'Doei doei' terug van weggeweest in De Kuip: Ik heb het gemist, hoor

    'Doei doei' terug van weggeweest in De Kuip: "Ik heb het gemist, hoor"

    dinsdag 13 maart 2018 om 20:36

    Peter Houtman maakte zondagmiddag tijdens Feyenoord-AZ zijn rentree in De Kuip. De stadionspeaker van Feyenoord werd eind januari getroffen door een hartinfarct en heeft sindsdien verplicht rust genomen.

    De oud-spits was op bezoek bij zijn zoon, toen hij het plotseling benauwd kreeg. Houtman dacht aanvankelijk aan maagklachten. "Maar het was mijn hart. Ja, dan schrik je, hoor", vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. "Nooit gerookt, nooit gedronken en altijd gesport. Je ziet het: er zijn geen garanties."

    Houtman bleek last te hebben van een dichtgeslibde ader, waar inmiddels een zogenoemde stent in zit. "Een soort veertje, zoals die in een balpen zit", legt Houtman uit. De stadionspeaker wilde eind januari al zijn rentree maken tijdens de bekerwedstrijd tegen PSV, maar heeft op last van het medisch personeel een maand moeten wachten. Tegen AZ was zijn vertrouwde 'doei doei' weer te horen in De Kuip. "Ik heb het gemist, hoor."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Setovitch +1474
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
    Hopen dat hij lang en gezond zijn werk kan doen cultheld in rotterdam
    Vind ik leuk
    Butsbal +15217
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:57
    Kan het nog rotterdan ?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:39
    Sneu, butsbal. Of in het beste geval niet grappig.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15217
    woensdag 14 maart 2018 om 08:36
    Is niet op Houtman gericht, dat vind ik namelijk een sympathieke gast (zie latere posts)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
    Welkom terug en ook zo snel alweer. Een echte Diehard
    Vind ik leuk
    13 +11542
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
    Dat we nog maar lang mogen genieten van Peter Houtman. DE stadionspeakert.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15217
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:59
    Lijkt mij ook een sympathieke gast (ik ken m nie)
    Vind ik leuk
    derksen +8741
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
    Ch league voetbal en vp kraamt meer onzin als ik uit pfff
    Lang leven de Engelse tv ,en maar raar vinden dat geen enkele sport zender ,social media in Nederland geen poot aan de grond krijgt
    Pfffff
    Vind ik leuk
    13 +11542
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:49
    Er is helemaal niks mis met dit berichtje, maar daarnaast kun je zeker van mening zijn dat er aandacht zou moeten zijn voor CL. Maar waarom moet je dat zo nodig bij dit bericht plaatsen? Dat vind ik dan weinig respectvol.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10667
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
    Waarom zie ik Alexander Pechtold op mijn beeldscherm verschijnen? Wat heeft hij met voetbal?

    Goed om te zien dat Peter het weer goed maakt en zijn werk weer op kan pakken. Gezondheid is een groot goed. Het leven van een mens is immers kwetsbaar. Het kan zomaar afgelopen zijn.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11922
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:45
    Bijna verkiezingen en begeven die droplullen zich weer eventjes onder het hun gezinde mediaspektakel.
    Niemand die hem over appartementjes zal lastig vallen in de buurt neem ik aan?
    Vind ik leuk
    Sil95 +10667
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:47
    Ja precies. Persoonlijk moet ik helemaal niets hebben van Pechtold en D66 , maar dat is dus zogezegd een persoonlijke mening.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    RtdDub +11922
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:55
    En dat is dus wat die partij eigenlijk ook liever afschaft... een persoonlijke mening.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15217
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:58
    Beter dan die onderbroek
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89303
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
    Goed nieuws.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25485
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:46
    Icoon terug waar hij thuishoort. Gezond en aan het werk in zijn Kuip! Mooi voor hem en zijn familie.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12330
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:50
    Goed dat je terug bent.
    Af en toe een borreltje is gezond peter.
    Proost op je gezondheid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:54
    Fantastisch goser. Blij dat ik hem goed kan. Hij hoort in de kuip.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:10
    Hij is van goed Hout man gesneden!
    Vind ik leuk
    stratumseind +156341
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:41
    doe je goed peter , blijf er bij
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    woensdag 14 maart 2018 om 04:06
    Mooi die echte clubmannen.
    Koester hem maar Rotterdammers!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Doei doei' terug van weggeweest in De Kuip: "Ik heb het gemist, hoor"