Heuglijk nieuws voor Ajax-paria Boilesen: Ben erg blij en trots

    Heuglijk nieuws voor Ajax-paria Boilesen: "Ben erg blij en trots"

    dinsdag 13 maart 2018 om 16:44

    Nicolai Boilesen heeft zich knap herpakt na een aantal moeilijke jaren. De Deense linksback raakte in 2015 uit de gratie bij Ajax en verloor daarna ook zijn plek in de nationale selectie. Nu is Boilesen voor de eerste keer in drie jaar tijd weer opgeroepen door de bondscoach van Denemarken. 

    Op de website van zijn werkgever FC Kopenhagen spreekt Boilesen (26) zijn trots uit over zijn selectie. "Natuurlijk ben ik erg blij en trots dat ik er weer bijzit. Het is nu aan mij te bewijzen dat ik in de toekomst ook een plaats verdien."

    "Nadat ik was teruggekeerd naar Kopenhagen moest ik mezelf weer helemaal opbouwen, stapje voor stapje. Nu speel ik weer veel en dit is een mooie beloning."

    Denemarken, dat zich in tegenstelling tot Oranje wél plaatste voor het WK in Rusland, speelt deze maand oefeninterlands tegen Panama en Chili. Naast Boilesen zijn overigens ook Lasse Schöne en Nicolai Jörgensen opgeroepen. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 16:53
    Leuk voor die jongen. Toch wel zo'n beetje het meeste bizarre voetbalnieuws van de laatste jaren dat hij ineens aanvoerder van Ajax was vond ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:27
    Ach het is nog geen 'Danny Blind de nieuwe bondscoach'
    Vind ik leuk
    elijah +1541
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:53
    Ik hoop voor hem dat het vanaf nu in een stijgende lijn gaat met hem
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:00
    De tijd dat bij PSV-Ajax Manolev en Boilesen in de basis stonden...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:06
    Ik kan me vergissen, maar is dat niet een foto van Dolberg (rugnummer 25?)

    *Wijziging: Sowieso, want op de achtergrond loopt Davinson Sanchez.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 17:07]
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:28
    En wie denk je dat zijn tegenstander is?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:06
    Volgens mij is Boilesen op de foto diegene in Fc Kopenhagen tenue. Waar Ajax vorig jaar tegen speelde.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:32
    Zonde dat hij zo blessure gevoelig is, was in z'n eerste partijen echt heel dynamisch.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:40
    Een van de beste ajax captains uit de geschiedenis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:23
    Doodzonde dat hij zijn talent nooit écht heeft kunnen inlossen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heuglijk nieuws voor Ajax-paria Boilesen: "Ben erg blij en trots"