Notoire roker bij Ajax: De trainers enzo wisten het ook hoor

Notoire roker bij Ajax: "De trainers enzo wisten het ook hoor"

Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 09:21di 13-03-2018 om 09:21

Een groot geheim was het nooit echt: in zijn periode als speler van onder meer Vitesse, FC Twente en Ajax stak Theo Janssen maar al te graag regelmatig een sigaretje op. Tijdens zijn periode in Amsterdam (2011/12) deed de linkspoot dat  vaak in de sauna. 

"Iedereen wist dat ik een sigaretje rookte, ook als speler. Dus ik zat als speler nooit in de kleedkamer. Daar zaten namelijk spelers die heel zenuwachtig waren of heel veel praatten", vertelde Janssen maandagavond bij RTL7-show Tiki Taka Touzani

Hij ging lekker zijn eigen gang. "Ik ging bijvoorbeeld bij de materiaalmensen zitten, ging ik een beetje ouwehoeren. Of ik ging apart zitten, om ergens rustig een sigaretje te roken. De trainers en zo wisten het ook hoor. Zelfs bij Ajax."

Janssen had zelfs een sauna voor zichzelf om te paffen. "Die stond nooit aan. Daar zat ik altijd, dat was mijn plekje. Ik ben er ook wel eens weggehaald, omdat ik anders te laat zou komen voor een bespreking."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

dinsdag 13 maart 2018 om 09:28
Mooiste voetballer van de Nederlandse velden!

Alleen al lachen als je hem hoort praten!
Vind ik leuk
NederBelg +1515
dinsdag 13 maart 2018 om 09:30
Echt een mooie voetballer ja?
Kvin m maar n dikke kop hebben gekregen :-p
Vind ik leuk
3-5-2 +1798
dinsdag 13 maart 2018 om 09:50
Ja het is inderdaad niet zijn beste foto mag ik hopen....damn wat een hoofd :-p
Vind ik leuk
Hoogeveen +6023
dinsdag 13 maart 2018 om 12:21
Zal wel gestopt zijn met roken ;)
Vind ik leuk
RtdDub +13431
dinsdag 13 maart 2018 om 12:35
https://www.youtube.com/watch?v=Tfcl9nC_cDw

Voor hen die zich af vragen wat een Theo Janssen is.....
Vind ik leuk
dhrwobo +36780
dinsdag 13 maart 2018 om 09:29
Hahaha vermakelijk. Ben wel blij dat hij geen vaste Oranje-speler is geweest, dat was iets teveel van het goede geweest.
Vind ik leuk
chicken +13424
dinsdag 13 maart 2018 om 09:33
Begaafde speler die al snel tevreden was...als die Janssen een topsport mentaliteit had gehad..n
Vind ik leuk
dhrwobo +36780
dinsdag 13 maart 2018 om 09:37
Hij doet me een beetje denken aan, hoe heet die knakker ook alweer... die online zo bekend is geworden met z'n meesterlijke vrije trappen, maar zelf ook een maatje teveel is om er als professioneel voetballer iets aan over te kunnen houden.
Vind ik leuk
chicken +13424
dinsdag 13 maart 2018 om 09:40
Theo kon dat ook prima..maar wat heerlijk als je die vent hoort praten, gewoon down to earth..

En nee, geen idee welke dikke je bedoelt ;)
Vind ik leuk
Nashua +6857
dinsdag 13 maart 2018 om 10:06
Staat met z'n benen op de grond. Zou hem graag als begeleider voor het NL elftal zien

Theo in één kamer met Memphis Hoedje & Justin 160 miljoen.
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2955
dinsdag 13 maart 2018 om 09:42
Bas van velzen !!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 09:42]
Vind ik leuk
dhrwobo +36780
dinsdag 13 maart 2018 om 11:07
Juist, precies. deze;

https://www.youtube.com/watch?v=Gayiy2DaG8U
Vind ik leuk
Erique01 +120
dinsdag 13 maart 2018 om 10:29
Ik weet wie je bedoeld maar hij kon door knie problemen geen topvoetbal balen dacht ik
Vind ik leuk
baku +954
dinsdag 13 maart 2018 om 10:54
Je bedoelt Ugur Yildirim ?
Vind ik leuk
RtdDub +13431
dinsdag 13 maart 2018 om 10:00
Als je ziet wie er zijn concurrenten waren is het al knap dat ie uberhaupt international is geworden.
In de huidige selectie zou hij nog basisspeler zijn als hij een slof sigaretten per dag zou roken
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
dinsdag 13 maart 2018 om 10:54
Wel 5 interlands das best knap nog
Vind ik leuk
dhrwobo +36780
dinsdag 13 maart 2018 om 11:09
Zeker knap. Cultheld is hij zeker, maar meer ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 09:31
Mooie vent, altijd zichzelf maar ondertussen wel wedstrijden beslissen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 09:32
Een rookcabine voor je centrale middenvelder Haha. Tja achter die hekken in de arena viel ook zo op.

Mooie vent. We zullen nooit weten hoe ver hij het had geschopt als hij alles voor het voetbal aan de kant had gezet. Misschien had dat met zijn karakter ook wel niet gewerkt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 09:33]
Vind ik leuk
The Iceman +12948
dinsdag 13 maart 2018 om 09:35
Hij kreeg al heimwee toen hij bij Genk speelde, dus spelen in de absolute top zou heel moeilijk zijn geweest
Vind ik leuk
Uncle Fester +2266
dinsdag 13 maart 2018 om 09:36
Precies, dat zei hij ook. Heerlijke uitzending trouwens: schitterende, authentieke kerel.
Vind ik leuk
Nashua +6857
dinsdag 13 maart 2018 om 10:07
Uitzending was leuk door Theo, vind Touzani een soort Umberto Tan, nooit een kritische vraag.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 09:34
Goede speler, maar een te groot ego voor wat hij waard was.
Vind ik leuk
Wzawzsn +62
dinsdag 13 maart 2018 om 17:37
Hebben ze in amsterdam allemaal en nu nog
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 17:45
Jij moet je muil houden RBG
Vind ik leuk
Wzawzsn +62
dinsdag 13 maart 2018 om 17:49
Dat bepaal ik big neusje of te wel verader
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 09:39
Ik zat een keer bij de kapper en toevallig ging Theo naast mij zijn haartjes laten doen. Ik had eerlijk gezegd vooroordelen over deze man door zijn manier 'laksheid' en 'arrogantie'. Ik kwam er achter dat het echt een hele toffe kerel is die heel spontaan en leuk in het leven staat. Veel mooie verhalen over zijn leven gehoord :)
Vind ik leuk
Kesse Vodde +7127
dinsdag 13 maart 2018 om 09:47
Gouden gozer die Theo.
Vind ik leuk
HansVites +5701
dinsdag 13 maart 2018 om 09:57
Mooie kerel die geen dag zonder Arnhem kan, kon geweldig voetballen als hij daar zin in had.
Vind ik leuk
Semmy2014 +302
dinsdag 13 maart 2018 om 10:15
Komt er tenminste eerlijk voor uit.
Vind ik leuk
Mari +10851
dinsdag 13 maart 2018 om 10:26
Wat stoer
Vind ik leuk
stratumseind +187381
dinsdag 13 maart 2018 om 11:02
theo doet wel meer dan roken alleen zie ik....
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:01
Niets bijzonders Cruijff deed dat ook
Vind ik leuk
Wzawzsn +62
dinsdag 13 maart 2018 om 17:39
Wil jij Cruijff niet vergelijken met Theo mag Theo zijn veters nog nie strikken
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 14:10
Geweldige voetballer maar had niet de juiste instelling om de absolute top te halen. Aan de andere kant respect voor hem dat ie altijd lekker z'n eigen gang ging en toch altijd z'n voeten liet spreken op het veld.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1766
dinsdag 13 maart 2018 om 14:25
Zat er nog mar zo'n goede mafkees in de selectie bij Ajax, nu allemaal nette schooljochie of verwaande vedetten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 14:41
Is geen dag Ajacied geweest, kwam alleen zijn miljoen opstrijken om die lam gereden gozer af te betalen. Met zijn zatte kop achter het stuur. Tot slot weigerde die de schaal omhoog te houden voor het publiek wat hem wel mocht bij Ajax. Blij dat die weg was, een seizoen lang niks laten zien.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 19:30
Leuke boektip:

https://www.bol.com/nl/p/een-arnhemmer-is-niet-voor-ajax/9200000028224204/
Vind ik leuk
Cookee +11836
dinsdag 13 maart 2018 om 18:31
Zo'n ring in je oor krijg je volgens mij een dikke kop van.
Ik heb geen ring in mijn oor.
Maar was weer een mooie aflevering, hadden we maar journalisten die vragen konden bedenken zoals Touzani.
Bij wijze van dank zei Theo nu meer dan ik hem ooit heb horen doen.
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
dinsdag 13 maart 2018 om 18:53
Prima gozert en wat een linkerbeen had hij...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws