'United en Leicester willen Nederlands toptalent (19) verleiden: scouts onderweg'

    'United en Leicester willen Nederlands toptalent (19) verleiden: scouts onderweg'

    dinsdag 13 maart 2018 om 18:32

    Onder meer Manchester United en Leicester City hengelen naar de handtekening van Sam van Huffel. Het negentienjarige toptalent van ADO Den Haag wordt bekeken door Engelse scouts.

    Dat meldt The Sun dinsdag. Het medium noemt Van Huffel een 'wonderkid' en de jongeling zou dinsdagavond bekeken worden door scouts van United en Leicester. Jong ADO Den Haag, waar Van Huffel zijn wedstrijden speelt, komt dinsdag namelijk in actie tegen de beloften van RKC Waalwijk.

    Ook Aston Villa en Hibernian hebben de talentvolle middenvelder op het oog. Het contract van Van Huffel zou komende zomer aflopen en dus hopen verschillende clubs uit Engeland hun slag te kunnen slaan.

    Van Huffel, in 1998 geboren te Amsterdam, wacht nog op zijn debuut voor de hoofdmacht van de Hagenezen. De jongeling zat wel al een keer bij de wedstrijdselectie van ADO. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 18:37
    Was een goed jaar,98.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:40
    Ja prachtig voetbal toen, toen was het nog leuk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:03
    Toen git het er nog in. Eens.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89638
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:41
    Die jaren ben ik kwijt geraakt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89638
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:40
    Oh jee, daar komen de graaiers weer aan. Hoop dat hij wel zo slim is om bij de mooiste club van NLD te blijven spelen.
    Vind ik leuk
    elijah +1486
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:41
    Nou daar hoor je dus helemaal niks meer van mocht hij naar Engeland gaan. Met de benaming "wonderkid" zal hij zich moeten bewijzen in Engeland dat hij dat ook verdiend. Ik ben bang dat dit een heel ander wending zal krijgen in zijn carriere net als vele andere zogenaamde talenten zoals een bruma of Mink Peeters
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:45
    Zal wel weer weg mogen voor 3 knaak 50.
    Kan een ander zijn zakken er weer aan vullen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:23
    Als zijn contract echt afloopt dan is Ado ook wel heul dom ,vind je niet.
    Als hij dan zo n toptalent is ,dan had je allang moeten verlengen en niet 3 maanden voor het contract afloopt.
    Want daar gaan nu andere clubs mee aan de haal.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:49
    Ik ken hem verder niet, maar hij is 19 jaar en speelt bij de belofte van ADO Den Haag. Je zou denken dat als het een wonderkind is dat hij al in het eerste zou moeten spelen, zeker bij ADO.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:51
    Gewoon lekker bij ADO blijven. Als je niet bij Ajax, az, Feyenoord of psv zit moet je eerst die stap maar eens maken. Of, je moet natuurlijk nooit meer hoeven willen werken maar geen mooie voetbalcarrière willen, dan meteen tekenen in Engeland.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4297
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:50
    Hoeft echt niet. Weinig tot geen toegevoegde waarde om eerst naar een topclub te gaan hier. Gewoon naar leicester. Niveau ligt hoger dan hier en de verdiensten stukken beter.
    Vind ik leuk
    Blueman +898
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:05
    19 Jaar, een toptalent en dan nog niet gedebuteerd in het eerste van ADO Den Haag? Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25503
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:08
    Wonderkid.. De media plakken er snel een stempel op..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89638
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:06
    Jij bent de enige die het snapt.
    Vind ik leuk
    DuWijk +310
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:17
    @marcovermarsaankopen iets voor jullie wellicht?
    Vind ik leuk
    PRICE +33853
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:20
    Overmars,heeft spijt van Schuurs en Bande,handen in het haar,volgend seizoen al snel duidelijk dat die twee het niet gaan worden
    Vind ik leuk
    PRICE +33853
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:17
    Vraag het oordeel van ik weet alles beter Sjakie Swart
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:45
    Manchester United en Leicester City in 1 zin.
    Sowieso mensen.

    1 van de 2 heeft dan toch echt een verkeerde bril op.
    Vind ik leuk
    poklane +4717
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:47
    Een 19 jarige toptalent dat nog steeds op zijn debuut moet wachten bij ADO? Daar klopt iets niet aan.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9155
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:01
    Het is gegund yoh gaat goed komen .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'United en Leicester willen Nederlands toptalent (19) verleiden: scouts onderweg'