'Doei doei' terug van weggeweest in De Kuip: Ik heb het gemist, hoor

'Doei doei' terug van weggeweest in De Kuip: "Ik heb het gemist, hoor"

Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 20:36di 13-03-2018 om 20:36

Peter Houtman maakte zondagmiddag tijdens Feyenoord-AZ zijn rentree in De Kuip. De stadionspeaker van Feyenoord werd eind januari getroffen door een hartinfarct en heeft sindsdien verplicht rust genomen.

De oud-spits was op bezoek bij zijn zoon, toen hij het plotseling benauwd kreeg. Houtman dacht aanvankelijk aan maagklachten. "Maar het was mijn hart. Ja, dan schrik je, hoor", vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. "Nooit gerookt, nooit gedronken en altijd gesport. Je ziet het: er zijn geen garanties."

Houtman bleek last te hebben van een dichtgeslibde ader, waar inmiddels een zogenoemde stent in zit. "Een soort veertje, zoals die in een balpen zit", legt Houtman uit. De stadionspeaker wilde eind januari al zijn rentree maken tijdens de bekerwedstrijd tegen PSV, maar heeft op last van het medisch personeel een maand moeten wachten. Tegen AZ was zijn vertrouwde 'doei doei' weer te horen in De Kuip. "Ik heb het gemist, hoor."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Setovitch +1419
dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
Hopen dat hij lang en gezond zijn werk kan doen cultheld in rotterdam
Vind ik leuk
Butsbal +14759
dinsdag 13 maart 2018 om 20:57
Kan het nog rotterdan ?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 07:39
Sneu, butsbal. Of in het beste geval niet grappig.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
woensdag 14 maart 2018 om 08:36
Is niet op Houtman gericht, dat vind ik namelijk een sympathieke gast (zie latere posts)
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
Welkom terug en ook zo snel alweer. Een echte Diehard
Vind ik leuk
derksen +9147
dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
Ch league voetbal en vp kraamt meer onzin als ik uit pfff
Lang leven de Engelse tv ,en maar raar vinden dat geen enkele sport zender ,social media in Nederland geen poot aan de grond krijgt
Pfffff
Vind ik leuk
Sil95 +12036
dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
Waarom zie ik Alexander Pechtold op mijn beeldscherm verschijnen? Wat heeft hij met voetbal?

Goed om te zien dat Peter het weer goed maakt en zijn werk weer op kan pakken. Gezondheid is een groot goed. Het leven van een mens is immers kwetsbaar. Het kan zomaar afgelopen zijn.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
dinsdag 13 maart 2018 om 20:45
Bijna verkiezingen en begeven die droplullen zich weer eventjes onder het hun gezinde mediaspektakel.
Niemand die hem over appartementjes zal lastig vallen in de buurt neem ik aan?
Vind ik leuk
Sil95 +12036
dinsdag 13 maart 2018 om 20:47
Ja precies. Persoonlijk moet ik helemaal niets hebben van Pechtold en D66 , maar dat is dus zogezegd een persoonlijke mening.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:48]
Vind ik leuk
RtdDub +13355
dinsdag 13 maart 2018 om 20:55
En dat is dus wat die partij eigenlijk ook liever afschaft... een persoonlijke mening.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
dinsdag 13 maart 2018 om 20:58
Beter dan die onderbroek
Vind ik leuk
Midden-Noord +95486
dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
Goed nieuws.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29729
dinsdag 13 maart 2018 om 20:46
Icoon terug waar hij thuishoort. Gezond en aan het werk in zijn Kuip! Mooi voor hem en zijn familie.
Vind ik leuk
Mosquito +21903
dinsdag 13 maart 2018 om 20:50
Goed dat je terug bent.
Af en toe een borreltje is gezond peter.
Proost op je gezondheid.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 20:54
Fantastisch goser. Blij dat ik hem goed kan. Hij hoort in de kuip.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 23:10
Hij is van goed Hout man gesneden!
Vind ik leuk
stratumseind +195431
dinsdag 13 maart 2018 om 23:41
doe je goed peter , blijf er bij
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws