Ayoub wil Labyad terugpakken: 'Hart bonkte in m'n keel, dacht dat het voorbij was'

    Ayoub wil Labyad terugpakken: 'Hart bonkte in m'n keel, dacht dat het voorbij was'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 maart 2018 om 07:20vr 16-03-2018 om 07:20

    Yassin Ayoub hoopt Zakaria Labyad terug te pakken vóór hij naar Feyenoord vertrekt. Labyad nam Ayoub een paar maanden gelezen te grazen bij een aflevering van 'Andy in de auto'.

    "Labyad heeft me een keer goed te pakken gehad. Ik kreeg een hartaanval", zegt Ayoub tegen Voetbal International. "Hij was met Andy in de auto. Andy belde en zei dat ik op de dopinglijst stond en vroeg of ik in Marokko was geweest. Ik was helemaal in paniek en in shock. Ik dacht dat het klaar was en m'n carrière erop zat. Mijn vrouw keek me aan en zei: je trekt wit weg, wat is er?"

    Ayoub dacht dat het serieus was en was bang dat zijn carrière erop zat. "Ik heb het filmpje gezien. Ze hebben me hard uitgelachen. M'n hart bonkte in m'n keel en dacht dat m'n carrière voorbij was. Ik móet hem terugpakken voor ik weg ben. Hij heeft mij echt vies te grazen genomen."

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33834
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:24
    Haha dit is nou humor.
    Vind ik leuk
    Old Star +7346
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:26
    Hahaha t zou helemaal hilarisch zijn als ie aan de telefoon bekend had ;-D
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:29
    Snap ook niet dat je wit wegtrekt als je geen doping gebruikt...
    Vind ik leuk
    Dutchies +609
    vrijdag 16 maart 2018 om 08:33
    Je hoeft niet per se bewust doping te gebruiken. Je kan ook iets gegeten hebben waar een stof in zit die op de lijst met middelen staat :)
    Vind ik leuk
    Mari +10148
    vrijdag 16 maart 2018 om 09:00
    Nee , niet echt
    Vind ik leuk
    Quaresma +5800
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:25
    Als je niks gebruikt hoef je je toch nergens druk om te maken ?
    Vind ik leuk
    Simonsopa +434
    vrijdag 16 maart 2018 om 09:40
    Precies, zijn reactie zegt genoeg denk ik
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10136
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:28
    Wat een Soap !
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:44
    kom toch ook naar Feyenoord voor een salaris van €1.00 hihi
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27385
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:53
    Haha prima grap.. humor!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:36
    Leuk ventje die Ayoub altijd vriendelijk voor de camera.
    Vind ik leuk
    5by5 +1326
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:58
    Haha echt een mannen grap
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws