Ayoub wil Labyad terugpakken: 'Hart bonkte in m'n keel, dacht dat het voorbij was'

Ayoub wil Labyad terugpakken: 'Hart bonkte in m'n keel, dacht dat het voorbij was'

Gepubliceerd: vrijdag 16 maart 2018 om 07:20vr 16-03-2018 om 07:20

Yassin Ayoub hoopt Zakaria Labyad terug te pakken vóór hij naar Feyenoord vertrekt. Labyad nam Ayoub een paar maanden gelezen te grazen bij een aflevering van 'Andy in de auto'.

"Labyad heeft me een keer goed te pakken gehad. Ik kreeg een hartaanval", zegt Ayoub tegen Voetbal International. "Hij was met Andy in de auto. Andy belde en zei dat ik op de dopinglijst stond en vroeg of ik in Marokko was geweest. Ik was helemaal in paniek en in shock. Ik dacht dat het klaar was en m'n carrière erop zat. Mijn vrouw keek me aan en zei: je trekt wit weg, wat is er?"

Ayoub dacht dat het serieus was en was bang dat zijn carrière erop zat. "Ik heb het filmpje gezien. Ze hebben me hard uitgelachen. M'n hart bonkte in m'n keel en dacht dat m'n carrière voorbij was. Ik móet hem terugpakken voor ik weg ben. Hij heeft mij echt vies te grazen genomen."

Plaats een reactie

Smithsonian +43342
vrijdag 16 maart 2018 om 07:24
Haha dit is nou humor.
Vind ik leuk
Old Star +8231
vrijdag 16 maart 2018 om 07:26
Hahaha t zou helemaal hilarisch zijn als ie aan de telefoon bekend had ;-D
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21061
vrijdag 16 maart 2018 om 07:29
Snap ook niet dat je wit wegtrekt als je geen doping gebruikt...
Vind ik leuk
Dutchies +803
vrijdag 16 maart 2018 om 08:33
Je hoeft niet per se bewust doping te gebruiken. Je kan ook iets gegeten hebben waar een stof in zit die op de lijst met middelen staat :)
Vind ik leuk
Mari +12489
vrijdag 16 maart 2018 om 09:00
Nee , niet echt
Vind ik leuk
Quaresma +5894
vrijdag 16 maart 2018 om 07:25
Als je niks gebruikt hoef je je toch nergens druk om te maken ?
Vind ik leuk
Simonsopa +426
vrijdag 16 maart 2018 om 09:40
Precies, zijn reactie zegt genoeg denk ik
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11978
vrijdag 16 maart 2018 om 07:28
Wat een Soap !
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 07:44
kom toch ook naar Feyenoord voor een salaris van €1.00 hihi
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
vrijdag 16 maart 2018 om 07:53
Haha prima grap.. humor!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 11:36
Leuk ventje die Ayoub altijd vriendelijk voor de camera.
Vind ik leuk
5by5 +1343
vrijdag 16 maart 2018 om 07:58
Haha echt een mannen grap
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws