Felle kritiek op PSV na oorwassing in Tilburg: Allemaal lief voor elkaar

    Felle kritiek op PSV na oorwassing in Tilburg: "Allemaal lief voor elkaar"

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 20:45ma 12-03-2018 om 20:45

    PSV leed een zeldzaam grote nederlaag bij Willem II (5-0) en dat heeft het nodige stof doen opwaaien. Aad de Mos signaleert een gebrek aan leidersfiguren in het elftal van Phillip Cocu en denkt dat de afstraffing in Tilburg daar een duidelijk verband mee heeft.

    "Als coach moet je deze generatie overal voor waarschuwen. Die spelers zijn zo makkelijk. In al die elftallen, of je nu Ajax of PSV of Feyenoord neemt; er zitten niet echt leiders in. Ze zijn heel erg tevreden met elkaar", aldus een kritische De Mos in gesprek met Telesport.

    De trainer in ruste mist de onderlinge hardheid. "Je ziet ook geen situaties meer waarbij in de rust ruzie werd gemaakt en dat er eentje eens een ander bij de keel pakt. Ze zijn allemaal heel lief voor elkaar en er wordt weinig gecorrigeerd. Je ziet dat deze generatie daar wat slap in is."

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3459
    maandag 12 maart 2018 om 20:50
    Ze zijn zo lief in Eindhoven
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    maandag 12 maart 2018 om 21:23
    Nou, Cocu kan soms heel boos worden, hoor. Héél boos
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +597
    maandag 12 maart 2018 om 20:50
    Als ze in de rust elkaar bij de keel hadden gevat dan waren er doden gevallen. Corrigeren was niet meer voldoende.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:51
    Hou je smoel toch aad. Open hem maar weer zodra het kampioenschap écht verspeeld zou zijn. Cocu heeft dingen bereikt met PSV waar andere coaches jaloers op zijn. Niets meer dan respect voor wat ie dit seizoen weet te presteren.
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:46
    Hij heeft toch gewoon gelijk deze keer. Het zijn allemaal schoothondjes. Bij elke club.
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    maandag 12 maart 2018 om 20:51
    Aad heeft ook een keer gelijk. De kans wordt ook wel steeds groter. Als je 1000 dingen roept, kan het bijna niet 1000x onzin zijn..
    Vind ik leuk
    Luon +5
    maandag 12 maart 2018 om 21:03
    Hoop dat ze goed geschrokken zijn en nu gaan doen wat ze moeten doen. Alles winnen en kampioen worden en laat zien dat dit dan terecht is !!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10907
    maandag 12 maart 2018 om 21:04
    De Mos heeft gelijk. Van Ginkel had als aanvoerder op moeten staan, maar was een slap voorbeeld -deed niets- wat door de anderen werd overgenomen. En als je zo laks bent als Pereiro en helaas ook Bergwijn (zie 2-0 en 4-0) ja dan, schaamte
    Vind ik leuk
    soksa +1598
    maandag 12 maart 2018 om 21:38
    Ach.... dit is naar mijn inziens weer zo makkelijk scoren. Als ze de boel een keer flink wakker schudden als 20, 21 of 22 jarige (ongeveer) dan zijn het snotneuzen en heeft 'de jeugd weer een grote mond en denken ze alles te weten'. Doen ze het niet dan zijn het weer geen echte leiders. Het is ook nooit goed.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:41
    Een kind van 12 kan dit ook wel bedenken, gewoon zeggen wat iedereen op dat moment denkt zonder ff verder te kijken.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1843
    maandag 12 maart 2018 om 22:13
    Aad is toch ook degene die zei dat PSV boven ajax eindigt omdat ze met v ginkel etc leiders hebben?
    Vind ik leuk
    soksa +1598
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:26
    Precies dit inderdaad. Lekker standaard voetbaltermen er uit gooien en meelullen met hoe de wind op dat moment staat.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:22
    Dat "wakker schudden" onzin mag ook wel een keer afgelopen zijn. Willem II ging er gewoon vol voor en dit heb ik bij bijna nog geen enkele club zien doen tegen PSV. Die Eindhovenaren hadden zelfs op een offday nog met 1 a 2-0 moeten winnen van Willem II. Beetje tegenstand en PSV heeft het moeilijk. Overigens worden ze gewoon kampioen hoor daar hoeft niemand illusies over te maken
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:43
    Er worden nog maar weinig mannen gemaakt.
    De meeste zijn meer halve wijffies en dat is te danken aan de hedendaagse opvoeding. Allemaal volgers inplaats van leiders.
    Vindt je het gek dat er emancipatie is als mannen de leiding niet meer durven/willen nemen.
    Zelfs onderling niet meer.
    Poessies!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    wil +1148
    maandag 12 maart 2018 om 23:17
    PSV heeft op het Titanic schip gezeten. Hebben ze dat ook eens meegemaakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws