'Spitsenkerkhof bij Spurs: ook Janssen-opvolger mislukt en moet vertrekken'

    'Spitsenkerkhof bij Spurs: ook Janssen-opvolger mislukt en moet vertrekken'

    dinsdag 13 maart 2018 om 14:36

    De vervanger van Vincent Janssen bij Tottenham Hotspur lijkt snel te worden afgeserveerd door de vice-kampioen van Engeland. Britse media schrijven dinsdag dat Fernando Llorente bezig is aan zijn laatste maanden in dienst van Spurs. 

    Tottenham trok Llorente eind augustus aan als opvolger van Janssen, die tijdens zijn debuutseizoen in de Premier League een matige indruk achterliet. Manager Mauricio Pochettino stuurde Janssen op huurbasis naar Fenerbahçe. De kans dat de Oranje-spits in Londen een tweede kans krijgt, lijkt minimaal. 

    Voor zo'n vijftien miljoen euro nam Tottenham targetman Llorente over van Swansea City. Nu Harry Kane een enkelblessure heeft opgelopen en mogelijk maanden uit de roulatie is, wordt volgens London Evening Standard pijnlijk duidelijk Pochettino totaal geen vertrouwen heeft in de voormalig aanvaller van Athletic Bilbao, Juventus en Sevilla.

    Tijdens de absentie van Kane zal Heung-Min Son namelijk doorschuiven naar de spits en Erik Lamela of Lucas Moura diens plek overnemen op de flank. Llorente blijft bankzitter. Spurs wil de routinier komende zomer weer verkopen en daarna op zoek gaan naar een jonge backup voor Kane. 

    Plaats een reactie

    dhrwobo +18720
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:48
    Tja, ze hebben ook simpelweg geen toppers aangekocht. Soldado, Llorente, Janssen.. allemaal is het het net niet of helemaal niet. En zeg nou zelf... de aanval die ze er hebben staan is voor de gefaalde spitsen gewoon te goed om hen op de bank te concurreren.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    RtdDub +8372
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:55
    £67 miljoen bij elkaar, die 3 die je opnoemt.
    Niet bepaald Levy's finest dealings.

    Aan de andere kant... Llorente is gekocht op basis van zijn laatste maandjes bij Swansea waarin hij niet kon stoppen met scoren. Dat begon zo ongeveer rond deze tijd vorig jaar.
    Zou hem dus toch maar wel een paar kansen geven.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18720
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:09
    Mwa, Llorente hebben ze puur gekocht als back-up, die hebben ze nooit gekocht met de gedachte dat hij een basisplaats zou krijgen. Moet je nagaan.. 15 miljoen... daar kopen de topclubs in Nederland veelal 2 basisspelers voor.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8372
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:11
    Klopt. Maar Kane heeft wel vaker blessures gehad dus dit hadden ze kunnen weten.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18720
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:23
    Jep. Maar haal maar eens een topspits naar London die weet dat hij never nooit beter gaat worden dan Kane en het dus puur met trainen en invalbeurtjes moet doen. Dat is niet gemakkelijk.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8372
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:28
    Ik denk dat ze die met Llorente best hebben.
    Maar ja.... moet je hem nu wel opstellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:33
    En dan ook alleen maar de Nederlandse topclubs, dat is een groot contrast!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:56
    Hooguit als je Feyenoord nog als topclub wil zien.. Ajax: Bandé en Neres (beide meer als 10mil.) en PSV Lozano en Romero. (Beide ook meer als 10mil.) En ook bij Feyenoord zal dit weer snel anders zijn nu er weer geld is. Aanvallers zijn nou eenmaal al de duurste spelers en de gemiddelde prijzen zullen voorlopig nog niet dalen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:17
    Dit soort spelers heeft ook zo zijn voordelen, ze houden je plek warm op de bank mocht je met een blessure uitvallen....een koude bank en mijn kont daarop is ook niks.
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1044
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:24
    neem aan dat Tottenham wel stoelverwarming heeft in het nieuwe stadion
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:35
    Over 3 jaar halen ze voor dik geld Romero
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18720
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:45
    Laten we het hopen, maar laten we eerst even van hem gaan genieten zodra hij weer inzetbaar is (binnen 1-2 weken)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18720
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:50
    Kunnen ze eventueel Dolberg kopen? Nog te vroeg voor de basis, maar een mooie kans om daar langzaam gebracht te worden. En Spurs is groot fan van alles wat uit Amsterdam of Alkmaar komt ;-)
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +155
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:00
    Denk dat er maar weinig spitsen zijn die moeite zouden hebben om als stand up te treden achter Kane.
    Kan ff geen naam bedenken maar moet niet al te moeilijk zijn om een goede spits/groot talent te vinden die die rol zal accepteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:43
    Dat is juist het probleem van een reservespeler. Een spits van het nivo van Kane, gaat niet op de bank zitten.
    Dus elke invaller is minder.
    Vind ik leuk
    Mari +5068
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:14
    Weghorst.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:36
    Nooit van zijn leven Weghorst,is niet sierlijk genoeg,type knoest,houthakker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:03
    Geintje toch?
    Vind ik leuk
    Mari +5068
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:10
    ja
    Vind ik leuk
    ronnieron +2099
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:28
    Fran sol zal nu wel bovenaan hun lijstje staan
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:01
    Weghorst,Sol typische werk spitsen
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:03
    Sol en Weghortt grote inzet,motivstie ten top. Het frivole ontbreekt maar desondanks kunnen ze beide hogerop
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +155
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:07
    Das zeker waar Jansen , misschien dat ze dan maar hun pijlen moeten richten op een groot talent die er geen probleem mee heeft achter Kane te staan en te poppelen staat om veel te leren van een echte wereldspits.
    Vind ik leuk
    remakil +4304
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
    Was al een onbegrijprlijke aankoop...
    Verder verbleekt iedereen bij Harry Kane, dus een goede backup moet vrijwel net zo goed zijn..
    Vind ik leuk
    RonnieR9 +54
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:14
    En dat is het verschil tussen de top en de subtop. Welke spits van niveau wil bij de Spurs 2e viool spelen. Dus heb je altijd te maken met de categorie net niet. Als je dan op 4 fronten actief bent (begin van seizoen) is en blijft het lastig. Daarnaast is “HurriKane” gewoon erg stabiel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Spitsenkerkhof bij Spurs: ook Janssen-opvolger mislukt en moet vertrekken'