VP-voetbalkantine: 'City, Real, Bayern en Barça gaan door naar halve finale CL'

    VP-voetbalkantine: 'City, Real, Bayern en Barça gaan door naar halve finale CL'

    vrijdag 16 maart 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Atlético Madrid is de gedoodverfde Europa League-winnaar'

    Stelling 2: 'Kluivert wel en Bergwijn niet in Oranje is onbegrijpelijk'

    Stelling 3: 'City, Real, Bayern en Barça gaan door naar halve finale CL'

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12716
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:01
    1: Samen met Arsenal lijkt me..
    Vind ik leuk
    justinhafc +2845
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:04
    Atlético maakt echt zonder problemen gehakt van Arsenal denk ik op dit moment
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:08
    Het zou wel een mooie finale zijn iig..
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13410
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:37
    Wel mooi dat alle 8 kwart finalisten uit verschillende landen komen.

    Arsenal (Engeland)
    Atlético Madrid (Spanje)
    CSKA Moskou (Rusland)
    RB Leipzig (Duitsland)
    Olympique Marseill (Frankrijk)
    Red Bull Salzburg (Oostenrijk)
    Sporting Portugal (Portugal)
    SS Lazio (Italië)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:38
    Wel wat anders als in de CL idd..
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6404
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:47
    Precies dat!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490
    vrijdag 16 maart 2018 om 18:21
    op papier..
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:03
    1. Ja
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:04
    Stelling 1: PSV is de gedoodverfde winnaar van de Europa League.

    Oh nee, wacht...
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:21
    Mijn vingers jeuken om iets over jou doodverven te typen, maar ik doe het niet.

    Oh nee, wacht...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:47
    Hahaha leuk man XD
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:04
    Je zal maar doodgeverfd worden.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:22
    Dan maar vingerverven, ook lekker.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:47
    Of vingeren, nog beter
    Vind ik leuk
    RtdDub +13233
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:08
    Stelling 1: Ja. Haast een schande als ze het niet winnen. Niet eens zo zeer na gisteren, ook voordat Lyon, Dortmund uitgeschakeld werden was dat al zo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:16
    Helemaal terecht
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7304
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:17
    Stelling 3: Lood om oud ijzer, zowel met Kluivert als Bergwijn win je de oorlog niet, dus het is begrijpelijk dat Kluif erbij zit.
    Vind ik leuk
    baboushka +1322
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:18
    Idd maakt geen bal uit wie van de twee.
    Vind ik leuk
    Knowitall +210
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:27
    Als je naar het momentum kijkt van de afgelopen 5 a 6 wedstrijden kun je beter bergwijn meenemen.
    Op basis van talent, wat momenteel even hapert, kluivert.
    Bondscoach hoeft eigenlijk alleen te kijken naar spelers die nu in vorm zijn dus bergwijn was logischer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:18
    Speelt Bergwijn bij Ajax dan???
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:20
    2 klopt, mee eens als je naar de vorm kijkt. Kluivert is steeds minder gaan spelen en kan op dit moment net met Jong Ajax mee, Bergwijn is in vorm (op zaterdag na dan).
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:45
    Stelling 2: zeker niet, Kluivert is nu al veel beter.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +120
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:27
    Hoeven voor mij alle 2 niet
    Vind ik leuk
    kees ee +580
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:42
    stelling 2; . . .kluivert vind zijn uitverkiezing op zo'n jonge leeftijd, heel bijzonder !?, en dat zou ik ook bijzonder vinden als ie van buiten amsterdam zou komen !!, . . en da's nou gelijk het verschil met bergwijn ??
    Vind ik leuk
    stratumseind +166642
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:09
    Ook de bondscoach wil dat psv kampioen word .... Doet ie goed die koeman
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:56
    1 ja 2.idd onbegrijpelijk
    Vind ik leuk
    stratumseind +166642
    vrijdag 16 maart 2018 om 17:11
    3 : dat zou wel de meest logische uitslag zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 17:20
    Stelling 3......YUP
    Vind ik leuk
    meloen87 +761
    vrijdag 16 maart 2018 om 17:43
    1. Lijkt me duidelijk, Atletico hoort gewoon thuis in de CL, niet in de EL. Nu zullen ze de EL met 2 vingers in hun neuzen winnen. Totaal geen concurrentie en tegenstand van de overige ploegen. De ideale finale zou zijn Atletico vs. Lazio.
    2. Nee hoor, het zijn oefenwedstrijden, dus ideale gelegenheid om Kluivert in actie te zien bij Oranje. Ik vind dat Kluivert nog altijd meer talent heeft dan Bergwijn, maar Bergwijn die komt nog wel. Gewoon nog even geduld hebben.
    3. Op voorhand zijn dit inderdaad de favorieten. Maar dat Sevilla, die moet je echt niet zo snel afschrijven. Tuurlijk, Bayern is sterk, maar geen favoriet om de CL te winnen. Ook Liverpool kan verassen, eerlijk gezegd is dat de leukste kwartfinale, tegen City. Juventus heeft het voordeel dat ze eerst thuis spelen, wordt erg interessant straks tegen Madrid, die nog altijd kwetsbaar oogt soms. Barcelona lijkt me eigenlijk wel een zekerheidje, ik zie Roma niet stunten.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1304
    vrijdag 16 maart 2018 om 23:29
    Helemaal mee eens, verheug me nou al op liverpool-city!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 18:05
    stelling 2 zeker
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws