Ajacied gaat rond op Youtube: 'Dan denk je dat ik niet goed bij m'n hoofd ben'

    Ajacied gaat rond op Youtube: 'Dan denk je dat ik niet goed bij m'n hoofd ben'

    dinsdag 13 maart 2018 om 21:24

    Nicolas Tagliafico krijgt mee dat de fans van Ajax enthousiast zijn over zijn spel. De 25-jarige Argentijn is echter nog lang niet tevreden, vertelt hij aan Voetbal International.

    "Alles moet beter, en daarom laat ik me ook niet beïnvloeden door de positieve geluiden", aldus Tagliafico. "Ik ben een perfectionist en neem nooit genoegen met wat ik vandaag doe. Als het goed is, dan moet het morgen nog beter. Van een tevreden gevoel komt luiheid en de gedachte dat het wel zo goed is. Dat is in mijn ogen voor een speler het slechtste wat je kan ervaren."

    "Stilstand is achteruitgang, want om je heen ontwikkelen medespelers en tegenstanders zich wel door", vervolgt de linksback, die de lat steeds hoger wil leggen. "Daar ben ik echt heel bewust mee bezig, soms tegen het dwangmatige aan." Zijn omgeving zegt hem dat hij meer moet genieten. "Dat doe ik ook zeker, maar dat komt vooral later wel."

    De gedrevenheid van Tagliafico blijkt wel uit een filmpje op Youtube. Daarop is te zien dat hij zijn vriendin flink tackelt. "Als je me niet kent en je ziet dit, denk je dat hij niet goed bij zijn hoofd is." Volgens de back is het een uit de hand gelopen grap. "We hadden vakantie, lagen op het strand en zo kwamen we erop om even te voetballen. Dat liep een beetje uit de hand, op een grappige manier. Ze heeft overigens niets overgehouden aan mijn sliding."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 21:26
    Alles komt naar voren bij de nr 2 in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:28
    Eerlijk is eerlijk, geweldige voetballer. Wij hebben fucking Haps
    Vind ik leuk
    FSCeara +8485
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:43
    Eerlijk is eerlijk.....lekker wijf !!!
    Vind ik leuk
    Nuance +8678
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:57
    Wat is er mis met Haps? Prima back.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6329
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:54
    Eeeuh... Haps is als hij speelt steeds de betere aan onze kant... De vraag is... Heeft hij ook zo'n lekker wijf?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:28
    Prachtig interview met de beste man. Een absolute gruwelijke voetballer met de over-mijn-lijk-mentaliteit die zoooo brood nodig is. We missen dat hier te veel imo.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43310
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:31
    Hij tackelt zelfs zijn vrouw en laat haar liggen....mafkees.
    Een beetje vent geeft er een kusje op.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    3Bier +7705
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:42
    Schwalbe...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5030
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:44
    Softy.
    Vind ik leuk
    Hans Goor +45
    woensdag 14 maart 2018 om 07:22
    Dan moet je dat filmpje nog eens goed kijken en dan vooral goed luisteren op het laatst.
    Men kan laten zien , horen of lezen wat men nodig acht om iemand in een kwaad daglichtte zetten bij personen die niet oblectief zijn.
    Heb jij overigens geen moeite mee
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12098
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:31
    Heb zo'n vermoeden dat hij niet al te lang bij ons blijft voetballen, helemaal niet als hij geselecteerd wordt voor het WK, wat er dik in zit..
    Vind ik leuk
    ronnieron +2198
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:34
    Prachtige billen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:38
    Idd, ben niet de enige die het opviel. Ik wil wel zo snel mogelijk de voorkant zien, ‘Het’ moet natuurlijk wel kloppen. Kloppend van voor en vanachter .
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3131
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:47
    Heb wel wat foto’s van dr gezien en de “voorkant” is minstens zo goed. Om je vingers bij af te likken ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 19:52
    Wauw, klinkt heerlijk gap. Hehe, jammer voor de vingers maar het is het waard zo te horen.
    Vind ik leuk
    3Bier +7705
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:43
    Mwah... Ik vind die van zijn vriendin lekkerder als ik eerlijk ben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:49
    Biermans, dat bedoelen we natuurlijk ook.
    Vind ik leuk
    3Bier +7705
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:06
    Hahaha had ook niet anders verwacht Edgar
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:07
    Ach, wist ik wel. Alleen ik dacht: misschien voor de zekerheid even zeggen. Ken nooit kwaad.
    Vind ik leuk
    3Bier +7705
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:08
    Je kunt maar duidelijk zijn...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:10
    Pcies.
    Vind ik leuk
    Mediocre +281
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:36
    Geloof mij, dat filmpje wordt niet bekeken voor de sliding...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:39
    Gewoon een erg goeie aankoop van marc netto. Graag nog minimaal een jaartje houden, genieten dit.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1105
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:43
    Hahaha Wat een nep filmpje zeg.. super slechte nep sliding! Wat doen mensen tegenwoordig toch allemaal rare dingen op social media voor een paar likes
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:43
    Tja, je hebt zelfs mensen die reageren op een nepfilmpje op een nepsite voor een like. Rare wereld.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1105
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:51
    Oke, ik snap waar je op doelt. Maar helaas zit je hier fout!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15218
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:22
    Nou nou wat een sliding zeg. Mijn zusje speelt harder voetbal. Maar mijn zusje heeft denk ik niet zo'n lekkere billen als dizze
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    woensdag 14 maart 2018 om 00:53
    Heeft ze Butsbillen?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15218
    woensdag 14 maart 2018 om 08:36
    Zo te zien wel
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6043
    woensdag 14 maart 2018 om 07:21
    Je ken beter je pik erin douwen ipv mee voetballen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:34
    Dat zal ie vast af en toe doen....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajacied gaat rond op Youtube: 'Dan denk je dat ik niet goed bij m'n hoofd ben'