Klaassen op kantoor bij Allardyce: Ik heb een paar keer met hem gesproken

    Klaassen op kantoor bij Allardyce: "Ik heb een paar keer met hem gesproken"

    donderdag 15 maart 2018 om 10:59

    De kans bestaat dat Davy Klaassen komend weekend opnieuw een kans krijgt bij Everton. Door de blessure van Gylfi Sigurdsson schuift de 25-jarige middenvelder een plekje op in de pikorde.

    "Ik heb een paar keer met hem gesproken", zegt manager Sam Allardyce op de persconferentie. "Hij is niet de enige die het moeilijk heeft in zijn eerste seizoen. Als ze het eerste seizoen achter de rug hebben en de teleurstelling dat ze niet spelen voelen, hebben ze een grote kans om te laten zien wat ze waard zijn en waarom we ze naar de club gehaald hebben. Dat is de druk die iedere speler en manager heeft."

    "De verwachtingen zijn er vanaf het begin. De mensen willen dat je presteert vanaf het moment dat je in een nieuwe competitie en in een nieuwe cultuur terechtkomt. Sommige spelers presteren niet naar verwachting sinds ik hier ben. Hij kreeg vorig weekend een kans, maar ik hoop dat hij gaat schitteren als hij komend weekend weer een kans krijgt." Everton speelt zaterdag tegen degradatiekandidaat Stoke City.

    Plaats een reactie

    Doe dan! +6944
    donderdag 15 maart 2018 om 11:00
    Die gaat het wel redden bij Everton en anders bij een Bundesliga subtopper. Klaassen is en blijft een meer dan prima speler.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 11:01]
    Vind ik leuk
    Dorzon +4000
    donderdag 15 maart 2018 om 11:57
    Ik vrees dat hij het bij everton niet gaat redden. Duitsland geef ik hem meer kans
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6944
    donderdag 15 maart 2018 om 11:59
    Als hij het maar redt, kan een belangrijke kracht worden in het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 12:05
    Die gaat het nergens redden in het buitenland, komt op alle fronten zwaar tekort. 2de Bundesliga of championschip degradatiekandidaat dat is zijn niveau. Of naar Ajax dat kan ook nog.
    Vind ik leuk
    Sanders +3289
    donderdag 15 maart 2018 om 12:24
    ik denk dat doe dan! hem een beetje overschat en hij git er in onderschat hem ook wel weer wat...
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10929
    donderdag 15 maart 2018 om 11:01
    Je moet hem gewoon laten voetballen.. komt vanzelf goed. Vertrouwen
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 15 maart 2018 om 13:07
    Dat is gewoon zo. Ik vraag me af waar ze mee bezig denken te zijn door grof geld uit te leggen voor een speler en hem vervolgens als een melaatse te behandelen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9418
    donderdag 15 maart 2018 om 13:14
    Geloof niet dat Klaassen nu bij Everton had gezeten als Koeman er geen trainer was op dat moment.
    Koeman wegsturen heeft Klaassen ook niet geholpen.
    Bij Koeman had ie geen basisplaats maar wel speeltijd maar toen Koemna weg was mocht Klaassen alleen nog komen kijken.
    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    donderdag 15 maart 2018 om 14:45
    Blijft apart dat Nederlandse trainers weten dat ze moeten presteren en dan zo graag Hollanders halen, kijk naar Stam en ook 'Koemna' ook v Gaal haalde toen 7 naar Barca, net of ze in Spanje niet kunnen voetballen.
    Maar spelen bij Ajax, dicht op de andere goal is makkelijker dan bij Everton, dan maak je veel meer meters.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9418
    donderdag 15 maart 2018 om 14:50
    1 of 2 landgenoten halen is niks mis mee. Meer op zich ook niet tot dat het niet goed gaat.
    7 is overdreven. En daarom waren ze bij Bayern ook wel klaar met Guardiola want daar zat ook een hele Spaanse\Catelaanse enclave. Denk dus vooral niet dat het iets typisch Nederlands is. Het valt je alleen meer op.

    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    donderdag 15 maart 2018 om 15:19
    Precies, dat gaat goed tot de resultaten tegenvallen. Op zich vond ik het raar dat ze Klaassen nodig hadden, dat type, harde werker en mentaliteit die haalden Nederlandse clubs vroeger uit Engeland, ja toch?
    Ik snap wel dat Nederlanders goedkoop zijn, maar het bijt je in de kont als het slecht gaat, dan praten ze Nederlands in de kleedkamer en je bent verloren. Ik vind dat dom.

    Misschien wordt je nu boos, maar ik zou Klaassen een hele goede voor Feijenoord vinden, mentaliteit en hard werken daar is niks mee. En hij duikt ook nog op naast de spits... daar heb je meer aan dan al die controleurs op midveld bij Feijenoord.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9418
    donderdag 15 maart 2018 om 15:28
    Nah.... Enige waar ik bij Klaassen altijd ziek van werd was dat ie ieder seizoen weer, een week of 8 achter elkaar beslissend was op het moment dat Ajax het lastig had en dus aanhaakte of net bovenaan bleef terwijl puntverlies in die situaties "logisch" zou zijn geweest.

    Van de voetballer zelf kan ik niet warm of koud worden. Zeker niet slecht maar ik ga er niet voor naar Nederland vliegen om hem in het stadion te zien.
    Ieder onderdeel van het spel haalt ie een 7 op maar hij is zo opwindend om tezien als 3 dagen oud bruin brood.


    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    donderdag 15 maart 2018 om 15:40
    Het is geen wereldvoetballer, maar verdomde nuttig, heb ze tegen Cambuur toen gezien, als de andere Godenzonen er niet door kwamen, dan brak hij 3 of 4x de ban door te scoren. En das lekker om zo eentje te hebben.
    Maar als hij voorin komt, dan is zijn inbreng groter dan bijvoorbeeld El Ahmadi. Hij speelt met het credo 'hand in hand kameraden'... kom haal hem Dub, leuk man.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9418
    donderdag 15 maart 2018 om 15:47
    Niet voor dat geld. Absoluut geen 27 miljoen waard
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    donderdag 15 maart 2018 om 16:06
    Nee, das idioot veel, lenen dan? Denk er nog even over na, we hebben nog even. Je bent nu afhankelijk van Berghuis, daar moet wat bij, dan krijgt Jorgensen ook wat meer aanvoer.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 11:02
    Hoop het voor hem. Anders zou het heel pijnlijk worden.
    Vind ik leuk
    Rodajc +10906
    donderdag 15 maart 2018 om 11:04
    Ben benieuwd of het nog wat gaat worden.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10022
    donderdag 15 maart 2018 om 11:06
    Hij pakt zijn kans wel denk ik, weet nu wat het inhoudt om in de PL te spelen..
    Is natuurlijk ook gewoon een prima speler, Oranje-materiaal normaal gesproken..
    Vind ik leuk
    B3v3r +402
    donderdag 15 maart 2018 om 11:20
    Wat een gebral weer van Allardyce... hele seizoen kraakt hij hem al af en nu heeft hij hem nodig en gaat een beetje lopen goed praten.

    Hopelijk gaat Everton een wijs besluit nemen en aan het einde van het seizoen op zoek naar een goede trainer... tuurlijk heeft Allardyce veel punten gehaald, maar dat was natuurlijk ook nadat Koeman alle moeilijke tegenstanders achter elkaar had gekregen.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2281
    donderdag 15 maart 2018 om 13:07
    Allerdyche heeft Klaassen nooit afgekraakt hoor. Hij zei alleen dat Klaassen hard moest werken en zichzelf moest verbeteren om in aanmerking te komen voor een plek in de selectie.

    Nu hemelt hij Klaassen toch ook niet op? Hij hoopt alleen dat Klaassen zijn kans pakt.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +287
    donderdag 15 maart 2018 om 11:52
    Moet het maar laten zien.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10161
    donderdag 15 maart 2018 om 11:54
    Klaassen wordt eerst compleet afgebrand maar nu hij nodig is steekt onze Sam hem een vinger in zijn kont. Misselijke kerel die Sam Allardyce
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7288
    donderdag 15 maart 2018 om 12:21
    Zijn grootste probleem is zijn handelingssnelheid, die is niet top en dat is wel noodzakelijk in één van de zwaarste competities ter wereld.

    Vind ik leuk
    De Ajacied +10161
    donderdag 15 maart 2018 om 15:08
    Dat geldt ook voor van Dijk bij Liverpool, handelingssnelheid en reactie snelheid is te laag maar toch weet hij zich redelijk staande te houden. In de Spaanse competitie zou hij aan alle kanten voorbij worden gelopen maar bij Liverpool dus niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 12:58
    Wordt niks bij Everton, te hoog gegrepen voor hem. Beter dat hij wat probeert te cashen ergens in China ofzo want het wordt en was helemaal niks met deze jongen
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    donderdag 15 maart 2018 om 13:17
    Ah sam wees niet zo'n bokkenlul, hij kan het niveau echt wel aan.
    Vind ik leuk
    Gid010 +670
    donderdag 15 maart 2018 om 14:28
    Gewoon naar andere club gaan, bij die trainer wordt het lastig verhaal..
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    donderdag 15 maart 2018 om 17:53
    Wat een azijnzeikers hier over een prima op en top prof voetballer.
    Gaat helemaal goed komen met Davy in de PL
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Klaassen op kantoor bij Allardyce: "Ik heb een paar keer met hem gesproken"