Ayoub wil Labyad terugpakken: 'Hart bonkte in m'n keel, dacht dat het voorbij was'

Ayoub wil Labyad terugpakken: 'Hart bonkte in m'n keel, dacht dat het voorbij was'

vrijdag 16 maart 2018 om 07:20

Yassin Ayoub hoopt Zakaria Labyad terug te pakken vóór hij naar Feyenoord vertrekt. Labyad nam Ayoub een paar maanden gelezen te grazen bij een aflevering van 'Andy in de auto'.

"Labyad heeft me een keer goed te pakken gehad. Ik kreeg een hartaanval", zegt Ayoub tegen Voetbal International. "Hij was met Andy in de auto. Andy belde en zei dat ik op de dopinglijst stond en vroeg of ik in Marokko was geweest. Ik was helemaal in paniek en in shock. Ik dacht dat het klaar was en m'n carrière erop zat. Mijn vrouw keek me aan en zei: je trekt wit weg, wat is er?"

Ayoub dacht dat het serieus was en was bang dat zijn carrière erop zat. "Ik heb het filmpje gezien. Ze hebben me hard uitgelachen. M'n hart bonkte in m'n keel en dacht dat m'n carrière voorbij was. Ik móet hem terugpakken voor ik weg ben. Hij heeft mij echt vies te grazen genomen."

Plaats een reactie

Teo Smith +17957
vrijdag 16 maart 2018 om 07:24
Haha dit is nou humor.
Vind ik leuk
Old Star +5891
vrijdag 16 maart 2018 om 07:26
Hahaha t zou helemaal hilarisch zijn als ie aan de telefoon bekend had ;-D
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 07:29
Snap ook niet dat je wit wegtrekt als je geen doping gebruikt...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 08:33
Je hoeft niet per se bewust doping te gebruiken. Je kan ook iets gegeten hebben waar een stof in zit die op de lijst met middelen staat :)
Vind ik leuk
Mari +4452
vrijdag 16 maart 2018 om 09:00
Nee , niet echt
Vind ik leuk
Quaresma +2776
vrijdag 16 maart 2018 om 07:25
Als je niks gebruikt hoef je je toch nergens druk om te maken ?
Vind ik leuk
remakil +3489
vrijdag 16 maart 2018 om 08:48
Als je ergens gegeten hebt en er zat wat in het vlees. Kan de beste overkomen hè...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 09:40
Precies, zijn reactie zegt genoeg denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 07:28
Wat een Soap !
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 07:44
kom toch ook naar Feyenoord voor een salaris van €1.00 hihi
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 07:53
Haha prima grap.. humor!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 11:36
Leuk ventje die Ayoub altijd vriendelijk voor de camera.
Vind ik leuk
5by5 +1003
vrijdag 16 maart 2018 om 07:58
Haha echt een mannen grap
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ayoub wil Labyad terugpakken: 'Hart bonkte in m'n keel, dacht dat het voorbij was'