Mooi nieuws 'doet iets' met Ajacied: 'Gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen'

    Mooi nieuws 'doet iets' met Ajacied: 'Gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen'

    dinsdag 13 maart 2018 om 15:09

    Noussair Mazraoui hoopt de komende weken en maanden steeds meer speeltijd af te dwingen in Ajax 1. Sinds deze week maakt de twintigjarige middenvelder officieel deel uit van de eerste selectie van de Amsterdamse topclub. 

    "Ik krijg de laatste tijd alleen maar mooi nieuws te horen, dat doet iets met je. Het gevaar is dat je naast je schoenen gaat lopen, maar ik heb goede mensen om me heen. Familie, zaakwaarnemer, de boys bij het eerste", aldus de jongeling in gesprek met Ajax Life.

    Zijn nieuwe plekje in een andere kleedkamer betekent dat hij letterlijk moet verkassen. "Ook als ik met het eerste mag meetrainen, douch ik en kleed ik me om in de kleedkamer van Jong Ajax." 

    "Het is een soort verhuizing, alsof ik naar de volgende klas ga. Alle kleren in mijn kluisje bij Jong ga ik overhevelen naar mijn nieuwe plek bij het eerste. Dan is het officieel." 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 15:16
    Damage control.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6891
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:23
    Fantastisch nieuws voor voetbalminnend Nederland!
    Vind ik leuk
    geezy +18
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:18
    Het is alleen een gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen als je er ontvankelijk voor bent. Een type Dirk Kuyt zou dit nog geeneens in zijn hoofd halen en heeft de 'boys bij het eerste' hiervoor niet nodig. Anyway, hij komt in ieder geval over als een nederige jongen, hopelijk blijft hij dat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:29
    "Nederig", zijn wij gek op hier in Nederland. Alles anders dan dat, noemen we arrogantie.
    Dus als hij dat blijft, heeft hij een kansje ja.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:26
    Nederig betekent niet simpel onderdanig of zo hoor, of dat je geen ambitie hebt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:19
    ??

    Zoek het eens op (internet is your friend). Overigens wordt nergens de vergelijking met ambitie getrokken.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:27
    Ik denk dat ik je ff niet snap en eerlijk gezegd boeit het me ook niet eigenlijk ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 10:20
    Met die instelling leer je nooit wat.
    ;-)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:29
    Je kunt hem qua instelling wel vergelijken met Nouri, heeft alleen voetbal in zijn hoofd en is verder erg sociaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:19
    Kan ik me in vinden .
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:18
    Gefeliciteerd!! Doe je best!!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18702
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:21
    Leuk voor hem. Benieuwd of dat goed uit pakt. Gelukkig zijn er nog voetballers van Marokkaanse komaf die goed hun best doen en zich professioneel gedragen, maar toch heb je telkens wel je bedenkingen bij het carrièreverloop van zo'n jochie.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:55
    Klopt, Marokanen zijn altijd voorbeeldig in de media.
    Bijna elke club heeft Marokanen die bij hun beste spelers horen.
    Het zijn de leukste voetballers, technisch en handig.
    Maar er zal ook vast een uitzondering op zijn ergens, met slechte mentaliteit. Gelukkig zijn 'kleurlozen' altijd voorbeeldige mensen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:52
    Dat Marokkanen vaak slecht in het nieuws komen komt vaak door de achtergrond en dat ouders zich niet hebben aangepast aan de Nederlandse cultuur. Ga eens naar Zuid Afrika waar ook alle Nederlanders elkaar opzoeken en zich buiten de maatschappij plaatsen, of je nu groen, geel, rood of zwart bent dit soort problemen behoren niet aan een bepaald ras toe maar is een algemeen probleem,
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:02
    Je hebt helemaal gelijk, ik vermoedde dat Dhr Wobo boven mijn reactie andere bedoelingen had dus ik draaide dat om.

    Maar ik ben met je eens, In Amsterdam heb je ook Friezen-clubs en in Canada en Amerika kleden Nederlanders zich nog zoals toen en praten ook nog de taal van toen.
    Van mij mogen ze alles behouden.
    Maar kinderen moeten wel duidelijkheid hebben, ik maakte mee dat een jongetje van 8 meer te vertellen had dan zijn grote zus of zijn moeder. Dan geef je zo'n kind een verkeerd rolmodel mee. En dan loopt die ook tegen een muur later.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:22
    Weer een parel zeker, als zoveel zogenaamde parels.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6891
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:51
    Je weet het toch, alleen Ajax heeft pareltjes. Niemand anders!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:53
    Dat klopt als een grote bus.
    Vind ik leuk
    aphex twin +970
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:05
    Jaloers? Jullie hebben het alleen maar over onze talenten, waar zijn die van jullie dan?
    Vind ik leuk
    Always PSV +6891
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:05
    Dat ligt dus echt aan VP. We hebben in de ED 18 clubs, talenten zat.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:49
    Kneuzen reactie van een echte Calimero fan!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:05
    PSV heeft ze niet, en als er al eentje doorbreekt komt hij uit de Ajax jeugd.(Malen)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134448
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:22
    Benieuwd hoe hij zich morgen voelt dan is het al weer dag 2 als a selectie speler
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2420
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:32
    3 van de grootste PSV-fans hierzo: Dhrwobo, Loserano-cr7 en ook nog Stratumseind reageren op dinsdagmiddag allemaal binnen een minuut op hetzelfde bericht. Het begint wel erg op te vallen nu hè jongens, met jullie dubbele accountjes.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134448
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:49
    Misschien een poll waard : Zijn Dhrwobo, Loserano-cr7 en Stratumseind 1 en dezelfde persoon?
    Spannend man....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:55
    Ik ben gewoon Noudyo en spiegel in een.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18475
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:05
    Bedoel je niet "ik ben gewoon een"?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:07
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18475
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:10
    Ja, mijn ouders zijn het cijfer 1. Whatever that means.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:11
    Ja vooruit dan een 1/2!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18475
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:13
    Zijn dit beledigingen?
    Is dat nieuw ofzo? Mensen uitmaken voor getallen?
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:33
    marokkanenteam, dat ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:44
    Heb je daar problemen mee?
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:28
    Net zoiets als een Scandinaviërs-team zoals Heerenveen: garantie op geen prijzen.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:29
    Ik heb er overigens helemaal geen problemen mee. Maar ik ben dan ook geen ajax fan. Van mij mogen jullie er 11 opstellen, of minimaal 4 zoals Twente. Weet je zeker dat je niets presteert.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:05
    Ja die stinken
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18475
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:45
    Liever een marokkanenteam dan een Hansdijkteam
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:32
    Hahah precies, vreselijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:06
    منتخب المغرب لكرة القدم
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:55
    Idd is altijd goed, zo'n zaakwaarnemer om om je heen.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:31
    Kan er geen reet van haha
    Vind ik leuk
    plof111 +133
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:35
    gefeliciteerd man je hebt het verdiend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:37
    Een extra Marokkaan om Ziyech koest te houden. Zal de eerste zijn die slaagt bij Ajax.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:33
    ben je er weer, Kwal
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:53
    Lopen al 4 jaar naast de schoenen in plaats van erin
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:32
    Leuk om te lezen, trotse jongen!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21057
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:37
    Hoe goed is hij?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:10
    Héél goed Teo. Bijna de allerbeste, een supertalent. Levert Ajax minstens 100 miljoen op.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:26
    Leest weer lekker weg dit topic. Vooral het gedeelte over Marokkanen hierboven.

    Super warm land....dat Nederland
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mooi nieuws 'doet iets' met Ajacied: 'Gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen'