Mooi nieuws 'doet iets' met Ajacied: 'Gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen'

    Mooi nieuws 'doet iets' met Ajacied: 'Gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen'

    dinsdag 13 maart 2018 om 15:09

    Noussair Mazraoui hoopt de komende weken en maanden steeds meer speeltijd af te dwingen in Ajax 1. Sinds deze week maakt de twintigjarige middenvelder officieel deel uit van de eerste selectie van de Amsterdamse topclub. 

    "Ik krijg de laatste tijd alleen maar mooi nieuws te horen, dat doet iets met je. Het gevaar is dat je naast je schoenen gaat lopen, maar ik heb goede mensen om me heen. Familie, zaakwaarnemer, de boys bij het eerste", aldus de jongeling in gesprek met Ajax Life.

    Zijn nieuwe plekje in een andere kleedkamer betekent dat hij letterlijk moet verkassen. "Ook als ik met het eerste mag meetrainen, douch ik en kleed ik me om in de kleedkamer van Jong Ajax." 

    "Het is een soort verhuizing, alsof ik naar de volgende klas ga. Alle kleren in mijn kluisje bij Jong ga ik overhevelen naar mijn nieuwe plek bij het eerste. Dan is het officieel." 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 15:16
    Damage control.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:23
    Fantastisch nieuws voor voetbalminnend Nederland!
    Vind ik leuk
    geezy +26
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:18
    Het is alleen een gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen als je er ontvankelijk voor bent. Een type Dirk Kuyt zou dit nog geeneens in zijn hoofd halen en heeft de 'boys bij het eerste' hiervoor niet nodig. Anyway, hij komt in ieder geval over als een nederige jongen, hopelijk blijft hij dat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:29
    "Nederig", zijn wij gek op hier in Nederland. Alles anders dan dat, noemen we arrogantie.
    Dus als hij dat blijft, heeft hij een kansje ja.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:18
    Gefeliciteerd!! Doe je best!!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25064
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:21
    Leuk voor hem. Benieuwd of dat goed uit pakt. Gelukkig zijn er nog voetballers van Marokkaanse komaf die goed hun best doen en zich professioneel gedragen, maar toch heb je telkens wel je bedenkingen bij het carrièreverloop van zo'n jochie.
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:55
    Klopt, Marokanen zijn altijd voorbeeldig in de media.
    Bijna elke club heeft Marokanen die bij hun beste spelers horen.
    Het zijn de leukste voetballers, technisch en handig.
    Maar er zal ook vast een uitzondering op zijn ergens, met slechte mentaliteit. Gelukkig zijn 'kleurlozen' altijd voorbeeldige mensen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:22
    Weer een parel zeker, als zoveel zogenaamde parels.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:51
    Je weet het toch, alleen Ajax heeft pareltjes. Niemand anders!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:53
    Dat klopt als een grote bus.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1155
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:05
    Jaloers? Jullie hebben het alleen maar over onze talenten, waar zijn die van jullie dan?
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:05
    Dat ligt dus echt aan VP. We hebben in de ED 18 clubs, talenten zat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164769
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:22
    Benieuwd hoe hij zich morgen voelt dan is het al weer dag 2 als a selectie speler
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6142
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:32
    3 van de grootste PSV-fans hierzo: Dhrwobo, Loserano-cr7 en ook nog Stratumseind reageren op dinsdagmiddag allemaal binnen een minuut op hetzelfde bericht. Het begint wel erg op te vallen nu hè jongens, met jullie dubbele accountjes.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164769
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:49
    Misschien een poll waard : Zijn Dhrwobo, Loserano-cr7 en Stratumseind 1 en dezelfde persoon?
    Spannend man....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:55
    Ik ben gewoon Noudyo en spiegel in een.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:05
    Bedoel je niet "ik ben gewoon een"?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:07
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:10
    Ja, mijn ouders zijn het cijfer 1. Whatever that means.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:11
    Ja vooruit dan een 1/2!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:13
    Zijn dit beledigingen?
    Is dat nieuw ofzo? Mensen uitmaken voor getallen?
    Vind ik leuk
    Hansdijk +387
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:33
    marokkanenteam, dat ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:44
    Heb je daar problemen mee?
    Vind ik leuk
    Hansdijk +387
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:28
    Net zoiets als een Scandinaviërs-team zoals Heerenveen: garantie op geen prijzen.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +387
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:29
    Ik heb er overigens helemaal geen problemen mee. Maar ik ben dan ook geen ajax fan. Van mij mogen jullie er 11 opstellen, of minimaal 4 zoals Twente. Weet je zeker dat je niets presteert.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +64
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:05
    Ja die stinken
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:45
    Liever een marokkanenteam dan een Hansdijkteam
    Vind ik leuk
    Eindje040 +799
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:32
    Hahah precies, vreselijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:06
    منتخب المغرب لكرة القدم
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:55
    Idd is altijd goed, zo'n zaakwaarnemer om om je heen.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +799
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:31
    Kan er geen reet van haha
    Vind ik leuk
    plof111 +121
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:35
    gefeliciteerd man je hebt het verdiend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:37
    Een extra Marokkaan om Ziyech koest te houden. Zal de eerste zijn die slaagt bij Ajax.
    Vind ik leuk
    JustH +15278
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:33
    ben je er weer, Kwal
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +64
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:53
    Lopen al 4 jaar naast de schoenen in plaats van erin
    Vind ik leuk
    JustH +15278
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:32
    Leuk om te lezen, trotse jongen!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:37
    Hoe goed is hij?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:10
    Héél goed Teo. Bijna de allerbeste, een supertalent. Levert Ajax minstens 100 miljoen op.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1487
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:26
    Leest weer lekker weg dit topic. Vooral het gedeelte over Marokkanen hierboven.

    Super warm land....dat Nederland
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mooi nieuws 'doet iets' met Ajacied: 'Gevaar dat je naast je schoenen gaat lopen'