vaak bij hem.
    Maar hij is nog jong en we zullen over een paar jaar zien.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 21:21
    Ik heb Verthongen/Alderweireld/Vermaelen zien debuteren. Maar deze jongen is al zo veel verder op z'n leeftijd. Captain op z'n 18e, dat zegt wel wat hoor.Ik moet er wel heel erg naast zitten als hij niet minimaal op 't niveau Spurs/Liverpool komt te zitten.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 21:25
    Zoals ik al zei ik heb hem niet zoveel gezien. Ik ben niet overtuigd van hem , maar ook niet zo negatief als ik was over bv Bazoer.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 19:09
    Het is ook de juiste keuze maken hé. Als je als Kluivert zijnde nu voor Utd kiest dan weet je dat je niet aan de bak komt. Beter zou 't wezen als hij 2 tot 3 jaar blijft en dan een tussenstap maakt. Misschien dat je dan wel de top bereikt.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:18
    Het grote geld he , dat vinden ze belangrijk.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    maandag 12 maart 2018 om 21:09
    Ja en dromen om in de blaadjes en op billboards te komen. Maar gaat Kluivert nu van Sanchez en Martial de strijd winnen? Nee, Ajax is gewoon de beste optie.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 21:14
    Dat weten wij wel, alleen de meeste spelers niet.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +114
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Overvolle selectie dus, kan Ajax ook lekker spelers verhuren..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Wordt weer een heel nieuw 11tal volgend jaar bij die koopclub!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 01:58
    Gekkie.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +152
    maandag 12 maart 2018 om 17:30
    Huilen, klagen & zeuren!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    WZAWZDB!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:39
    WZAWZijnDebielen wees er maar trots op .Al jaren de beste hahahaha
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18151
    maandag 12 maart 2018 om 17:48
    Wel triest dat Feyenoord dan 2 keer dit seizoen op zijn kloten heeft gekregen van die '' debielen ''..... zegt dan genoeg over jou cluppie wanneer ze niet eens kunnen winnen van '' debielen ''.... maar ach dat zijn jullie al jarenlang gewend....xD
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 18:45
    Och het gaat om prijzen , niet om een of twee wedstrijden;-)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18151
    maandag 12 maart 2018 om 19:34
    Ook daar is Ajax groter in.... toch raar dat jullie op alles achterlopen wanneer Ajacieden debielen zijn....
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    maandag 12 maart 2018 om 19:36
    Heb ik gezegd dat Ajax debielen zijn?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 03:23
    Tegen wie spelen jullie in de beker dan ...........Oh nee uitgeschakeld door een degradatie kandidaat.Laat me niet lachen jochie : je hoogmoedige cluppie staat al 3 jaar droog en nr 4 komt eraan .wij zijn de domste en de arrogantste dat kunnen jullie beter roepen...

    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18204
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    Jankerds zijn jaloers?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 03:23
    Waarop?.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 12 maart 2018 om 17:33
    Lozano, Moreno en Guardado hebben toch wat losgemaakt in Amsterdam. Ajax gaat nu ook op de Mexicaanse toer..
    Vind ik leuk
    De Haan +114
    maandag 12 maart 2018 om 17:47
    En Sánchez en tagliafico bevallen ook. We trekken hem even breder. Zuid Amerika heeft genoeg kwaliteit, met ik denk ook betere mentaliteit
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 12 maart 2018 om 17:49
    Zeker. Maar in dit geval ging het puur over Mexicanen. Prima en betaalbaar alternatief ten opzichte van Brazilianen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:10
    En waarom Niet?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 12 maart 2018 om 20:40
    Van mij mag het.. alleen diskwalificeer je de eigen jeugdopleiding hiermee.
    Vind ik leuk
    De Haan +114
    maandag 12 maart 2018 om 17:39
    Koopclub . Jeugdclub. Het zal me als supporter vrij weinig uitmaken. We willen weer resultaat, prijzen. Europees meetellen. Het geld is er, de ambitie is er, nu alleen nog handelen ernaar!
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    maandag 12 maart 2018 om 17:53
    Wat een verschrikkelijke tuinkabouter is die Overmars toch kopen kopen waar is nou de visie van de slechtste voetballer Cruijff gebleven
    Vind ik leuk
    JustH +9381
    maandag 12 maart 2018 om 18:58
    Je zal als BVO maar gestraft worden met zo'n Overmars.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1862
    maandag 12 maart 2018 om 18:44
    Middenvelders en verdedigers genoeg. Haal eens een spits die minimaal een goal maakt uit de minimaal 10 open kansen die je elke week krijgt. Wellicht wat verstandiger?
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1763
    maandag 12 maart 2018 om 18:44
    Hoppakee, Marc gaat shoppen!
    Vind ik leuk
    Retweet +197
    maandag 12 maart 2018 om 18:45
    Meer spelers maakt meer verdeeldheid...
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7384
    maandag 12 maart 2018 om 19:00
    Liever een spits die ze er wel in schopt, Cassierra zou een optie kunnen zijn!
    Vind ik leuk
    Cookee +8893
    maandag 12 maart 2018 om 19:08
    Kan iemand even googlen of het leuke spelers zijn?
    Ik kan dat niet opbrengen meestal is het zo'n teleurstelling.
    Je hoopt dat het vermakelijke spelers zijn... maar nee.
    Vind ik leuk
    SvL +123
    maandag 12 maart 2018 om 19:09
    Ohoohhhh!! Ten hag heeft z'n tacktiek voor volgend seizoen al verklapt. Een middenveld met 8 spelers. Jaajaa dat proces loopt lekker ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:09
    Niet komen met Ajax wilt, Ajax volgt, Ajax kijkt naar, Ajax heeft graag. Allemaal loze kreten. Pas in de media komen als er gezegd kan worden, Ajax heeft gekocht en de handtekening is gezet.
    Vind ik leuk
    Laliga +1676
    maandag 12 maart 2018 om 19:16
    Beter het geld invetseren , al zou ik persoonlijk eerder rond kijken naar 24 jarige die mischien iets duurder zijn
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7065
    maandag 12 maart 2018 om 19:18
    Koste wat het kost koopt Marc zijn Kampioensteam bij elkaar, zuur voor Keizer maar een voorrecht voor ten Hag, het opgemaakte bedje staat zo direct klaar hoor !
    Vind ik leuk
    Mari +5031
    maandag 12 maart 2018 om 19:29
    Hier wordt gewerkt. Het is toch wat als je Viergever gratis (naar de concurrent) kan laten gaan.
    Prettig hoor een goed gevulde portemonnee.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7671
    maandag 12 maart 2018 om 19:34
    Ach, nu willen ze ook ineens Mexicanen. Wat een namaakclub is het ook zeg. En maar achter PSV aan lopen. Alleen jammer dat PSV de naam heeft in Mexico.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    maandag 12 maart 2018 om 20:28
    Zei de stumper terwijl ze Viergever binnen halen.
    Welke naam in Mexico?
    Schijtbakkenvoetbal?
    Zou kunnen dat ze dat ook al jaren weten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:00
    Namaakkoopclub.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    dinsdag 13 maart 2018 om 03:41
    Ajax start een voetbalvereniging op in 1900. 13 jaar later start PSV een voetbalvereniging op. Wat een namaak club is 't ook.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3795
    maandag 12 maart 2018 om 19:57
    Tja, het moeten tegenwoordig allemaal buitenlandertjes zijn (en dan veelal de onbekende, gezien de echte cracks niet willen komen).
    Gelukkig is er nog een club met verstandig beleidt.
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +79
    maandag 12 maart 2018 om 20:00
    Ze zijn in ieder geval al met volgend seizoen bezig en ook met wat (oudere) spelers. Zover dit soort geruchten kloppen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:02
    Sorry hoor maar hoeveel middenvelders hebben ze nodig
    Vind ik leuk
    Vak422 +498
    maandag 12 maart 2018 om 20:16
    Volgend jaar heb je waarschijnlijk alleen Donny en frenkie nog. Hakim zal weggaan en schone wordt dan toch wel te oud.
    Daarbij voldoet Siem niet.

    Dus ja, we hebben middenvelders nodig. Het liefst daley blind en een creatieve aanvallende middenvelder.
    Vind ik leuk
    FACT +1952
    maandag 12 maart 2018 om 20:11
    Kopen, kopen, kopen, koopclub!
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1908
    maandag 12 maart 2018 om 20:29
    Meer verkoopclub.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:02
    Beter dan eenkeerindeachttienjaarkampioenclub.
    Vind ik leuk
    ditbennick +399
    maandag 12 maart 2018 om 20:30
    pleur op. wordt net zon team als roda. alleen maar buitenlanders. zuid amerikanen en denen
    Vind ik leuk
    Het Brein +3043
    maandag 12 maart 2018 om 20:56
    Volgend seizoen met een selectie van 35 man naar de titel ;)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9171
    maandag 12 maart 2018 om 21:06
    Die Mexicaan gaan ze echt niet halen hoor, in 28 wedstrijden 3 goals en geen assists.. Die Deen zou kunnen, Ziyech zal wel vertrekken namelijk..
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    maandag 12 maart 2018 om 21:22
    AFC Na-Aap amsterdam!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:03
    Voor heen was opleiding de kans om via die opleiding ooit op hoger podium tekunnen spelen ....nu zie ik straks die spelers naar andere lagere clubs gaan .
    Maar het lijkt wel of dat johan Cruijff en in mindere mate bergkamp dat al de idealen van de club met topleiding als speerpunt weg zijn .
    Maar feit is dat met de opleiding maar een keer de laatste jaren op een groot podium succesvol is geweest .
    Of spelers van 5tot 8 miljoen daar veel verandering in brengen is maar de vraag voor grote is dat wisselgeld ..
    Maar ajax kom dan ook met trainer van nivo en niet iemand die nu de weg al lijkt kwijt tezijn
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:03
    Oké goede post.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax richt pijlen op twee middenvelders, verdediger en jeugdspelers'