'Advocaat dacht volgens mij: die kan er geen hout van'

    'Advocaat dacht volgens mij: die kan er geen hout van'

    maandag 12 maart 2018 om 18:33

    Zijn doelpunt tegen Roda JC voelde voor Sander Fischer ongetwijfeld als een bevrijding. De 29-jarige verdediger werd de afgelopen periode flink bekritiseerd en haalde met een fraaie goal tegen de hekkensluiter zijn gram.

    Na de winterstop werd aanvoerder Michel Breuer geslachtofferd en trainer Dick Advocaat had met Yigithan Güveli (van Fenerbahçe, die uiteindelijk niet kwam) eigenlijk al een vervanger voor Fischer. "De trainer heeft die laatste wedstrijden voor de winterstop natuurlijk ook wel gezien", zegt Fischer in De Telegraaf.

    "Die dacht volgens mij: die kan er geen hout van. Dat maakt niet uit, dan moet je blijven vechten en je proberen te laten gelden. Het knaagt bij elke speler wanneer je minder speelt. Dan wordt het vertrouwen minder en moet je er harder voor werken. Ik heb het gevoel dat het nu lekker gaat." Sparta won de afgelopen twee wedstrijden en staat nu zestiende in de Eredivisie.

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 18:36
    Ik vind het eigenlijk wel mooi dat het lekker met Dickje gaat. Levert mooie beelden op!
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    maandag 12 maart 2018 om 19:01
    Ja, leuk voor Dick en ik gun hem dat ook wel.
    Maar de andere clubs is ook niks mis mee, er lijken hoe dan ook 3 clubs kans te maken eruit te gaan. Mooi voor de Juup zuur voor de ED. Kan de KnvB niet iets regelen en de Jupilerclubs van promotie afhouden?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:10
    Ik denk dat wel mee zal vallen hoor. FC Twente moet alleen zorgen dat ze geen laatste worden, Ik zie ze namelijk wel een kans maken om er in te blijven via dregradatie/promotie wedstrijden. Sparta hetzelfde verhaal en Roda degradeert gewoon.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3716
    maandag 12 maart 2018 om 19:35
    Dat denk ik ook...
    Vind ik leuk
    R2 +4984
    maandag 12 maart 2018 om 20:16
    Roda is qua beleid ook de lelijkste club. Dat vind ik oprecht heel erg voor de supporters, maar dat is wat het is. Welke andere club heeft er in een tijdsbestek van 3 jaar, 3 volledige selecties aan spelers binnen gehaald..
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    maandag 12 maart 2018 om 20:49
    Ik gun geen van dezen dit. Roda is ook een echte club, al laten supporters zich nu even niet zien. Zou mooi voor de Juup zijn als er 3 van zulke clubs instromen, dan gaat de schaal komend seizoen tussen misschien wel 8 clubs... sponsors staan vast te dringen al.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    maandag 12 maart 2018 om 20:47
    Vergis je niet, er zit mega-druk op spelers van Twente en die Juup clubs spelen voor de lol mee, als je bijvoorbeeld Emmen of zo treft, dan heb je een zware dobber aan.
    Sparta zie ik nog stunten alleen heeft PSV 3 pts weggegeven aan WII dat is pittig.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1473
    maandag 12 maart 2018 om 18:42
    Een van de slechste verdedigers bij Sparta die ik ooit heb gezien. Opbouwend ronduit slecht, koppen kan hij niet en een op een duels is hij te traag voor. Tegen Roda deed hij het leuk maar mag het ook een keer? Hij heeft dit seizoen al zoveel fouten gemaakt maar geluk gehad dat Vriends geblesseerd was en de Turkse aanwinst Guveli geblesseerd raakte voordat hij naar Sparta kwam zodat hij niet gepasseerd kon worden. Je kan zeggen van Breuer wat je wilt maar hij hield zich vorig seizoen en een paar wedstrijden dit seizoen echt beter staande dan Fischer die toch een jaar of 6 jonger is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    1888S +1
    maandag 12 maart 2018 om 19:56
    Nou, heb ze helaas wel slechter gezien.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    maandag 12 maart 2018 om 18:52
    Was je maar bij excelsior gebleven.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25486
    maandag 12 maart 2018 om 18:58
    Altijd mooie beelden van Advocaat. Hij kan prachtig kwaad worden en zo blij mdt een doelpunt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Advocaat dacht volgens mij: die kan er geen hout van'